abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 29 juni 2020 @ 18:06:47 #26
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193847251
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 20:40 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik ken de 'weerleggingen'. Ik heb echter teveel gelezen, ook officiële rapporten en kan zodoende stellen dat zo iemand als Epstein het topje van de ijsberg is.
Je kan stellen wat je wilt maar kom eens met bewijs? Ik kan ook stellen dat jij direct betrokken ben bij dit soort zaken en ik heb teveel gelezen en kan dat zodoende stellen.

Lijkt mij een sluitend bewijs. Toch?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_193847880
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 22:38 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat is de crux voor mij idd. satanisch ritueel misbruik impliceert dat degenen die dat zogenaamd zouden doen, het satanisme ernstig nemen. Dit is een volstrekt marginale beweging in NL, of de aanhangers van het satanisme moeten het wel heel goed verborgen houden maar dat lijkt niet echt waarschijnlijk aangezien je zelfs van de kleinste meest obscure sektes het nodige kan vinden op internet en social media.
Ja van clubjes die verder niks illegaals doen. #teamDemmink doet er alles aan om vooral geen aandacht te genereren en als in dat team meer invloedrijke mannen zitten, is het niet zo gek dat wij er niks over horen.

Als je die afleveringen over Lisa hoort, waar zij onder andere met details Demmink beschrijft en identificeert, dan sluit je het bestaan van dit soort clubjes niet meer uit.

En nu komt Argos weer met een baanbrekend item, waar vooral naar voren komt dat een overheidsinstantie er alles aan doet om zaken met satanistische rituelen net onder het tapijt te werken.

Er is hier echt iets mis.
  Beste debater 2022 maandag 29 juni 2020 @ 19:08:54 #28
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193848219
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 29 juni 2020 @ 19:10:25 #29
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_193848242
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 15:31 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Op kindermisbruik mag wel wat zwaarder gestraft worden , chemische castratie en een jaartje of 20 op water en brood :W
Waarom chemisch? Dan nemen ze hun medicijn niet meer en dan vervallen ze weer in oud gedrag. Gewoon castreren.
  Beste debater 2022 maandag 29 juni 2020 @ 19:10:56 #30
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193848252
Deze lugubere verhalen zijn al zo oud als de weg naar Rome... letterlijk...

Eerst waren het de Romeinen die de christenen beschuldigden van het houden van duistere orgies, waarbij de meest perverse rituelen zouden plaats hebben, en mensenvlees werd gegeten na allerhande sinistere offers...

En toen de christenen eenmaal de macht hadden, verkondigden zij hetzelfde verhaal over de ketters (katharen, waldenzen, armen van Lyon).

Protestanten gingen het daarna over horrorkloosters hebben met massagraven...

Umberto Eco heeft dit meesterlijk gebruikt in zijn epos De Naam van de Roos, wanneer een fanatieke Franciscaner monnik beweert dat de 'Fratricelli' walgelijke ketters zijn die werkelijk alle vuiligheden en wreedheden in hun nachtelijke samenkomsten zouden uitvoeren. Waarop hoofdpersoon William of Baskerville zegt: "Dat zeiden ze voorheen ook over onze orde."

Wat hier vooral zo gevaarlijk aan is, is de laster en het gemak waarmee bepaalde lieden - 9 van de 10 keer labiele complotdenkers - jan en alleman van de meest gruwelijke zaken betichten.

[ Bericht 13% gewijzigd door EttovanBelgie op 29-06-2020 19:27:54 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 29 juni 2020 @ 19:11:01 #31
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_193848255
quote:
Katholieken die andere de les gaan lezen over kindermisbruik :')
  Beste debater 2022 maandag 29 juni 2020 @ 19:12:32 #32
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193848275
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 19:11 schreef damsco het volgende:

[..]

Katholieken die andere de les gaan lezen over kindermisbruik :')
Priesters die zich daaraan schuldig gemaakt hebben dienen uit het ambt gezet te worden en door de wereldlijke macht te worden veroordeeld. Daarna mogen ze zich nog opmaken om zich voor God te verantwoorden.

Nog iets?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 29 juni 2020 @ 19:13:43 #33
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193848293
Overigens,

wat verstaat men hier precies onder 'satanische rituelen'?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 29 juni 2020 @ 19:13:59 #34
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_193848299
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Priesters die zich daaraan schuldig gemaakt hebben dienen uit het ambt gezet te worden en door de wereldlijke macht te worden veroordeeld.

Nog iets?
Niet door God?
pi_193848301
Met name van die stukjes glas is wel bizar. Iedereen moet eerst daadwerkelijk even de uitzending beluisteren.
  Beste debater 2022 maandag 29 juni 2020 @ 19:14:40 #36
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193848307
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 19:13 schreef damsco het volgende:

[..]

Niet door God?
zie edit...

Acht ik vrij vanzelfsprekend eigenlijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 30 juni 2020 @ 01:52:12 #37
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_193853531
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 19:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Deze lugubere verhalen zijn al zo oud als de weg naar Rome... letterlijk...
Net als de topics hier op FOK! BNW / Netwerk van Ritueel misbruik in de VS?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_193854231
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 16:45 schreef Brybry het volgende:

[..]

Heb je de uitzending beluisterd?

Het lijkt mij juist waarschijnlijk dat de allerhoogste functionarissen betrokken zijn, hoe houdt je zoiets anders stil?

Er is veel en veel te veel rook...al decennia lang.
Ik heb de uitzending wel beluisterd. Ik geef Hamzoef gelijk.
Normaal ben ik onder de indruk van de feiten dat Argos boven water steeds krijgt. Ik vind het een van de beste programma's op Radio 1.
Maar deze aflevering vond ik dat het bleef steken in vaagheden, en over niet bewezen veronderstellingen.
pi_193854854
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 06:45 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik heb de uitzending wel beluisterd. Ik geef Hamzoef gelijk.
Normaal ben ik onder de indruk van de feiten dat Argos boven water steeds krijgt. Ik vind het een van de beste programma's op Radio 1.
Maar deze aflevering vond ik dat het bleef steken in vaagheden, en over niet bewezen veronderstellingen.
Ik begrijp jullie redenatie hoor, vind het jammer dat niet meer media (onderzoeksjournalisten) zich hierin verdiepen..
Vooral nu in Duitsland bekent is geworden dat er een netwerk is
pi_193855182
Er zijn dagelijks miljoenen mensen aan het bidden naar een 'imaginary friend'. Ze mutileren, martelen moorden, wreken, stenigen, onderdrukken' in de naam van deze fantasiewezens. En dan is het moeilijk voor te stellen dat er rituele moorden en/of verkrachtingen plaatsvinden? Bijzonder.
pi_193855232
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 15:35 schreef Scjvb het volgende:
Ugh! :r Wanneer er ook maar iets is binnen de criminele wereld dat wij verafschuwen, dan is dat misbruik van kinderen.
behalve als de leiders van de katholieke kerk het doen, dan weet je niet hoe snel je het in de doofpot moet stoppen...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_193855241
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Priesters die zich daaraan schuldig gemaakt hebben dienen uit het ambt gezet te worden en door de wereldlijke macht te worden veroordeeld. Daarna mogen ze zich nog opmaken om zich voor God te verantwoorden.

Nog iets?
ja ze dienen vast van alles, maar vooralsnog kunnen ze gewoon lekker in een of ander katholiek chilloord hun dagen slijten, met af en toe wat therapie voor de daders en smartengeld voor de slachtoffers. en de hele katholieke kerk staat erbij en knikt gretig ja bij de fluwele handschoenen-aanpak van deze verkrachtende sexmonsters. als je echt tegen verkrachting bent en van mening bent dat daders gestraft moeten worden, keer je die kerk de rug toe want echt van alles is er door de katholieke kerk in de doofpot gestopt. zolang je dat niet doet, zeg je eigenlijk gewoon: "tis wel goed zo, die therapiesessies voor verkrachters".
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_193874815
edit: kom gewoon met beweringen voor je claims of blijf anders weg en open geen topic

Het is logisch dat je er op aangesproken wordt. " Een ik weet beter, ik heb gelezen en zoek zelf maar" is niet voldoende. Kap daar mee


[ Bericht 32% gewijzigd door Frutsel op 01-07-2020 16:46:13 ]
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_193877549
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 18:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja van clubjes die verder niks illegaals doen. #teamDemmink doet er alles aan om vooral geen aandacht te genereren en als in dat team meer invloedrijke mannen zitten, is het niet zo gek dat wij er niks over horen.

Als je die afleveringen over Lisa hoort, waar zij onder andere met details Demmink beschrijft en identificeert, dan sluit je het bestaan van dit soort clubjes niet meer uit.

En nu komt Argos weer met een baanbrekend item, waar vooral naar voren komt dat een overheidsinstantie er alles aan doet om zaken met satanistische rituelen net onder het tapijt te werken.

Er is hier echt iets mis.
Het enige waar ik die Demmink voor aanzie, is dat hij zich een (aantal) keer aan een 16-jarige jongenshoer heeft vergrepen. Ook verkeerd, maar wegens gebrek aan valide bewijs is de zaak gesloten. Aan het gebrek aan valide bewijs is het aantal privé-onderzoekers, zich noemende ‘wakkere burgers’, ook schuldig. Er is een rookgordijn opgetrokken van beeldvorming van een bloeddorstige kannibaal, die alles van foetus tot 18 verkracht en daarna levend opeet.

Dat satanisch misbruik is vaker opgekomen, maar uiteindelijk is er nooit bewijs dat boven tafel komt. Geen filmpje, geen sluitende getuigenverklaring, geen datum/locatie, niets. Tot die tijd blijft het een weerzinwekkende urban legend.
pi_193877611
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 18:29 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Het enige waar ik die Demmink voor aanzie, is dat hij zich een (aantal) keer aan een 16-jarige jongenshoer heeft vergrepen. Ook verkeerd, maar wegens gebrek aan valide bewijs is de zaak gesloten. Aan het gebrek aan valide bewijs is het aantal privé-onderzoekers, zich noemende ‘wakkere burgers’, ook schuldig. Er is een rookgordijn opgetrokken van beeldvorming van een bloeddorstige kannibaal, die alles van foetus tot 18 verkracht en daarna levend opeet.

Dat satanisch misbruik is vaker opgekomen, maar uiteindelijk is er nooit bewijs dat boven tafel komt. Geen filmpje, geen sluitende getuigenverklaring, geen datum/locatie, niets. Tot die tijd blijft het een weerzinwekkende urban legend.
Het is wel meer dan een debiele urban legend. Luister gewoon die afleveringen van Argos. Demmink wordt niet eens bij naam genoemd, bij de eerste aflevering is niet eens duidelijk dat het om hem gaat
pi_193878657
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 18:32 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Het is wel meer dan een debiele urban legend. Luister gewoon die afleveringen van Argos. Demmink wordt niet eens bij naam genoemd, bij de eerste aflevering is niet eens duidelijk dat het om hem gaat
Debiel heb ik het nooit genoemd, weerzinwekkend wel. En als ik hoor wat er voor vreemde dingen gebeuren, dan walg ik daarvan. Het verschil is echter met andere zaken dat hiervoor (nog) geen sluitende bewijzen zijn.
  donderdag 2 juli 2020 @ 13:42:03 #47
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_193888920
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 16:43 schreef Hamzoef het volgende:
Lijkt me onwaarschijnlijk dat de hoogste functionarissen bij zoiets betrokken zijn.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar er zijn in elk geval bewijzen dat er netwerken van kindermisbruik zijn die jaren lang hun gang konden gaan. En waarbij ook hoge functionarissen betrokken zijn die wellicht niet direct betrokken zijn. Maar wel de andere kant uit keken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_193889918
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 15:19 schreef Oostwoud het volgende:
edit: kom gewoon met beweringen voor je claims of blijf anders weg en open geen topic

Het is logisch dat je er op aangesproken wordt. " Een ik weet beter, ik heb gelezen en zoek zelf maar" is niet voldoende. Kap daar mee

Ik heb keurig gebruik gemaakt van Argos, een alom gerespecteerd journalistiek onderzoeksplatform. Waarom is dat niet meer voldoende?

Voor mensen die serieus in de zaak Dutroux willen duiken is er het volgende boek, gebaseerd op officiële onderzoeksrapporten van de politie en documenten van de rechtbank. Een ontluisterend inkijkje in internationale kinder- en mensenhandel, pedokringen van de Belgische elite, compleet met allerlei (quasi)religieuze en/of occulte rituelen en ook openlijke jacht op mensen (denk aan de film Hard Target met Jean-Claude van Damme in de hoofdrol).

Ik ben benieuwd of het mag blijven staan, maar dit is zeer gedegen schrijf- en onderzoekswerk, geen BNW. Een sterk gestel is aan te raden.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  donderdag 2 juli 2020 @ 15:58:24 #49
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_193890719
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 09:37 schreef Cockwhale het volgende:
Er zijn dagelijks miljoenen mensen aan het bidden naar een 'imaginary friend'. Ze mutileren, martelen moorden, wreken, stenigen, onderdrukken' in de naam van deze fantasiewezens. En dan is het moeilijk voor te stellen dat er rituele moorden en/of verkrachtingen plaatsvinden? Bijzonder.
Niet moeilijk voor te stellen, wel moeilijk aan te nemen. Deze wereld heeft niet echt een configuratie waarin dit soort scenario's geloofwaardig zijn, en we weten dat ditzelfde type beweringen al eeuwen- en eeuwenlang wordt gedaan om allerlei groepjes mensen in diskrediet te brengen, zoals Etto hierboven al zegt.
pi_194086068
Pul de Leeuw 1992 video:
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')