abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 juni 2020 @ 16:19:25 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193831693

quote:
Laten we er alles aan doen om de regering duidelijk te maken dat onze grens bereikt is. Zeg NEE tegen de spoedwet, zeg JA tegen het normaal zoals we dat kenden. En laten we dit oude normaal een betere invulling geven.
Laat je horen, sluit je aan, zorg dat je erbij bent, zodat we dit samen tot een onvergetelijke samenkomst maken voor onze toekomst!

DIT WILLEN WE
DIT NIET
X GEEN spoedwet
X GEEN inperking van grondwettelijke vrijheden
X GEEN 1,5 meter samenleving
X GEEN gebruik van de term ‘het nieuwe normaal’
X GEEN maatregelen zonder wetenschappelijke basis buiten
crisissituaties
X GEEN censuur
DIT WEL
V Per direct stopzetten van huidige maatregelen
V Het normale leven weer oppakken
V De economie weer maximaal aan de gang krijgen
V 100% transparante informatievoorziening van RIVM & overheid
V Een open debat over het gevoerde en te voeren beleid
V Een parlementaire enquête
V Een optimale voorbereiding op een eventuele nieuwe

Kom op voor je vrijheid, je rechtenen het leven
Uit angst voor het nog onbekende Covid-19 virus ging Nederland medio maart in lockdown. De maatregelen zorgden voor ingrijpende beperkingen van onze vrijheden. Ook al waren ze minder zwaar dan in sommige andere landen. Met de beelden uit Bergamo en Spanje op het netvlies, offerden we onze vrijheid tijdelijk op om overbelasting van de IC’s te voorkomen. En om verdere verspreiding van het virus in te dammen.
Vraagtekens aanpak
Sindsdien is er veel gebeurd; de druk op de IC’s is er al weken niet meer, de termen ‘het nieuwe normaal’ en ‘de 1,5 meter maatschappij’ zijn geïntroduceerd, complete sectoren dreigen te verdwijnen, de minister spreekt over een vaccin als enige oplossing en nog veel meer. Ook zijn er verschillende maatregelen genomen die ondanks een gebrek aan wetenschappelijke onderbouwing zijn doorgevoerd en verplicht gesteld. Het omgekeerde is zelfs het geval; er stapelt zich meer en meer bewijs op waardoor er grote vraagtekens geplaatst mogen worden bij de gekozen aanpak en de bijbehorende maatregelen.
Geen spoedwet met maatregelen zonder onderbouwing effectiviteit
De maatregelen en richtlijnen – ZONDER wetenschappelijke onderbouwing van de effectiviteit – dreigen een permanent karakter te krijgen nu het kabinet werkt aan een spoedwet om deze maatregelen wettelijk te verankeren. Dit kunnen we en zullen we NIET laten gebeuren.
Het nieuwe normaal = NIET Normaal
Hoe serieus het virus ook genomen dient te worden; aan onze grondrechten mag en kan niet getornd worden. Deze mogen NIET structureel worden aangetast. Bovendien is er niets normaals aan ‘het nieuwe normaal’ en ‘de 1,5 meter samenleving’. Het druist volledig in tegen de menselijke natuur.
En daarom komen we, hopelijk ook met jou, op 21 juni bij elkaar om de overheid te laten weten dat we de wetswijziging en het ‘nieuwe normaal’ NIET accepteren. In plaats daarvan gaan we SAMEN TERUG NAAR NORMAAL.

Niet alleen omdat we dit willen. Ook omdat er geen onderbouwde reden is om dit niet te doen.

https://viruswaanzin.nl/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 28 juni 2020 @ 16:19:51 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193831698
Die bejaarde op dat bankje is ook opgepakt zie ik net _O-

https://www.regio15.nl/im(...)ent-18996/kAmYeE.JPG
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193831709
Er was geen kip op het Malieveld vandaag _O-
  zondag 28 juni 2020 @ 16:23:01 #4
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_193831729
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 16:21 schreef Golf8 het volgende:
Er was geen kip op het Malieveld vandaag _O-
Ze hielden zich gewoon aan de richtlijnen van het RIVM door afstand te houden.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  zondag 28 juni 2020 @ 16:25:07 #5
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_193831749
quote:
6s.gif Op zondag 28 juni 2020 16:19 schreef Nikonlover het volgende:
Die bejaarde op dat bankje is ook opgepakt zie ik net _O-

https://www.regio15.nl/im(...)ent-18996/kAmYeE.JPG
Acces denied :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_193832110
quote:
6s.gif Op zondag 28 juni 2020 16:19 schreef Nikonlover het volgende:
Die bejaarde op dat bankje is ook opgepakt zie ik net _O-

https://www.regio15.nl/im(...)ent-18996/kAmYeE.JPG
Die is 61 zei hij tegen Karskens, dat is toch nog niet echt bejaard? :P

Was wel mooi, die Karskens dacht dat hij veel ouder was denk ik gezien zijn vraagstelling. Bleek hij zo’n 5 jaar jonger dan Karskens zelf. :+
pi_193832257
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 16:54 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Die is 61 zei hij tegen Karskens, dat is toch nog niet echt bejaard? :P

Was wel mooi, die Karskens dacht dat hij veel ouder was denk ik gezien zijn vraagstelling. Bleek hij zo’n 5 jaar jonger dan Karskens zelf. :+
Ik dacht ook dat hij ouder was. :@
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_193832282
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:08 schreef notturna het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat hij ouder was. :@
Ja ik ook hoor. :@
pi_193832290
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:10 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ja ik ook hoor. :@
Haha gelukkig ben ik niet de enige die dat dacht.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_193832317
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:10 schreef notturna het volgende:

[..]

Haha gelukkig ben ik niet de enige die dat dacht.
Hij is jonger dan m'n vader, maar oogt ouder dan m'n opa.
  zondag 28 juni 2020 @ 17:14:58 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193832342
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 16:54 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Die is 61 zei hij tegen Karskens, dat is toch nog niet echt bejaard? :P

Was wel mooi, die Karskens dacht dat hij veel ouder was denk ik gezien zijn vraagstelling. Bleek hij zo’n 5 jaar jonger dan Karskens zelf. :+
61 :o :o :o Ik dacht 80 ofzo :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193833165
quote:
Een aantal van die alternatieve feiten: volgens Engel en Pols zijn er maar iets van tachtig mensen werkelijk doodgegaan aan covid-19. De overige zesduizend getelde coronadoden zouden gestorven zijn met covid-19, niet aan. Ook zou het RIVM niet bewezen hebben dat corona nog onder ons is. De huidige platte lijn van de curve is volgens Pols te verklaren door de foutmarge van de testen: alle nieuwe gevallen zouden vals positieven zijn.
https://www.volkskrant.nl(...)de-rechter~bdff8b1e/

Willem Engel, de grote organisator van 21 en 28 juni, ontkent dus duizenden doden in Nederland door corona.
Dan is hij een corona-ontkenner.
  zondag 28 juni 2020 @ 18:14:00 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193833201
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 18:11 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

https://www.volkskrant.nl(...)de-rechter~bdff8b1e/

Willem Engel, de grote organisator van 21 en 28 juni, ontkent dus duizenden doden in Nederland door corona.
Dan is hij een corona-ontkenner.
Als je corona hebt en tyft van de trap en je komt met je kop op de hoek van een tafel. Dan tel je ook mee als coronadode.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193833243
quote:
6s.gif Op zondag 28 juni 2020 18:14 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Als je corona hebt en tyft van de trap en je komt met je kop op de hoek van een tafel. Dan tel je ook mee als coronadode.
Is dat gebeurd met 10.000 doden in Nederland ?
Allemaal van de trap gevallen?
En die artsen in Amerika zijn ook al zo vreselijk dom dus volgens Willem Engel
Die tellen geregistreerde 125.000 doden ( wordt vervolgd) Hoeveel zijn echte coronadoden volgens hem ? 1500 ?
  zondag 28 juni 2020 @ 18:22:55 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193833316
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 18:17 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Is dat gebeurd met 10.000 doden in Nederland ?
Allemaal van de trap gevallen?
En die artsen in Amerika zijn ook al zo vreselijk dom dus volgens Willem Engel
Die tellen 125.000 doden ( wordt vervolgd) Hoeveel zijn echte coronadoden volgens hem ? 1500 ?
Geen idee :P Hij heeft in ieder geval wel gelijk dat je niet aan corona hoeft dood te gaan om mee te tellen.

Bij corona ga je bijv dood aan een longontsteking en niet aan corona. Maar dat ze zo iemand meetellen als coronadode lijkt mij wel logisch. Dat hij het er niet mee eens is moet ie zelf weten. Het is dan ook een domme tokkie.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193833370
quote:
6s.gif Op zondag 28 juni 2020 18:22 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Geen idee :P Hij heeft in ieder geval wel gelijk dat je niet aan corona hoeft dood te gaan om mee te tellen.

Bij corona ga je bijv dood aan een longontsteking en niet aan corona. Maar dat ze zo iemand meetellen als coronadode lijkt mij wel logisch. Dat hij het er niet mee eens is moet ie zelf weten. Het is dan ook een domme tokkie.
Als covid19-virus een bestaande aandoening verergert , zodanig dat iemand overlijdt dan is covid de primaire oorzaak.
Duidelijk
Willem Engel, lijkt me een complotdenker. Althans , deze botte ontkenning en drogredenering zie je ook bij complotdenkers.
pi_193834033
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 16:21 schreef Golf8 het volgende:
Er was geen kip op het Malieveld vandaag _O-
Wij zijn Nederland, wij-zijn Nederland!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193834536
Hier duidelijke beelden van arrestatie van die gast op scooter:

  zondag 28 juni 2020 @ 20:03:32 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193834558
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 20:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Hier duidelijke beelden van arrestatie van die gast op scooter:

:D :D _O_ _O_

Prachtig!! Wat een bazen zijn dit! Zo snel _O_ Het gaat zo snel dat een verdachte geen tijd heeft om te reageren _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193834567
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 20:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Hier duidelijke beelden van arrestatie van die gast op scooter:

Mooi. Zat er al op te wachten. Stond zo veel pers daar, er moest iemand zijn die alles had.

Waarvoor die gearresteerd is, is mij altijd nog een raadsel, maar wij hebben nou eenmaal niet alles gezien
pi_193834572
quote:
6s.gif Op zondag 28 juni 2020 20:03 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

:D :D _O_ _O_

Prachtig!! Wat een bazen zijn dit! Zo snel _O_ Het gaat zo snel dat een verdachte geen tijd heeft om te reageren _O_
Toch blijf ik benieuwd naar het verhaal hierachter.
  zondag 28 juni 2020 @ 20:05:37 #23
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193834584
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193834613
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 18:17 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Is dat gebeurd met 10.000 doden in Nederland ?
Allemaal van de trap gevallen?
En die artsen in Amerika zijn ook al zo vreselijk dom dus volgens Willem Engel
Die tellen geregistreerde 125.000 doden ( wordt vervolgd) Hoeveel zijn echte coronadoden volgens hem ? 1500 ?
In Rusland zijn er wel een paar artsen uit het raam gevallen door corona :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zondag 28 juni 2020 @ 20:12:43 #25
117098 Hathor
Effe niet
pi_193834668
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 18:17 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Is dat gebeurd met 10.000 doden in Nederland ?
Allemaal van de trap gevallen?
En die artsen in Amerika zijn ook al zo vreselijk dom dus volgens Willem Engel
Die tellen geregistreerde 125.000 doden ( wordt vervolgd) Hoeveel zijn echte coronadoden volgens hem ? 1500 ?
Vergeet niet dat daar ook nog bijna 2,5 miljoen besmette lui rondlopen, dus die 125.000 doden zal nog wel wat hoger komen te liggen, mede doordat er met name in 4 zuidelijke staten ineens een nieuwe piek te zien is. Ben wel benieuwd of al die BLM demo's daar aan ten grondslag liggen. Er sterven dagelijks nog steeds gemiddeld zo'n 600 mensen in de VS aan corona.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')