abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 september 2020 @ 09:42:08 #101
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_195067215


superblij met mijn jaren 70 kon tiki ikea stoel!
Vroeger hadden mijn ouders deze stoel al en zat ik er samen in met mn zus tv te kijken O+
Toen we gingen verhuizen hebben ze de stoel weggedaan maar hij is me altijd bijgebleven.
Laatst ben ik er echt naar opzoek gegaan want ik wilde hem terug, 1 iemand bood er een aan op marktplaats.
Ik heb die persoon een bericht verstuurd maar er kwam geen reactie ;(
Tot een maand later, de advertentie was al verlopen en ik had de hoop al opgegeven, maar toen kwam er toch opeens een bericht van die verlopen advertentie, ik mocht hem hebben voor 50euro! ^O^

week later naar amsterdam gereden en de stoel opgehaald!. superblij.
Het kussen heeft zn beste tijd wel gehad (origineel kussen van 50jaar oud) en die gaat een meubelmaker voor me namaken zodat ie weer als nieuw zit :D
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 15 september 2020 @ 10:32:36 #102
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195067940
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 september 2020 09:42 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]

superblij met mijn jaren 70 kon tiki ikea stoel!
Vroeger hadden mijn ouders deze stoel al en zat ik er samen in met mn zus tv te kijken O+
Toen we gingen verhuizen hebben ze de stoel weggedaan maar hij is me altijd bijgebleven.
Laatst ben ik er echt naar opzoek gegaan want ik wilde hem terug, 1 iemand bood er een aan op marktplaats.
Ik heb die persoon een bericht verstuurd maar er kwam geen reactie ;(
Tot een maand later, de advertentie was al verlopen en ik had de hoop al opgegeven, maar toen kwam er toch opeens een bericht van die verlopen advertentie, ik mocht hem hebben voor 50euro! ^O^

week later naar amsterdam gereden en de stoel opgehaald!. superblij.
Het kussen heeft zn beste tijd wel gehad (origineel kussen van 50jaar oud) en die gaat een meubelmaker voor me namaken zodat ie weer als nieuw zit :D
_O_

Fantastisch! Mijn schoonouders hebben ook nog een relaxstoel uit de seventies thuis staan.
Resistance is futile.
pi_195068099
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 september 2020 09:42 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]

superblij met mijn jaren 70 kon tiki ikea stoel!
Vroeger hadden mijn ouders deze stoel al en zat ik er samen in met mn zus tv te kijken O+
Toen we gingen verhuizen hebben ze de stoel weggedaan maar hij is me altijd bijgebleven.
Laatst ben ik er echt naar opzoek gegaan want ik wilde hem terug, 1 iemand bood er een aan op marktplaats.
Ik heb die persoon een bericht verstuurd maar er kwam geen reactie ;(
Tot een maand later, de advertentie was al verlopen en ik had de hoop al opgegeven, maar toen kwam er toch opeens een bericht van die verlopen advertentie, ik mocht hem hebben voor 50euro! ^O^

week later naar amsterdam gereden en de stoel opgehaald!. superblij.
Het kussen heeft zn beste tijd wel gehad (origineel kussen van 50jaar oud) en die gaat een meubelmaker voor me namaken zodat ie weer als nieuw zit :D
Wat een goed verhaal en een echte klassieker O+
  dinsdag 15 september 2020 @ 11:32:39 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195068946
Fraai!
Overigens hadden ze vorig jaar vanwege X jaar Ikea een blik chocolade te koop waarop allerlei oude producten stonden afgebeeld, waaronder een stoel die zo briljant is dat ik niet snap dat ze die niet weer teruggehaald hebben.... echt jammer.
Eens kijken of ik daar nog een plaatje van kan vinden.

Edit: Deze


Alleen met wat beter materiaal graag, ik zie nog voor me hoe dat soort nepleer er na 3 jaar uit zag :')

Edit 2: de Mila hög is het kennelijk:
https://ikeacatalogues.ikea.com/sv-1969/page/28-29

[ Bericht 17% gewijzigd door Leandra op 15-09-2020 11:42:11 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 15 september 2020 @ 11:37:08 #105
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_195069020
Oude stoelen O+
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  dinsdag 15 september 2020 @ 12:15:53 #106
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_195069606
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 11:32 schreef Leandra het volgende:
Fraai!
Overigens hadden ze vorig jaar vanwege X jaar Ikea een blik chocolade te koop waarop allerlei oude producten stonden afgebeeld, waaronder een stoel die zo briljant is dat ik niet snap dat ze die niet weer teruggehaald hebben.... echt jammer.
Eens kijken of ik daar nog een plaatje van kan vinden.

Edit: Deze
[ afbeelding ]

Alleen met wat beter materiaal graag, ik zie nog voor me hoe dat soort nepleer er na 3 jaar uit zag :')

Edit 2: de Mila hög is het kennelijk:
https://ikeacatalogues.ikea.com/sv-1969/page/28-29
Ohh nice, doet me denken aan een eames lounge chair met hocker.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  woensdag 16 september 2020 @ 10:30:57 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195084807
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 september 2020 12:15 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

Ohh nice, doet me denken aan een eames lounge chair met hocker.
Die is uit 1956, dus dat zal vast de inspiratie geweest zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 16 september 2020 @ 10:53:51 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195085192
Even wat anders; wij hebben 3 meter Pax-kasten voor schuifdeuren, maar daar hebben we geen schuifdeuren voor, nou komt er in ons nieuwe huis een inloopkast en daar zit een hoek in.....
Nou is er wel een hoekelement, maar dat is voor deuren met scharnieren. Kan ik dat hoekelement wel gewoon combineren met mijn basiselementen voor schuifdeuren of gaat dat op een of andere manier mis?

Ik heb 3 x 75 aan elementen, en dit wordt de inloopkast:


Tussen de buitenmuur aan de bovenkant en het raam aan de rechterkant zit dus 184cm en tussen het raam en de muur aan de onderkant blijft 71 cm over.
Het raam rechts zit op de noordmuur, dus daar schijnt nooit zon naar binnen, aan de bovenkant zit ook een raam dat aan de westzijde zit, dus wellicht zou het kastdeel dat tegen de muur aan de onderkant aan staat beter wel deuren kunnen hebben, want daar zal de ondergaande zon wel op schijnen.

Graag wat input over welke delen waar en waarmee te combineren.
Mijn idee is om dus in ieder geval een L aan kasten te maken, en wellicht nog 1 deel van 150 breed tegen de muur rechtsboven (op dat stuk van 184 tussen de muur en het raam van 67).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 16 september 2020 @ 10:59:25 #109
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_195085295
Waarom gebruik je het hoek element niet zonder deur en gebruik je manden, dozen etc?
Of je gebruik je het hoek element voor tassen, schoenen etc. Dingen die in het zicht mogen.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  woensdag 16 september 2020 @ 11:03:24 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195085382
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom gebruik je het hoek element niet zonder deur en gebruik je manden, dozen etc?
Of je gebruik je het hoek element voor tassen, schoenen etc. Dingen die in het zicht mogen.
Ja dat kan, dat is mijn punt niet zo, maar ik weet niet of het hoekelement (dat alleen voor kasten met draaideuren is) ook gekoppeld kan worden aan kasten met schuifdeuren.
Ik weet niet of daar nog issues zijn waardoor dat lastig zou kunnen zijn.

Plus dat de kleur kasten die we nu hebben uiteraard niet meer in het assortiment zit... maar dat zie ik niet direct als een issue.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195085441
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja dat kan, dat is mijn punt niet zo, maar ik weet niet of het hoekelement (dat alleen voor kasten met draaideuren is) ook gekoppeld kan worden aan kasten met schuifdeuren.
Ik weet niet of daar nog issues zijn waardoor dat lastig zou kunnen zijn.
Heb je ze al in de planner geprobeerd te combineren?

Ik heb nog de oude hoekelementen, voor een nieuw huis tzt moet ik ook maar eens kijken wat er te combineren valt, beetje zonde om deze kasten allemaal weer weg te doen (been there, done that, de hoge kasten uit mijn vorige huis pasten hier niet)
  woensdag 16 september 2020 @ 11:07:03 #112
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_195085442
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja dat kan, dat is mijn punt niet zo, maar ik weet niet of het hoekelement (dat alleen voor kasten met draaideuren is) ook gekoppeld kan worden aan kasten met schuifdeuren.
Ik weet niet of daar nog issues zijn waardoor dat lastig zou kunnen zijn.
Waarom zou dat niet kunnen? Bij de meeste kasten zit de koppeling toch aan de achterkant? En anders bij IKEA vragen?
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  woensdag 16 september 2020 @ 11:08:13 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195085454
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:06 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Heb je ze al in de planner geprobeerd te combineren?

Ik heb nog de oude hoekelementen, voor een nieuw huis tzt moet ik ook maar eens kijken wat er te combineren valt, beetje zonde om deze kasten allemaal weer weg te doen (been there, done that, de hoge kasten uit mijn vorige huis pasten hier niet)
Mijn nieuwe laptop had nog geen adobe flash, dus ik ga even klieren met de planner, maar volgens mij kies je in de planner op voorhand al voor schuif- of draaideuren, maar ik ga even klieren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195085547
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mijn nieuwe laptop had nog geen adobe flash, dus ik ga even klieren met de planner, maar volgens mij kies je in de planner op voorhand al voor schuif- of draaideuren, maar ik ga even klieren.
Ik zou zeggen dat de basiselementen in principe hetzelfde zijn, dus op de elementen die jij nu hebt zou je ook scharnierdeuren kunnen monteren, toch? Er zijn inmiddels ook scharnierdeuren van 25cm breed, door de wijziging van het assortiment van hoekelementen naar aanbouwdeel, eerder kon je dan alleen maar de spiegeldeur kiezen.
  woensdag 16 september 2020 @ 11:18:32 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195085607
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:14 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat de basiselementen in principe hetzelfde zijn, dus op de elementen die jij nu hebt zou je ook scharnierdeuren kunnen monteren, toch? Er zijn inmiddels ook scharnierdeuren van 25cm breed, door de wijziging van het assortiment van hoekelementen naar aanbouwdeel, eerder kon je dan alleen maar de spiegeldeur kiezen.
Volgens mij kun je juist geen scharnierdeuren op elementen voor schuifdeuren monteren en vice versa.
Maar wellicht zit dat verschil alleen in de voorgeboorde gaatjes, dat zou kunnen.

Maar goed, daarom mijn vraag dus ook; is een hoekelement (dat specifiek voor scharnierdeuren is) te koppelen aan een element voor schuifdeuren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 16 september 2020 @ 11:46:44 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195086200
Ik heb het maar weer opgegeven, wat een dramaprogramma, die Pax planner :(

Maar goed, ik heb bedacht dat 2 van de 4 kasten in de logeerkamer kunnen, al dan niet met deuren ervoor, de andere 2 kunnen voor het stuk muur van 184 lang, tussen de muur aan de westzijde en het raam van 67 cm breed en dan kan in de andere hoek gewoon een compleet nieuwe kast van 3 elementen van 100 cm en een hoekdeel.
Past perfect.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 16 september 2020 @ 11:46:57 #117
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_195086204
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij kun je juist geen scharnierdeuren op elementen voor schuifdeuren monteren en vice versa.
Maar wellicht zit dat verschil alleen in de voorgeboorde gaatjes, dat zou kunnen.

Maar goed, daarom mijn vraag dus ook; is een hoekelement (dat specifiek voor scharnierdeuren is) te koppelen aan een element voor schuifdeuren.
De basis elementen hebben op de website nergens de specifieke vermelding dat ze voor het 1 of het ander zijn. Zou ook heel erg niet IKEA zijn als ze die splitsing maken. Dus 99% zeker zijn ze identiek in de basis.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_195086311
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:46 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het maar weer opgegeven, wat een dramaprogramma, die Pax planner :(

Maar goed, ik heb bedacht dat 2 van de 4 kasten in de logeerkamer kunnen, al dan niet met deuren ervoor, de andere 2 kunnen voor het stuk muur van 184 lang, tussen de muur aan de westzijde en het raam van 67 cm breed en dan kan in de andere hoek gewoon een compleet nieuwe kast van 3 elementen van 100 cm en een hoekdeel.
Past perfect.
Hoera *O* zelf puzzelen werkt toch beter he?
  woensdag 16 september 2020 @ 11:59:13 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195086466
quote:
17s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:46 schreef Debsterr het volgende:

[..]

De basis elementen hebben op de website nergens de specifieke vermelding dat ze voor het 1 of het ander zijn. Zou ook heel erg niet IKEA zijn als ze die splitsing maken. Dus 99% zeker zijn ze identiek in de basis.
Maar in de categorie "Basiselementen voor schuifdeuren" kom ik dus geen hoekelementen tegen ;)

Hier niet: https://www.ikea.com/nl/n(...)-schuifdeuren-20087/

Hier wel: https://www.ikea.com/nl/n(...)t-scharnieren-19106/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 16 september 2020 @ 12:26:14 #120
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_195087021
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar in de categorie "Basiselementen voor schuifdeuren" kom ik dus geen hoekelementen tegen ;)

Hier niet: https://www.ikea.com/nl/n(...)-schuifdeuren-20087/

Hier wel: https://www.ikea.com/nl/n(...)t-scharnieren-19106/
Ik denk (maar das oude IKEA kennis enzo) omdat het hoekelement geen schuifdeur kan hebben. Dus daarom heb je daar geen basiselement voor. Lekker duidelijk wel :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 16 september 2020 @ 12:35:08 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195087212
quote:
17s.gif Op woensdag 16 september 2020 12:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik denk (maar das oude IKEA kennis enzo) omdat het hoekelement geen schuifdeur kan hebben. Dus daarom heb je daar geen basiselement voor. Lekker duidelijk wel :P.
Die differentiatie tussen basiselementen voor scharnierdeuren en schuifdeuren is er altijd al geweest.
Tenminste; 13 jaar geleden was die er ook al.
En destijds was een hoekelement nog werkelijk een hoekelement, een hele diepe hoekkast.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195087485
quote:
17s.gif Op woensdag 16 september 2020 12:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik denk (maar das oude IKEA kennis enzo) omdat het hoekelement geen schuifdeur kan hebben. Dus daarom heb je daar geen basiselement voor. Lekker duidelijk wel :P.
Yup, da’s ook mijn conclusie. Mijn pax met scharnierdeuren van vier jaar geleden heeft ook gewoon gaatjes voor een schuifdeurconstructie
pi_195097374
Bij de optie schuifdeuren staan geen hoekelementen omdat je de schuifdeurconstructies niet kunt gebruiken in een hoek. Niet met de huidige 90 graden hoekelementen, al zeker niet met de oude 45 graden en 'diepe' hoekelementen.
De basiselementen voor een kast met schuifdeuren en voor een kast met scharnieren zijn exact hetzelfde.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_195194737
Mijn dochter was net nogal heftig met onze Skinande inhouwvaatwasser aan het spelen, en toen lag er even later een los onderdeel in :')

Nu heb ik echt NO CLUE wat het is en waar het zat.
Vaatwasser werkt wel nog gewoon.
Het gaat om dit onderdeel:





Het lijkt of je het kan vastklikken op het draad van de draadmanden, maar we krijgen het ook nergens geklikt met die hoek.

Weet iemand het misschien? :+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 22 september 2020 @ 12:14:18 #125
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_195196644
Iemand een idee wanneer de Osvalla lamp in Nederland komt? Hij is net in Duitsland gearriveerd, maar we zitten hier nu niet in de buurt van een Ikea _O-

https://www.ikea.com/de/d(...)mmbar-grau-50475915/
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_195203551
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 10:29 schreef pinquit het volgende:
Mijn dochter was net nogal heftig met onze Skinande inhouwvaatwasser aan het spelen, en toen lag er even later een los onderdeel in :')

Nu heb ik echt NO CLUE wat het is en waar het zat.
Vaatwasser werkt wel nog gewoon.
Het gaat om dit onderdeel:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het lijkt of je het kan vastklikken op het draad van de draadmanden, maar we krijgen het ook nergens geklikt met die hoek.

Weet iemand het misschien? :+
Dit hoort op het bovenste rek aan de onderkant links voor. Als een handvat om het rek naar buiten te trekken. Moest goed zoeken in mijn Ikea vaatwasser want het was me nog nooit opgevallen.

https://i.imgur.com/G8JgJPk.jpg
pi_195203729
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 18:52 schreef mizzsylver het volgende:

[..]

Dit hoort op het bovenste rek aan de onderkant links voor. Als een handvat om het rek naar buiten te trekken. Moest goed zoeken in mijn Ikea vaatwasser want het was me nog nooit opgevallen.

https://i.imgur.com/G8JgJPk.jpg
Waaauw thanks! Serieus nooit gezien, nooit gebruikt :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_195206164
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 12:14 schreef automatic_ het volgende:
Iemand een idee wanneer de Osvalla lamp in Nederland komt? Hij is net in Duitsland gearriveerd, maar we zitten hier nu niet in de buurt van een Ikea _O-

https://www.ikea.com/de/d(...)mmbar-grau-50475915/
Mogelijk per 1 oktober (nieuwe Sales Start)
Mogelijk niet. Soms zijn artikelen niet opgenomen in het 'basis'assortiment en worden ze niet in elke markt verkocht.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 22 september 2020 @ 21:48:35 #129
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_195206744
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Mogelijk per 1 oktober (nieuwe Sales Start)
Mogelijk niet. Soms zijn artikelen niet opgenomen in het 'basis'assortiment en worden ze niet in elke markt verkocht.
Ah thnx! :) Duimen maar dat het erbij komt ^O^
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 25 september 2020 @ 14:44:41 #130
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_195250719
Beste Ikea
Is het vulmiddel voor de kussens van de Ektorp banken veranderd?
Ik heb een stoel een jaar of 7 geleden tweedehands gekocht en het zitkussen is nog prima.
2 maanden geleden kocht ik een tweezitter omdat ik wist dat die heerlijk zit. Vanuit ervaring uit het verleden
Maar... Na 2 maanden zijn de zitkussens bobbelig en het ziet niet meer uit. 🙁
Er is een meneer Pos hier geweest die een extra laag aan de onderkant van de kussens heeft geplaatst. Die service was snel en daar ben ik blij mee.
Maar de bobbels blijven. Het ziet niet uit zo.
Ik ben erg teleurgesteld dat de kwaliteit van de bank zo is veranderd na het veranderen van het vulmiddel voor de kussens! Ikea geeft aan dat ze vervangende kussens wil bestellen maar verwacht dat het probleem niet opgelost wordt omdat het materiaal hetzelfde zal zijn.
Mijn droom om weer te zitten op een Ektorp is niet uitgekomen. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderlily op 25-09-2020 14:45:07 (Letter toegevoegd) ]
  vrijdag 25 september 2020 @ 16:16:51 #131
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195252364
Zeg, is Heerlen de enige ikea waar je weer balletjes kunt scoren in het restaurant? Het is iig weer geopend.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 25 september 2020 @ 16:34:04 #132
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_195252748
Aanvulling.
De kussens kunnen alleen tegen betaling besteld worden. :(
Laatste aanbod is de bank retourneren en 70 % van het aankoopbedrag terug.
pi_195255789
Ikea is lief voor ons.

Enige tijd terug al een keuken(tje) ingetekend in de keuekplannenr, die we anderhalve week terug wilden bestellen. De Medelstor 45cm vaatwasser was echter online niet leverbaar en bijna nergens op voorraad. Kan, leveringsproblemen ofzo, dachten we in eerste instantie.

Maar later nog een keer gezocht naar Medelstor, blijkt dat ze er een vernieuwde versie van hebben. Met besteklade wat we zo graag wilden, maar wat we een tijdje terug alleen op hele dure 45cm vaatwassers konden vinden. Wij zijn helemaal happy nu. Want juist in zo'n kleine vaatwasser neemt een ouderwets bestekmandje veel kostbare ruimte in beslag.

En dat alles nu voor dezelfde prijs van de oude Medelstor vaatwasser.
  vrijdag 25 september 2020 @ 21:24:38 #134
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_195257708
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 16:16 schreef Tink89 het volgende:
Zeg, is Heerlen de enige ikea waar je weer balletjes kunt scoren in het restaurant? Het is iig weer geopend.
In Breda ook
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  maandag 5 oktober 2020 @ 22:05:01 #135
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_195455062
Iemand enig idee wanneer de Linnmon 200x60 wit weer op voorraad komt?
  maandag 5 oktober 2020 @ 23:46:53 #136
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_195457196
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 16:34 schreef baniekje het volgende:
Aanvulling.
De kussens kunnen alleen tegen betaling besteld worden. :(
Laatste aanbod is de bank retourneren en 70 % van het aankoopbedrag terug.
Das kut. Herkenbaar wel. Zelfde type enkele jaren later compleet ruk in gebruik.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 01:47:41 #137
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_195457864
Nou ja wat een kakzooi, is er iets speciaals aan de hand met de voorraad?

Gewoon bij geen enkele ikea zijn de 5 items die ik wil in èèn keer op te halen.
Sommige producten zijn helemaal nergens op voorraad en ook vergelijkbare producten (duurder maar oke) zijn er niet?
Ook als dan maar wil bestellen a 49 euro de levering zijn er weer 3 producten niet te leveren.

:') mooi.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 07:35:29 #138
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_195459841
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 01:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Nou ja wat een kakzooi, is er iets speciaals aan de hand met de voorraad?

Gewoon bij geen enkele ikea zijn de 5 items die ik wil in èèn keer op te halen.
Sommige producten zijn helemaal nergens op voorraad en ook vergelijkbare producten (duurder maar oke) zijn er niet?
Ook als dan maar wil bestellen a 49 euro de levering zijn er weer 3 producten niet te leveren.

:') mooi.
Ja dit! Ik wil een Ivar kast maar het is onmogelijk ‘m ergens volledig te halen qua onderdelen.
Er wordt ook niet aangegeven wanneer het weer op voorraad is.

Bureau bleef de levertijd ook maar schuiven om ‘m in de buurt te halen dus daar zijn we voor naar A’dam gereden van de week.

Echt een drama.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:58:20 #139
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_195460518
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 07:35 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja dit! Ik wil een Ivar kast maar het is onmogelijk ‘m ergens volledig te halen qua onderdelen.
Er wordt ook niet aangegeven wanneer het weer op voorraad is.

Bureau bleef de levertijd ook maar schuiven om ‘m in de buurt te halen dus daar zijn we voor naar A’dam gereden van de week.

Echt een drama.
Echt heel apart inderdaad, bij mijn producten staat er (op èèntje na) ook niet bij wanneer ze weer iets verwachten. :'(

Enige wat ik kan doen is een kast bestellen van 60 en dan laten leveren voor 49.
Dan 4 items in 2 verschillende winkels halen en vervolgens nog eens 3 dagen wachten en weer naar een andere winkel voor het laatste item. :{
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:54:01 #140
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_195462726
Mijn kast is nergens volledig te krijgen en sommige delen alleen in Groningen of Heerlen.
Dat wordt 'm gewoon echt niet vanuit Haaglanden.

Ze dragen ook niet echt bij aan de maak zo min mogelijk bewegingen door het land zo :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_195463680
Misschien is de levering vanuit China of andere landen op dit moment wat lastig. Bij transportbedrijven zijn vast ook her en der wat zieken en langere doorlooptijden.....
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 14:08:44 #142
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_195464824
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 11:54 schreef laziness het volgende:
Mijn kast is nergens volledig te krijgen en sommige delen alleen in Groningen of Heerlen.
Dat wordt 'm gewoon echt niet vanuit Haaglanden.

Ze dragen ook niet echt bij aan de maak zo min mogelijk bewegingen door het land zo :P
Volgens mij loopt die winkel in Heerlen helemaal niet, de voorraad is daar echt heel goed :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:17:09 #143
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_195465937
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 14:08 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Volgens mij loopt die winkel in Heerlen helemaal niet, de voorraad is daar echt heel goed :P
Geloof me, daar wil je niet in de rij staan, vaak 1 uur
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 23:06:57 #144
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_195476274
Nou ik ga toch maar naar twee vestigingen.

Heb al een ophaalbestelling geplaatst in Breda want het bureau wat ik wil is van gister 18 stuks naar vandaag 4 gegaan. En dan daarna maar naar Barendrecht :'(

Ben wel benieuwd hoe dat ophalen werkt, nog niet eerder gedaan. Ik zag in de bevestiging dat er een medewerker bij de lift staat? dus je hoeft geen gebouw naar binnen?
pi_195480420
Ik wil zo naar Ikea Delft
Iemand al eerder op woensdagochtend geweest? Was t druk?
Ik heb geen zin om in een rij te staan :')
pi_195480453
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 08:58 schreef Butterflower het volgende:
Ik wil zo naar Ikea Delft
Iemand al eerder op woensdagochtend geweest? Was t druk?
Ik heb geen zin om in een rij te staan :')
Mijn ervaring met een rij bij de ikea is dat die super snel gaat en je zo binnen bent. De rij is naar mijn ervaring vooral om afstand in te bouwen tussen de bezoekers
  woensdag 7 oktober 2020 @ 09:06:06 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_195480525
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:01 schreef Puala het volgende:

[..]

Mijn ervaring met een rij bij de ikea is dat die super snel gaat en je zo binnen bent. De rij is naar mijn ervaring vooral om afstand in te bouwen tussen de bezoekers
Klopt. Is puur omdat er maar 2 mensen tegelijk door de draaideur mogen.
disclaimer
pi_195480574
Ok, thanks
Dan ga ik t er zo maar op wagen :P
  woensdag 7 oktober 2020 @ 09:48:25 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195481155
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 09:01 schreef Puala het volgende:

[..]

Mijn ervaring met een rij bij de ikea is dat die super snel gaat en je zo binnen bent. De rij is naar mijn ervaring vooral om afstand in te bouwen tussen de bezoekers
Nou, de enige keer dat ik tijdens Corona dacht wel even naar Ikea Delft te gaan heb ik daar door de rij wel van afgezien, dat was een iets ander verhaal dan ik bij Ikea Amersfoort gewend ben qua rij :X

Misschien dat het een uurtje of 2 na opening beter is, maar ik zou zeker niet proberen direct bij opening te gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 oktober 2020 @ 09:54:51 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195481267
Ben al tig keer afgelopen half jaar naar IKEA Delft geweest, rij is soms iets langer maar gaat alsnog supersnel.
Zeker in de ochtend.

Is het supermarktje weer volledig gevuld inmiddels? Laatste keer dat ik ging hadden ze beperkt versassortiment
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')