abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194066939
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:39 schreef Roykos het volgende:
ding is binnen. en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.

De graden instelling is niet helemaal in orde. dus je moet zelf e.e.a nastellen. opzich geen grote ramp als je ziet wat ik ervoor betaald heb.

geen speling op de geleiders dus de zaagsneden zijn kaarsrecht.

ik heb hem nu een aantal keer gebruikt, maar natuurlijk nog niet genoeg om iets over de kwaliteit te vertellen op lange termijn.
^O^ ^O^ hoe is de laserlijn?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_194068271
ik moet zeggen dat ik die niet heb gebruikt. ik twijfel of die wel helemaal accuraat is.
ik zal deze de volgende keer als ik hem gebruik eens goed testen.

De felheid van de laser was overigens wel goed te zien!
  maandag 13 juli 2020 @ 21:54:08 #53
399214 Knutsel-Smurf
Met een hamer past alles!!
pi_194075655
Ik heb momenteel een SJL8 van bosch, mooie zaag maar me soms niet zuiver genoeg. Hiervoor een goedkope mcallister van de HORNBACH, beest dat maar door bleef gaan maar zuiver absoluut niet.
Achteraf gewoon in 1x een Festool moeten kopen.

Maar als het Cheap moet: parkside lidl.
Voor het geld (en dat is niet veel) wel de meeste kwaliteit. Je moet alleen geen wonderen verwachten. Wel briljante garantievoorwaarden btw.
Iff you can't fix it with a hammer, It's an electrical problem.
Op woensdag 30 juli 2014 17:52 schreef koffielepel het volgende:
De beste leerschool is als je de poep uit de ventilator moet krabben.
pi_194078869
Ik heb zelf een Kapex 120. Zeer fijne machine maar komt wel met een prijskaartje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')