maar op een cliché bericht zou je ook cliché antwoorden verwachten, en die wil ik gewoon ontzettend graag horen nu...
ondanks dat mijn relatie mijns inziens prima, leuk, lekker en goed is.. kon ik het donderdagnacht in een zatte bui (hoe laf) niet laten aan twee andere jongens te zitten.
en zei aan mij
ongeveer 12 uur heb ik een gevoel van schaamte, spijt en verdriet kunnen onderdrukken, maar daarna heb ik alles verteld aan mijn vriend. de schade bleef ongenschijnlijk beperkt aangezien hij het niet uitgemaakt heeft en nieteens boos werd.
alleen verdrietig
heel verdrietig
de sfeer is nu om te snijden. ik heb me nog nooit zo slecht, gemeen, ordinair en egoistisch gevoeld. aan alles merk ik dat dit hem ontzettend veel pijn doet. ik wil hem steunen en proberen het weer een beetje leuk te maken (we hebben er al veel over gesproken) maar tegelijkertijd voel ik me ook vaag over die nacht. ik ben intiem met anderen geweest en na 1,5 jaar is dat voor mij niet zomaar iets. ik ben niet verliefd op een van die twee, eentje ken ik zelfs amper... maar de ervaring was ontzettend spannend en geil
ik voel ontzettend veel tegenstrijdige dingen nu
ironisch is dat ik dat alvoorspelde toen ik er aan begon.. maar dat terzijde
waarschijnlijk is dit over een week of twee over en zijn we allebei weer blij.. maar voorlopig vrees ik dat ik nog behoorlijk zal moeten boeten voor deze schaamteloze aktie
dit wou ik even kwijt, ik heb het verder nog tegen niemand verteld
bah
soms haat ik mezelf
thijs
Je begrijpt gelukkig wel waarom de spanning nu te snijden is..
Het heeft gewoon tijd nodig denk ik. Na verloop van tijd merk je zelf wel of deze relatie nunog een toekomst heeft of niet.
om het toch even te zeggen: dom dom dom ....
Je vriend zou er verstandig aan om je te dumpen. Als je jezelf niet in de hand kan houden na een paar pilsjes, moet je of niet drinken of de consequenties aanvaarden.
je vroeg om een cliche antwoord, hier heb je er een, en het is nog gemeend ook.
quote:En over een week of twee ben je ook toe aan je volgende keer vreemdgaan ?
Op zaterdag 18 januari 2003 13:14 schreef thijs20 het volgende:
waarschijnlijk is dit over een week of twee over en zijn we allebei weer blij..
Bij mij is vreemdgaan namelijk
quote:ik gebruik de alcohol ook helemaal niet als een excuus
Op zaterdag 18 januari 2003 13:18 schreef Vision het volgende:
zat zijn is geen excuus.Je vriend zou er verstandig aan om je te dumpen. Als je jezelf niet in de hand kan houden na een paar pilsjes, moet je of niet drinken of de consequenties aanvaarden.
je vroeg om een cliche antwoord, hier heb je er een, en het is nog gemeend ook.
quote:Dus zonder iets op had je het ook gedaan?
Op zaterdag 18 januari 2003 13:20 schreef thijs20 het volgende:[..]
ik gebruik de alcohol ook helemaal niet als een excuus
quote:je hebt gelijk
Op zaterdag 18 januari 2003 13:18 schreef Cheiron het volgende:
2 andere jongens nog wel... toe maar.Je begrijpt gelukkig wel waarom de spanning nu te snijden is..
Het heeft gewoon tijd nodig denk ik. Na verloop van tijd merk je zelf wel of deze relatie nunog een toekomst heeft of niet.om het toch even te zeggen: dom dom dom ....
dankje
Meestal zit er toch iets niet helemaal lekker in de relatie dan....
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 18-01-2003 14:31]
quote:dat was wat ik dacht ja... is dit een eenmalige vergissing en heb je ervan geleerd, of blijft het niet bij 1 keertje (of kan ik beter 2 keertjes zeggen?)
Op zaterdag 18 januari 2003 13:19 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
En over een week of twee ben je ook toe aan je volgende keer vreemdgaan ?
quote:wat voor excuus heb je dan ? geen ? dus het kan zo weer gebeuren ?
Op zaterdag 18 januari 2003 13:20 schreef thijs20 het volgende:[..]
ik gebruik de alcohol ook helemaal niet als een excuus
als je echt van je vriend houdt is het beter afstand te nemen omdat je hem anders alleen maar meer gaat kwetsen.
quote:Idioot, hou je bek dicht en rot op!
Op zaterdag 18 januari 2003 13:21 schreef ShinRa het volgende:
Misschien moet je het hetero leven eens proberen, poot!
![]()
![]()
quote:neen
Op zaterdag 18 januari 2003 13:19 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
En over een week of twee ben je ook toe aan je volgende keer vreemdgaan ?
quote:doe normaal!
![]()
![]()
quote:dat denk ik niet
Op zaterdag 18 januari 2003 13:20 schreef Qarinx het volgende:[..]
Dus zonder iets op had je het ook gedaan?
de alcohol speelde zeker een rol, maar ik vind niet dat je dat als excuus kunt gebruiken
in mijn bericht kun je ook lezen dat ik dat laf zou vinden
quote:waarom niet ?
Op zaterdag 18 januari 2003 13:22 schreef thijs20 het volgende:[..]
neen
quote:niet dat ik homo ben ofzo, maar jij bent n
![]()
![]()
vreemdgaan is geen goede zaak, mensen gaan je als hoer zien.
dont do it again !
Maar ga eens na bij jezelf waarom je hebt gedaan, en dat niet verschuilen achter dat laffe, ik-was-zat, maar volgens mij kom je tekort en zal je in de toekomst weer geneigd zijn om dit te doen.
Is het niet een optie om samen naar een parenclub te gaan ofzo; als je weer zo een behoefte voelt?
quote:kusje
![]()
![]()
quote:Jah okay, maar als je weet dat je van alcohol gekke dingen gaat doen.. (neem aan dat het niet de eerste keer is dat je gedronken hebt).. dan probeer je je toch op dat punt te beheersen?
Op zaterdag 18 januari 2003 13:23 schreef thijs20 het volgende:
de alcohol speelde zeker een rol, maar ik vind niet dat je dat als excuus kunt gebruiken
in mijn bericht kun je ook lezen dat ik dat laf zou vinden
quote:ik dacht dat wel duidelijk was dat ik ontzettend veel spijt heb, ik haat mezelf nu
Op zaterdag 18 januari 2003 13:21 schreef sbientje het volgende:[..]
dat was wat ik dacht ja... is dit een eenmalige vergissing en heb je ervan geleerd, of blijft het niet bij 1 keertje (of kan ik beter 2 keertjes zeggen?)
maar goed, ja dus. ik heb vreselijke spijt
quote:Spijt hebben is tijdverspilling... je moet gewoon nadenken voordat je dingen doet
Op zaterdag 18 januari 2003 13:25 schreef thijs20 het volgende:[..]
ik dacht dat wel duidelijk was dat ik ontzettend veel spijt heb, ik haat mezelf nu
maar goed, ja dus. ik heb vreselijke spijt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |