betekend dit dat het het einde van de site is ofzo ? of is er al iemand verder geweest dan level 3 ? ik hoop dat hij nog groter is want het is echt een brilliante site
quote:Ik snap er ook geen drol van, maar toch
Op zaterdag 18 januari 2003 14:06 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Hey iedereen die de film donnie darko heeft gezien kent misschien wel de website hiervan (www.donniedarko.com) ik ben dus al even bezig geweest op die website maar bij level 3 weet ik niet wat ik moet doen. op een gegeven moment staat er time is up ofzo en dan kan ik niet meer verder,betekend dit dat het het einde van de site is ofzo ? of is er al iemand verder geweest dan level 3 ? ik hoop dat hij nog groter is want het is echt een brilliante site
quote:wel een klein beetje, maar niks wat mij verder helpt. ook niet of het verder gaat dan level 3 of niet.
Op zaterdag 18 januari 2003 14:09 schreef Duiveltja het volgende:
staat er niets in het topic van de film
quote:dan snap je waarschijnelijk ook niks van die site
Op zaterdag 18 januari 2003 14:08 schreef Fliepke het volgende:[..]
Ik snap er ook geen drol van, maar toch
serieeus, in het donnie darko topic staat een walkthrough voor de website
(lame he)
quote:ja die walkthrough die heb ik ook gelezen, helaas eindigt die waar IK op vast zit... dus daar heb ik niets aan vandaar dat ik een nieuwe topic heb gemaakt, waarin de website centraal staat.
Op zaterdag 18 januari 2003 14:45 schreef Vision het volgende:
search the fucking use
serieeus, in het donnie darko topic staat een walkthrough voor de website(lame he)
[Dit bericht is gewijzigd door TheSeeker_NL op 18-01-2003 14:55]
quote:ja ik weet het, ik ben al in level 3, maar daar kom ik niet verder.
Op zaterdag 18 januari 2003 14:40 schreef LauLau het volgende:
lv3 pass vind je bij password lv2
na dat telefoon gesprek loopt het dood voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |