abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194642043
De reacties op de foto’s met Xess zijn echt walgelijk. Je zou als ouder toch op je handen moeten zitten om niet iedereen persoonlijk verrot te schelden. :') :X
Bemoeienissen daargelaten, het is gewoon pesterij naar moeder en kind. :{w
Dom volk.
  donderdag 20 augustus 2020 @ 08:29:18 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194642074
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 08:25 schreef vencodark het volgende:
De reacties op de foto’s met Xess zijn echt walgelijk. Je zou als ouder toch op je handen moeten zitten om niet iedereen persoonlijk verrot te schelden. :') :X
Dom volk.
Daar én hier bedoel je, yep ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194642075
quote:
Dom volk.
Het is heel lullig, maar ik denk dat je hier weinig aan kan doen. Ja, gewoon niks meer posten.

Zo ongelooflijk stijlloos en asociaal om iemand online af te slachten. Ik ben dan ook voor een wetgeving dat mensen die zich bezig houden met zulke praktijken ten minste een fijne boete mogen betalen. Helaas is zoiets niet te doen denk ik.
pi_194642084
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 08:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het is heel lullig, maar ik denk dat je hier weinig aan kan doen. Ja, gewoon niks meer posten.

Zo ongelooflijk stijlloos en asociaal om iemand online af te slachten. Ik ben dan ook voor een wetgeving dat mensen die zich bezig houden met zulke praktijken ten minste een fijne boete mogen betalen. Helaas is zoiets niet te doen denk ik.
Er iets aan doen kan je zeker niet. Reacties vooral niet lezen, denk ik. Die mensen zijn niet belangrijk.
Maar damn, wat een figuren. :')
pi_194642161
Eigenlijk apart dat je mensen wel nonstop geestelijk pijn mag doen, maar lichamelijk niet. Terwijl iemand geestelijk pijn doen soms veel meer met een mens kan doen.
pi_194642333
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 08:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eigenlijk apart dat je mensen wel nonstop geestelijk pijn mag doen, maar lichamelijk niet. Terwijl iemand geestelijk pijn doen soms veel meer met een mens kan doen.
Tja, vrijheid van meningsuiting.
Je mag het allemaal zeggen. Of het fatsoenlijk is, is een 2e.
  donderdag 20 augustus 2020 @ 10:17:00 #107
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_194643139
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 08:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nee daar is niks aan te doen. Reacties zullen uiteindelijk wel worden weggehaald.
Enige wat je kunt doen, is je insta inschakelen dat er geen reacties meer op foto’s kunnen worden gegeven.

Verder zou ik me weinig aantrekken van wat een wildvreemde aan commentaar geeft.
Zegt vooral iets over deze persoon.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194648964
quote:
Dom volk.
Je zoon opvoeden als een onzijdige travestiet heeft daar niks mee te maken?? De reacties mogen wel walgelijk zijn maar die lokt ze zelf uit.
speak only if it improves the silence.
pi_194650500
quote:
3s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 16:26 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Je zoon opvoeden als een onzijdige travestiet heeft daar niks mee te maken?? De reacties mogen wel walgelijk zijn maar die lokt ze zelf uit.
Wat nou als hij zelf gewoon lang haar wilt?
  donderdag 20 augustus 2020 @ 17:51:55 #110
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_194650536
quote:

[..]

De lengte van z’n haar zegt toch niks over hoe hij opgevoed wordt?
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 20 augustus 2020 @ 21:53:57 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194654587
quote:

[..]

Alleen omdat zijn haar lang is? :D
Hoe lachwekkend :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194654611
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 21:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Echt een jaren 50 gedachte. :Y
pi_194662419
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 21:55 schreef vencodark het volgende:

[..]

Echt een jaren 50 gedachte. :Y
In dorpjes vind je hem nog regelmatig.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 17:12:02 #114
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_194665512
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 14:39 schreef Leandra het volgende:
Hoe kun je daar nou uit concluderen dat ze liever een dochter wilde?

[ instagram ]

Al even los van het feit dat ze volgens mij helemaal niet makkelijk zwanger kon worden, dus de kans dat ze gewoon heeft kunnen kiezen of er een bevrucht eitje met een jongetje of meisje teruggeplaatst zou worden is behoorlijk groot.
Niet als ze de behandeling in Nederland heeft gehad. Daar doen ze dat alleen bij medische redenen, bijvoorbeeld bepaalde syndromen/aandoeningen die een bepaald geslacht kunnen krijgen.

Maar als ze het geslacht blijkbaar zo mag kiezen had ze vast ook mogen kiezen om een of meerdere eitjes te laten terugplaatsen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_194666121
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 21:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit soort instagram reacties zijn nog maar een voorproefje op wat hem te wachten staat op school. je zult er maar verantwoordelijk voor zijn..........
speak only if it improves the silence.
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 18:01:00 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194666207
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 17:55 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Dit soort instagram reacties zijn nog maar een voorproefje op wat hem te wachten staat op school. je zult er maar verantwoordelijk voor zijn..........
Nou nee, dat soort reacties komen van kortzichtige volwassenen, kinderen onder elkaar boeit het echt geen ruk, tenzij...... volwassenen die kinderen inprenten dat het "raar" is.

Altijd dat "wacht maar tot hij naar school gaat" gezeur, hij gaat straks naar de kleuterschool en zit daar tussen 4-jarigen die het geen bal interesseert of iemand een jongen, meisje, of iets daar tussenin is.
Al even los van het feit dat het in dit geval een kind is waar een hoop ouders graag van willen dat hun kind er vriendjes mee wordt, want een kind van een BN'er is "interessant".

Maar als er op school achterlijke reacties komen dan zijn die vooral van volwassenen, of van hun kinderen omdat ze hun ouders hebben horen zeggen dat het raar is. Kinderen boeit dat helemaal niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 18:42:13 #117
482080 AgnesGru
pi_194666994
Stel dat XX zijn haar laat groeien om later te doneren voor een pruik, dan staan alle FB helden vooraan om Yo en XX de hemel in te prijzen:
pi_194667042
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 18:42 schreef AgnesGru het volgende:
Stel dat XX zijn haar laat groeien om later te doneren voor een pruik, dan staan alle FB helden vooraan om Yo en XX de hemel in te prijzen:
Wat een onzin is dit
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 12:03:58 #119
482080 AgnesGru
pi_194676574
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 18:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat een onzin is dit
Hoe dat zo?

In de nieuwe story staat dat, volgens een goed ingevoerde bron, Yo en Wes weer voorzichtig aan het daten zijn. En Wes heeft de vrijgezellenvilla (ja, zo noemen ze die echt _O- ) op Ibiza te koop gezet. Omdat hij er mogelijk vanuit gaat dat hij met Yo en Xess Xava in de echtelijke Ibiza villa zal verblijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door AgnesGru op 22-08-2020 13:07:10 ]
  dinsdag 2 februari 2021 @ 12:46:31 #120
482080 AgnesGru
pi_197776828
quote:
YOLANTHE CABAU: 'WES EN IK, HET KÓN GEWOON NIET MEER'
EXCLUSIEF IN LINDA.
18.01.2021 | 18:00 UUR | MADELIJNE DAUB
Yolanthe Cabau praat in de nieuwe LINDA. open met Amerika-deskundige Michiel Vos over haar breuk met Wesley Sneijder.
Het dubbelinterview, in oktober opgetekend door Antoinnette Scheulderman, gaat over liefde, sex en vreemdgaan.

Michiel (50) woonde tijdens het gesprek tijdelijk in Nederland met zijn zoon, Yolanthe (35) met zoontje Xess Xava in Los Angeles. Tijdens de lockdown in LA kwam ze eindelijk tot rust: “Ik besefte hoezeer mijn leven tot aan de coronatijd als een sneltrein is gegaan.”

XESS XAVA
Ze was elf jaar samen met voetballer Wesley Sneijder. De relatie kwam in 2019 tot stilstand. Nee, ze vond het nooit een probleem dat haar leven in dienst stond van Wesleys carrière: “Samen vormden we een sterk team, Wes is me daar altijd dankbaar voor geweest.”

Yolanthe kreeg in die tijd onder meer de kans om een de hoofdrol te vertolken in een Amerikaanse serie. “Dat ging er bij Wes niet in, en ik begreep dat meteen.” Dus legde ze het aanbod naast zich neer. De twee kregen toen wél zoontje Xess Xava (nu vijf jaar). “Dus het moest zo zijn, en ik geloof dat mijn tijd nog komt.”

GEBROKEN HART
Het land stond zo ongeveer in brand toen Yolanthe en Wesley in 2019 uit elkaar gingen. “Het kón gewoon niet meer. Mijn hart is echt gebroken. Nu pas besef ik hoe gevaarlijk het eigenlijk is om jezelf volledig aan een ander te geven.”

Extra pijnlijk: “Ik moest in de bladen lezen dat het aan míj lag, of dat het mij alleen maar om geld ging. Nooit eerder heb ik zo’n pijn ervaren. Ik lag onderuit, en toen kreeg ik ook nog ten onrechte trappen na.”
https://www.linda.nl/nieu(...)inda199-michiel-vos/
pi_197777010
Onterechter dan ALLES IS WEG?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 2 februari 2021 @ 13:22:18 #122
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_197777414
Waarom woonde Vos met zijn zoon in Nederland?

Dat vraag ik me dan weer af.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 2 februari 2021 @ 15:08:02 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197778945
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 13:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom woonde Vos met zijn zoon in Nederland?

Dat vraag ik me dan weer af.
Dat is idd ook wel opvallend, misschien voor de veiligheid?
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 2 februari 2021 @ 16:03:14 #124
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_197779865
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 15:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is idd ook wel opvallend, misschien voor de veiligheid?
In oktober was er nog niet zo veel aan de hand in de VS, toch?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 2 februari 2021 @ 16:04:30 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197779882
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 16:03 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

In oktober was er nog niet zo veel aan de hand in de VS, toch?
Als je oma Nancy Pelosi is misschien wel?
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')