abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_193847483
Ik heb al jaren een "vriendin" waarmee ik in het begin heel goed contact had.
Verschillende keren contact verloren en ze gaf als reden op omdat ik "gevoel" voor haar heb, en zij niet voor mij, en dat ik dat niet zou accepteren.

Echter punt waar het steeds op vastloopt is, als wij afspreken dan 8 van de 10 zegt ze af door "happenings" in haar leven. In het begin van het contact was dat niet zo.
Daarop roepte ik haar uit een x. En toen gooide ze het op mijn gevoel en dat ze daar niet mee kan vrienden zijn. En toen vlak daarna 3 maanden later had ze een relatie. Toen zagen we elkaar 5 jaar niet. (korte versie) tot begin dit jaar. want haar relatie was uit...

Terwijl het ging bij mij altijd gewoon over je vrienden niet laten zitten wanneer je afspreekt. En dat kwetste mij.

Opgeven moment kwam ze weer tot me, en we hielden het op laat het verleden het verleden zijn. Echter zelfde problemen kwamen weer naar boven. Alles wat ze zei, komt niet uit. En als ik haar daarop aanspreek is het omdat ik gevoel heb en haar zou claimen etc. En dat ze dit met geen 1 van haar vrienden/familie zou hebben.

Nu laatst hebben we een gesprek gehad. Eigenlijk het eerste goede gesprek sinds dit probleem ontstond, en snap ik nu dat ik haar leven gewoon niet snap, en dat zij echt een druk leven heeft. (2 kids en veel problemen met instanties en etc.) Dus prima ik weet gewoon eigenlijk dat ik er niet van op aan kan gaan wat zij een afspraak noemt.

Ze noemt het altijd dat ze me als een vader en of broer ziet en het altijd zo heeft willen zien.
Ze komt vooral tot me wanneer ze problemen heeft en moeilijke momenten in haar leven en een luisterend oor advies en empathie nodig heeft en heb haar ook flink financieeel geholpen vroeger.
Ze wilt meer dan ze aankan zegt ze. Echter in het gesprek heeft ze wel toegegeven dat ze een angsstoornis door haar ex heeft, die haar leven nog steeds stuk maakt, en dat ze soms bang voor me is. En daardoor de vriendschap op afstand heeft gehouden.

Dus ik weet niet zo goed welke kant ik hiermee opmoet.

Ik zie een aantal opties.

Optie 1 – We hebben een vriendschap waarin ik niet je broer genoemt word, niet alleen slecht nieuws gedeeld word. Een echte vriendschap zoals ik dat zie, is wel gezond zo, als er meer balans is op die manier. En dat is eigenlijk ook wel wat ik wil. De focus ook wat meer zetten naar positieve energie door ook leuke dingen te kunnen doen/delen.

Optie 2 – Ik ben je pyscholoog/Guru en we spreken nooit af en dat is het dan, en dat is dan
goed zo

Optie 3 – We zien wel waar het gaat. En we hebben het er verder niet direct over. En nemen de kennis van ons gesprek eerder mee.

Ik vind het vervelend om steeds maar te horen dat ze mij als broer ziet. Ik zie dat toch wel als een friendzone. Ik ben absoluut niet claimerig. Maar als mensen je steeds laten zitten is dat vervelend. En eigenlijk gemixte signalen krijg ik daarvan waar ik soms niet goed mee kan gaan.

Mensen stop je niet in hokjes dat vind ik naar en kwetst me. Alhoewel een vriendin/zus erbij opzich natuurlijk ook niet t ergste is in de wereld...

Klinkt dit als een friendzone voor jullie? Hebben jullie misschien advies hier mee om te gaan.
pi_193847517
Het klinkt in elk geval niet als iemand waar ik graag mee om zou willen blijven gaan.
pi_193847524
Ben je verliefd op haar?
  Moderator maandag 29 juni 2020 @ 18:34:39 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193847626
Ja, dit klinkt absoluut als 'friendzone' ware het niet dat de friendzone niet bestaat. Wat jullie hebben is imho geen vriendschap, want jij wil meer als vrienden en zij is uit op de voordelen van jou, maar schuift je net zo makkelijk weer aan de kant. Dat is geen vriendschap.

Ze kan tegen je aan mekkeren, je helpt haar financieel, vind je het gek dat ze wel contact met je wil op haar voorwaarden?

Daarnaast, ik neem even aan dat je verliefd op haar bent, want als dat niet zo zou zijn zou je je ook helemaal niet druk maken over of je in de friendzone zit of niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193847801
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 18:34 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, dit klinkt absoluut als 'friendzone' ware het niet dat de friendzone niet bestaat. Wat jullie hebben is imho geen vriendschap, want jij wil meer als vrienden en zij is uit op de voordelen van jou, maar schuift je net zo makkelijk weer aan de kant. Dat is geen vriendschap.

Ze kan tegen je aan mekkeren, je helpt haar financieel, vind je het gek dat ze wel contact met je wil op haar voorwaarden?

Daarnaast, ik neem even aan dat je verliefd op haar bent, want als dat niet zo zou zijn zou je je ook helemaal niet druk maken over of je in de friendzone zit of niet.
Nu voelt ze zich wel schuldig over het financeele deel zegt ze, daar komt ze steeds mee. Maargoed Ik zeg er niet zoveel op.. Het was een gift. dusja..

Het is een vorm van vriendelijk contact. vriendschap tjah.. nee eigenlijk misschien kan ik het niet een echte vriendschap noemen langs 1 kant. (bedoel je hebt ook vriendschappen die online gebaseerd zijn) en vrienden die elkaar gewoon heel weinig zijn. Vriendschap in alle vormen en maten.

Maar normaal gesproken in mijn droomwereld spreek je dan gewoon wel eens in de zoveel tijd af en kom je dat na. Is gewoon respect ook maarja. Zij zegt niemand mag niks verwachten van me, alleen mijn kinderen.
Dit is idd eigenlijk niet een echte typische vriendschap.

En ja ik ben verliefd op haar.

Wat ik uit het contact haal is ze heeft een unieke geest, en we hebben vaak diepe spirituele, filosofische gesprekken. Soms over het algemeen, of over mijn ervaring/onderzoek, maar meestal naar haar richting gefocust.
Daardoor kan ik ook mijn ei kwijt. En ze begrijpt dingen waar ik bij andere vrouwen totaal voor gek verklaard voor zou worden. En we hebben in het verleden ook heus wel eens wat leuke dingen gedaan, bioscoop, kermis, uit eten etc.
pi_193847830
Ik zou een nieuwe muze zoeken
pi_193847885
Dude, gedraag je als een alfa... nu kom je geen steek verder en is er alleen (leuk) contact wanneer zei dat wil. Laat je niet gebruiken ook al ruk je op haar als ze weer weg is
  maandag 29 juni 2020 @ 18:56:57 #8
394265 Koral
Hello darkness, my old friend
pi_193848036
Had je haar die hulp ook aangeboden als je meer vertrouwen had in je eigen aantrekkingskracht? Of zag je die hulp meer als een mogelijkheid om haar te benvloeden en daarmee een tegenprestatie en dus meer interactie te bewerkstelligen?

Ik zou om te beginnen als ik jou was, wanneer de gift weer ter sprake komt, aangeven dat ze vrij staat om dit terug te betalen. Dan staat het niet meer tussen jullie in en hoeft ze zich ook niet schuldig te voelen.
Behind my strongest personality, covers my biggest fear. Behind my deepest smile hides my undiscovered tears. I made myself busy just to forget, but I guess it's not working and reminds me even more. Farewell.
pi_193848052
Als je niet verliefd op haar was geweest, had je haar dan financieel geholpen, had je haar dan tegen je aan laten zeuren enz?
Waarom laat je je gebruiken alleen maar omdat je verliefd bent? :? Het is een ongezonde situatie.
Ja, of je moet haar gewoon duidelijk vertellen dat je teleurgesteld bent in de platonische! vriendschap (het lijkt me ook wel creepy als je dan thuis over haar fantaseert of zo, maar ok) en wat je wel wilt. Precies zoals je in dit topic ook al aangeeft.
Ground zero in a desperate life. i love the violence inside your mind.
pi_193848092
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 18:44 schreef reconhellz het volgende:
En ze begrijpt dingen waar ik bij andere vrouwen totaal voor gek verklaard voor zou worden.
Zoals?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_193848104
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 18:56 schreef Koral het volgende:
Had je haar die hulp ook aangeboden als je meer vertrouwen had in je eigen aantrekkingskracht? Of zag je die hulp meer als een mogelijkheid om haar te benvloeden en daarmee een tegenprestatie en dus meer interactie te bewerkstelligen?

Ik zou om te beginnen als ik jou was, wanneer de gift weer ter sprake komt, aangeven dat ze vrij staat om dit terug te betalen. Dan staat het niet meer tussen jullie in en hoeft ze zich ook niet schuldig te voelen.
Ik heb ook vertrouwen in mijn eigen aantrekkingskracht. Nee was gewoon omdat ik haar graag niet op straat zag met kinderen.. en ik haar mag als persoon. (was in principe niet mijn probleem nee) Lang verhaal maar zo was echt de situatie.
Ze heeft dit laatste gesprek wel naar boven gehaald. En ze MAG dat doen. Maar het hoeft niet van mij.

[ Bericht 1% gewijzigd door reconhellz op 29-06-2020 19:09:42 ]
pi_193848168
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 18:57 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Als je niet verliefd op haar was geweest, had je haar dan financieel geholpen, had je haar dan tegen je aan laten zeuren enz?
Waarom laat je je gebruiken alleen maar omdat je verliefd bent? :? Het is een ongezonde situatie.
Ja, of je moet haar gewoon duidelijk vertellen dat je teleurgesteld bent in de platonische! vriendschap (het lijkt me ook wel creepy als je dan thuis over haar fantaseert of zo, maar ok) en wat je wel wilt. Precies zoals je in dit topic ook al aangeeft.
Oh jahoor, ik zet mijzelf ook snel in die rol van pyscholoog, guru etc. Ik ben een energyworker. Is mijn passie. En financieel geholpen had ik ook gedaan idd als ik niet dat gevoel had.
  maandag 29 juni 2020 @ 19:13:27 #13
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193848287
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 18:44 schreef reconhellz het volgende:

[..]

En ja ik ben verliefd op haar.

Contact verbreken en in de toekomst alleen weer oppakken als je over haar heen bent.
pi_193848531
Probeer de klootzakzone. Meer kans op succes. Heb je wel het risico dat je er nooit meer vanaf komt ;(
pi_193848566
quote:
6s.gif Op maandag 29 juni 2020 19:34 schreef Faxie het volgende:
Probeer de klootzakzone. Meer kans op succes. Heb je wel het risico dat je er nooit meer vanaf komt ;(
Dat deed ik laatst maar toen blokte ze me. Door te zeggen dat ze me nu moet bellen of ik haar blok. (we hadden een telefonische afspraak die dag) Toen heb ik het later weer goed gemaakt door bij haar huis langs te gaan.
  maandag 29 juni 2020 @ 19:43:59 #16
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193848635
Geef het op joh, wat een kutwijf.
"We aren't people, we are text."
- Japanman Sakyusan -
pi_193848649
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 19:37 schreef reconhellz het volgende:

[..]

Dat deed ik laatst maar toen blokte ze me. Door te zeggen dat ze me nu moet bellen of ik haar blok. (we hadden een telefonische afspraak die dag) Toen heb ik het later weer goed gemaakt door bij haar huis langs te gaan.
Oei ze heeft je bij de ballen
pi_193848657
quote:

[..]

8)7

Laat haar gaan. Je verdient beter :P
  maandag 29 juni 2020 @ 19:46:25 #19
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193848676
quote:

[..]

:{ Dit is gewoon sneu.
  maandag 29 juni 2020 @ 19:48:12 #20
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193848703
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 19:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Oei ze heeft je bij de ballen
TS z'n ballen zitten al tussen de bankschroef.
pi_193849144
quote:

[..]

Je zit niet eens in de 'friendzone', want van vriendschap is hier geen sprake..
pi_193849231
Alle schijn van een toxic relatie. Ik zou kijken of je afscheid kan nemen van haar.
pi_193849476
Nog erger dan de friendzone is de BROERZONE.

Maar in elk geval, heeft het meisje jou heel duidelijk gemaakt dat ze je NIET SEKSUEEL AANTREKKELIJK vindt en absoluut niets meer met je wil dan een PLATONISCHE VRIENDSCHAP.

Sorry voor de caps, maar het moet even heel erg duidelijk worden nu. Voor mij is het naar aanleiding van je verhaal duidelijk.

En dat is geen gezonde situatie voor jou om in te zitten. Jij vindt haar leuk, zij jou niet. Ze vind je 'aardig', maar meer niet. Dus mijn advies is om ermee te kappen. Zeg haar eerlijk dat je bij haar niet kan vinden wat je wilt en zet er een punt achter. Het is even zwaar, maar na een relatief korte tijd ben je afgekickt en is het over. Dan zul je het nuchter kunnen bekijken.

Richt je pijlen op een andere dame. Eentje die wellicht wel meer in jou ziet.
pi_193849914
Je verdient iemand die beter met je omgaat en oprecht om je geeft. Je moet vanwege jezelf opzoek naar iemand die jou waardeert zoals je bent.
pi_193850124
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 19:48 schreef kwiwi het volgende:

[..]

TS z'n ballen zitten al tussen de bankschroef.
Nou nou nou.
pi_193850474
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 20:33 schreef matigeuser het volgende:

Maar in elk geval, heeft het meisje jou heel duidelijk gemaakt dat ze je NIET SEKSUEEL AANTREKKELIJK vindt en absoluut niets meer met je wil dan een PLATONISCHE VRIENDSCHAP.

Sorry voor de caps, maar het moet even heel erg duidelijk worden nu. Voor mij is het naar aanleiding van je verhaal duidelijk.

En dat is geen gezonde situatie voor jou om in te zitten. Jij vindt haar leuk, zij jou niet. Ze vind je 'aardig', maar meer niet. Dus mijn advies is om ermee te kappen. Zeg haar eerlijk dat je bij haar niet kan vinden wat je wilt en zet er een punt achter. Het is even zwaar, maar na een relatief korte tijd ben je afgekickt en is het over. Dan zul je het nuchter kunnen bekijken.

Nou ze heeft echt de laatste maanden zovaak benadrukt dat ik er goed uit zie, en ook niet snapt dat ze het niet anders zou kunnen zien. Ik geloof het maar half. En dat ze ook niet op knappe mannen valt zeg ze zelf.
(ze zegt zelf dat ze een gat zocht op te vullen met haar vorige relatie dus diegene waardoor we min of meer door uit elkaar gingen als vrienden 5 jaar geleden vermoedde ik) Want haar woorden waren hoe kan ik vrienden zijn met iemand die gevoel met mij heeft terwijl ik een relatie heb. Nu in ons laatste gesprek zegt ze als een nieuwe relatie krijgt dat ze nog steeds zelf mag/moet weten met wie ze contact heeft.Maar of dat zo is..

Idd ze zegt duidelijk niks meer te willen dan vriendschap. dat is het probleem ook niet. Ik wil ook gewoon vriendschap hebben. Jammer dat dat andere geen vorm kan krijgen maar dat accepteer ik als dat is wat het is en het ook altijd zo zou zijn.
Dat is het argument hier ook niet wat mij betreft. MAAR niemand kan nooit in de toekomst kijken.Het leven is transformatief, en als je iemand per definitie al een rol toeschrijft voor ever en altijd dat is geen liefde(vriendschappelijk als mens whatever) in mijn mening. Je kan dat opvatten als hoop of whatever, maar dat is gewoon hoe het leven is. Maar wat ook het leven is, is dit, dat mensen dus je voor altijd in een hokje stoppen. Gaat gewoon om je houding naar mensen, je energy. Dat is gewoon nasty.
  maandag 29 juni 2020 @ 21:39:36 #27
487045 Muskusboktor57
Wachtwoord: Stronthoop123
pi_193850545
Een paar ballen laten groeien, dat moet jij doen.
I (L) DONKEY PUNCHING
pi_193850879
Gast doe me een lol en ren heel hard weg want ze is niks en het wordt niks. Er zijn veel meer vrouwen die leuker zijn dat haar.
Ik ben HSG-Bomber niet.
  maandag 29 juni 2020 @ 22:04:22 #29
394265 Koral
Hello darkness, my old friend
pi_193850978
quote:

[..]

Waarom ga jij iets goed maken als iemand anders afspraken niet nakomt?
Heb je weinig eigenwaarde ofzo? Dat je zo heftig reageert terwijl je weet dat ze vaker haar afspraken niet nakomt? En vind je haar leuk omdat ze ook niet perfect is?
Behind my strongest personality, covers my biggest fear. Behind my deepest smile hides my undiscovered tears. I made myself busy just to forget, but I guess it's not working and reminds me even more. Farewell.
pi_193850983
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 21:35 schreef reconhellz het volgende:

[..]

Nou ze heeft echt de laatste maanden zovaak benadrukt dat ik er goed uit zie, en ook niet snapt dat ze het niet anders zou kunnen zien. Ik geloof het maar half. En dat ze ook niet op knappe mannen valt zeg ze zelf.
(ze zegt zelf dat ze een gat zocht op te vullen met haar vorige relatie dus diegene waardoor we min of meer door uit elkaar gingen als vrienden 5 jaar geleden vermoedde ik) Want haar woorden waren hoe kan ik vrienden zijn met iemand die gevoel met mij heeft terwijl ik een relatie heb. Nu in ons laatste gesprek zegt ze als een nieuwe relatie krijgt dat ze nog steeds zelf mag/moet weten met wie ze contact heeft.Maar of dat zo is..
Ze mag je graag maar ze wil geen relatie met je, nu niet, nooit niet.

quote:
Idd ze zegt duidelijk niks meer te willen dan vriendschap. dat is het probleem ook niet. Ik wil ook gewoon vriendschap hebben. Jammer dat dat andere geen vorm kan krijgen maar dat accepteer ik als dat is wat het is en het ook altijd zo zou zijn.
Jij wil niet gewoon vriendschap hebben, jij wil een relatie met haar. Je kunt geen vriendschap hebben met iemand waar je verliefd op bent want doordat jij verliefd bent op haar en zij niet op jou, is de basis al ongelijkwaardig. Je zegt dat je het accepteert maar dat is alleen omdat je stiekem hoopt dat ze ineens alsnog ook verliefd op jou wordt.

quote:
Dat is het argument hier ook niet wat mij betreft. MAAR niemand kan nooit in de toekomst kijken.Het leven is transformatief, en als je iemand per definitie al een rol toeschrijft voor ever en altijd dat is geen liefde(vriendschappelijk als mens whatever) in mijn mening. Je kan dat opvatten als hoop of whatever, maar dat is gewoon hoe het leven is. Maar wat ook het leven is, is dit, dat mensen dus je voor altijd in een hokje stoppen. Gaat gewoon om je houding naar mensen, je energy. Dat is gewoon nasty.
Het is helemaal niet nasty van haar dat ze heel duidelijk is over het feit dat het tussen jullie nooit iets gaat worden, dat is juist heel erg goed en eerlijk van haar. Als zij zou zeggen dat er een ieniemienie klein kansje is dat ze, misschien, mogelijk, ooit in de verre toekomst, heel eventueel, verliefd op je zou kunnen worden, terwijl ze weet (en ja dat kan ze echt zeker weten) dat die kans er helemaal niet is, dan geeft ze je valse hoop en dat zou nasty zijn.
  maandag 29 juni 2020 @ 22:06:50 #31
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193851018
Is het een idee dat je voor nu vast een andere vriendin zoekt om mee bezig te zijn, terwijl je wacht tot zij verliefd op je wordt? Heb je in ieder geval wat te doen.
- Japanman Sakyusan -
  maandag 29 juni 2020 @ 22:10:06 #32
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193851075
Man je moet heel hard wegrennen van zo iemand. Je verdient beter dan een 'vriendin' (platonisch of niet) die je zo respectloos behandelt.

En hoe had je een relatie berhaupt voor je gezien? De verhoudingen liggen nu al helemaal scheef omdat je als een schoothondje achter haar aan loopt :{
  maandag 29 juni 2020 @ 22:15:41 #33
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193851158
Misschien als je laat zien dat je een andere vrouw gelukkig kunt maken dat ze bijdraait en je anders gaat bekijken?
- Japanman Sakyusan -
pi_193851565
quote:
14s.gif Op maandag 29 juni 2020 22:15 schreef Tyr80 het volgende:
Misschien als je laat zien dat je een andere vrouw gelukkig kunt maken dat ze bijdraait en je anders gaat bekijken?
En dan die kuthoer keihard afwijzen! Muhahahaha!
  maandag 29 juni 2020 @ 22:39:58 #35
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193851620
64899612.jpg
- Japanman Sakyusan -
pi_193852080
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 21:35 schreef reconhellz het volgende:

[..]

Als je zelf denkt dat er nog een kansje inzit dat ze je wl als meer dan een vriend ziet, dan moet je haar de volgende keer proberen te zoenen. Vrouwen nemen dat initiatief niet. Die maken wat ze willen duidelijk met hints. Naar mijn mening heeft ze die al gegeven en wil ze dus niets meer dan vriendschap, maar wellicht zit ik ernaast.

De enige manier om daar achter te komen is om haar niet als vriendin te behandelen. Dus neem haar mee op date en zoen haar. Dit doe je om 2 redenen:

- Als ze de zoen beantwoord dan, proficiat, je hebt de avond van je leven
- Als ze de zoen weigert, dan weet je nu definitief waar je staat

En in dat laatste geval kun je er afscheid van nemen. Er valt daar dus niets te halen behalve frustratie.

Een harde les voor de toekomst, die we allemaal hebben moeten leren, is jezelf als man niet in de friendzone te laten plaatsen. Want jij ziet haar niet als gewone vriendin en behandelt en zou haar dus ook niet zo moeten behandelen. En als ze dan niet mee doet, dan is ze het niet voor jou. En dan kap je het af en zoek je iemand anders.

Jij kunt als man ook het spel 'beheren'.
pi_193852186
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 20:33 schreef matigeuser het volgende:

TS zit in een zone die niks met vriendschap noch met welke familieband dan ook te maken heeft.

Zij is de kat die een pas gevangen muis gebruikt als speeltje. Even van de vrijheid laten proeven en dan pats, de poot er weer bovenop. Zodra ze het spelletje zat is zal de kat de muis niet eens verslinden maar voor oud vuil laten liggen.
pi_193853168
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 22:04 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ze mag je graag maar ze wil geen relatie met je, nu niet, nooit niet.
[..]

Jij wil niet gewoon vriendschap hebben, jij wil een relatie met haar. Je kunt geen vriendschap hebben met iemand waar je verliefd op bent want doordat jij verliefd bent op haar en zij niet op jou, is de basis al ongelijkwaardig. Je zegt dat je het accepteert maar dat is alleen omdat je stiekem hoopt dat ze ineens alsnog ook verliefd op jou wordt.
[..]

Het is helemaal niet nasty van haar dat ze heel duidelijk is over het feit dat het tussen jullie nooit iets gaat worden, dat is juist heel erg goed en eerlijk van haar. Als zij zou zeggen dat er een ieniemienie klein kansje is dat ze, misschien, mogelijk, ooit in de verre toekomst, heel eventueel, verliefd op je zou kunnen worden, terwijl ze weet (en ja dat kan ze echt zeker weten) dat die kans er helemaal niet is, dan geeft ze je valse hoop en dat zou nasty zijn.
Ja dat klopt. Dat laatste kun je niet zeggen. jij niet, zij niet, ik niet. Wilt dat zeggen dat ik hoop heb. Nou realistisch gezien zie ik het echt zo goed als geen kans hebben ook in verdere toekomst idd.
Zou het leuk zijn als dat er mag zijn, ja, noem je dat hoop, prima. Het leven is altijd open ended.

Waarom denk jij te weten wat ik wel of niet wil. Ik wil vriendschap als dat het enige is wat mogelijk is, en als het mogelijk of relevant is dat ooit een relatie word zeg ik daar waarschijnlijk geen nee tegen nee. Maar het is niet relevant want ze wilt niet, of ze me nou friendzoned of niet. Maar dat blijft niet cool, ookal ben je vrienden! Je stopt mensen niet predefined in hokjes. Dat is gewoon controlling. Je kan alleen de verbinding kennen zoals die zichzelf laat zien in het moment zelf!

Nou nee, zij heeft mij toch ook verschillende keren toch ook wel gelijk gegeven dat je nooit echt in absoluten kan spreken en dat je het niet kan weten, en niet om hoop te geven, maar vervolgens stopt ze me wel weer in de broer zone en zegt dat ze het alleen zo wilt en altijd zo gezien heeft en dat ik echt niks mag hopen. Dus eigenlijk spreekt ze zichzelf ook nog eens tegen.
pi_193853180
quote:
14s.gif Op maandag 29 juni 2020 22:15 schreef Tyr80 het volgende:
Die gedachte is ookal door mijn hoofd gegaan. Wou er bijna over liegen om haar reactie te zien..
Maar vind dat uiteindelijk maar onvolwassen. PS ben 31 en nooit in een relatie geweest. Dus of ze het zou geloven haha
  dinsdag 30 juni 2020 @ 05:59:00 #40
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193854043
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 00:39 schreef reconhellz het volgende:

[..]

PS ben 31 en nooit in een relatie geweest.
Waarom ga je niet daten?
  dinsdag 30 juni 2020 @ 06:58:14 #41
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193854254
Normaal kun je uit de friendzone ontsnappen door een tijdje het contact te laten verwateren en het dan over een tijd nog een keer proberen als haar beeld van je ook weer wat vervaagd is.

Maar in dit geval klinkt het gewoon als een klaploopster die echt gewoon moet zeggen dat ze moet opflikkeren. Deze wordt als je er een relatie mee hebt nog meer een blok aan je been. Ben dus maar blij dat ze niks met je wil verder. Kun je haar ook gemakkelijker uit je leven verwijderen.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 07:03:34 #42
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193854261
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 00:37 schreef reconhellz het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Dat laatste kun je niet zeggen. jij niet, zij niet, ik niet. Wilt dat zeggen dat ik hoop heb. Nou realistisch gezien zie ik het echt zo goed als geen kans hebben ook in verdere toekomst idd.
Zou het leuk zijn als dat er mag zijn, ja, noem je dat hoop, prima. Het leven is altijd open ended.

Waarom denk jij te weten wat ik wel of niet wil. Ik wil vriendschap als dat het enige is wat mogelijk is, en als het mogelijk of relevant is dat ooit een relatie word zeg ik daar waarschijnlijk geen nee tegen nee. Maar het is niet relevant want ze wilt niet, of ze me nou friendzoned of niet. Maar dat blijft niet cool, ookal ben je vrienden! Je stopt mensen niet predefined in hokjes. Dat is gewoon controlling. Je kan alleen de verbinding kennen zoals die zichzelf laat zien in het moment zelf!

Nou nee, zij heeft mij toch ook verschillende keren toch ook wel gelijk gegeven dat je nooit echt in absoluten kan spreken en dat je het niet kan weten, en niet om hoop te geven, maar vervolgens stopt ze me wel weer in de broer zone en zegt dat ze het alleen zo wilt en altijd zo gezien heeft en dat ik echt niks mag hopen. Dus eigenlijk spreekt ze zichzelf ook nog eens tegen.
Maarre waarom blijf je zo doordrammen bij een vrouw die jouw niet wil? Ze is niet de enige vrouw die vrijgezel is.
pi_193854286
Afstand nemen
pi_193854293
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 00:37 schreef reconhellz het volgende:

[..]

Sorry, maar je hebt een enorm bord voor je kop (mijn mening). Je blijft hameren op “absoluten” en “je kunt het niet zeker weten” en “ze geeft me gelijk”. Weet je hoe vreselijk ongemakkelijk het voor een vrouw is te weten dat iemand verliefd is en te weten dat je die gevoelens nooit zal kunnen beantwoorden? Ze houdt je dus bewust op afstand om jou geen valse hoop te geven en jij kost haar enorm veel energie. Dat je dit antwoord niet wilt accepteren omdat je hoop wilt blijven houden, lijkt eerder jouw probleem dan deze “vriendschap”.
Sarcasme. Herken het.
  Redactie Frontpage dinsdag 30 juni 2020 @ 07:21:41 #45
21273 crew  JeMoeder
MijnMoeder
pi_193854304
Bij het woord friendzone ga ik er vanuit dat het om een vriendschap gaat. Ik lees alleen maar over iemand die van je profiteert en vervolgens haar shit op je dumpt. Dat is geen vriendschap.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
  dinsdag 30 juni 2020 @ 07:23:43 #46
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193854308
Denk dat we allemaal wel de verhalen kennen uit onze omgeving van mannen die wanhopig jarenlang blijven wachten ondanks dat hun liefde onbeantwoord blijkt, waarbij na vele jaren de vrouw in kwestie als een blad aan een boom omdraait en ze samen nog lang en gelukkig leefden.

NOT.

Kerel, dit gebeurt niet, geef het op, gun jezelf een beter leven. Zoek iig een andere partner in de tussentijd.
- Japanman Sakyusan -
  dinsdag 30 juni 2020 @ 07:34:19 #47
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193854373
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 07:23 schreef Tyr80 het volgende:
Denk dat we allemaal wel de verhalen kennen uit onze omgeving van mannen die wanhopig jarenlang blijven wachten ondanks dat hun liefde onbeantwoord blijkt, waarbij na vele jaren de vrouw in kwestie als een blad aan een boom omdraait en ze samen nog lang en gelukkig leefden.

NOT.

Kerel, dit gebeurt niet, geef het op, gun jezelf een beter leven. Zoek iig een andere partner in de tussentijd.
Dit.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 09:42:48 #48
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_193855237
Je bent haar beta orbiter.
  dinsdag 30 juni 2020 @ 10:31:46 #49
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193855832
Gewoon een keer op bed gooien. Nee heb je ja kan je krijgen.

Friendzone bestaat trouwens niet.
  Milf dinsdag 30 juni 2020 @ 10:41:02 #50
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_193855952
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 07:23 schreef Tyr80 het volgende:

NOT.

Dit

En dat zij jou zo behandelt is omdat jij dit toelaat.
M.I. zijn er twee opties. Je bent vrienden zonder dat je de hoop hebt dat het meer wordt (vrouwen merken dat je meer wilt en velen zitten hier niet op te wachten) of je stopt de 'vriendschap' en gaat verder met je leven en staat open voor een ander.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')