abonnement Unibet Coolblue
pi_193873429
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 13:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Troll? Zeker niet. Ik meen alles wat ik schrijf in dit topic.
Troll? Zeker wel.

Een troll hoeft niet persé iets te schrijven wat hij niet neemt. Een troll schrijft iets alleen op om reacties uit te lokken. En dat is nou precies hetgeen wat jij hier doet.
  woensdag 1 juli 2020 @ 13:56:03 #52
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_193873460
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 13:12 schreef maily het volgende:
Wat zit er op zijn lip? :@
Van een afstandje lijken het net 2 grote druppels snot.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 1 juli 2020 @ 13:56:08 #53
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193873461
Tja, moet je maar van iemands eigendom en terrein blijven. Ze had het ook kunnen vragen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193873469
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 13:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Troll? Zeker wel.

Een troll hoeft niet persé iets te schrijven wat hij niet neemt. Een troll schrijft iets alleen op om reacties uit te lokken. En dat is nou precies hetgeen wat jij hier doet.
Waarom zou het uitschelden van een overtuigde nazi felle reacties uit moeten lokken?

Op dit forum wordt aan de lopende band gescholden op (extremistische) moslims en Antifa'ers. Beschouw jij dergelijke reacties ook als 'getroll'?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193873519
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 13:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom zou het uitschelden van een overtuigde nazi felle reacties uit moeten lokken?
Omdat jij op Fok zit en je dondersgoed weet welke berichten / reacties hier andere reacties uitlokken. Tenzij je achterlijk bent, dat kan natuurlijk ook.
quote:
Op dit forum wordt aan de lopende band gescholden op (extremistische) moslims en Antifa'ers. Beschouw jij dergelijke reacties ook als 'getroll'?
Als men daar zou aangeven dat ze graag IS'ers en Antifa'ers in huis halen en uitnodigen voor hun verjaardag...dan zou ik die reactie ook als een trollreactie beschouwen. Zeker hier.
  woensdag 1 juli 2020 @ 14:01:22 #56
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_193873536
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
Bizar dat meerdere users er aanstoot aan nemen als ik post dat ik stenen door het raam van een nazi zou flikkeren.

Hulde voor dit forum!
Wat een aanname zeg, alsof we er gelijk aanstoot aannemen :') Het is enkel wel zeer merkwaardig dat iemand die hier juist altijd pleit dat iedereen een eerlijk proces moet hebben nu ineens voor eigen rechter zou willen spelen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_193873590
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 13:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Omdat jij op Fok zit en je dondersgoed weet welke berichten / reacties hier andere reacties uitlokken. Tenzij je achterlijk bent, dat kan natuurlijk ook.
Waarom zou het uitschelden van een nazi op dit forum felle reacties uit moeten lokken?

quote:
Als men daar zou aangeven dat ze graag IS'ers en Antifa'ers in huis halen en uitnodigen voor hun verjaardag...dan zou ik die reactie ook als een trollreactie beschouwen. Zeker hier.
Ik wil nazi's niet uitnodigen voor m'n verjaardag, maar geef aan dat een nazi een teringlijer is die wat mij betreft een steen door z'n ruit behoort te krijgen.

Dus als een user een (extremistische) moslim of Antifa'er een teringlijer noemt, dan is die persoon volgens jou aan het trollen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193873631
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom zou het uitschelden van een nazi op dit forum felle reacties uit moeten lokken?
[..]

Ik wil nazi's niet uitnodigen voor m'n verjaardag, maar geef aan dat een nazi een teringlijer is die wat mij betreft een steen door z'n ruit behoort te krijgen.

Dus als een user een (extremistische) moslim of Antifa'er een teringlijer noemt, dan is die persoon volgens jou aan het trollen?
Als je nou nog de context niet snapt, dan bied ik mijn excuses aan. Ik dacht echt dat je anders was. Maar schijnbaar geldt onderstaande daadwerkelijk:
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 13:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Tenzij je achterlijk bent, dat kan natuurlijk ook.
Verder genoeg hierover, geen verdere discussie meer.
pi_193873640
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:01 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Wat een aanname zeg, alsof we er gelijk aanstoot aannemen :') Het is enkel wel zeer merkwaardig dat iemand die hier juist altijd pleit dat iedereen een eerlijk proces moet hebben nu ineens voor eigen rechter zou willen spelen.
Ik heb ook uitgelegd waarom ik vind dat nazi's in mijn ogen harde klappen verdienen. Nazi's zijn in mijn ogen het laagste van het laagste. Stront.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193873677
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Als je nou nog de context niet snapt, dan bied ik mijn excuses aan. Ik dacht echt dat je anders was. Maar schijnbaar geldt onderstaande daadwerkelijk:
[..]

Verder genoeg hierover, geen verdere discussie meer.
Is ook niet nodig, de boodschap is helder. Nazi's beledigen op FOK! is volgens jou trollen.

Want blijkbaar lopen op dit forum veel users rond die daar aanstoot aan nemen. Duidelijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193873693
De VS. Compleet verziekt land. Je wil er niet eens begraven worden.
pi_193873745
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Is ook niet nodig, de boodschap is helder. Nazi's beledigen op FOK! is volgens jou trollen.

Want blijkbaar lopen op dit forum veel users rond die daar aanstoot aan nemen. Duidelijk.
Anders geef je nogmaals aan dat je er geen bal van snapt.
pi_193873788
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Anders geef je nogmaals aan dat je er geen bal van snapt.
Nog een keer dan:

Nazi's uitschelden is volgens jou trollen. Correct?

Antifa'ers en (extremistische) moslims uitschelden is volgens jou geen trollen. Correct?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193873809
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nog een keer dan:

Nazi's uitschelden is volgens jou trollen. Correct?
Niet persé.
quote:
Antifa'ers en (extremistische) moslims uitschelden is volgens jou geen trollen. Correct?
Niet persé.

Gaat er nu eindelijk een belletje bij je rinkelen?
pi_193873849
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Niet persé.
[..]

Niet persé.

Gaat er nu eindelijk een belletje bij je rinkelen?
Ah, het is trollen omdat ik het doe. Helder.

Nogmaals, ik vind het hoogst opmerkelijk dat mijn oorspronkelijke bijdrage in dit topic reacties uit zou moeten lokken. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat iedereen op dit forum er hetzelfde over zou denken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 1 juli 2020 @ 14:22:21 #66
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_193873923
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 13:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Degene die eigen rechter speelt is de nazi die de vrouw doodschoot, beste vriend.
The woman was in good condition at OU Medical Center and expected to survive her wounds, officials said.


Wel bij de feiten blijven Koos
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_193873946
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:22 schreef nixxx het volgende:

[..]

The woman was in good condition at OU Medical Center and expected to survive her wounds, officials said.


Wel bij de feiten blijven Koos
En dan is het niet erg?

Waarom ben ik blijkbaar de enige op dit forum die zich tegen die lelijke, vadsige teringnazi keert?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 1 juli 2020 @ 14:24:17 #68
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_193873958
Bij gekkies moet je uit de buurt blijven. En in een land waar er qua vuurwapenbezit nogal wat mogelijk is kun je beter helemaal niet hun prive-terrein betreden.
  woensdag 1 juli 2020 @ 14:25:53 #69
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_193873981
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 13:49 schreef archito het volgende:

[..]

Als je in Nederland een nazi vlag aan je gevel hangt ben je ook een nazi inderdaad.
Of je maakt een filmpje..

ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_193874025
tjaaa... exteemrechtse lieden hebben agressieve neigingen, wat dus kan overgaan in gewelddadigheid.
En in een land waar velen triggerhappy zijn, dan wel verliefd zijn op wapens.... dan krijg je dit eerder.
  woensdag 1 juli 2020 @ 14:29:37 #71
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_193874048
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dan is het niet erg?

Waarom ben ik blijkbaar de enige op dit forum die zich tegen die lelijke, vadsige teringnazi keert?
Ik zie hier niet direct nazi-supporters hoor. Maar je keert je niet bepaald tegen geweld an sich: in tegendeel zelfs. Daar lopen de meeste mensen ook niet warm voor.
  woensdag 1 juli 2020 @ 14:30:35 #72
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_193874068
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dan is het niet erg?

Waarom ben ik blijkbaar de enige op dit forum die zich tegen die lelijke, vadsige teringnazi keert?
Kijk Koos, dat de man blijkens walgelijke denkbeelden heeft is nog geen reden om geweld toe te passen. Hij lijkt me een beetje te jong om meegedaan te hebben met de bezetting van Europa of de holocaust. Het enige dat hem (voor dit incident) te verwijten valt zijn walgelijke denkbeelden en een compleet gebrek aan smaak. Niets strafbaars. Nu wel en zit hij vast en zal een rechter zich erover uitspreken, prima.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_193874419
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah, het is trollen omdat ik het doe. Helder.
Nee, dat is niet de conclusie die getrokken moet worden. Jij bent het dit keer omdat jij het doet op het de website van Fok: dan weet jij dondersgoed wat voor reacties er komen.
Die zogenaamde verbazing van jou om 13:22 spreekt dan ook boekdelen.
quote:
Nogmaals, ik vind het hoogst opmerkelijk dat mijn oorspronkelijke bijdrage in dit topic reacties uit zou moeten lokken. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat iedereen op dit forum er hetzelfde over zou denken.
Dat vind jij niet hoogst opmerkelijk, daar zat jij met smart op te wachten.
pi_193874489
Eigen schuld moet je maar met je handen van andermans spullen afblijven!
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  woensdag 1 juli 2020 @ 15:04:18 #75
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_193874624
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom zou het uitschelden van een nazi op dit forum felle reacties uit moeten lokken?

Niet uitschelden maar bedreigen, en later geef je aan dat ze uit de samenleving moeten. De meesten hier begrijpen die emotie wel hoor, alleen heb jij nu bewezen dat je een enorme hypocriet bent.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 1 juli 2020 @ 15:11:41 #76
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193874708
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dan is het niet erg?

Waarom ben ik blijkbaar de enige op dit forum die zich tegen die lelijke, vadsige teringnazi keert?
De rest voelt blijkbaar niet zo veel voor geweld omdat een ander z'n denkbeelden je niet aanstaan. Waar ligt je grens als geweld blijkbaar niet de grens is bij jou?
Als iemand een hamer en sikkel vlag heeft wapperen ga je dan ook tot geweld over Koos of is er een bepaald aantal doden die een stroming op z'n geweten moet hebben voor dat je geweld toepast? Zo ja, wat is het aantal doden wat geweld rechtvaardigt bij jou?
pi_193874797
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:11 schreef the-eye het volgende:

[..]

De rest voelt blijkbaar niet zo veel voor geweld omdat een ander z'n denkbeelden je niet aanstaan. Waar ligt je grens als geweld blijkbaar niet de grens is bij jou?
Als iemand een hamer en sikkel vlag heeft wapperen ga je dan ook tot geweld over Koos of is er een bepaald aantal doden die een stroming op z'n geweten moet hebben voor dat je geweld toepast? Zo ja, wat is het aantal doden wat geweld rechtvaardigt bij jou?
Subtiel verschilletje is natuurlijk dat de Sovjets ons nooit bezet hebben en niet 2,5% van de bevolking van ons land hebben uitgemoord, maar dat terzijde...
  woensdag 1 juli 2020 @ 15:18:08 #78
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_193874798
Een swastika vlag bij je huis hangen :') dan ben je echt compleet van het padje hoor :')

Hopelijk driehonderd jaar cel.
pi_193874831
Terecht, je blijft van andermans bezit af.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_193874846
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:18 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Subtiel verschilletje is natuurlijk dat de Sovjets ons nooit bezet hebben en niet 2,5% van de bevolking van ons land hebben uitgemoord, maar dat terzijde...
Dit.

Dank u.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193874872
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:21 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dat heeft KoosVogel al meermaals bewezen. Die heeft hier meermaals geweld goedgepraat tegen mensen die hij afkeurt.
Hoho. Niet 'mensen die ik afkeur'. Enkel en alleen nazi's.

En een fanatieke IS-aanhanger verdient ook een vuist op z'n smoel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193874878
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoho. Niet 'mensen die ik afkeur'. Enkel en alleen nazi's.

En een fanatieke IS-aanhanger verdient ook een vuist op z'n smoel.
Maar je keurt nazi's toch af en blijkbaar ook IS'ers?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_193874881
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoho. Niet 'mensen die ik afkeur'. Enkel en alleen nazi's.

En een fanatieke IS-aanhanger verdient ook een vuist op z'n smoel.
En politieagenten in de VS.
pi_193874884
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:23 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Kijk de anti-fascist komt los in Koos.
Want er is iets mis met tegen nazi's zijn?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193874909
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:24 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Maar je keurt nazi's toch af en blijkbaar ook IS'ers?
Er zijn wel meer mensen bij wie ik twijfels heb. Chronisch werklozen, PVV-stemmers, gereformeerden, Feyenoordsupporters. Geweld tegen deze mensen keur ik niet goed.

Geweld tegen nazi's is daarentegen volkomen gelegitimeerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193874912
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2020 13:17 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Waarom zijn al die lui die dwepen met de übermensch altijd van die vadsige kalende mannen :')
Rolmodellen: morbide obese Göring, horrelvoet Goebbels, kale blinde dwerg Himmler. Allemaal arische übermenschen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_193874916
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er zijn wel meer mensen bij wie ik twijfels heb. Chronisch werklozen, PVV-stemmers, gereformeerden, Feyenoordsupporters. Geweld tegen deze mensen keur ik niet goed.

Geweld tegen nazi's is daarentegen volkomen gelegitimeerd.
Waarom vind jij dat gelegitimeerd?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_193874919
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:24 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Maar je keurt nazi's toch af en blijkbaar ook IS'ers?
Je kunt natuurlijk, afhankelijk van de ernst van de situatie, één van de twee iets sterker afkeuren. Om het even allemaal in perspectief te brengen: Als IS verhoudingsgewijs net zo erg als de nazi's wil zijn moeten ze, in Nederland, nog ruim een half miljoen mensen vermoorden.
pi_193874938
Toch ook wel ironisch dat die " Murica fuck yeah!!" figuren zo heulen met vijanden van diezelfde VS, zijn het niet de confederates dan zijn het wel de nazi's 8)7
pi_193874945
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:27 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Waarom vind jij dat gelegitimeerd?
Omdat nazi's een verderfelijk gedachtegoed aanhangen, talloze landgenoten de dood in hebben gejaagd (waaronder familieleden) en 6 miljoen joden hebben vergast.

Als jij dan toch met een nazivlag gaat zwaaien, verdien je een stomp op je smoel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193874947
Ik heb trouwens het vermoeden dat deze swastikafan niet veel dichter bij het penetreren van een vrouw komt dan middels een AR.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  woensdag 1 juli 2020 @ 15:32:20 #92
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_193874963
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Want er is iets mis met tegen nazi's zijn?
Er zit nogal een verschil tussen het zijn tegen nazisme en het verkondigen stenen door de ruiten te gooien, danwel het in elkaar trappen, van nazi's.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_193874964
Deugen heeft soms een prijs. Nou is een Swastika-vlag niet echt een teken van verbroedering maar met je fikken van andermans rotzooi afblijven is eigenlijk verstandiger.
  woensdag 1 juli 2020 @ 15:36:23 #94
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193875003
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:18 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Subtiel verschilletje is natuurlijk dat de Sovjets ons nooit bezet hebben en niet 2,5% van de bevolking van ons land hebben uitgemoord, maar dat terzijde...
Dus sommige mensenlevens tellen zwaarder dan andere?
Subtiel verschilletje is ook dat deze Amerikaan part noch deel gehad heeft in de acties van Nazi Duitsland evenals de buurman van Koos met z'n nazi vlag
  woensdag 1 juli 2020 @ 15:36:54 #95
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_193875012
Je mag toch gewoon iemand doodschieten die op jou terrein loopt of mag dat ook al niet meer in Murica.

Dat land gaat hard achteruit, tijd dat ze in opstand komen voor "ma rights".
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_193875013
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:32 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Er zit nogal een verschil tussen het zijn tegen nazisme en het verkondigen stenen door de ruiten te gooien, danwel het in elkaar trappen, van nazi's.
Gezien het extreme leed dat het nazisme in het recente verleden heeft veroorzaakt (veel van onze families zijn nog slachtoffer geworden de nazi's), verdien je gewoon een stoot op je smoel als je openlijk die stroming aanhangt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 1 juli 2020 @ 15:43:49 #97
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_193875089
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gezien het extreme leed dat het nazisme in het recente verleden heeft veroorzaakt (veel van onze families zijn nog slachtoffer geworden de nazi's), verdien je gewoon een stoot op je smoel als je openlijk die stroming aanhangt.
Iemand kan toch een gematigde Nazi zijn?
Ik heb weleens iets over die white supremacists in de VS gezien en die wilden gewoon in een omgeving wonen met alleen maar blanken. Hadden verder totaal geen ambitie om andere rassen te vermoorden maar wilden enkel de werelden gescheiden houden. Heel eerlijk gezegd zie ik daar het probleem niet van. Als zij dat willen laat ze lekker
pi_193875121
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:43 schreef the-eye het volgende:

[..]

Iemand kan toch een gematigde Nazi zijn?
Ik heb weleens iets over die white supremacists in de VS gezien en die wilden gewoon in een omgeving wonen met alleen maar blanken. Hadden verder totaal geen ambitie om andere rassen te vermoorden.
Dan ben je een 'white supremacist', geen nazi. Er wordt niet voor niets onderscheid gemaakt tussen die twee termen.

Deze meneer had nazivlaggen aan z'n gevel hangen. Dan ben je dus duidelijk een nazi.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193875133
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:43 schreef the-eye het volgende:

[..]

Iemand kan toch een gematigde Nazi zijn?
Ik heb weleens iets over die white supremacists in de VS gezien en die wilden gewoon in een omgeving wonen met alleen maar blanken. Hadden verder totaal geen ambitie om andere rassen te vermoorden.
Hoe die gasten onderling elkaar opfokken in etnische haat dan is het te verwachten dat enkelen mensen gaan vermoorden.
  woensdag 1 juli 2020 @ 15:51:08 #100
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_193875194
Ik vraag mij af hoe dit gaat af lopen. In diverse Amerikaanse staten wordt het getolereerd dat burgers inbrekers en 'tresspassers' neerknallen. Nu rende de vrouw wel weg, dus kan dat niet zo makkelijk als zelfverdediging aangemerkt worden. Misschien dat de verdediging wel allerlei brieven, mailtjes etc tevoorschijn kunnen toveren waaruit blijkt dat die eikel werd bedreigd en dan zou hij kunnen zeggen dat hij schoot uit angst te worden vermoord door diens bedreigers.
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')