abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 februari 2021 @ 16:10:52 #126
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_197779973
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 16:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je oma Nancy Pelosi is misschien wel?
Ik dacht dat het later pas penibeler werd. Maar zou kunnen inderdaad. Zijn andere kind bleef kennelijk wel in de VS.

Toen het echt spannend werd, was het hele gezin overigens wel in Washington. Lees net dat een van zijn kinderen zelfs in het Capitool was tijdens de bestorming. :o
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_200154926

Gisteren zag ik voorbij komen dat de vlechjes van de kleine Xess Xava eruit zijn. Wow.. dat is nog eens nieuws.

Omdat futiliteiten mij soms intrigeren ging ik eens wat surfen. Ik dacht eerst dat Xess Xava een meisje is.. het heeft de naam van een meisje en het ziet eruit als een meisje. Maar verhip..het is dus een knul. Yolanthe heeft regelmatig reacties gehad op foto's van volgers die denken dat het een meisje is. Zij is dan beledigd en al haar reetkevers spreken schande. Wat een gekke mensen heb je toch.. het kind ziet eruit als een meisje, je geeft het de looks van een meisje en behandelt het als soort aankleedpop..En die vreemde naam helpt ook al niet. is het dan gek dat mensen denken dat het een meisje is?
pi_200154939
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 13:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[ afbeelding ]

Gisteren zag ik voorbij komen dat de vlechjes van de kleine Xess Xava eruit zijn. Wow.. dat is nog eens nieuws.

Omdat futiliteiten mij soms intrigeren ging ik eens wat surfen. Ik dacht eerst dat Xess Xava een meisje is.. het heeft de naam van een meisje en het ziet eruit als een meisje. Maar verhip..het is dus een knul. Yolanthe heeft regelmatig reacties gehad op foto's van volgers die denken dat het een meisje is. Zij is dan beledigd en al haar reetkevers spreken schande. Wat een gekke mensen heb je toch.. het kind ziet eruit als een meisje, je geeft het de looks van een meisje en behandelt het als soort aankleedpop..En die vreemde naam helpt ook al niet. is het dan gek dat mensen denken dat het een meisje is?
Is dit geen meisje dan? :T
Die Yolanthe heeft het al 2x verknald bij rijke mannen, ze moet es normaal doen.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_200154989
quote:
10s.gif Op donderdag 1 juli 2021 13:13 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Die Yolanthe heeft het al 2x verknald bij rijke mannen, ze moet es normaal doen.
Dat gaat hem niet meer worden. Yolanthe is BN'er en dan ben je SPECIAAL.
pi_200155147
quote:
[ afbeelding ]

Yolanthe heeft ooit gezegd dat een dochter haar diepste wens was, als ik me goed herinner was ze niet zo blij met een zoon.
speak only if it improves the silence.
  donderdag 1 juli 2021 @ 13:32:59 #131
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200155192
Adopteren is ook nog een optie.

[ Bericht 37% gewijzigd door Eightyone op 01-07-2021 14:25:33 ]
  donderdag 1 juli 2021 @ 13:55:15 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200155478
quote:
[ afbeelding ]

Dat kind is inmiddels 5 en ziet er inmiddels ook wat anders uit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200155654
Mensen moeten zich lekker eens bezig houden met zichzelf.

Vanmorgen een reactie op feesboek bij RTL Boulevard. Dat Yo Xess maar eens moest kleden als een echt jongetje. Mensen hebben zelf niet eens meer in de gaten hoe brutaal ze zijn.

Het valt me wel op dat niet de meest heldere lichten posten bij RTL Boulevard, dus misschien is dat het ook wel.
pi_200155866
quote:
3s.gif Op donderdag 1 juli 2021 13:29 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Yolanthe heeft ooit gezegd dat een dochter haar diepste wens was, als ik me goed herinner was ze niet zo blij met een zoon.
Klinkt meer als Sylvie. Verder denk ik dat Yolanthe vooral doet op comments van zure mensen die echt wel weten dat XX een jongen is maar het niet kunnen nalaten even te melden dat hij op een meisje lijkt.
pi_200155880
quote:
10s.gif Op donderdag 1 juli 2021 13:13 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Hoezo heeft zij het verknald? Zowel Jan als Wesley gingen vreemd.
pi_200155926
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 14:26 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Hoezo heeft zij het verknald? Zowel Jan als Wesley gingen vreemd.
Met wie ging Wes eigenlijk vreemd?
pi_200156047
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 14:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Gaby
speak only if it improves the silence.
pi_200156064
quote:
3s.gif Op donderdag 1 juli 2021 14:37 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Gaby
Die Blazer-chick?

Waaaaauw :D

Mag je je stramme kabouter de rest van je leven kwalijk nemen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200156094
quote:

[..]

Gaby
Die Blaaser? :o
pi_200157045
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 14:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Met heel veel verschillende vrouwen (groupies) op feestjes.
pi_200157084
quote:

[..]

Gaby
Nee die gingen huigtikken toen Wes en Yo al uit elkaar waren.
pi_200157187
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 14:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

Mwa.. die hele social media zitten vol met mensen die smachten naar aandacht.. schreeuwen om aandacht.. narcistisch tot op het bot. Maar hey.. als je geen positieve aandacht geeft dan moet je je lekker bemoeien met jezelf.

Beetje krom
pi_200157328
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 16:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Mwa.. die hele social media zitten vol met mensen die smachten naar aandacht.. schreeuwen om aandacht.. narcistisch tot op het bot. Maar hey.. als je geen positieve aandacht geeft dan moet je je lekker bemoeien met jezelf.

Beetje krom
Dat zal best, maar daar is Yolanthe nu juist geen voorbeeld van.

Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat er zoveel mensen dingen over haar vinden en verzinnen die kant nog wal raken en ook de noodzaak voelen om dit online te melden, hoe ontevreden ben je dan over jezelf?.

Als er iemand altijd de eer aan zichzelf gehouden heeft en haar eigen leven leidt, is het Yolanthe wel.
Ze komt bovendien over als een ontzettend leuke moeder met een hartstikke gelukkig kind.
pi_200157437
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 16:18 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat er zoveel mensen dingen over haar vinden en verzinnen die kant nog wal raken en ook de noodzaak voelen om dit online te melden, hoe ontevreden ben je dan over jezelf?.

Als er iemand altijd de eer aan zichzelf gehouden heeft en haar eigen leven leidt, is het Yolanthe wel.
Ze komt bovendien over als een ontzettend leuke moeder met een hartstikke gelukkig kind.
Ach dat zal allemaal best. Ik vind al die types narcistisch en niet leuk maar als mensen dat wel leuk vinden moeten ze dat zelf weten. Zit niet op social media, zie alleen soms berichten voorbij komen op internet waar je kennelijk niet aan ontkomt.
pi_200165606
Ik vind Yolanthe heel okay vergeleken met al die andere instahoeren van BN-ers. Doet haar eigen ding, en is volgens mij oprecht heel happy met XX
Alius aliud dicit
pi_200166009
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 14:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

Vanmorgen een reactie op feesboek bij RTL Boulevard. Dat Yo Xess maar eens moest kleden als een echt jongetje. Mensen hebben zelf niet eens meer in de gaten hoe brutaal ze zijn.

Het valt me wel op dat niet de meest heldere lichten posten bij RTL Boulevard, dus misschien is dat het ook wel.
Het is natuurlijk makkelijk om op Facebook en Instagram zulke bemoeienissen te posten. Ik vind het ook grof.
Ik denk dat het toch vaak met jaloezie te maken heeft. Op welk gebied dan ook.
pi_200166077
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 11:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het is natuurlijk makkelijk om op Facebook en Instagram zulke bemoeienissen te posten. Ik vind het ook grof.
Ik denk dat het toch vaak met jaloezie te maken heeft. Op welk gebied dan ook.
Kan hoor. Mensen hebben geen flauw benul wat ze nu eigenlijk uitgekraamd hebben. Ook iemand die zei dat Xess echt niet de zoon van Wesley kan zijn... Wes heeft pas geleden een foto van hem en Xess gepost, en ik zie toch echt Wes zijn gezicht in het koppie van Xess.

Als je bekend bent en je bent actief op insta, dan snap ik dat je kritiek kan krijgen. Maar wat er allemaal op social media wordt gegooid is buiten alle proporties.
pi_200166191
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 11:05 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Kan hoor. Mensen hebben geen flauw benul wat ze nu eigenlijk uitgekraamd hebben. Ook iemand die zei dat Xess echt niet de zoon van Wesley kan zijn... Wes heeft pas geleden een foto van hem en Xess gepost, en ik zie toch echt Wes zijn gezicht in het koppie van Xess.

Als je bekend bent en je bent actief op insta, dan snap ik dat je kritiek kan krijgen. Maar wat er allemaal op social media wordt gegooid is buiten alle proporties.
Klopt. De grenzen van fatsoen worden ruimschoots overschreven en vaak puur om iemand te kwetsen en te pakken.
En tja: hoe kan dat anders dan via kinderen of iemands uiterlijk. :N
pi_200166474
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 16:18 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Met je smoel op tv willen komen, is vragen om aandacht. Dat zij met de centjes van Wesley geen rare dingen hoeft te doen, doet niks af van het feit dat ze van aandacht houdt.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 11:39:13 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200166525
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 11:34 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Met je smoel op tv willen komen, is vragen om aandacht. Dat zij met de centjes van Wesley geen rare dingen hoeft te doen, doet niks af van het feit dat ze van aandacht houdt.
Dus iemand die een natuurtalent is qua toneelspelen cq acteren is een aandachtshoer als hij/zij dat ook op TV of in films doet?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')