Bianca troostend: Je bent een kanjer...ik wil dat je morgen blijft. Ik heb een goed gevoel erover. Ik begrijp jouw gevoel, jij zit er nu tussen...geeft niks
Ferdi: We zijn vrienden voor altijd...morgen ik er uit....30 december gaan we partyen. Het maakt me ook niks uit...heb hier zoveel meegemaakt.
Bianca woelt en woelt door Ferdi's haren. Ze lachen nu beide. Wrijft nu over Ferdi's borst.
Bianca: Lieverd, het komt allemaal goed, ik heb er zo'n goed gevoel over.
Ferdi: Jij tot het einde, Hieke tot het einde, Georgie tot het einde. Daarna gaan we met z'n vieren stappen
Robin duikt op, kon niet slapen van de herrie, moet ook plassen.
Robin lachend: Wat maken jullie me nu op mijn laatste avond hier?
Bianca lacht om Robins zeurende toontje
Ferdi lallend: Kan me allemaal geen kut schelen!
Robin weer weg uit badkamer. Bianca, zittend op rand bad gaat zachter praten (onverstaanbaar)tegen Ferdi, die tegen wastafel leunt.
B. probeerd F. keer op keer op te beuren.
Ze omhelzen elkaar een aantal keren innig en zoenen er bij ( ! ).
Zo te horen is F. aardig aangeschoten.
Zo nu en dan moppert F.
F. : dat fucking publiek
Robin wordt wakker en zegt dat ze teveel lawaai maken.
F. : ik maak me geen zorgen
R. : daar geloof ik niets van
R. gaat naar de w.c.
Als R. weer weg is praten B. en F. verder.
F. : ik wil niet met ruzie vertrekken
B. : H. kan niet de hele tijd ja ja zeggen
Weer omhelzen ze elkaar
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 07-12-2000 04:01]
Bianca: Je doet het goed. Je moet nog drie weken zitten
Ferdi zuchtend en lachend: Allemaaaaaal peanuts...peanuts! Straks misschien dat geld, haha....iemand met al dat geld..hahaa!
Bianca: Ik ben daar niet mee bezig, zien we straks wel.
Ferdi: Ik ook niet, ik zit hier om dingen mee te maken.
Georgie komt met batterijen aangelopen en overhandigt deze zwijgend aan Ferdi en Bianca. Loopt weg.
Ferdi: 12 weken hier gezeten, alles meegemaakt, veel gelachen...
Bianca: We moeten nog 23 dagen...overleven we ook wel weer.
Bianca begint tandjes te poetsen, Ferdi op rand bad.
Bianca wil morgen lekker lang uitslapen. Ferdi maakt zich al weer druk over het broodbakken. Hoopt ook dat morgen veel jong publiek belt. Dan geeft ie zichzelf wel een kans.
Laatste hug en kus, Ferdi richting woonkamer.
Bianca naar bed.
Streams 1 en 2 op slaapkamer Koos
B. : ik heb last van die sigaar ( die ze eerder rookte ), en gaat haar tanden poetsen
B. praat nog steeds op F. in
B. : zonder jou is het feest zaterdag niet compleet
B. : jij kan ook winnen. Zoals Koos zei, het gaat tussen R. en jou
F. : dat stomme broodbakken
Ze omhelzen elkaar weer
B. strijkt F. door zijn haren, en ja, ze zoenen elkaar weer (dit F. met H. nog niet zo veel en innig zien doen)
F. : Koos is een oude saaie lul
B. gaat slapen
B. : hou je taai he !
F. : weet je wat ik denk
H. : het maakt niet uit. Je lult
Dit een aantal keren
F. : de laatste 2 weken...
H. : maakt me niet uit
F. : je laat me niet uitpraten
H. : maakt me niet uit
H. : ik heb het gehoord wat er gebeurd is
F. : ga dan weg. Fuck !
F. wordt echt link, en moet zich nogal inhouden. Slaat agressief tegen een kastje in de badkamer
H. schrikt
H. : de mensen thuis kijken hoor !
H. : morgen kan ik daar (de DK) weer komen
Robin wordt wakker
R. : wat is er aan de hand
F. : ga in je bed of naar de w.c. Rot op !!
R. : wat bereik je hier nou mee ?
F. : fuck dit en dat...
F. tegen H. : ga dan weg !
F. : Fuck !
F. : ik weet dat je een kind hebt, dat je een vriend hebt...
F. : ik heb het met B. niet over jou gehad
R. en F. gaan naar hun slaapkamer
F. 'fuckt' er nog stevig op los
G. komt er nu ook bij.
G. : je moet het buiten uit gaan praten
F. : het gaat niet om H. , het gaat niet om mij , het gaat om die fucknominatie !
F. gaat naar buiten nu.
Ferdi: Ik wil wel, ik wel.
Hieke ook boos: Ik niet, nou ik niet.
Hieke: Maakt niet uit.
Ferdi steeds bozer en luider: Hoe denk ik dan? Hoe denk ik dan!!!???
Hieke: Maakt niet uit. Ik kan meer aan als je denkt zowel van jou als Bianca.
Ferdi: Ik zou zo voor je hier weggaan. Je weet toch wat ik voor je voel.
Hieke: Maakt niet uit. Heb een brede rug
Ferdi schreeuwend: Fuck You! Fuck!
Hieke: Weet je dat ik hier helemaal niet van hou.
Hieke loopt weg.
Robin komt informeren wat er aan de hand is en krijgt grote bek van Ferdi. Moet opflikkeren van Ferdi.
Ferd: ga verdomme weer terug naar je klote-bed. Donder op. Ik heb hier een gesprek...kan me allemaal niks verdomme!!
Robin: Wat loop jij weer bijdehand te doen?Ik denk dat jij niet zoveel moet drinken.
Robin lacht wat en gaat, heeft wel door dat discussieeren nu allemaal geen zin heeft.
Robin: Doe toch niet zo stom man...wat loop je nou te schreeuwen..ga toch lekker naar bed man.
Ferdi raast maar door.
Georgie, Robin, Ferdi op slaapkamer. Georgie wil dat Ferdi even naar buiten gaat, probeert hem te kalmeren. Ferdi loopt manisch en opgefokt rond scheldend.
De fuck fuck fucks van Ferdi zijn niet meer te tellen.
Ferdi zoekt zijn schoenen in de keuken, vindt ze uiteindelijk en loopt zuchtend en vloekend naar buiten.
Beide streams op buiten.
Ferdi woest uitvallend tegen de haan: Hou je kop!! Deze gaat onverstoorbaar door met kraaien. ![]()
Ferdi ademt diep in en uit al FUCKEND! en gaat bij oven zitten. Noemt zichzelf stommeling.
Hieke komt buiten en gaat eindje van Ferdi af (zo'n 3 meter) tegen tafeltje aan hangen. Er wordt even niks gezegd. Ze kijken elkaar in stilte aan
Dan Ferdi: Sorry...ik bedoel het allemaal niet zo...tis die kutnominatie...geen fuckingexcuus maar ik wil niet weg.
Hieke: Weet ik wel.
Ferdi: maakt allemaal niet uit ik weet hoe het zit..geen verwijten...ik moet gewoon me bek houden.
Hieke: Nee hoor. Je moet gewoon zeggen wat je voelt.
Ferdi: wat er ook gebeurt morgen, we gaan door. Toch? Hebben we toch beloofd?
Hieke reageert niet. De haan kraait.
Dan loopt Ferdi op Hieke af en omhelst haar
De haan maakt lawaai
F. : (stevig) houdt je kop !
Zit hevig te puffen van de emotie
F. : fuck ! Sukkel !
Hij lijkt daar alleen te zitten.
Hoor hem in ieder geval niet met iemand praten.
Veel puffende geluiden.
Hieke komt er nu bij zitten. Dit wel op zo'n 4 meter afstand (veilig).
F. : sorry voor whatever ik heb gezegd. Ik bedoel het allemaal niet zo. Het komt door die fucknominatie. Ik wil niet weg !
F. : ik weet hoe het zit. Klaar !
F. : het komt naar boven... Ik moet gewoon mijn bek houden.
H. : je moet zeggen wat je voelt
F. : wat er ook gebeurd morgen. We gaan door. Precies.
H. zegt niets terug
F. loopt naar H. toe en omhelst haar.
H. : ik moet morgen weer komen...
F. : het komt door mij, klaar.
F. : kijk me eens aan. Lul toch niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 07-12-2000 05:05]
Cameraflits van Desiree in woonkamer met Balou, kijkt over haar schouder achterom naar de nu weer vloekende en tierende Ferdi buiten die weer nieuwe energie lijkt te hebben gevonden na zijn korte rustperiode bij de oven. Hieke praat op rustige toon op de haar bekende cryptische wijze tegen hem.
Hieke: Ik begrijp ook wel dat er maar een is die jou begrijpt.
Ferdi: Nou wie dan?
Hieke: Nou, Bianca
Ferdi: Slaat nergens op..ik zeg het je nog eeeeen keer (zegt vervolgens niks)
Hieke: De hele uitzending zal wel weer over ons gaan.
Ferdi: Nou lekker belangrijk!
Ferdi gromt verder: Ik dacht dat wij maatjes waren.
Hieke: Dacht ik ook.(gaat nu over op fluistermodus)
Hieke zwijgt op vragen van Ferdi, zegt op verongelijkte toon dat ze niet meer weet wat ze moet zeggen. Reageert geirriteerd en vijandig op onduidelijke vage aantijgingen van hem.
*ik snap er soms ook geen hol van wat Ferdi zit te raaskallen, al dat dronken gezever!
Hieke: Wat moet ik nu zeggen?
Ferdi: Je hoeft niks te zeggen, waarom dacht je dat. Wat denk je nu?
Hieke: Maakt niet uit.
Ferdi: Maakt mij wel wat uit!
Hieke: Ik denk alleen maar, ze hebben ons een leuke avond beloofd en 't loopt weer helemaal in de soep.
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 07-12-2000 05:06]
Even later komt Georgie bij haar.
G. : pas op hoor, hier komt die verantwoordelijke gozer.
G. omhelst H. en zegt dat F. nu al slaapt en H. naar bed moet gaan.
H. wil eerst nog langs de DK (Martijn ?)
Desiree zit nog steeds met Balou in de huiskamer.
Georgie naar Hieke buiten, omhelst haar, maakt wat grapjes, streelt haar hoofd, probeert haar te troosten. Hieke snikt zacht.
Maar lacht al weer snel door Georgie.
Deze wil haar naar binnen hebben en in bed. Hieke zegt dat ze zo meteen Balou over gaat nemen. Georgie vindt dat maar niks.
Hieke: God ik heb me nog nooit zo laten zien als in dit fucking huis.
Samen naar binnen. Desiree in bank met beer kijkt nieuwsgierig naar hen.
Georgie en Dees bakkeleien wat over het Beer-zit-schema. Dees wil niet aflossen omdat ze nu toch al wakker is.
Stream-1 op buiten
Stream-2 op Dees/Balou, verder niemand te zien.
> ik versta ze erg slecht, en laat het hier even bij
(geluid heel slecht)
Georgie stookt steeltje wierook aan in woonkamer bij Dees. Zucht diep, constateert lachend dat het half zes is en dat er genoeg TV gemaakt is voor de hele week.
Dees is kwaad omdat Ferdi haar voor KUT uitgemaakt heeft.
Dees: Hij had toch ook kunnen zeggen; ga naar je kutbed. Hoeft ie mij toch niet in te betrekken.
Georgie probeert Ferdi's gedrag goed te praten.
Georgie: De nominatie zit hem zoooo dwars.
Dees: Hoeft ie nog zo niet te doen. Ik zeg nooit iets wat ik niet meen.
(geluid nog steeds zeer slecht)
D. lijkt erg onder de indruk van wat er gebeurd is.
D. : ik heb 't nog niet zo meegemaakt.
D. : hij weet heus nog wel morgen wat hij gezegd heeft
G. : je maakt je ook zo druk...
D. : en morgen alles weer uitpraten.
D. : komt morgen wel op de t.v.
D. : oh ja, krijg je eerst die ruzie en dan alle oproepjes die we gedaan hebben
G. is erg slecht te verstaan.
>ik kap er mee
>het was me het nachtje wel... Pfff...
Hieke komt erbij zitten, sjekkie roken. Was in de DBK. Kijkt weer vrolijk.
Hieke is blij met het luisterende oor wat ze gekregen heeft.
Dees zegt dat ze nog niet geslapen heeft, kon niet slapen door de herrie en ging daarom maar bij Balou zitten.(zit dan ook nog in haar nachthempje)
Robin komt vragen hoe laat het is. Verbaast zich over de mensen die nog wakker zijn.
*bewoners zijn besef van ruimte en tijd duidelijk allang kwijtgeraakt in het huis
*Totale rust in het Big Brother nu (6 uur 's morgens) maar voor hoelang? Wordt vervolgd.
I'm out.
hieke zei een paar keer : ze wilde ons een leuke avond bezorgen en nu loopt het weer helemaal uit de hand , we krijgen nu zeker nooit geen bier en bacardi meer.
ongever 04:30
toen robin bij hieke en ferdie in de badkamer ging kijken en van ferdi te horen kreeg dat ie of naar de wc of naar of naar zijn bed moest oprotten antwoordde hij : "jij gaat me niet vertellen wat ik moet doen" en bleef er even bij zitten
robin : "ik denk dat jij niet meer zo veel moet drinken , want jij kan er niet zo goed tegen"
fewdi : "ik kan er wel tegen , ik kan nog veel verder gaan"
fewdi : "nou dan blijf je zitten kan me geen fuck schelen ik vertel het gewoon aan hieke"
nog wat heen en weer gepraat tussen h en f en hieke loopt weg
fewdi zijn gezicht staat nu op ten einde raad
ferdi : "ik ga nu weg uit dit klotehuis" en hij bonst op de deur van de DBK en belt aan , er word niet opengedaan (je ziet wel even de DBK op de stream voorbij flitsen)
robin : "wat bereik je daar nou mee ? , wat had je nou tegen je moeder gezegt ? ... , jij moet gewoon even je roes uit slapen"
fewdi : "ach ja , misschien heb je wel gelijk" en hj kleed zich uit en gaat in bed liggen
george gaat heel even DBK in en gaat dan even bij ferdi kijken
fewdi : "ik wil met hieke praten"
georgie : "als je dat doet moet je dat wel even buiten doen , want de anderen willen ook slapen"
(minuut nadat hij zich uitklede) fewdi : "waarom zijn mijn kleren uit" en hij kleed zich weer aan
even later gesprek hieke en fewdi in de tuin lijkt het erop dat hieke een beetje gepikeerd is over een gesprek van fewdi met bianca en hierover werd steeds in bedekte termen over ge heen en weer gepraat , georgie komt even naar buiten om te zeggen dat fewdi een jas aan moet doen en krijgt een grote bek van fewdi die zegt dat het hem geen fuck interesseert of hij ziek word georgie blijft wel 5 keer aanhouden en fewdi zegt wat kan jij zeiken en trekt toch maar een jas aan op een gegeven moment zegt ferdi tegen hieke
fewdi : "er is er hier in huis maar een die me begrijpt en dan weet jij wel wie dat is "
hieke : " nee , wie dan "
fewdie : " jaa . come onnn , dat weet je wel"
hieke : "ja bianca , want die is ook in australie geweest en ikke niet"
fewdi : " ja ok ik had het niet moeten zeggen , ik had me bek moeten houden , ik had er niet bij na gedacht"
hieke : " het maakt niet uit , het is wel goed , ik heb een brede rug , ik heb al heel wat mee gemaakt....het is wel goed"
fewdi : "nee het is niet goed"
hieke : "ja , wat moet ik dan zeggen"
fewdi : "dat je het er niet mee eens bent of dat ik een klootzak ben"
hieke : "ik kan niet eens wat doen"
fewdie : "wie zegt dat ? ...die klote redactie ?...jij moet gewoon doen wat JIJ denkt dat je moet doen"
fewdi : "ik wil gewoon met jou verder"
hieke : "maar waarom doe je dan zo ?"
fewdi : "hoe?"
hieke : "ja het is wel goed , het maakt niet uit , er is er toch maar 1 die jou begrijpt"
fewdi :"wie zegt dat?"
hieke : " dat zeg je net zelf"
fewdie : "dat heb ik helemaal never nooit niet gezegt"
hieke : "het maakt niet uit ik ben de oudste en verantwoordelijk voor jou"
en nadat hij dan vloekend en tierend naar binnen was gelopen , ging georgie even hieke troosten , en deed dit in t-shirt en korte broek (terwijl hij dus eerder dus een jas bij fewdi opdrong)
hieke heeft behoefte om te praten , maar georgie kapt het al snel af en zegt dat ze moet gaan slapen , ze zegt dan wel even met haar "vriend" martijn te gaan praten.
georgie : "nee , die zit er niet , er zit niemand van de redactie , alleen camera jongens"
hieke : "hoe weet jij dat ?"
georgie : "omdat ik net even met hem had gepraat , hij zei dat als het nog verder uit de hand liep dat ze dan hummie gingen bellen"
hieke : "nou ik kijk wel even"
even later zitten alleen georgie en desiree (met beer) nog in de huiskamer (hieke in DBK) en zegt georgie tegen dees dat hij hieke ook en beetje raar vind omdat ze nog een beetje raar tegen hem zou doen , omdat hij zei dat ze op een ex van hem leek en het hier nog steeds over heeft en dees vond fewdie raar omdat hij haar zou hebben afgesnauwd , wat georgie dan weer probeert goed te praten
hieke komt terug en lost dees af met de beer en dees en georie gaan slapen
BB: Goedemorgen bewoners, zouden jullie de beer zijn nieuw pakje aan willen doen
Robin: Nee daar heb ik helemaal geen zin in
RobinDan is de opdracht maar mislukt maar ik heb er helemaal geen zin in
Robin: Ooohh mennn zijn nieuw pakje
Robin kleed balou uit en gooit zijn broek op de grond
Bianca komt aangesnelt naar het horen van de stem en wil Robin mee helpen beer zijn pakje aan te doen
Robin: Goedemorgen
Bianca helpt Robin mee Balou aan te trekken en is verbaast als ze ziet dat Hieke ook nog wakker is.
Balou wordt met zorg aangekleed hoewel Bianca en robin niet echt weten hoe alles precies moet
[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 07-12-2000 10:15]
Robin gaat met de keurig geklede Balou op de bank zitten terwijl Bianca naar de badkamer gaat om zich te wassen
Lang kan Robin niet op de bank zitten en sleept Balou mee op zijn rug naar buiten. Vrolijk fluitend loopt Robin naar de kippen om te kijken of ze nog genoeg te eten hebben
Robin: Oeps sorry
Robin: Niet zo veel weet niet wat je denkt van die eenden...oeps kippen maar die eten niet zo veel hoor
Robin: Elke keer als je er zo veel in doet blijft het liggen en komt op de kompost hoop terecht
Robin: Wat ga jij doen? ga je weer naar bed
Bianca: En jij dan?
Robin: Ik vermaak me wel het is lekker weer
Robin loopt fluitend door het huis en maakt zich kennelijk geen zorgen over zijn vertrek
Robin: Hee koos... hoe is het er mee
Koos: Goed
Robin: Goed.. beetje geslapen
Koos: ja hoor alleen een beetje lawaai vanacht
Robin: Ja dat was niet meer normaal
Koos gaat weer naar de slaapkamer en laat Robin achter die vervolgens zich gaat proberen aan te kleden met Balou op zijn rug.
Robin: "Aaaaa hha Tjongje jongen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |