abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 juli 2020 @ 12:14:19 #101
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_193871731
PvdA-moskee, weet je wel, weet je niet?
Heel gewoon hoor. Bij mij in het dorp hebben we bijvoorbeeld een PVV-kerk.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 1 juli 2020 @ 13:52:23 #102
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_193873389
Wat een Wilderiaanse move van de SP, om de PvdA zo aan te vallen.

Fijn ook dat meneer SP structurele oplossingen aandraagt, om dit probleem op een visionaire manier te tackelen. Of in ieder geval om er houdbaar beleid op te formuleren...

Maar natuurlijk laten we dat even achterwege. :') Netjes hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door SicSicSics op 01-07-2020 13:57:28 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 1 juli 2020 @ 21:41:53 #103
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_193880115
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 15:30 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Je gebruikt de grote steden teveel als referentiekader. Bijna alle autochtonen die daar (nog) wonen zijn hoogopgeleid en grootgebracht op quinoa en Montessori onderwijs. In de provincie ziet dat er wel iets anders uit.

En trouwens - juist die gastje op hun playstation gaan winnen. De volgende oorlog is digitaal / onbemand. Een Drone kunnen besturen is een pré.

Al die straatgassies gaan nat op tech. You don't bring a gun to a drone fight.
Dit inderdaad.
Al hebben de grote steden in het westen wel de aanval geopend op het rurale achterland.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_193886342
democrazie is als een trein...
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')