abonnement Unibet Coolblue
pi_193860161
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 15:41 schreef Maharski het volgende:
Er is overigens vrijwel altijd een link tussen religie en niet-acceptatie van homo's in een bepaald gebied. Ook machocultuur speelt vaak mee, maar mogelijk speelt patriarchale religie daar weer een diepere rol in.

Zonder de irrationele dogmatiek van religie is er geen enkele grond om tegen homoseksualiteit te zijn.
Ik heb die irrationele dogmatiek wel
  dinsdag 30 juni 2020 @ 15:46:18 #52
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_193860164
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 15:41 schreef Maharski het volgende:
Er is overigens vrijwel altijd een link tussen religie en niet-acceptatie van homo's in een bepaald gebied. Ook machocultuur speelt vaak mee, maar mogelijk speelt patriarchale religie daar weer een diepere rol in.

Zonder de irrationele dogmatiek van religie is er geen enkele grond om tegen homoseksualiteit te zijn.
Ook zonder religie kan er animositeit zijn tegen mensen die zich aan de normen van de groep (lijken te) onttrekken, bijvoorbeeld omdat dat als ondermijnend wordt gezien voor een bestaande orde.
pi_193860176
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 15:46 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ik heb die irrationele dogmatiek wel
Dat had ik uiteraard al lang door!
Eens kijken
  Redactie Frontpage dinsdag 30 juni 2020 @ 15:47:46 #54
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193860180
Snap eigenlijk niet zo goed dat dit heden ten dage nog steeds zo'n issue is in veel landen. Wat boeit het nou met wie iemand ligt te batsen, is toch hun persoonlijke keuze waar je eigenlijk gewoon geen ene kut mee te maken hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193860188
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 15:47 schreef LTVDK het volgende:
Snap eigenlijk niet zo goed dat dit heden ten dage nog steeds zo'n issue is in veel landen. Wat boeit het nou met wie iemand ligt te batsen, is toch hun persoonlijke keuze waar je eigenlijk gewoon geen ene kut mee te maken hebt.
+ nog met wederzijdse instemming ook.
Eens kijken
  dinsdag 30 juni 2020 @ 15:48:52 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193860189
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 15:41 schreef Maharski het volgende:
Er is overigens vrijwel altijd een link tussen religie en niet-acceptatie van homo's in een bepaald gebied. Ook machocultuur speelt vaak mee, maar mogelijk speelt patriarchale religie daar weer een diepere rol in.

Zonder de irrationele dogmatiek van religie is er geen enkele grond om tegen homoseksualiteit te zijn.
Het is simpel uit te leggen met dat veel van die mannen gewoon onzeker worden door homo's
pi_193860219
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 10:57 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Klopt, "sodomie" gold ook hier als een "onuitsprekelijk misdrijf". Het feit dat wij grondiger zijn geseculariseerd en vooral geïndividualiseerd dan die Oost-Europese landen zal inderdaad wel een rol spelen in het verschil in acceptatie.
En de plegers daarvan zijn dan sodemietjes...? :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2020 15:51:16 ]
pi_193860233
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 15:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is simpel uit te leggen met dat veel van die mannen gewoon onzeker worden door homo's
Waarom zou de SGP-achterban daar onzeker over voelen ?
pi_193860242
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 15:39 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Ik vind het niet prima als 2 mannen en vrouwen het met elkaar doen, maar ik vind het prima als men van die hoek kritiek op mij heeft.
Hoezo is de seksuele voorkeur van die mensen jouw probleem? Ik begrijp dit nooit zo. Hoe doen zij jou hier pijn mee of vallen ze jou ermee lastig als zij een relatie hebben ?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 30 juni 2020 @ 15:54:45 #60
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_193860256
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 15:51 schreef DW457 het volgende:

[..]

En de plegers daarvan zijn dan sodemietjes...? :+
Ja.
http://etymologiebank.ivdnt.org/trefwoord/mietje
  dinsdag 30 juni 2020 @ 15:55:29 #61
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_193860264
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 15:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is simpel uit te leggen met dat veel van die mannen gewoon onzeker worden door homo's
Onzeker ervan nou nee.
Zijn homo's soms bloed irritant ja vooral die homo's homo's.
Gerard Joling is lachen maar je hebt genoeg verwijfde types.

Daarbij is het gay parade gewoon tja ik blijf er uit de buurt er is ook geen hetro parade.
Homo's zoenend in openbaar (tong alles is ook ranzig maar dit is ook vaak voor hetro stellen).

Verder moeten ze het inderdaad zelf weten waar iemand zijn plasser in steekt.
Alleen ik snap echt niet dat je als man je piemel in de bibs van een andere man steekt terwijl er genoeg lekkere paalbaren wijven lopen.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_193860320
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 15:55 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Onzeker ervan nou nee.
Zijn homo's soms bloed irritant ja vooral die homo's homo's.
Gerard Joling is lachen maar je hebt genoeg verwijfde types.

Daarbij is het gay parade gewoon tja ik blijf er uit de buurt er is ook geen hetro parade.
Homo's zoenend in openbaar (tong alles is ook ranzig maar dit is ook vaak voor hetro stellen).

Verder moeten ze het inderdaad zelf weten waar iemand zijn plasser in steekt.
Alleen ik snap echt niet dat je als met een piemel dat je die in de bibs van een andere man steekt terwijl er genoeg lekkere paalbaren wijven lopen.
Dat jij dat niet snapt zegt uiteindelijk vooral wat over jou en je inlevingsvermogen en empathie en uiteindelijk weinig over homoseksuelen.

Ieder heeft weer zo zijn eigen voorkeur. Net zoals hetero's dat bij vrouwen hebben (zijn ook zat vrouwen waar ik, als hetero, geen seks mee zou willen, maar andere mannen/vrouwen wel). Niets mis mee.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 16:01:07 #63
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_193860336
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 15:55 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Onzeker ervan nou nee.
Zijn homo's soms bloed irritant ja vooral die homo's homo's.
Gerard Joling is lachen maar je hebt genoeg verwijfde types.

Daarbij is het gay parade gewoon tja ik blijf er uit de buurt er is ook geen hetro parade.
Homo's zoenend in openbaar (tong alles is ook ranzig maar dit is ook vaak voor hetro stellen).

Verder moeten ze het inderdaad zelf weten waar iemand zijn plasser in steekt.
Alleen ik snap echt niet dat je als man je piemel in de bibs van een andere man steekt terwijl er genoeg lekkere paalbaren wijven lopen.
Joling, Boszhard, De Bever, Henk Krol, zijn inderdaad toppers. De meest vervelende zijn inderdaad die extreme figuren zoals die Koen Kardashian. Met dat soort volk zou ik echt nooit een band mee op kunnen bouwen.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 16:03:02 #64
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_193860359
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 15:59 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dat jij dat niet snapt zegt uiteindelijk vooral wat over jou en je inlevingsvermogen en empathie en uiteindelijk weinig over homoseksuelen.

Ieder heeft weer zo zijn eigen voorkeur. Net zoals hetero's dat bij vrouwen hebben (zijn ook zat vrouwen waar ik, als hetero, geen seks mee zou willen, maar andere mannen/vrouwen wel). Niets mis mee.
Ik zeg toch ook dat ze het zelf moeten weten.
Maar zoals je zelf al zegt er zijn zat vrouwen waar je geen sex mee wilt (ik ook niet) maar ja ik zou ook geen sex met een man willen.

Verder moeten ze het inderdaad zelf weten maar ja ik zal het nooit snappen heeft niks met empathie of inlevingsvermogen te maken.

Want waar is jouw empathie voor die vrouwen waar je geen sex mee wilt verdienen die geen sex? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Nicksanders op 30-06-2020 16:15:18 ]
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  Redactie Frontpage dinsdag 30 juni 2020 @ 16:03:53 #65
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193860370
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 15:59 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dat jij dat niet snapt zegt uiteindelijk vooral wat over jou en je inlevingsvermogen en empathie en uiteindelijk weinig over homoseksuelen.

Ieder heeft weer zo zijn eigen voorkeur. Net zoals hetero's dat bij vrouwen hebben (zijn ook zat vrouwen waar ik, als hetero, geen seks mee zou willen, maar andere mannen/vrouwen wel). Niets mis mee.
Leven en laten leven.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 30 juni 2020 @ 16:04:05 #66
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_193860374
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:01 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Joling, Boszhard, De Bever, Henk Krol, zijn inderdaad toppers. De meest vervelende zijn inderdaad die extreme figuren zoals die Koen Kardashian. Met dat soort volk zou ik echt nooit een band mee op kunnen bouwen.
Precies zijn genoeg toppers ik gaf Gerard als voorbeeld kun je ook prima vrienden mee zijn.

Maar je hebt ook van die latente figuren die om alles janken en echt verwijfd zijn bloed irritante mensen
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  Redactie Frontpage dinsdag 30 juni 2020 @ 16:06:13 #67
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193860395
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:04 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Precies zijn genoeg toppers ik gaf Gerard als voorbeeld kun je ook prima vrienden mee zijn.

Maar je hebt ook van die latente figuren die om alles janken en echt verwijfd zijn bloed irritante mensen
Of iemand bloedirritant is heeft meer te maken met de persoon zelf dan met de seksuele voorkeur.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 30 juni 2020 @ 16:07:27 #68
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_193860408
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Of iemand bloedirritant is heeft meer te maken met de persoon zelf dan met de seksuele voorkeur.
Daar heb je gelijk in.
Maar bij deze gemeenschap valt het meer op (zeg niet dat het terecht is).
Net als bij die (trans) man>vrouw vrouw>man figureren altijd zo overdreven en overal aandacht vragen.

Doe gewoon doe je al gek genoeg.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_193860453
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:11 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Per streek erg verschillend al wordt het wel steeds erger de strengere vorm van de islam rukt daar op.
Nigeria scoort het hoogst:
Islam 50%
Christendom 45%

Het heeft dus eerder te maken met armoede, dan dat het een uitsluitend islam-dingetje is.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_193860465
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:03 schreef Nicksanders het volgende:

inleveringsvermogen
:D
Eens kijken
pi_193860494
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:12 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Nigeria scoort het hoogst:
Islam 50%
Christendom 45%

Het heeft dus eerder te maken met armoede, dan dat het een uitsluitend islam-dingetje is.
Je verhaal klopt niet.

Kijk eens naar Saoedie Arabie stervensrijk een extreem homohatend.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_193860583
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:14 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Je verhaal klopt niet.

Kijk eens naar Saoedie Arabie stervensrijk een extreem homohatend.
Ik zie Saoedie Arabië niet terug in het lijstje.
Volgens mij kun je in dat rare land niet eens een dergelijke enquete houden. In SA woont iig slechts een klein deel van de islamieten in de wereld.
Stel dat het in SA tegen de 100% aan zou liggen, scheelt dat nog niet eens zoveel met Christelijk orthodoxe landen als Rusland e.d.
Dat er onder de moslims homohaters zijn ontken ik ook niet. Maar het is niet typisch moslim. Het is typisch "streng gelovig".

Trouwens: is iedereen "stervensrijk" in SA?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 16:23:27 #73
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_193860594
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:07 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.
Maar bij deze gemeenschap valt het meer op (zeg niet dat het terecht is).
Net als bij die (trans) man>vrouw vrouw>man figureren altijd zo overdreven en overal aandacht vragen.

Doe gewoon doe je al gek genoeg.
De enige reden dat het je meer opvalt is omdat je graag zeker wilt zijn van welk labeltje er op iemand plakt, dus ga je het gedrag classificeren als typisch gay/trans/verwijfd/what ever je het vindt.

Net als het statement MaAr Er Is ToCh OoK gEeN hEtErOpRiDe nergens op slaat. Als je als hetero net zoveel nadeel in de maatschappij zou ervaren als iemand met een "afwijkende" voorkeur zou dat pas nodig zijn.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_193860733
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 16:03 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat ze het zelf moeten weten.
Maar zoals je zelf al zegt er zijn zat vrouwen waar je geen sex mee wilt (ik ook niet) maar ja ik zou ook geen sex met een man willen.

Verder moeten ze het inderdaad zelf weten maar ja ik zal het nooit snappen heeft niks met empathie of inlevingsvermogen te maken.

Want waar is jouw empathie voor die vrouwen waar je geen sex mee wilt verdienen die geen sex? :')
Wat is dit voor drogredenatie. Ik denk dat je even moet opzoeken wat empathie precies is... :')
  dinsdag 30 juni 2020 @ 16:58:39 #75
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193861059
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 15:55 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Onzeker ervan nou nee.
Zijn homo's soms bloed irritant ja vooral die homo's homo's.
Gerard Joling is lachen maar je hebt genoeg verwijfde types.

Daarbij is het gay parade gewoon tja ik blijf er uit de buurt er is ook geen hetro parade.
Homo's zoenend in openbaar (tong alles is ook ranzig maar dit is ook vaak voor hetro stellen).

Verder moeten ze het inderdaad zelf weten waar iemand zijn plasser in steekt.
Alleen ik snap echt niet dat je als man je piemel in de bibs van een andere man steekt terwijl er genoeg lekkere paalbaren wijven lopen.
Hetero's kunnen ook bloedirritant zijn. Bijvoorbeeld Marco Borsato, Sylvana Simons of Nielson. Dus dat is niet echt iets dat aan homo's is voorbehouden.

En ieder zijn smaak. Ik snap bijvoorbeeld niet dat er mannen zijn die op graatmagere modellen vallen. Toch zijn ze er.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')