Wel te snappen gezien het verleden met Dries en het onderwerp dat aan tafel ging komen.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:36 schreef Monolith het volgende:
Het is toch ook wel erg treurig dat je moeite hebt met mensen die aan dezelfde tafel zitten. Dan ben je wel een enorme sneuneus
Precies ditquote:Op zondag 28 juni 2020 23:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Alle gasten bij VI zitten altijd aan een bijtafeltje. Nijhuis, Woerts, en wie er nog meer komen. Maar nu ze zwart zijn moeten ze ineens aan tafel want anders zitten ze achterin de bus. Wilfred, flikker op.
Dat waren gouden tijden, we wisten niet hoe verwend we warenquote:
Woont vlakbij joh.quote:
Deze manquote:Op zondag 28 juni 2020 23:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Alle gasten bij VI zitten altijd aan een bijtafeltje. Nijhuis, Woerts, en wie er nog meer komen. Maar nu ze zwart zijn moeten ze ineens aan tafel want anders zitten ze achterin de bus. Wilfred, flikker op.
hij wilt nu lid worden van de illuminatiquote:Op zondag 28 juni 2020 23:37 schreef Confetti het volgende:
Wilfred is verloren. Hij is gebrainwashed en denkt dat we zwarten lynchen hier.
twitter:arieboomsma twitterde op maandag 22-06-2020 om 21:43:02Ik ben een NSB'er 💕 https://t.co/bIFyC6bAHS reageer retweet
Precies de houding waar ik me zo aan dooderger. Ze willen zogenaamd gelijke behandeling, maar als ze gelijk behandeld worden gaan ze janken,quote:Op zondag 28 juni 2020 23:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |