abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  woensdag 1 juli 2020 @ 13:01:24 #101
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_193872495
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 12:57 schreef Iblardi het volgende:

[..]

In de beslotenheid van een privťsituatie vind ik het nog wat anders, maar een uitgebreide WhatsApp-groep van negen collega's lijkt me inderdaad geen veilige omgeving om dit soort krasse uitspraken te doen. Sowieso lijkt het me slecht voor het moreel (het werkt een cynische houding in de hand) en als het uitkomt ondermijnt het de neutrale uitstraling van het politieapparaat.
Dit ben ik met je eens.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidű sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 1 juli 2020 @ 13:03:38 #102
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_193872528
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 13:00 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Nukubu betekent Nutteloze KutBurger. ;)

Niks oeleboele of zo.
Nutteloze kutburger lijkt me voor de politie ook niet een handige manier van denken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidű sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_193873387
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 12:35 schreef Repentless het volgende:

[..]

Waarom zou een communicatiemedium een probleem hebben? Het is toch niet hun eigen content? Hebben telefoonmaatschappijen ook een probleem, als er via hun verbindingen een gesprek is gevoerd waarin iets raars is gezegd?

En dan ook weer "verbieden", de oplossing voor alles. :')
Volgens mij zijn illegale drugs al decennia verboden, kijk hoe dat is uitgepakt. Je kan alles verbieden, verboden handhaven en effectief maken is andere koek.
pi_193873430
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 12:25 schreef Megumi het volgende:

[..]

In een functie zoals bij de politie moet je gedrag ook in je vrije tijd onbesproken kunnen blijven. En dan zijn dit soort zaken gewoon niet handig. Want een politie man en of vrouw is eigenlijk altijd in functie.
Dus in hun prive tijd zijn het geen mensen meer maar robots die zonder enige emoties of persoonlijkheid met een uitdrukkingsloos gezicht alles mee moeten maken? Wat een bullshit.
  woensdag 1 juli 2020 @ 14:22:19 #105
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193873921
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 12:56 schreef Megumi het volgende:

[..]

Woorden als bijvoorbeeld je hoeft geen foto's te bekijken want alle negers hebben grote neuzen en dikke lippen en zien er hetzelfde uit heb ik wel waargenomen bij de politie. Plus wat andere dingen. Dat discriminatie/racisme bestaat zou eigenlijk geen discussie moeten zijn.
Ik reageer op iemand die van mening is dat oa defensie denigrerende benamingen voor burgers heeft. Nou dat treft, ik werk bij defensie en het enige wat ik kan bedenken is nukubu al dan niet in kleblastoja, dus ik ben wel benieuwd wat betrokkene nog meer bedoelt.
  woensdag 1 juli 2020 @ 15:21:29 #106
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_193874838
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 12:39 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Staat je sarcasmeradar wel aan?
Ja hoor, niet duidelijk in die post. Als je sarcastisch bent, zeg je namelijk iets waarbij je duidelijk het tegenovergestelde bedoelt.

Als dit sarcasme is, zou het punt van de user dus zijn: "Je moet WhatsApp gewoon kunnen blijven gebruiken, want die berichtenservice is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de berichten dus het zou ze geen problemen moeten kunnen opleveren."

Dit is totaal niet relevant voor deze discussie, dus als zodanig ook niet te herkennen als sarcasme.
pi_193874869
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:21 schreef Repentless het volgende:

[..]

Ja hoor, niet duidelijk in die post. Als je sarcastisch bent, zeg je namelijk iets waarbij je duidelijk het tegenovergestelde bedoelt.

Als dit sarcasme is, zou het punt van de user dus zijn: "Je moet WhatsApp gewoon kunnen blijven gebruiken, want die berichtenservice is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de berichten dus het zou ze geen problemen moeten kunnen opleveren."

Dit is totaal niet relevant voor deze discussie, dus als zodanig ook niet te herkennen als sarcasme.
Dat was dan ook geen sarcastische post.
  woensdag 1 juli 2020 @ 15:28:09 #108
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193874921
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 23:51 schreef AchJa het volgende:

[..]

Juist ja, dan mag je dus niet meer boos worden in besloten kring...
[..]

Tsja, dat krijg je er van als je in functie partij kiest.
'Partij kiezen' ook echt. :')
  woensdag 1 juli 2020 @ 15:31:31 #109
13456 AchJa
Shut up!!!
  woensdag 1 juli 2020 @ 15:37:39 #110
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193875019
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:31 schreef AchJa het volgende:

[..]

Hoe wil je het anders uitleggen dan?
Agenten die zich uitspreken tegen racisme?
pi_193875167
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:37 schreef Poem_ het volgende:

[..]

blm en de relschoppers hebben werkelijk niets maar dan ook werkelijk niets met de strijd tegen racisme te maken. Het zijn opportunisten en hufters die graag hun graantje willen meepikken op de burgerlijke onrust die is ontstaan, grotendeels door de coronacrisis en de wegzakkende economie.. Zoals Trump zei hebben enkele leiders van die beweging gezegd dat als ze het systeem niet fundamenteel in hun voordeel kunnen veranderen ze het van top tot bodem zullen pratbanden.

Zulke terroristische geweldsdreigingen lijken me geen goed middel om in de zogenaamde strijd tegen racisme te gooien. Tenminste als je nog geloofwaardig over wilt komen.
  woensdag 1 juli 2020 @ 15:54:46 #112
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193875242
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:49 schreef Detoeschouwer het volgende:

[..]

blm en de relschoppers hebben werkelijk niets maar dan ook werkelijk niets met de strijd tegen racisme te maken. Het zijn opportunisten en hufters die graag hun graantje willen meepikken op de burgerlijke onrust die is ontstaan, grotendeels door de coronacrisis en de wegzakkende economie.. Zoals Trump zei hebben enkele leiders van die beweging gezegd dat als ze het systeem niet fundamenteel in hun voordeel kunnen veranderen ze het van top tot bodem zullen pratbanden.

Zulke terroristische geweldsdreigingen lijken me geen goed middel om in de zogenaamde strijd tegen racisme te gooien. Tenminste als je nog geloofwaardig over wilt komen.
Je gooit nu allerlei elementen op 1 hoop om BLM als geheel als radicaal weg te zetten. Dat slaat nergens op natuurlijk.
  woensdag 1 juli 2020 @ 15:56:50 #113
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193875274
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:37 schreef Poem_ het volgende:

Agenten gingen mee demonstreren, dat mag van mij maar dan wel in eigen tijd en gewoon in burger.

Wat ze nu deden was enorm onprofessioneel. Je hebt als politie direct je neutraliteit overboord gegooid.
  woensdag 1 juli 2020 @ 15:59:19 #114
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193875316
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:56 schreef AchJa het volgende:

[..]

Agenten gingen mee demonstreren, dat mag van mij maar dan wel in eigen tijd en gewoon in burger.

Wat ze nu deden was enorm onprofessioneel. Je hebt als politie direct je neutraliteit overboord gegooid.
Dat deden ze in uniform? Dat is niet zo heel handig inderdaad.
pi_193875360
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 12:51 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja? Nukubu ofzo?
Ja o.a. Nutteloze kut burger idd. Je kunt je wel voorstellen wat voor problematisch gedrag er kan onstaan als er op die manier naar de gewone burger wordt gekeken.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:03:33 #116
13456 AchJa
Shut up!!!
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:05:46 #117
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193875416
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ja o.a. Nutteloze kut burger idd. Je kunt je wel voorstellen wat voor problematisch gedrag er kan onstaan als er op die manier naar de gewone burger wordt gekeken.
Nou het is wat... Net zoals het mij geen reet interesseert hoe er andersom over militairen gesproken wordt.
pi_193875520
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:05 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nou het is wat... Net zoals het mij geen reet interesseert hoe er andersom over militairen gesproken wordt.
De politie interesseert het iig wel wat er andersom gezegd wordt. Een shirtje met ACAB of 1312 en je bent de sjaak ;)

Nog een persoonlijke anekdote: een vriend van mij werd op de bon geslingerd omdat hij tegen een andere vriend zei: "moet je die dikke agent zien" en die agent hoorde dat.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_193875664
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:54 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Je gooit nu allerlei elementen op 1 hoop om BLM als geheel als radicaal weg te zetten. Dat slaat nergens op natuurlijk.
Dat hebben enkele leiders van die beweging letterlijk gezegd. Youtube o.a. videos zat. Daarnaast keren de meeste blm-betogers een blind oog toe bij plunderingen, brandstichtingen, vandalisme, en mishandelingen. Dag is geen toeval.

Als blm een deugdelijke, vreedzame beweging was zou ze alle vormen van geweld juist moeten veroordelen en er afstand van nemen en maatregelen treffen om bij hun protesten geweld te voorkomen. Maar dat doen ze niet.

Ze houden juist van geweld en onrust. Dat is geen generalisatie.
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:23:34 #120
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193875665
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

De politie interesseert het iig wel wat er andersom gezegd wordt. Een shirtje met ACAB of 1312 en je bent de sjaak ;)

Nog een persoonlijke anekdote: een vriend van mij werd op de bon geslingerd omdat hij tegen een andere vriend zei: "moet je die dikke agent zien" en die agent hoorde dat.
Maar wat zei de politie tegen jullie?
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:32:16 #121
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193875727
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:23 schreef Detoeschouwer het volgende:

[..]

Dat hebben enkele leiders van die beweging letterlijk gezegd. Youtube o.a. videos zat. Daarnaast keren de meeste blm-betogers een blind oog toe bij plunderingen, brandstichtingen, vandalisme, en mishandelingen. Dag is geen toeval.

Als blm een deugdelijke, vreedzame beweging was zou ze alle vormen van geweld juist moeten veroordelen en er afstand van nemen en maatregelen treffen om bij hun protesten geweld te voorkomen. Maar dat doen ze niet.

Ze houden juist van geweld en onrust. Dat is geen generalisatie.
BLM is dan ook een beweging, en bij elke beweging zullen er mafkezen rondlopen die de aandacht en de chaos gebruiken voor dubieuze doeleinden.

BLM gaat in de kern alleen om het bestrijden van o.a. racisme. Die gekke complottheorieŽn over de verborgen agenda's en controle kan ik niet zo heel serieus nemen.
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:33:09 #122
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193875738
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:03 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat zou ik bij elke demonstratie niet zo handig vinden, dus in dit geval ook niet.
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:34:14 #123
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193875756
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:33 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Dat zou ik bij elke demonstratie niet zo handig vinden, dus in dit geval ook niet.
Precies, dus daarom ook het commentaar van de andere collega's.
  woensdag 1 juli 2020 @ 16:36:17 #124
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193875791
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:34 schreef AchJa het volgende:

[..]

Precies, dus daarom ook het commentaar van de andere collega's.
Nou ja, ik kan me zo voorstellen dat dat er ook nogal hard aan toe ging en dat lijkt me dan ook weer niet zo handig.
pi_193875885
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:32 schreef Poem_ het volgende:

[..]

BLM is dan ook een beweging, en bij elke beweging zullen er mafkezen rondlopen die de aandacht en de chaos gebruiken voor dubieuze doeleinden.

BLM gaat in de kern alleen om het bestrijden van o.a. racisme. Die gekke complottheorieŽn over de verborgen agenda's en controle kan ik niet zo heel serieus nemen.
Als je iets stelt moet je dat staven. Wat ik noemde heeft niks van complotten van doen. Dat zijn observaties. Geweld, branden, lootings, shootings, straatroven, vandalisme en mishandelingen waarvan sommige zware zijn bij die lui aan de orde van de dag. Het gaat niet om een klein handjevol deugnieten of geÔsoleerde incidenten. Dat is de werkwijze bij uitstek.

En nogmaals ik zei het woord leiders. Dat kan je dan lekker voor het gemak negeren en selectief reageren maar neemt niet weg dat zelfs hun leiders met geweld hebben gedreigd en dat aanraden. Ik herhaal nog even.

blm heeft zich gekenmerkt als een anarchistische, terroristische organisatie en moet als zulks worden verboden.
  woensdag 1 juli 2020 @ 17:12:32 #126
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193876362
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:42 schreef Detoeschouwer het volgende:

[..]

Als je iets stelt moet je dat staven. Wat ik noemde heeft niks van complotten van doen. Dat zijn observaties. Geweld, branden, lootings, shootings, straatroven, vandalisme en mishandelingen waarvan sommige zware zijn bij die lui aan de orde van de dag. Het gaat niet om een klein handjevol deugnieten of geÔsoleerde incidenten. Dat is de werkwijze bij uitstek.
De werkwijze van een kleine minderheid, ja.

quote:
En nogmaals ik zei het woord leiders. Dat kan je dan lekker voor het gemak negeren en selectief reageren maar neemt niet weg dat zelfs hun leiders met geweld hebben gedreigd en dat aanraden. Ik herhaal nog even.
De oprichters, bedoel je. Er zijn geen leiders. Er is geen BLM-appgroep waarin orders worden opgedragen, er zijn geen statuten die dienen te worden opgevolgd, zeker niet m.b.t. geweld.

quote:
blm heeft zich gekenmerkt als een anarchistische, terroristische organisatie en moet als zulks worden verboden.
Aha. Wellicht kun jij ons dan wel vertellen uit hoeveel leden de organisatie bestaat, wie de leiders zijn en hoe er een controle plaatsvindt van boven naar onderen.
  woensdag 1 juli 2020 @ 17:16:34 #127
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_193876412
quote:

[..]

Normaliter neem ik complottheorieŽn ook niet zo serieus. Als je echter in dit geval kijkt: de dood van een donkere man in de VS door toedoen van een politieagent leidt toe wat er nu wereldwijd allemaal in een mum van tijd gebeurt. Dan vind ik het eigenlijk onwaarschijnlijker dat dat allemaal spontaan gebeurt zonder enige coŲrdinatie, in plaats van op basis van een agenda met bijbehorende voorbereiding die al eerder is vastgesteld.

Ik heb het in die zin al eerder vergeleken met de moord op Franz-Ferdinand. Niet dat ik dit als een oorlog wil bestempelen, maar wel als iets waarvoor de plannen al lang en breed op tafel lagen. Er was echter alleen nog een directe aanleiding nodig, in dit geval dus Floyd.
  woensdag 1 juli 2020 @ 17:26:55 #128
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193876540
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:16 schreef Repentless het volgende:

[..]

Normaliter neem ik complottheorieŽn ook niet zo serieus. Als je echter in dit geval kijkt: de dood van een donkere man in de VS door toedoen van een politieagent leidt toe wat er nu wereldwijd allemaal in een mum van tijd gebeurt. Dan vind ik het eigenlijk onwaarschijnlijker dat dat allemaal spontaan gebeurt zonder enige coŲrdinatie, in plaats van op basis van een agenda met bijbehorende voorbereiding die al eerder is vastgesteld.

Ik heb het in die zin al eerder vergeleken met de moord op Franz-Ferdinand. Niet dat ik dit als een oorlog wil bestempelen, maar wel als iets waarvoor de plannen al lang en breed op tafel lagen. Er was echter alleen nog een directe aanleiding nodig, in dit geval dus Floyd.
Dat komt dan niet helemaal met de tijdslijn overeen. De protesten begonnen uitsluitend in Minneapolis. Een dag later in 2 andere grote steden. Trump doet er een schepje bovenop en zo'n 4 dagen na de aanvankelijke protesten gaat het pas echt los, zowel in Minneapolis en daarbuiten.

Ik zie niet echt een wezenlijk verschil tussen deze protesten en die van bijvoorbeeld de Women's March.

Bovendien zou het wel heel absurd zijn als er kennelijk - jouw theorie volgend - allerlei cellen in de VS aanwezig zouden zijn die zoiets massaals coŲrdineren zonder dat er ook maar ťťn post, bericht, of notie bij een journalist belandt.
pi_193876590
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:16 schreef Repentless het volgende:

Hij ook (in 2017):

In de zin van, er hoeft maar 'iets' te gebeuren en dan kan de vlam in de pan slaan.

Het was een tikkende tijdbom wachtend op, niet -HET-, maar EEN juist moment. Floyd is wat dat betreft wel apart. Ja, police brutality, maar racisme?, kweenie. Voor BLM, en wat of wie dan ook, was het in ieder geval genoeg om het proces verder in gang te zetten. Hoe (on)terecht dan ook. Want dat is verder totaal irrelevant.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_193877019
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:12 schreef Poem_ het volgende:

[..]

[..]

De oprichters, bedoel je. Er zijn geen leiders. Er is geen BLM-appgroep waarin orders worden opgedragen, er zijn geen statuten die dienen te worden opgevolgd, zeker niet m.b.t. geweld.
[..]

Aha. Wellicht kun jij ons dan wel vertellen uit hoeveel leden de organisatie bestaat, wie de leiders zijn en hoe er een controle plaatsvindt van boven naar onderen.
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:12 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Bullshit natuurlijk. Je praat maar gewelddadige criminaliteit goed. Bijna iedere samenkomst van die gekken draait uit op volmondige straatoorlogen met de politie en bedrijfseigenaars. Als het zo beperkt was qua aantallen zou de schade ook beperkt zijn en zou de politie de chaos en het geweld snel de baas zijn. Wat telkens weer dus niet gebeurt. Lees maar een willekeurige krantenkop op een willekeurige dag. Daar staan de feiten. Het valt gewoon niet goed te praten.
[..]
quote:
Dat de leiders nauwelijks van zich laten horen of pas op de voor hen opportune momenten, betekent niet dat ze er niet bestaan. Of omdat ze een ruime mate van vrijheid aan hun 'deelnemers' gunnen wil niet zeggen dat er geen leiding of een organisatie bestaat. Iemand regelt die samenkomsten, speeches, protestmarsen en agenda. Het komt niet uit de lucht vallen.
[..]
quote:
Heel makkelijk smoesje en wel typerend voor alle anarchistische organisaties. Geen duudelijke hierarchie bekend maken zodat acties van leden als individuele verantwoordelijkheid wegewuifd kunnen worden. De ironie is dat precies de KKK dezelfde strategie toepaste een tijd lang. Ieder lid of clan was zelf verantwoordelijk voor wat ze deden en dus kon je de organisatie het niet kwalijk nemen en zodoende was hun toekomst gewaarborgd.
  woensdag 1 juli 2020 @ 18:08:41 #131
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_193877213
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juli 2020 17:26 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Dat komt dan niet helemaal met de tijdslijn overeen. De protesten begonnen uitsluitend in Minneapolis. Een dag later in 2 andere grote steden. Trump doet er een schepje bovenop en zo'n 4 dagen na de aanvankelijke protesten gaat het pas echt los, zowel in Minneapolis en daarbuiten.

Ik zie niet echt een wezenlijk verschil tussen deze protesten en die van bijvoorbeeld de Women's March.

Welke "tijdlijn"? Jij denkt dat alle deelnemers aan WWI binnen 1 dag elkaar allemaal de oorlog hebben verklaard en diezelfde dag nog in de loopgraven lagen en massaal op elkaar aan het schieten waren?

quote:
Bovendien zou het wel heel absurd zijn als er kennelijk - jouw theorie volgend - allerlei cellen in de VS aanwezig zouden zijn die zoiets massaals coŲrdineren zonder dat er ook maar ťťn post, bericht, of notie bij een journalist belandt.
Heel raar inderdaad dat als je vermoedt dat het hier om een verborgen agenda van een aantal mensen gaat met als doel de massa mee te krijgen, alles niet vantevoren gewoon op straat ligt. Dat is doorgaans wel gebruikelijk bij verborgen agenda's.
  donderdag 2 juli 2020 @ 16:32:54 #132
65846 Bocaj
Only God can save us now
pi_193891144
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 00:12 schreef Hathor het volgende:
Weet je wat ze eens moeten onderzoeken? Hoe het komt dat dit soort sentimenten aanwezig zijn, de uitkomst zal niet iedereen even welgevallig zijn vrees ik. En wat willen ze nou....een politiekorps met een stel politiek correcte kneuzen die met iedereen eerst even een bakkie thee willen drinken, of streetwise cops die weten waar Abraham de mosterd haalt?
Ja, je eens ff goed uitlaten over het straattuig lucht wel op! En weer door! ;)
En is toch ook logisch... Er zal best gestaan hebben: 'Ik heb dat kut-joch eens even stevig te pakken gehad met z'n onverzekerde sloopscooter!' ;) 350 euro boete! Pak aan!
'En jullie? Wat hebben jullie meegemaakt?' :')
'Cause there is so much wrong going on outside.
  donderdag 2 juli 2020 @ 18:21:52 #133
35768 descon
Music is the answer
pi_193892540
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 16:32 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ja, je eens ff goed uitlaten over het straattuig lucht wel op! En weer door! ;)
En is toch ook logisch... Er zal best gestaan hebben: 'Ik heb dat kut-joch eens even stevig te pakken gehad met z'n onverzekerde sloopscooter!' ;) 350 euro boete! Pak aan!
'En jullie? Wat hebben jullie meegemaakt?' :')
Vraag me dan meer af wie loopt te snitchen in het team. Spreek dan je collegas er ff op aan ipv screenshots delen.
Mixing for a living
pi_193892605
quote:

[..]

Toch zou men die gekke complottheorieŽn serieus moeten nemen, aangezien de leiders geoefend zijn in vechtsporten en dus snel overal naar toe kunnen, om hun tegenstanders te remmen, zodat hun tegenstanders niet snel weg kunnen vluchten bij naderend gevaar.
pi_193892796
Hoe die gasten intern communiceren gaat toch niemand wat aan? Hoe ze naar de buitenwereld optreden is belangrijk.
Don't follow me, I'm just a man.
pi_193893850
Hier verrast door worden, het is toch wat.

Aan de andere kant zegt dit ook wel iets over Whatsapp, dat het niet veilig is. Dus zo snel mogelijk weg met die troep zeker bij de politie.
pi_193893976
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 09:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Een oprechte dialoog waarbij vantevoren al is vastgesteld waar de conclusie naartoe moet werken?
Ook de politie moet en zal gleichgeschaltet worden.
Waat ein waer, waat ein waer” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_193896055
Belachelijk dat dit onderzocht wordt en die agenten mogelijk strafrechtelijk worden vervolgd. Mag je dan niets meer zeggen?

Ik vind het schreinend dat de discussie nu over die agenten gaat inplaats van het Marokkanen probleem.

Uiteraard wordt je daar als agent ook knettergek van. Zoveel criminaliteit, uitdagen, provoceren.

Dan is het geen racisme maar gewoon de situatie waarop wordt afgegeven.

Heb het met die agenten te doen.
Love is in the air!
pi_193896094
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 00:12 schreef Hathor het volgende:
Weet je wat ze eens moeten onderzoeken? Hoe het komt dat dit soort sentimenten aanwezig zijn, de uitkomst zal niet iedereen even welgevallig zijn vrees ik. En wat willen ze nou....een politiekorps met een stel politiek correcte kneuzen die met iedereen eerst even een bakkie thee willen drinken, of streetwise cops die weten waar Abraham de mosterd haalt?
Precies. Net als de discussie met Johan Derksen, en geweld vanuit Akwasi. Daar gaat het ineens niet meer over.

Jarenlang is er terreur van 'Noord-Afrikanen' in zeker de Randstad.

Overvallen, mishandelingen, straatroven, verkrachtingen en meisjes en joden die uitgemaakt worden voor kankerhoer.

Als politie zie je dat gebeuren en is het logisch dat je zo'n sentiment krijgt.

Maar nee, daar gaat het nu niet over. Kansloos.
Love is in the air!
pi_193896519
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:07 schreef Landgeld het volgende:
en meisjes en joden die uitgemaakt worden voor kankerhoer.
Joden worden uitgemaakt voor kankerhoer? :?
pi_193896617
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 19:49 schreef MakkieR het volgende:

Aan de andere kant zegt dit ook wel iets over Whatsapp, dat het niet veilig is. Dus zo snel mogelijk weg met die troep zeker bij de politie.
Het leert ook dat je in een groepsapp op je hoede moet zijn voor NSB'ers.
pi_193897742
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:04 schreef Landgeld het volgende:
Belachelijk dat dit onderzocht wordt en die agenten mogelijk strafrechtelijk worden vervolgd. Mag je dan niets meer zeggen?

Ik vind het schreinend dat de discussie nu over die agenten gaat inplaats van het Marokkanen probleem.

Uiteraard wordt je daar als agent ook knettergek van. Zoveel criminaliteit, uitdagen, provoceren.

Met de politieagenten hoeft men geen medelijden te hebben, want ze negeren de grote rijke criminelen die kleinere criminelen tarten en/of belachelijk maken
pi_193901338
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 23:21 schreef torentje het volgende:

[..]

Met de politieagenten hoeft men geen medelijden te hebben, want ze negeren de grote rijke criminelen die kleinere criminelen tarten en/of belachelijk maken
Alsof die agenten op straat ook maar iets kunnen doen aan de georganiseerde (grote) criminaliteit. dat zijn beleidskeuzes. Die agenten waar ze het hier over hebben staan aan het "front".

Niet slim, wel begrijpelijk want je wordt er ongetwijfeld gek van. In dit geval weer Marokkanen die iemand in elkaar slaan.
Love is in the air!
  vrijdag 3 juli 2020 @ 09:25:50 #144
117098 Hathor
Effe niet
pi_193901764
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 22:04 schreef Landgeld het volgende:

Ze zitten al gedwongen thuis, mannetje of 5-6. Reken er maar op dat die allemaal ontslagen worden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193902405
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 08:35 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Alsof die agenten op straat ook maar iets kunnen doen aan de georganiseerde (grote) criminaliteit. dat zijn beleidskeuzes. Die agenten waar ze het hier over hebben staan aan het "front".

Niet slim, wel begrijpelijk want je wordt er ongetwijfeld gek van. In dit geval weer Marokkanen die iemand in elkaar slaan.
Ze zouden de kleinere criminelen machinegeweren en kogels moeten geven dan was het zo afgelopen met de georganiseerde grote criminaliteit.
  zaterdag 4 juli 2020 @ 00:10:57 #146
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_193915644
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 19:49 schreef MakkieR het volgende:

Tja, dit kan met elk medium waarbij tekst 'zwart op wit' staat. Wellicht waren het gewoon privťtelefoons met een groepsapp met collega's.
pi_193916506
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 10:11 schreef torentje het volgende:

[..]

Ze zouden de kleinere criminelen machinegeweren en kogels moeten geven dan was het zo afgelopen met de georganiseerde grote criminaliteit.
Of dildo's en zweepjes. :o *O*
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')