abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2020 @ 04:21:07 #1
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_193840098
Mijn tablet geeft, sinds vandaag, bij het bezoeken van elke site (met de S.amsung-internetbrowser) aan dat er een netwerkwijziging is gedetecteerd, en dat de verbinding onderbroken is.

Wat moet ik hier achter zoeken? Tablet te oud en gehackt (het is een S.amsung S2, met Android 7)? Of iets anders? Ik heb hem iig meteen uit gezet. Er staat, mede vanwege de ouderdom, trouwens wel Bitdefender op.

De twee reguliere computers die hier staan vertonen het probleem verder niet. De smartphone (gewoon met Android 9 en eveneens met een S.amsung-browser) ook niet.

Edit, enige tijd later: De router is gereset, met een nieuw wachtwoord - voor het geval dat dit nodig zou zijn.

[ Bericht 17% gewijzigd door Eightyone op 29-06-2020 06:21:10 ]
pi_193840899
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 04:21 schreef Eightyone het volgende:

Mijn tablet geeft, sinds vandaag, bij het bezoeken van elke site (met de S.amsung-internetbrowser) aan dat er een netwerkwijziging is gedetecteerd, en dat de verbinding onderbroken is.
De router is gereset, met een nieuw wachtwoord - voor het geval dat dit nodig zou zijn.
Meh, ik vermoed een klein DNS issue. Zet je tablet maar eens volledig uit (uitgeschakeld en dus niet standby) en zet m daarna na een kwartiertje weer aan.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_193841468
Staat je tijd en datum goed ingesteld? Misschien iets met een beveiligingscertificaat?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')