abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 30 juni 2020 @ 17:28:56 #126
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193861454
Ik verschoon het beddengoed het liefst wekelijks maar in de praktijk gebeurt het om de week. Matrassen draaien doe ik volgens de agenda, elke 3 maanden. Dan was ik ook de moltons. De moltons van de kussens gaan wel met iedere normale wasbeurt mee.
Ik heb twee sets beddengoed maar in de praktijk gebruiken we er maar één.

En om bij de huisvrouwenvlijt te blijven ben ik eindelijk weer eens aan het inmaken. Vandaag kimchi, zuurkool en atjar. En ik ga gember en peper invriezen.
Spoilers!
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 17:30:46 #127
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193861481
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:21 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee. We moesten dik een uur wachten op ons broodje bij de lunch dus er was niet veel tijd meer over. En ik lust geen thee.
Ik ben ook van mening dat thee voor zieke mensen is, maar de Ostfriesische Teekultur is wel een dingetje. Ze drinken daar tien keer meer thee dan de doorsnee Duitsers en zijn koploper in Europa.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 17:32:23 #128
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193861502
Matras draai ik eigenlijk elke keer om als ik het beddengoed was. Maar dat was ik niet zoals LS om de week. Als het vies voelt. Dat kan zomers/als het warm is eerder zijn dan 's winters dus.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 30 juni 2020 @ 17:34:54 #129
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193861540
Oh en ik heb mijn les geleerd met zware matrassen. Die komen er hier niet meer in. Onze vorige matrassen waren zo zwaar dat draaien niet alleen lukte. En dan hadden we maar twee eenpersoonsmatrassen.
Spoilers!
pi_193861557
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Zes sets _O_
En eigenlijk wil er er nog eentje bij want ik heb een keileuke pyjama die nu niet matched met wat ik al heb :') :') :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 30 juni 2020 @ 17:36:58 #131
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193861566
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 15:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Lucky-Strike je kost me geld }:| :') O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Told you so :D Crisp is echt geweldig. Hoe vond je de cannelloni?

Ik kan nog steeds korting geven aan geïnteresseerden.
Spoilers!
  dinsdag 30 juni 2020 @ 17:38:22 #132
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_193861588
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:D O+

Ik moet bekennen dat ik een aanmaning van de stroomleverancier nodig had om erachter te komen dat die facturen die ik elke maand ontving geen overzichten waren, maar incasso’s. Met schaamrood op de kaakjes zowat een jaar achterstand betaald en facturering meteen op automatisch gezet :@

Eerder verschoonde ik het bed 1 keer in de twee weken (soms vaker bij zweterige nachten). Maar sinds Corona elke week. En nu blijf ik dat doen. Wel elke week het drama van bed verschonen, maar ook de vreugde van fris beddengoed O+ En dan kan ik mijn zes sets ook beter rouleren _O-
Kussensloop vouw ik altijd in de hoes, dan grijp ik nooit mis.
Matrassen omdraaien zo één keer in de drie maanden, als ik eraan denk. Met mijn nieuwe boxspring met twee aparte matrassen en topper gaat dat een stuk makkelijker dan voorheen.

Handdoek doe ik ook één keer in de week. Nadat ik gedouched heb vind ik mezelf schoon zat en hij kan prima drogen op mijn verwarmde handdoekenrek.
6 sets, ik vind mijn 5 al royaal :D

Vorig jaar toen ik net bevallen was had ik iedere dag een andere set op m'n bed liggen _O-
pi_193861607
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Told you so :D Crisp is echt geweldig. Hoe vond je de cannelloni?

Ik kan nog steeds korting geven aan geïnteresseerden.
Ik houd toch net wat te weinig van kaas om hem fantastisch te vinden, maar voor een kazig gerecht was hij dikke prima ^O^

Crisp is echt té geweldig. Wéér een onstelpbaar lek in mijn beurs :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 30 juni 2020 @ 17:40:45 #134
217702 Lonaa
Honger!
pi_193861624
Ik ging sporten en ik ging als een machine. _O_ Was machtig mooi man. _O_
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193861716
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oja matrassen omdraaien....ook zoiets.
Na aankoop van een vorige matras stuurt de matrassenhandel met met zeker regelmaat een mailtje. Het is nu tijd om uw matras te draaien. Reuze handig :+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193861733
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Na aankoop van een vorige matras stuurt de matrassenhandel met met zeker regelmaat een mailtje. Het is nu tijd om uw matras te draaien. Reuze handig :+
Dat is wel handig :D
Ik zal het morgen tijdens het verschonen eens doen.
pi_193861780
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:16 schreef Myraela het volgende:
Nou, de outfit was een succes hoor. Ik voelde me chill, overleg was superfijn, helemaal top.
^O^

En was dit nu een echte bijeenkomst met levende mensen? Of virtueel met beeld?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193861795
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik ben ook van mening dat thee voor zieke mensen is, maar de Ostfriesische Teekultur is wel een dingetje. Ze drinken daar tien keer meer thee dan de doorsnee Duitsers en zijn koploper in Europa.
Thee is voor zieke kippen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193861866
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
En dan kan ik mijn zes sets ook beter rouleren
Met drie huizen en maar 1 wasmachine heb ik ook best veel setjes. Zeker omdat in 1 van de huizen, die het verst van de wasmachine natuurlijk, er een afwijkende maat dekbed op ligt.
Setje of 7 denk ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193861867
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Na aankoop van een vorige matras stuurt de matrassenhandel met met zeker regelmaat een mailtje. Het is nu tijd om uw matras te draaien. Reuze handig :+
Die is handig👍🏼
Gelukkig geen matrassen meer draaien, want spiraal en auping: (dus) het lucht wel aan de open onderkant.
Trouwens het leek een marketing praatje om matrassen te vervangen na +/- 12 jaar.
Na 13 jaar maar eens gedaan, want kuilen trokken niet weg en rugpijn bij wakkerworden.
Het is voorbij w/ met de nieuwe matrassen.
Verder wekelijks verschonen - luchten en het liefst met de ramen open.
Langzamerhand wat sets in de kast: donkere combi’s voor de winter en wit wit wit voor de zomer.

Nog een restje administratie gedaan: polis zegt taxatie van Max is geldig tot volgend jaar.
Mail van de verzekeraar zegt wat anders. Ook weer opgehelderd.

Dan ga ik eens bij Crisp kijken.
pi_193861874
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:17 schreef Tele6 het volgende:

Hebben jullie ook dat kussenslopen veel sneller slijten dan dekbedhoezen? Ik heb nu maar een niet-matchende kussensloop, want de sloop die bij de dekbedhoes hoort heeft het begeven }:|
Ik heb de oplossing gevonden. We hebben nu 3 mooie sets en ze zijn alle 3 egaal wit. En daar heb ik extra kussenslopen bij besteld. Allemaal wit :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 30 juni 2020 @ 17:58:05 #142
63722 z80
I fink you freaky
pi_193861885
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb daar echt nog nooit over nagedacht, om eigen beddengoed etc mee te nemen en heb toch in redelijk wat "aparte" hotelletjes en locaties geslapen. Bij een kampeerrondreis moest je wel je eigen lakenzak/slaapzak meenemen. Maar nu ik er aan terugdenk, geloof ik dat ik dat vaker had moeten doen
Van de rondreizen in Azië is me opgevallen dat de kleine hotelletjes en homestay's vaak schoner zijn dan de dure hotels. Met schoner bedoel ik dan op hygiënisch vlak. Stof en spinnenwebben kijk ik niet na.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193861894
Ik ben een beetje bang voor Crisp. Het ziet er namelijk fantastisch uit. En duur. Complexe combinatie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193861935
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een beetje bang voor Crisp. Het ziet er namelijk fantastisch uit. En duur. Complexe combinatie.
Dit :Y
Maar ziet er wel echt goed uit, zat de vorige keer ook al te twijfelen.
pi_193861938
Ik drink tegenwoordig bijna alleen maar thee. Ik kakel een hoop, maar ik leg nog geen eieren. En ik voel me niet ziek. 8-)
pi_193861958
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 18:01 schreef Candaasje het volgende:
Ik drink tegenwoordig bijna alleen maar thee. Ik kakel een hoop, maar ik leg nog geen eieren. En ik voel me niet ziek. 8-)
+1!

Al daalt de theeconsumptie drastisch met het stijgen van de temperatuur.
Volgens mij heb ik nog lekkere eigen thee op kantoor liggen. Al drie maanden ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193861967
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een beetje bang voor Crisp. Het ziet er namelijk fantastisch uit. En duur. Complexe combinatie.
Misschien ben jij een sterker mens dan ik ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193861980
Heb 3 bezwaren bIjcrisp. Teveel lekkers, best prijzig en levering in een enorme doos, zonde (in de kant ik hier niet kwijt.

Oeh en ik krijg net een fijn pakketje binnen van een voor mij nieuwe website “gek op kussens”. NieuwE kussenhoesjes, zowel voor buiten op de balkonbank en voor binnen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_193861995
Nieuw speelgoed binnen :o Een klein statief met een macro rail :9 Nu nog een macrolens en dan gaan we eens op zoek naar fotografeerbare macro-onderwerpjes :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193862007
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 18:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

+1!

Al daalt de theeconsumptie drastisch met het stijgen van de temperatuur.
Volgens mij heb ik nog lekkere eigen thee op kantoor liggen. Al drie maanden ;(
Het schijnt dorstlessend te zijn. Maar ik krijg er spontaan opvliegers van met warm weer (zie, toch iets kippigs...)
Ik wissel het daarom wel een beetje af met een 'smoothie' (goed goed, 'milkshake', er gaat alleen banaan door) en een glaasje alpro caffee met caramel (dat is gewoon vloeibare hopjes-drank. Ik kan er niks anders van maken. :D )

En heeeeel af en toe een glaasje ice tea. Maar ik wil eigenlijk een beetje van de frisdranken wegblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')