Rond mijn twaalfde had ik mijn huidige lengte van 1.64 meter al bereikt, en mijn huidige schoenmaat 38 had ik al een paar jaar eerder.
Qua lengte was ik nog liever een tijdje door blijven groeien. Ik sta in de kroeg e.d. steeds tegen ruggen aan te kijken.
Nu ben ik 19 en ik ben nog steeds 180 groot
Ik ben trouwens een man.
quote:Je bent niet de enige. Ik ben ongeveer net zo groot als jij en erger me er af en toe ook wel aan. Meesten komen dan met argumenten als 'je bent toch gezond?'. Dat is ook wel zo, maar een centimeter of 10 a 15 erbij had ik absoluut niet erg gevonden. Met uitgaan verneem je het inderdaad als je weer eens bijna onder de voet wordt gelopen door iemand van bijna 2 meter. Vervolgens kijken ze je ook nog met een glazige blijk aan alsof ze nog nooit iemand van mijn lengte heben gezien.
Op zaterdag 18 januari 2003 19:40 schreef postinggirl het volgende:
Ik ben vroeg gestopt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Qua lengte was ik nog liever een tijdje door blijven groeien. Ik sta in de kroeg e.d. steeds tegen ruggen aan te kijken.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ontopic: Normaal gesproken stopt de groei bij meisjes rond 16 en bij jongens rond 18 jaar. Uitzonderingen heb je natuurlijk altijd.
quote:Dan was jij een best wel lange 11-jarige (ik was 1.45 ofzo
Op zaterdag 18 januari 2003 14:57 schreef hoofdmuts het volgende:
Bij meisjes stopt de groei ongeveer rond de zelfde tijd als dat hun menstruatie begint. (ik was op mijn 11de 1.76 en uitgegroeid)Bij jongens begint de groeispurt meestal wat later en duurt dus ook wat langer (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop