abonnement Unibet Coolblue
pi_197204359
Inderdaad het voordeel dat de koffie niet naar karton smaakt....
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  maandag 4 januari 2021 @ 11:30:57 #177
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_197204423
Moguh :W

Beste wensen nog allemaal

thuiswerken hier, voor de komende 2 weken hebben we de opa's en oma's nog kunnen mobiliseren gelukkig.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_197204734
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh :W

Beste wensen nog allemaal

thuiswerken hier, voor de komende 2 weken hebben we de opa's en oma's nog kunnen mobiliseren gelukkig.
Ha die TradeMarkie :W
Altijd fijn, helpende opa's en oma's. Is jouw werk een beetje te doen vanuit huis?
  maandag 4 januari 2021 @ 13:14:09 #179
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_197206086
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 11:54 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Ha die TradeMarkie :W
Altijd fijn, helpende opa's en oma's. Is jouw werk een beetje te doen vanuit huis?
Redelijk, maar ik ben 2 dagen per week wel een dag(/deel) op kantoor zodat ik mijn team kan aansturen en wat hoognodige overleggen kan hebben. Maar er zijn veel collega's die alleen als het nodig is naar kantoor komen, dus ook niet eens elke week.
Al zijn ze er bij ons vanuit de directie wel een beetje moeilijk in, durven het werken op kantoor niet echt los te laten...

Terwijl ik dan denk, de mensen die er thuis de kantjes van af lopen doen dat op kantoor ook al, dus dat maakt niet veel verschil.

En met veel werkzaamheden ben ik thuis productiever dan op kantoor omdat ik veel minder afleiding heb en minder gestoord word.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_197207217
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 13:14 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

Redelijk, maar ik ben 2 dagen per week wel een dag(/deel) op kantoor zodat ik mijn team kan aansturen en wat hoognodige overleggen kan hebben. Maar er zijn veel collega's die alleen als het nodig is naar kantoor komen, dus ook niet eens elke week.
Al zijn ze er bij ons vanuit de directie wel een beetje moeilijk in, durven het werken op kantoor niet echt los te laten...

Terwijl ik dan denk, de mensen die er thuis de kantjes van af lopen doen dat op kantoor ook al, dus dat maakt niet veel verschil.

En met veel werkzaamheden ben ik thuis productiever dan op kantoor omdat ik veel minder afleiding heb en minder gestoord word.
Toch bijzonder, dat er nog altijd bedrijven zijn waar directie zo moeilijk lijkt te doen over het thuiswerken. Kijk, sommige beroepen snap ik dat wel. De Cv-installateur kan moeilijk het onderhoud op afstand doen, maar voor veel beroepen blijkt nu dat thuiswerken wel degelijk een optie is.

Fijn dat je productief kunt blijven; ik merk zelf dat het zoeken is naar de balans. Vandaag bijvoorbeeld: de hele ochtend ben ik druk met de kinderen, het huishouden en alle organisatie. Vanaf 13:00 heb ik colleges en regelt mijn vrouw wat meer. Maar morgen sta zit ik zelf voor mijn klassen, vanaf 08:30. Dus dat wordt lastig...

We gaan het meemaken :)
  maandag 4 januari 2021 @ 14:49:44 #181
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_197207443
Wij hebben gelukkig 'maar' 2 dagen per week waarin we normaal kinderopvang hebben, die we de komende 2 weken anders op kunnen lossen. De afgelopen 2 weken had ik vakantie, dus dat gaf qua werk ook geen problemen.

Maar goed, als de opvang over 2 weken niet open gaat, en dat zie ik zomaar gebeuren, dan zitten we wel een beetje omhoog...
kom maar op met dat vaccin zou ik zeggen...
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_197388297
Meh, de lockdown gaat dus nog even duren. Hoe redden jullie het allemaal? Iemand nog een mooie tip voor familie-activiteiten, naast de meest bekende (film kijken, spelletjes spelen, wandelen...) ?
  woensdag 13 januari 2021 @ 17:58:59 #183
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_197388744
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:36 schreef iamredleader het volgende:
Meh, de lockdown gaat dus nog even duren. Hoe redden jullie het allemaal? Iemand nog een mooie tip voor familie-activiteiten, naast de meest bekende (film kijken, spelletjes spelen, wandelen...) ?
Het redden gaat prima, hoewel ik alle sociale activiteiten wel mis.
Maar de whisky tastings gaan nog steeds periodiek door, zij het online.

Qua familie activiteiten: Ben je al eens in de Beemster geweest?
Je kan er, net als vroeger, redelijk de boer op. Oftewel, lokale producten aanschaffen bij de boeren zelf.
Vaak veel lekkerder dan uit de supermarkt en nog voordeliger ook. En je ziet weer eens wat anders dan je eigen vierkante meters...
Zie op Facebook bijv. de groep Verkoopstalletjes langs de weg Beemster eo.
Als je er bent: Haal in Middenbeemster een Beemster patatje bij de snackbar naast restaurant de Beemster Eetkamer. Ik rij er graag 25 kilometer voor om, ongeëvenaard goede patat van lokale aardappelen.
En ook in andere streken in Nederland zijn dit soort activiteiten/groepen...

Allemaal nog de beste wensen overigens... :P
  vrijdag 15 januari 2021 @ 07:56:10 #184
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_197419724
Zeker interessant om naar te kijken :Y vorig jaar zijn de jongens & ik al een paar keer in Noord-Holland boven het ij geweest, soms voor de Fok!stok en een paar keer gewoon als uitje. Sowieso hebben we in Aalsmeer een paar boeren / telers waar we in de juiste seizoenen verse producten kunnen halen.

TM, de lockdown is dus verlengd, hebben jullie al een oplossing voor de logistiek? Lijkt me best pittig...
  vrijdag 15 januari 2021 @ 16:39:43 #186
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_197428202
M'n vader zit qua werk in een reorganisatie en heeft geen volle weken werk nu, dus die springt de komende weken nog extra bij, dan kijken we wel hoe ver we komen...
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_197567545
En vanaf morgen de avondklok... moet zeggen dat ik er wel een beetje depri van wordt :{
  maandag 25 januari 2021 @ 08:59:09 #188
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_197626590
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:48 schreef iamredleader het volgende:
En vanaf morgen de avondklok... moet zeggen dat ik er wel een beetje depri van wordt :{
ik herken het gevoel, al kom ik nauwelijks na 21.00 uur buiten tegenwoordig. Maar het is meer het idee dat je niet weet wanneer er wel weer meer kan, het uitzicht ontbreekt een beetje.
En ik begin het aan m'n oudste dochter ook wel te merken dat ze de kinderopvang mist...
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_197627072
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:59 schreef TradeMarkie het volgende:
ik herken het gevoel, al kom ik nauwelijks na 21.00 uur buiten tegenwoordig. Maar het is meer het idee dat je niet weet wanneer er wel weer meer kan, het uitzicht ontbreekt een beetje.
En ik begin het aan m'n oudste dochter ook wel te merken dat ze de kinderopvang mist...
Dat verwoord je heel goed: het idee dat je niet meer kan kiezen of je het zou willen of niet... dus om het een beetje te compenseren, maak ik elke dag (nou ja, bijna elke dag :@ ) een wandeling, van minimaal 30 minuten.

Trouwens, die randdebielen die het ziekenhuis in Enschede wilden vandaliseren :o :X :(
pi_197869005
Oooh sneeuw *O* *; O+
pi_197897554
Sneeuwballen -O-
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_197897569
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sneeuwballen -O-
En koude vingers :Y
pi_197897579
Ijsberen op straat ^O^
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_197904634
Pinguïns naar binnen, en dat is wel waar _O-
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_197905395
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 12:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Pinguïns naar binnen, en dat is wel waar _O-
Ja, ik las het vanochtend _O-
Trouwens, het is verdomde glad op sommige plekken. Heb al best wat auto's gezien die "vast" zaten. En (even lekker genieten) een dikke audi station die niet het geduld had om even te wachten tot iemand een kind liet uitstappen. Probeert eromheen te rijden - kwam natuurlijk vast te zitten in een dieper stukje })
pi_197995376
Van harte gefeliciteerd its-jojo *O*
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 14 februari 2021 @ 09:47:38 #197
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_197995794
*O* w/
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_198000327
Dank jullie wel :s)

Ik voel me heel jarig w/
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_198000357
Nachtje met *; naar een appartementje geweest aan zee, heerlijk uitgewaaid op het strand *O*
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 14 februari 2021 @ 15:07:46 #200
39237 crew  H_T
2733
pi_198001223
Gefeliciteerd Jojo :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')