We zijn nu anderehalve maand samen, wat ik dus opzich eigenlijk helemaal niet lang vind, en dan doet zich het volgende probleem voor.
Het is zo dat ik sinds 3 weken opmezelf woon, en daarom af en toe wat dingen moet laten om financieel rond te komen. Natuurlijk vind ik het dan niet erg wanneer zij een keer wat lekkers meeneemt wanneer ze langskomt, wat ze dan hier achterlaat, op haar kosten dus. Daar is niets mis mee.
Maar het gaat nu zelfs zo ver, dat ik gelijk DVD's als cadeau krijg, (die dingen zijn niet zo goedkoop) en mijn Avondjes uit worden ook al gesponsord.
Gisteravond was de vraag of ik meeging naar een discotheek. Als ik dan zeg...
'helaas, daar heb ik geen geld meer voor'
dan is het van
'dat is geen probleem, dat weet je toch?'
'Maar jij bent toch niet mijn geldboom, mijn geldschieter?
Als ik wilt dat jij meegaat en bij me bent, dan betaal ik dat als dat moet
Nu is het zo dat ze wel geld heeft door veel werken en efficient daarmee omgaan, maar de toegang is 7 euro, de drankjes zijn duur (ik drink graag ) en dat iedere week..
Hoe maak ik haar duidelijk dat dat zo niet werkt
of maak ik er een probleem van terwijl het normaal is?
[Dit bericht is gewijzigd door Snoozle op 18-01-2003 11:39]
quote:Als ik echt gek ben van een jongen, dan ben ik ook zo..
Op zaterdag 18 januari 2003 11:37 schreef Snoozle het volgende:
* Snoozle valt met de deur in huis...We zijn nu anderehalve maand samen, wat ik dus opzich eigenlijk helemaal niet lang vind, en dan doet zich het volgende probleem voor.
Het is zo dat ik sinds 3 weken opmezelf woon, en daarom af en toe wat dingen moet laten om financieel rond te komen. Natuurlijk vind ik het dan niet erg wanneer zij een keer wat lekkers meeneemt wanneer ze langskomt, wat ze dan hier achterlaat, op haar kosten dus. Daar is niets mis mee.
Maar het gaat nu zelfs zo ver, dat ik gelijk DVD's als cadeau krijg, (die dingen zijn niet zo goedkoop) en mijn Avondjes uit worden ook al gesponsord.
Gisteravond was de vraag of ik meeging naar een discotheek. Als ik dan zeg...
'helaas, daar heb ik geen geld meer voor'
dan is het van
'dat is geen probleem, dat weet je toch?'
'Maar jij bent toch niet mijn geldboom, mijn geldschieter?
Als ik wilt dat jij meegaat en bij me bent, dan betaal ik dat als dat moetNu is het zo dat ze wel gel dheeft door veel werken en efficient daarmee omgaan, maar de toegang is 7 euro, de drankjes zijn duur (ik drink graag
) en dat iedere week..
Hoe maak ik haar duidelijk dat dat zo niet werkt
of maak ik er een probleem van terwijl het normaal is?![]()
quote:nou daarom juist, er komt een moment dat ze volgens mij stilzwijgend iets terug verwacht?
Op zaterdag 18 januari 2003 11:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik ben ook vaak geneigd om dat bij m'n vriend te doen, zodat we tenminste samen ergens heen kunnen. Aan de ene kant vind ik het niet zo slecht, als je daardoor tenminste samen kunt zijn, maar aan de andere kant is dat niet waarom je een relatie hebt als het goed is. En als ze ooit een rare bui krijgt en alles terugvraagt, ben jij de lul
Ze verwacht natuurlijk wel iets terug van jouw kant (sex).
Zo werken die dingen nu eenmaal
quote:Precies, dat heb ik ook... Als ik het kan betalen, en als ik daardoor bij hem kan zijn en iets leuks met hem kan doen, zie ik geen reden om dat niet te doen.
Op zaterdag 18 januari 2003 11:39 schreef Qarinx het volgende:[..]
Als ik echt gek ben van een jongen, dan ben ik ook zo..
Ik vind dat geld dan geen belemmering moet zijn.... als we samen leuke dingen willen gaan doen ofzo..
quote:dat dus onderandere.............
Op zaterdag 18 januari 2003 11:41 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Precies, dat heb ik ook... Als ik het kan betalen, en als ik daardoor bij hem kan zijn en iets leuks met hem kan doen, zie ik geen reden om dat niet te doen.
Maar hij wil het niet altijd aannemen omdat hij het niet eerlijk vindt, dus misschien is het toch niet zo goed?
Ik zie zelf het probleem niet zo, want je geeft het toch vrijwillig uit, hij vraagt er niet eens om...
quote:Wat ze ervoor terugkrijgt is juist dat leuke avondje met jou terwijl jullie anders misschien niet bij elkaar zouden zijn, of thuis op de bank zouden moeten hangen door geldgebrek. Dat vindt ze misschien niet nodig, omdat ze het toch kan betalen...
Op zaterdag 18 januari 2003 11:40 schreef Snoozle het volgende:[..]
nou daarom juist, er komt een moment dat ze volgens mij stilzwijgend iets terug verwacht?
ik zal de komende tijd nooooooooit zoiets terug kunnen doen....
En sex ervoor terug
?
dat vind ik een appart iets, maar goed....
quote:pardon, ik werk me kapot....
Op zaterdag 18 januari 2003 11:44 schreef kariem112 het volgende:
Ik zou het nooit aan nemen. Als ik jou was zou ik wat harder/vaker gaan werken, zodat je niet in die situatie zit. T'is een beetje een omgekeerde wereld als ze voor jou moet betalen he?
quote:Maar dat weet ze toch? Ze weet wat je terug kunt geven, en blijkbaar vindt zij dat genoeg.
Op zaterdag 18 januari 2003 11:44 schreef Snoozle het volgende:
tja ik weet het niet hoor. Het gaat me erom dat ze hard werkt voor dat geld, en dat ze het behoorlijk veel aan mij uitgeeft... dat toch niet eerlijk.......ik zal de komende tijd nooooooooit zoiets terug kunnen doen....
quote:dat probeer ik iedere keer, maar dat sluit het met de zin....
Op zaterdag 18 januari 2003 11:44 schreef Ella het volgende:
Gewoon eens een goed gesprek beginnen..das beter dan zo rond te blijven tobben
quote:maar ik vinnut niet eerlijk
Op zaterdag 18 januari 2003 11:46 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Maar dat weet ze toch? Ze weet wat je terug kunt geven, en blijkbaar vindt zij dat genoeg.
quote:Wat is er niet eerlijk aan? Als jij geld over zou houden, zou je dat geld ook niet aan haar besteden zoals zij nu voor jou doet?
Op zaterdag 18 januari 2003 11:44 schreef Snoozle het volgende:
tja ik weet het niet hoor. Het gaat me erom dat ze hard werkt voor dat geld, en dat ze het behoorlijk veel aan mij uitgeeft... dat toch niet eerlijk.......ik zal de komende tijd nooooooooit zoiets terug kunnen doen....
En sex ervoor terug
?
quote:zoveel? en zovaak?
Op zaterdag 18 januari 2003 11:49 schreef thoth het volgende:[..]
Wat is er niet eerlijk aan? Als jij geld over zou houden, zou je dat geld ook niet aan haar besteden zoals zij nu voor jou doet?
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 11:48 schreef Tackleberry het volgende:
Ik zou ook huiverig zijn als mijn vriendin alles voor zou schieten... Dan heb ik het gevoel dat ik van haar leef en dat geld verschuldigd ben...
quote:niet hard genoeg dus... als je je eigen vriendin niet kan onderhouden
Op zaterdag 18 januari 2003 11:45 schreef Snoozle het volgende:[..]
pardon, ik werk me kapot....
<<leuk icoontje toegevoegd>>
[Dit bericht is gewijzigd door kariem112 op 18-01-2003 11:55]
quote:dit probleem is totaal niet aan de orde, ik kan mijn vriendin prima onderouden, lees even aub wat het probleem is. Ik ga hier verder niet op in.
Op zaterdag 18 januari 2003 11:51 schreef kariem112 het volgende:[..]
niet hard genoeg dus... als je je eigen vriendin niet kan onderhouden
quote:Misschien. Maar als het je echt dwarszit dan kan je het haar beter vertellen.
Op zaterdag 18 januari 2003 11:49 schreef Snoozle het volgende:[..]
zoveel? en zovaak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |