abonnement Unibet Coolblue
pi_193805035
Goedenavond allen,

Zoals de titel al doet vermoeden, ik ben totaal niet (meer) interessant. Althans.., ik merk dat aan veel situaties.

In mijn jonge jaren was ik enigszins wel "populair", kon goed voetballen, had de leukste vriendinnen, veel vrienden.

Totdat ik zo'n jaar of 25 werd.

De schoolviendjes waren al lang en breed uit mijn leven, ik was volop gefocust op mijn carrière.

Werkte 70 uur per week, en kwam dan alleen thuis. Zat jarenlang in een sociaal isolement.

Mede hierdoor van baan veranderd, daar gaat het wel iets beter. Men heeft graag met mij te doen, en ik heb veel meer vrije tijd over.

Veel vrienden heb ik niet meer, zijn er nog maar 2. Kennissen in overvloed.., maar bij die kennissen sta ik een beetje als laatste in de rij. Bij uitnodigingen van feestjes, etentjes etc..

Ik ben thans geen slechte vriend. Ik ga voor vrienden door het vuur, en probeer vriendschappen te onderhouden.

Maar ik ben saai, ik weet dat van mijn eigen. Ik start nauwelijks gesprekken op, niet omdat ik dat niet wil, maar puur omdat ik vaak geen idee heb waar ik over moet praten. Ik ben niet onzeker, maar dit is gewoon hoe het is. Hartelijk lachen die ik niet snel, om een of andere reden voelt dat nooit spontaan aan. Ik heb een depressie van 3 jaar achter mijn kiezen, ben er op eigen kracht voor zover uitgekomen, maar had toendertijd misschien beter externe hulp gezocht.

Op liefdesgebied speelt dit ook parten. Ik zie er niet verkeerd uit, heb rationeel alles mooi voor elkaar, goede baan eigen huis, ben altijd goed gekleed en verzorgd etc.
Maar het loopt telkens mis. De dates zeggen uiteraard niet dat ik een saai persoon ben, maar ze voelen de klik niet. Even later lopen dezelfde dates weg met mannen waarvan ik vind dat ik eigenlijk een betere keuze zou zijn, zowel op uiterlijk als op ambities. Bedoel dat niet arrogant, maar hoop dat jullie mij begrijpen.

Ik ben 32, zou mij graag willen settelen, maar na het laatste blauwtje wat ik gelopen heb, ben ik wel even klaar ermee.

Het klinkt vast zielig, maar ik wou het even kwijt. Misschien herkent iemand zich erin en heeft hij of zij tips wat ik hiermee kan doen.

Bedankt!

-OP terug geplaatst, deze wordt niet verwijderd TS-

[ Bericht 67% gewijzigd door Lenny77 op 26-06-2020 22:01:28 ]
pi_193805108
Huh ben jij een man?
pi_193805146
Waarom heb je de OP verwijderd? :?
pi_193805272
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 18:56 schreef madam-april het volgende:
Waarom heb je de OP verwijderd? :?
Niet interessant genoeg. :P
  vrijdag 26 juni 2020 @ 19:37:23 #5
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_193805620
Goed topic
AZ
ALKMAAR
  vrijdag 26 juni 2020 @ 19:41:39 #6
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193805669
Clickbait :{w
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  vrijdag 26 juni 2020 @ 21:17:13 #7
442280 Prisha
Moonshine!
pi_193806970
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 19:05 schreef 3MCB7 het volgende:

[..]

Niet interessant genoeg. :P
_O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 22:00:03 #8
441859 crew  Lenny77
pi_193807673
En weer leesbaar!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_193807922
Hier was je een jaar ouder en een vrouw? R&P / Zo lastig
pi_193808030
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 22:00 schreef Lenny77 het volgende:
En weer leesbaar!
Waarom mag een ts zijn eigen op niet verwijderen..als die er toch spijt van kreeg?
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 26 juni 2020 @ 22:23:27 #11
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193808092
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 22:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

Waarom mag een ts zijn eigen op niet verwijderen..als die er toch spijt van kreeg?
Kom op joh, je zit hier 15 jaar, uit de huisregels:

quote:
Soms kan een TS inderdaad niet omgaan met de gegeven reacties (dus niet waar een TS compleet wordt gebashed) en verwijdert zijn/haar openingspost (OP). Aangezien veel mensen moeite en tijd stoppen in hun reacties is het natuurlijk niet netjes om je OP te verwijderen. Dit zorgt voor onleesbare topics en veel onbegrip, daarom zal in bijna alle gevallen de OP gewoon weer teruggezet worden.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193808094
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 22:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

Waarom mag een ts zijn eigen op niet verwijderen..als die er toch spijt van kreeg?
Dat staat in de policy.
pi_193808137
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 22:23 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Kom op joh, je zit hier 15 jaar, uit de huisregels:
[..]

Die zooi lezen :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_193808140
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 22:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Hier was je een jaar ouder en een vrouw? R&P / Zo lastig
Nou ik heb dat topic dus nog een keer gelezen en ts heeft daar niet specifiek aangegeven dat hij/zij een vrouw was.. :+
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 22:25:52 #15
441859 crew  Lenny77
pi_193808152
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 22:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

Waarom mag een ts zijn eigen op niet verwijderen..als die er toch spijt van kreeg?
Omdat dat niet echt de opzet is van een forum. Ts mag altijd naar een slotje vragen mocht hij/zij dit willen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_193808296
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 22:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Omdat dat niet echt de opzet is van een forum. Ts mag altijd naar een slotje vragen mocht hij/zij dit willen.
^O^
Ik zwaai naar dieren.
pi_193809771
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 19:05 schreef 3MCB7 het volgende:

[..]

Niet interessant genoeg. :P
:D
pi_193811102
quote:
Maar ik ben saai, ik weet dat van mijn eigen. Ik start nauwelijks gesprekken op, niet omdat ik dat niet wil, maar puur omdat ik vaak geen idee heb waar ik over moet praten. Ik ben niet onzeker, maar dit is gewoon hoe het is. Hartelijk lachen die ik niet snel, om een of andere reden voelt dat nooit spontaan aan.
Ik herken dit. Echt iedereen vindt mij saai, zelfs mijn familie en vrienden. Alleen heb ik geen depressie als excuus om me deels achter te verschuilen. Ben gewoon saai omdat ik niet genoeg moeite doe, volgens anderen. Ze wijten alles aan onzekerheid en angst en gebrek aan interesse. Sociale contacten zijn erg vermoeiend, want er komt bijna niks in me op om te zeggen als alle serieuze vragen gesteld zijn en dan valt er weer zo'n stilte.
Ik heb geaccepteerd dat ik in sociaal opzicht een plant ben en niet meer ga veranderen. Ik raad jou ook aan om dat te doen en te onthouden: een stilte wordt veroorzaakt door 2 mensen niet 1
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 27 juni 2020 @ 07:59:15 #19
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193811862
Nou als je het probleem weet dan weet je ook de oplossing. Minder een saaie drol zijn.
pi_193811888
Haha >:)
Vakman pur sang
pi_193812044
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 22:25 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nou ik heb dat topic dus nog een keer gelezen en ts heeft daar niet specifiek aangegeven dat hij/zij een vrouw was.. :+
Hier schrijft ie vriendinnen. Zal wel bi zijn :P
pi_193867190
it's ok to be not interesting
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_193867241
Tja je bent ook alleen interessant in de ogen van andere mensen, die iets van zichzelf in jou herkennen.

Ik ben zelf eigenlijk best interessant. Ik ben creatief, heb filmscripts geschreven, een online blog gehad wat viraal is gegaan en miljoenen lezers had, heb een eigen bedrijf en doe wat ik leuk vind en op mijn eigen manier, heb vele muziekalbums opgenomen in verschillende stijlen, heb veel humor, weet van veel onderwerpen genoeg om er over te kunnen discussiëren, etc.

Laten we het zo zeggen, als ik mensen ontmoet die qua bovenstaande 'op mij lijken', dan zou ik die interessant vinden. En ik vind dus ook mensen interessant die muzikant zijn, filmmaker zijn, schrijver zijn, het leven tot in de uiterste puntjes analyseren, etc. Want dat doe ik zelf ook allemaal.

Maar toch, de meeste mensen die ik ontmoet geven geen neuk om een talent. Ik loop er ook niet mee te koop dus het is ook niet zo dat anderen mij direct kunnen classificeren als zodanig, maar het feit blijft dat mensen toch niks geven om iets wat ze zelf niet kunnen of kennen.

In de ogen van 'niet muzikanten' stelt een album opnemen niks voor bijvoorbeeld. Die weten niet dat je eerst muziek moet schrijven, vervolgens allerlei instrumenten moet beheersen en inspelen en dan nog moet mixen. De gitaar aan de linker kant pannen, de piano aan de rechterkant. Het zijn details die niet-muzikanten ontgaan. En dat geldt voor alle 'interessante' eigenschappen die iemand kan hebben. Je wint geen interesse door iets te kunnen of willen wat andere mensen niet begrijpen.

Weet je wat mensen pas echt interessant maakt? Een superknap uiterlijk. Of als man heel lang en groot zijn. Dan krijg je aandacht genoeg en vinden mensen je middelmatige werk alsnog geweldig.

Het leven is hard. De meeste mensen hebben zelf niet veel talenten en beoordelen hun medemens dan vooral op het 'gevoel 'wat ze bij die persoon krijgen. En hoe knap ze hem of haar vinden. Dat is veel interessanter dan écht interessant zijn. Dus let it go. Heb ik ook gedaan. Oh ja, en als je ineens heel veel succes hebt of 'beroemd' wordt, dan word je ook ineens interessant.

Gelukkig heb ik een aantal vrienden die mijn 'talenten' wel erkennen en waarderen, maar over het algemeen win je er niks mee met interessant te zijn. Mijn 'niet interessante' vrienden die veel meer 'groepsmensen' zijn dan individueel talent hebben, liggen veel beter in de groep.
pi_193867289
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 01:07 schreef matigeuser het volgende:
Tja je bent ook alleen interessant in de ogen van andere mensen, die iets van zichzelf in jou herkennen.

Ik ben zelf eigenlijk best interessant. Ik ben creatief, heb filmscripts geschreven, een online blog gehad wat viraal is gegaan en miljoenen lezers had, heb een eigen bedrijf en doe wat ik leuk vind en op mijn eigen manier, heb vele muziekalbums opgenomen in verschillende stijlen, heb veel humor, weet van veel onderwerpen genoeg om er over te kunnen discussiëren, etc.

Laten we het zo zeggen, als ik mensen ontmoet die qua bovenstaande 'op mij lijken', dan zou ik die interessant vinden. En ik vind dus ook mensen interessant die muzikant zijn, filmmaker zijn, schrijver zijn, het leven tot in de uiterste puntjes analyseren, etc. Want dat doe ik zelf ook allemaal.

Maar toch, de meeste mensen die ik ontmoet geven geen neuk om een talent. Ik loop er ook niet mee te koop dus het is ook niet zo dat anderen mij direct kunnen classificeren als zodanig, maar het feit blijft dat mensen toch niks geven om iets wat ze zelf niet kunnen of kennen.

In de ogen van 'niet muzikanten' stelt een album opnemen niks voor bijvoorbeeld. Die weten niet dat je eerst muziek moet schrijven, vervolgens allerlei instrumenten moet beheersen en inspelen en dan nog moet mixen. De gitaar aan de linker kant pannen, de piano aan de rechterkant. Het zijn details die niet-muzikanten ontgaan. En dat geldt voor alle 'interessante' eigenschappen die iemand kan hebben. Je wint geen interesse door iets te kunnen of willen wat andere mensen niet begrijpen.

Weet je wat mensen pas echt interessant maakt? Een superknap uiterlijk. Of als man heel lang en groot zijn. Dan krijg je aandacht genoeg en vinden mensen je middelmatige werk alsnog geweldig.

Het leven is hard. De meeste mensen hebben zelf niet veel talenten en beoordelen hun medemens dan vooral op het 'gevoel 'wat ze bij die persoon krijgen. En hoe knap ze hem of haar vinden. Dat is veel interessanter dan écht interessant zijn. Dus let it go. Heb ik ook gedaan. Oh ja, en als je ineens heel veel succes hebt of 'beroemd' wordt, dan word je ook ineens interessant.

Gelukkig heb ik een aantal vrienden die mijn 'talenten' wel erkennen en waarderen, maar over het algemeen win je er niks mee met interessant te zijn. Mijn 'niet interessante' vrienden die veel meer 'groepsmensen' zijn dan individueel talent hebben, liggen veel beter in de groep.
Kan het ook niet zo zijn dat veel mensen jaloers zijn? Of niet mee kunnen praten over het onderwerp omdat ze tijd tekort komen om zich in niet noodzakelijke dingen te verdiepen? Ipv dat ze alleen om uiterlijk geven
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_193867338
Wanneer ik met het openbaar vervoer reis. Dan zie ik alleen gezichten die in zichzelf gekeerd zijn. Zij komen op mij over alsof ze allemaal zoekende zijn. Wanneer je zoekende bent naar antwoorden op vragen hoe je zelf verder komt in dit leven. En dit kan erg veel beslag leggen op irmand zijn aandacht. Dan geef je niet om de prestaties van een ander.
gs0bkfBl..
pi_193868200
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 01:46 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
Wanneer ik met het openbaar vervoer reis. Dan zie ik alleen gezichten die in zichzelf gekeerd zijn. Zij komen op mij over alsof ze allemaal zoekende zijn. Wanneer je zoekende bent naar antwoorden op vragen hoe je zelf verder komt in dit leven. En dit kan erg veel beslag leggen op irmand zijn aandacht. Dan geef je niet om de prestaties van een ander.

Vakman pur sang
pi_193870661
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 01:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Kan het ook niet zo zijn dat veel mensen jaloers zijn? Of niet mee kunnen praten over het onderwerp omdat ze tijd tekort komen om zich in niet noodzakelijke dingen te verdiepen? Ipv dat ze alleen om uiterlijk geven
Dat zou kunnen. Maar ik denk stiekem dat die 'jaloezie' dan heel snel wegredeneert wordt. Er wordt dan vaak alleen gekeken naar het succes. Verdien je miljoenen met je talent? Ja, dan ben je interessant. Dat moet wel. Want miljoenen vinden dat blijkbaar.

Maar zolang je er niet heel rijk van wordt, heeft de sociale omgeving ook niks om jaloers op te zijn. Ja, het 'talent' en de 'bezigheid'. Maar de meeste mensen zijn toch veel teveel met zichzelf bezig en vooral met hun sociale 'positie' in een groep. Dus ik denk die jaloezie of niet bestaat, of onderdrukt is en vervangen is door zaken die zij wil kunnen controleren. Hoe een graag gezien persoon zij zijn bijvoorbeeld. En dat kun je ook op andere manieren realiseren.
pi_193870848
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 11:11 schreef matigeuser het volgende:
Dat zou kunnen. Maar ik denk stiekem dat die 'jaloezie' dan heel snel wegredeneert wordt. Er wordt dan vaak alleen gekeken naar het succes. Verdien je miljoenen met je talent? Ja, dan ben je interessant. Dat moet wel. Want miljoenen vinden dat blijkbaar.

Maar zolang je er niet heel rijk van wordt, heeft de sociale omgeving ook niks om jaloers op te zijn. Ja, het 'talent' en de 'bezigheid'. Maar de meeste mensen zijn toch veel teveel met zichzelf bezig en vooral met hun sociale 'positie' in een groep. Dus ik denk die jaloezie of niet bestaat, of onderdrukt is en vervangen is door zaken die zij wil kunnen controleren. Hoe een graag gezien persoon zij zijn bijvoorbeeld. En dat kun je ook op andere manieren realiseren.
Ja, dat is waar. Als niemand bijv. jouw muziektalent waardeert is dat heel naar en eerder een last, tenzij het je ook zonder succes veel plezier geeft en een goede uitlaatklep is, maar dan heeft het alsnog iets autistisch als je het alleen voor jezelf doet (herken het zelf helaas met creatieve hobbies). Misschien dat je je dan onbegrepen voelt. Zo had ik het nog niet bekeken. Kun jij je zelf dan niet meer richten op de manieren waarop je kunt realiseren dat je graag gezien wordt? Of doe je dat ook al?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_193877237
Ik heb zelf ook een erg saai leven, en wat ik zelf gemerkt heb is dat je er het beste gewoon eerlijk in kan zijn. Ook al heb je zelf een saai leven trouwens, je kunt gewoon interesse tonen in de ander en vragen stellen.

Er is bovendien altijd de ruimte (vooral als je 32 bent) om iets aan je saaie leven te doen :)

Ik denk dat vrouwen vooral afknappen als je geen interesses en ambities hebt. Heb je die wel, dan heb je ook altijd wel wat gespreksstof.
pi_193880192
Ook niet een beetje een vorm van Autisme ?
pi_193880196
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 21:48 schreef Paszzz het volgende:
Ook niet beetje een vorm van Autisme ?
pi_193880212
Ging niet helemaal goed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')