Daar én hier bedoel je, yepquote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:25 schreef vencodark het volgende:
De reacties op de foto’s met Xess zijn echt walgelijk. Je zou als ouder toch op je handen moeten zitten om niet iedereen persoonlijk verrot te schelden.![]()
![]()
Bemoeienissen daargelaten, het is gewoon pesterij naar moeder en kind.![]()
Dom volk.
Het is heel lullig, maar ik denk dat je hier weinig aan kan doen. Ja, gewoon niks meer posten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:25 schreef vencodark het volgende:
De reacties op de foto’s met Xess zijn echt walgelijk. Je zou als ouder toch op je handen moeten zitten om niet iedereen persoonlijk verrot te schelden.![]()
![]()
Dom volk.
Er iets aan doen kan je zeker niet. Reacties vooral niet lezen, denk ik. Die mensen zijn niet belangrijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is heel lullig, maar ik denk dat je hier weinig aan kan doen. Ja, gewoon niks meer posten.
Zo ongelooflijk stijlloos en asociaal om iemand online af te slachten. Ik ben dan ook voor een wetgeving dat mensen die zich bezig houden met zulke praktijken ten minste een fijne boete mogen betalen. Helaas is zoiets niet te doen denk ik.
Tja, vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eigenlijk apart dat je mensen wel nonstop geestelijk pijn mag doen, maar lichamelijk niet. Terwijl iemand geestelijk pijn doen soms veel meer met een mens kan doen.
Nee daar is niks aan te doen. Reacties zullen uiteindelijk wel worden weggehaald.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is heel lullig, maar ik denk dat je hier weinig aan kan doen. Ja, gewoon niks meer posten.
Zo ongelooflijk stijlloos en asociaal om iemand online af te slachten. Ik ben dan ook voor een wetgeving dat mensen die zich bezig houden met zulke praktijken ten minste een fijne boete mogen betalen. Helaas is zoiets niet te doen denk ik.
Je zoon opvoeden als een onzijdige travestiet heeft daar niks mee te maken?? De reacties mogen wel walgelijk zijn maar die lokt ze zelf uit.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:25 schreef vencodark het volgende:
![]()
Dom volk.
Wat nou als hij zelf gewoon lang haar wilt?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je zoon opvoeden als een onzijdige travestiet heeft daar niks mee te maken?? De reacties mogen wel walgelijk zijn maar die lokt ze zelf uit.
De lengte van z’n haar zegt toch niks over hoe hij opgevoed wordt?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je zoon opvoeden als een onzijdige travestiet heeft daar niks mee te maken?? De reacties mogen wel walgelijk zijn maar die lokt ze zelf uit.
Alleen omdat zijn haar lang is?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Echt een jaren 50 gedachte.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen omdat zijn haar lang is?
Hoe lachwekkend
In dorpjes vind je hem nog regelmatig.quote:
Niet als ze de behandeling in Nederland heeft gehad. Daar doen ze dat alleen bij medische redenen, bijvoorbeeld bepaalde syndromen/aandoeningen die een bepaald geslacht kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:39 schreef Leandra het volgende:
Hoe kun je daar nou uit concluderen dat ze liever een dochter wilde?
[ instagram ]
Al even los van het feit dat ze volgens mij helemaal niet makkelijk zwanger kon worden, dus de kans dat ze gewoon heeft kunnen kiezen of er een bevrucht eitje met een jongetje of meisje teruggeplaatst zou worden is behoorlijk groot.
Dit soort instagram reacties zijn nog maar een voorproefje op wat hem te wachten staat op school. je zult er maar verantwoordelijk voor zijn..........quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen omdat zijn haar lang is?
Hoe lachwekkend
Nou nee, dat soort reacties komen van kortzichtige volwassenen, kinderen onder elkaar boeit het echt geen ruk, tenzij...... volwassenen die kinderen inprenten dat het "raar" is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dit soort instagram reacties zijn nog maar een voorproefje op wat hem te wachten staat op school. je zult er maar verantwoordelijk voor zijn..........
Wat een onzin is ditquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:42 schreef AgnesGru het volgende:
Stel dat XX zijn haar laat groeien om later te doneren voor een pruik, dan staan alle FB helden vooraan om Yo en XX de hemel in te prijzen:
Hoe dat zo?quote:
https://www.linda.nl/nieu(...)inda199-michiel-vos/quote:YOLANTHE CABAU: 'WES EN IK, HET KÓN GEWOON NIET MEER'
EXCLUSIEF IN LINDA.
18.01.2021 | 18:00 UUR | MADELIJNE DAUB
Yolanthe Cabau praat in de nieuwe LINDA. open met Amerika-deskundige Michiel Vos over haar breuk met Wesley Sneijder.
Het dubbelinterview, in oktober opgetekend door Antoinnette Scheulderman, gaat over liefde, sex en vreemdgaan.
Michiel (50) woonde tijdens het gesprek tijdelijk in Nederland met zijn zoon, Yolanthe (35) met zoontje Xess Xava in Los Angeles. Tijdens de lockdown in LA kwam ze eindelijk tot rust: “Ik besefte hoezeer mijn leven tot aan de coronatijd als een sneltrein is gegaan.”
XESS XAVA
Ze was elf jaar samen met voetballer Wesley Sneijder. De relatie kwam in 2019 tot stilstand. Nee, ze vond het nooit een probleem dat haar leven in dienst stond van Wesleys carrière: “Samen vormden we een sterk team, Wes is me daar altijd dankbaar voor geweest.”
Yolanthe kreeg in die tijd onder meer de kans om een de hoofdrol te vertolken in een Amerikaanse serie. “Dat ging er bij Wes niet in, en ik begreep dat meteen.” Dus legde ze het aanbod naast zich neer. De twee kregen toen wél zoontje Xess Xava (nu vijf jaar). “Dus het moest zo zijn, en ik geloof dat mijn tijd nog komt.”
GEBROKEN HART
Het land stond zo ongeveer in brand toen Yolanthe en Wesley in 2019 uit elkaar gingen. “Het kón gewoon niet meer. Mijn hart is echt gebroken. Nu pas besef ik hoe gevaarlijk het eigenlijk is om jezelf volledig aan een ander te geven.”
Extra pijnlijk: “Ik moest in de bladen lezen dat het aan míj lag, of dat het mij alleen maar om geld ging. Nooit eerder heb ik zo’n pijn ervaren. Ik lag onderuit, en toen kreeg ik ook nog ten onrechte trappen na.”
Dat is idd ook wel opvallend, misschien voor de veiligheid?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom woonde Vos met zijn zoon in Nederland?
Dat vraag ik me dan weer af.
In oktober was er nog niet zo veel aan de hand in de VS, toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is idd ook wel opvallend, misschien voor de veiligheid?
Als je oma Nancy Pelosi is misschien wel?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In oktober was er nog niet zo veel aan de hand in de VS, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |