abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 18 januari 2003 @ 13:57:03 #1
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_7970134
Ik heb een terugval. Het is nu een maand uit met mijn vriendin, en nadat het een week of zo iets beter ging, werd ik vanmorgen wakker en zag ik direct die helder blauwe ogen van mijn ex voor me. Ik mis dr nu weer ontzettend en voel me net zo als toen het net uit was. De pijn is weer net zo erg Waar vind ik nou ooit een meisje dat net zo mooi en lief is als mijn ex, en die net als mijn ex geeneens 'keek' naar het feit dat ik een handicap heb ? Ik zou eigenlijk alleen maar kwaad op dr moeten zijn, want ze heeft gelogen, maar dat kan ik niet, ik hou gewoon van dr. Ik mis haar ontzettend, maar ik mis ook gewoon in het algemeen dingen. De telefoon gaat niet meer, geen armen meer om me heen, geen ogen die me aankijken alsof ik God ben, geen lieve dingetjes die tegen me gezegd worden, niemand die me uit de put trekt als ik ergens mee zit (ja vrienden, maar das niet hetzelfde). Ik wil weer iemand in mijn leven. Niet mijn ex, want hoewel ik dr ontzettend mis en nog steeds van dr hou, heeft ze wel gelogen en daar kan ik me niet aan voorbij zetten. Dus ik wil eigenlijk een nieuwe vriendin, maar ja...alsof meiden me zien staan ook. Ik snap nog steeds niet wat mijn ex in me zag 2 jaar geleden, maar de 19 jaar ervoor zag geen enkele meid me staan, en das nu ook niet het geval dus wat moet ik nou ?

Mja, weet ook niet waarom ik het hier post. Waarschijnlijk denken jullie toch allemaal: ga er dan wat aan doen ipv hier op een forum te zitten zeiken, en ik kan jullie geen ongelijk geven, maar ik zou niet weten wat. Mja uitgaan, maar met wie dan ? Ja vrienden, maar die heb ik niet zoveel en die gaan allemaal ook niet uit, en in mijn eentje ergens naar toe gaan zie ik ook niet zitten. Jaja, ik ben een zeur ja, ik weet het...

The hardest thing in life is to see the one you love, loving someone else....
Ik kan dit niet meer.......

Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 18 januari 2003 @ 13:59:56 #2
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_7970176
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 13:57 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb een terugval. Het is nu een maand uit met mijn vriendin, en nadat het een week of zo iets beter ging, werd ik vanmorgen wakker en zag ik direct die helder blauwe ogen van mijn ex voor me. Ik mis dr nu weer ontzettend en voel me net zo als toen het net uit was. De pijn is weer net zo erg Waar vind ik nou ooit een meisje dat net zo mooi en lief is als mijn ex, en die net als mijn ex geeneens 'keek' naar het feit dat ik een handicap heb ? Ik zou eigenlijk alleen maar kwaad op dr moeten zijn, want ze heeft gelogen, maar dat kan ik niet, ik hou gewoon van dr. Ik mis haar ontzettend, maar ik mis ook gewoon in het algemeen dingen. De telefoon gaat niet meer, geen armen meer om me heen, geen ogen die me aankijken alsof ik God ben, geen lieve dingetjes die tegen me gezegd worden, niemand die me uit de put trekt als ik ergens mee zit (ja vrienden, maar das niet hetzelfde). Ik wil weer iemand in mijn leven. Niet mijn ex, want hoewel ik dr ontzettend mis en nog steeds van dr hou, heeft ze wel gelogen en daar kan ik me niet aan voorbij zetten. Dus ik wil eigenlijk een nieuwe vriendin, maar ja...alsof meiden me zien staan ook. Ik snap nog steeds niet wat mijn ex in me zag 2 jaar geleden, maar de 19 jaar ervoor zag geen enkele meid me staan, en das nu ook niet het geval dus wat moet ik nou ?

Mja, weet ook niet waarom ik het hier post. Waarschijnlijk denken jullie toch allemaal: ga er dan wat aan doen ipv hier op een forum te zitten zeiken, en ik kan jullie geen ongelijk geven, maar ik zou niet weten wat. Mja uitgaan, maar met wie dan ? Ja vrienden, maar die heb ik niet zoveel en die gaan allemaal ook niet uit, en in mijn eentje ergens naar toe gaan zie ik ook niet zitten. Jaja, ik ben een zeur ja, ik weet het...

The hardest thing in life is to see the one you love, loving someone else....
Ik kan dit niet meer.......

Nee dat denk ik niet gister heb ik ook ziets gepost omdat het gister een dag geleden is dat het uit was nu zijn het 2 dagen en ze hebben me er erg mee geholpen dus het is goed dat je het hier plaatst...
  zaterdag 18 januari 2003 @ 14:01:13 #3
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_7970197
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 13:59 schreef tiemo het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet gister heb ik ook ziets gepost omdat het gister een dag geleden is dat het uit was nu zijn het 2 dagen en ze hebben me er erg mee geholpen dus het is goed dat je het hier plaatst...
Ik kan niets meer doen als je suc6 wensen en hopen dat je snel weer iemand anders krijgt..

pi_7970238
Het leven zuigt dat het een lust is, in dit soort situaties. Geef jezelf in ieder geval de tijd om alles te verwerken en tot rust te komen.

Let daarbij ook op je gedachtengang, alleen maar blijven denken aan hoe mooi alles was zal je niet helpen om het los te laten. Je schrijft zelf al dat je niet terug wilt. Laat dan ook die gedachten aan "hoe mooi het was" los. En dat kan best een tijd duren, weet ik uit ervaring.

Wat mij altijd door dit soort tijden heen helpt is de meest onnozele en dagelijkse dingen doen: eens extra schoonmaken in huis, wat vaker de deur uit voor een wandeling. Met simpele dingen je gedachten verzetten.

Probeer je ook vooral niet druk te maken over "hoe kom ik ooit weer aan een vriendin". Maak het leven de moeite waard voor jezelf, dan komt de rest ook wel weer.

pi_7970255
optie 1. Zet je over je trauma over dat liegen heen en bel/mail/fax/email/stalk haar!

optie 2. Zoek een nieuwe vriendin, je vind heus wel een nieuwe lieverd die je diep in de ogen zal staren!

optie 3. Blijf (net zoals ik) drie jaar lang verbitterd wachten tot er iets vanzelf gebeurt en kom dan tot de conclusie dat dat niet zal gebeuren...

fluff for life
  Moderator zaterdag 18 januari 2003 @ 14:22:37 #6
16180 crew  CoolGuy
pi_7970495
Ik draai nu ook allemaal van die kutnummers he :

Marco Borsato & Trijntje Oosterhuis - Wereld zonder jou
Marco Borsato - Margherita
Maria McKee - Show me heaven
Gordon & Re-Play - Zolang
Robin Beck - Very first time

En zo verder, ik heb gewoon geen zin Trance nu of zo hoewel dat wel beter zou zijn...

* Wereld zonder jou luistert nu en zijn tranen weer eens niet onder bedwang kan houden

pi_7980535
Man je gaat toch niet naar die troep luisteren

Black Sabbath, Guns 'N Roses, Jimmy Hendrix moet je downen. Stijlvol afreageren

If Matrix was here, he'd laugh too
pi_7980710
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_7980736
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 14:22 schreef CoolGuy het volgende:
Ik draai nu ook allemaal van die kutnummers he :

Marco Borsato & Trijntje Oosterhuis - Wereld zonder jou
Marco Borsato - Margherita
Gordon & Re-Play - Zolang

idd dat zijn geen goeie nummer om nu te draaien....ik had gisteren ook dat nummer van Gordon en Re-Play aanstaan...NIET DOEN!

gegarandeerd janken....(me too )

..
  zondag 19 januari 2003 @ 01:38:07 #10
35058 Jzz
*n00b is*
pi_7981395
quote:
Op zondag 19 januari 2003 00:49 schreef Cool_Runner het volgende:
Man je gaat toch niet naar die troep luisteren

Black Sabbath, Guns 'N Roses, Jimmy Hendrix moet je downen. Stijlvol afreageren

ja kerel
marco borsato...alsjeblieft zeg
...Trust me, I'm gonna be a doctor... (H)
pi_7981516
tja, herken het maar al te goed. Nu na 4 maanden heb ik nog af en toe een vlaag van weemoed en dat terwijl ik al met andere vrouwen ben omgegaan (zal ik maar zeggen). De tijd zal het slijten. Maar ook ik heb af en toe aanvallen van melancholiek.
  Moderator zondag 19 januari 2003 @ 12:42:09 #12
16180 crew  CoolGuy
pi_7984454
quote:
Op zondag 19 januari 2003 01:45 schreef KonnieKipke het volgende:
tja, herken het maar al te goed. Nu na 4 maanden heb ik nog af en toe een vlaag van weemoed en dat terwijl ik al met andere vrouwen ben omgegaan (zal ik maar zeggen). De tijd zal het slijten. Maar ook ik heb af en toe aanvallen van melancholiek.
Ik ben nog niet met andere vrouwen 'omgegaan' en dat wil ik ook helemaal niet, en van de andere kant toch ook wel... maar ja, die moet dan net zo mooi en net zo geweldig zijn als mijn ex, en die bestaat niet volgens mij
pi_7984515
Coolguy,

Ik ben nog niet met andere vrouwen 'omgegaan' en dat wil ik ook helemaal niet, en van de andere kant toch ook wel... maar ja, die moet dan net zo mooi en net zo geweldig zijn als mijn ex, en die bestaat niet volgens mij

Ik sluit me helemaal aan bij je.

Sterkte Peter

pi_7986168
Je mist iemand die naar je kijkt alsof je God bent? Jij zoekt nogal wat in een meisje. Laten we hopen dat je het gewoon onhandig geformuleerd hebt.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_7986654
Zet Eminem op
Lambo of Rekt
  Moderator zondag 19 januari 2003 @ 20:05:58 #16
16180 crew  CoolGuy
pi_7992317
quote:
Op zondag 19 januari 2003 14:26 schreef Argento het volgende:
Je mist iemand die naar je kijkt alsof je God bent? Jij zoekt nogal wat in een meisje. Laten we hopen dat je het gewoon onhandig geformuleerd hebt.
Of misschien dat jij wat onhandig leest, het mag duidelijk zijn dat dat gewoon een manier van uitdrukken was. Ze keek naar me alsof ik de enige voor haar was op de hele wereld. Ik mis dus gewoon het hele gedoe waarbij er iemand is die echt gewoon van je houdt en bij je wil zijn. Dat bedoelde ik daarmee..., maar ja, nou kan ik dus wel uitgaan, maar hoe stap ik nou in hemelsnaam op een meid af ? Dat durf ik dus ECHT niet, en ik weet niet hoe ik dat moet veranderen, want hoe krijg je anders ooit een vriendin he ? Mn ex was via internet, woonde 150 km. Ze was die afstand ook wel 10x waard (behalve op t laatst dan ) maar de volgende keer toch graag wat dichter bij huis..maar ja, krijg dat maar es voor elkaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')