abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7970417
Vanmorgen werd ik wakker met een pijnlijk gevoel in mijn nek. Een soort bultje met daaromheen een rode plek. Ik dacht aanvankelijk dat het een puistje was maar ik heb meer het idee dat ik door iets ben gestoken. Maar wat vliegen er rond deze tijd van het jaar nog aan stekende beesten rond? Door scheren kan het ook niet komen want zo laag scheer ik me nooit. Iemand enig idee wat het kan zijn?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_7970427
gewoon een onderhuidse ontsteking of zo...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_7970431
Vampieren bestaan niet.
-=** You're about to witness to power of fucking VDR **=-
  zaterdag 18 januari 2003 @ 14:19:13 #4
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_7970453
Zeker wel dat er nog muggen rondvliegen. Had er gisteren ook nog eentje op m'n kamer. Alleen is jouw omschrijving van die muggenbult wat apart. Lijkt me toch dat je hier zo snel mogelijk een arts naar moet laten kijken.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_7970514
Zoals je de plek omschrijft lijkt het op een beet van een teek. Kweet niet of die actief zijn in de winter eigenlijk en je zou dan ook nog in een bos of iets dergelijks geweest moeten zijn. Als die plek blijft zou ik toch effe een dokter opzoeken...
- Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
- You got an issue..? Here's a tissue..!
pi_7970630
Inderdaad meteen naar de dokter gaan want ALS het een tekenbeet is dan kan je er lyme van krijgen bijv...
fluff for life
pi_7970680
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 14:35 schreef bluebellyfluff het volgende:
Inderdaad meteen naar de dokter gaan want ALS het een tekenbeet is dan kan je er lyme van krijgen bijv...
Wat is lyme als ik vragen mag?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_7970718
ach is niks ernstigs, heb ik ook weleens last van, van die rooie pijnlijke bulten, trekt na een paar dagen vanzelf weg......niet eraan zitten, want dan wordt ie alleen maar rooier.
  zaterdag 18 januari 2003 @ 14:47:19 #9
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_7970779
Ingegroeide haar?
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  zaterdag 18 januari 2003 @ 14:48:54 #10
39778 LauLau
Battlefield 2.
pi_7970793
Dodelijk ! ....

Denk gewoon onsteking..

Frituur.
pi_7970798
Van die hele kleine spinnejtes... die dingen die kunnen springen.. die bijten ook.

Ze laten een irritant klein pijnlijk hard en vaak jeukend bultje achter.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 18 januari 2003 @ 14:50:12 #12
39778 LauLau
Battlefield 2.
pi_7970803
Was je eens een keer
Frituur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')