abonnement Unibet Coolblue
pi_193788485
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 20:27 schreef fetX het volgende:
Ze zien er alledrie erg vermoeid uit in dat 'interview' bij PowNed.
Geloof best dat ze slecht geslapen hebben, maar ze hebben normaal ook makeup op he :P
Moeten zij weten
pi_193788489
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 20:27 schreef fetX het volgende:
Ze zien er alledrie erg vermoeid uit in dat 'interview' bij PowNed.
Waarschijnlijk omdat ze normaal make-up ophebben

oeps te laat
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  donderdag 25 juni 2020 @ 20:29:54 #153
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193788496
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 20:22 schreef LordVoldermort het volgende:
Genee is altijd al een pedante lul geweest. Typische CDA/D66 man.
Meer een Dijkhoff. Netjes verzorgd, mooie praatjes voor de bühne, maar als je hem echt nodig hebt dan laat hij je zitten.
pi_193788514
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2020 20:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wilfred Genee: ik heb geen idee waar het mis is gegaan :') :|W

Wilfred Genee snapt niet dat Johan Derksen en René van der Gijp de ruzie rond hun programma Veronica Inside zo uit de hand hebben laten lopen. Volgens de presentator waren er vooraf heldere en duidelijke afspraken gemaakt over de aflevering van afgelopen maandag. „Zij menen oprecht dat ze niet wisten wat er ging gebeuren en mijn rol niet hadden zien aankomen. Ik weet niet waar het mis is gegaan.”

„Ik ben er helemaal klaar mee. Ik ben boos”, zo begon Genee zijn ruim twintig minuten durende relaas aan het begin van de radio-uitzending van Veronica Inside. „Ik ga hier niet uithalen. Dat ga ik niet doen. Ik ga geen mea culpa vertellen maar wel mijn beleving van afgelopen week.”

Volgens Genee was het al langere tijd onrustig achter de schermen van Veronica Inside. „Er waren spanningen over een eventueel dagelijkse versie van ons programma. Daar waren we het niet allemaal over eens. Dat zorgde ervoor dat we onderling geen goede verstandhouding meer hadden. Zelfs dusdanig slecht dat we maandag al bijna niet meer met elkaar spraken.”

Kritische vragen
Na de escalatie van vorige week, toen na de veelbesproken uitzending onder meer sponsors afhaakten en het Nederlands elftal een boycot afkondigde, was de maat vol voor Genee. De kritiek op het programma werd groter en de presentator wilde iedereen weer op één lijn krijgen. Samen met Van der Gijp ging hij naar Derksen in Grolloo om het uit te spreken.

Daar ontstond volgens Genee het idee om in de uitzending de discussie over racisme aan te gaan. Er werd in de volgende dagen gebeld met verschillende zwarte (oud-)voetballers en ook rapper Akwasi werd benaderd. Velen zeiden nee maar uiteindelijk kregen de mannen advocate Natacha Harlequin en oud-voetballer Dries Boussata aan tafel. Ook was er afgesproken dat Genee kritische vragen zou stellen.

Media
„Ik weet niet wat er in de laatste vier uur voor de uitzending gebeurd is, maar klaarblijkelijk ging daar iets mis”, aldus Genee. Derksen wilde opeens niet meer aan tafel. Hij wilde volgens Genee op zijn eigen plek zitten en de gasten namen wat hem betreft niet plaats aan tafel. „Het escaleerde stevig.”

Genee hekelt het feit dat Derksen en Van der Gijp daarna de media opzochten. „Volgens mij hadden we een heel goed programma gemaakt.” De presentator vindt dat de twee analisten meteen hun mening hadden moeten geven op tv en anders ’face-to-face’ en niet via de media. Ook na afloop van het gesprek met Talpa-televisiedirecteur Marco Louwerens woensdagavond zou er niet met de pers worden gesproken. „Het was heel heftig en we kwamen er niet uit. We zouden het even laten bezinken en niet met de pers praten maar Johan en René hadden daar een ander idee over.”

De presentator ging ook nog kort in op de schnabbel die het VI-trio woensdagavond had in Dordrecht. Volgens Genee was dat ’top’. „De mensen die dit hebben gezien hebben het meest surrealistische programma ooit meegemaakt. Alsof er niets aan de hand was.” De presentator ging niet in op de vraag of Veronica Inside nog terugkeert op tv.

https://www.telegraaf.nl/(...)ar-het-mis-is-gegaan

Plaat voor zijn kop :r
Nee, ik geloof voor een belangrijk deel wel dit verhaal. Ik geef zowel Derksen als Genee gelijk. Het is enorm uit de hand gelopen door onhandigheid en egotjes. En Gijp weet zich geen houding en stookt t vuurtje verder op.Ze zijn een weg ingeslagen en nu is er geen weg terug.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  donderdag 25 juni 2020 @ 20:31:24 #155
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_193788519
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 20:29 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Geloof best dat ze slecht geslapen hebben, maar ze hebben normaal ook makeup op he :P
True, maar alsnog. Het zal ze niet in de koude kleren gaan zitten vermoed ik.
  donderdag 25 juni 2020 @ 20:35:05 #156
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_193788578
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Nee, ik geloof voor een belangrijk deel wel dit verhaal. Ik geef zowel Derksen als Genee gelijk. Het is enorm uit de hand gelopen door onhandigheid en egotjes. En Gijp weet zich geen houding en stookt t vuurtje verder op.Ze zijn een weg ingeslagen en nu is er geen weg terug.
Nee man, hier zit Genee fout. Zijn idee heeft verkeerd uitgepakt. De uitvoering was anders dan alleen wat kritische vragen stellen.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
  donderdag 25 juni 2020 @ 20:35:18 #157
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_193788585
Dat zit na de zomerstop gewoon weer aan 1 tafel.
Dit, dus.
  donderdag 25 juni 2020 @ 20:35:56 #158
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_193788600
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 20:35 schreef Buitendam het volgende:
Dat zit na de zomerstop gewoon weer aan 1 tafel.
Natuurlijk.
  donderdag 25 juni 2020 @ 20:36:05 #159
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193788603
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 20:35 schreef Buitendam het volgende:
Dat zit na de zomerstop gewoon weer aan 1 tafel.
Geef je dat op een briefje?
pi_193788617
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Nee, ik geloof voor een belangrijk deel wel dit verhaal. Ik geef zowel Derksen als Genee gelijk. Het is enorm uit de hand gelopen door onhandigheid en egotjes. En Gijp weet zich geen houding en stookt t vuurtje verder op.Ze zijn een weg ingeslagen en nu is er geen weg terug.
Als Genee z'n bedoelingen allemaal waren zoals hij beschrijft dan heeft hij gewoon een gebrek aan kwaliteiten om die uit te voeren. En Johan moet minder vertrouwen op anderen en bij zoiets beladen als dit duidelijker informeren naar wat er nou precies gaat plaatsvinden. Die idiote Marokkaan uitnodigen was een blunder en die mevrouw Harlequin stond op repeat en was onbeschoft met haar notitieblokje. Zo.
pi_193788669
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 20:36 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Geef je dat op een briefje?
pi_193788674
Blijft toch bijzonder dat 3 mannen al zo lang met een elkaar werken, maar gewoon niet met elkaar kunnen communiceren.. ze praten al amper met elkaar buiten de uitzendingen en als er dan een keer serieus gepraat wordt (zoals afgelopen weekend blijkbaar), hebben ze alle 3 een totaal ander beeld bij het verhaal...
pi_193788689
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 20:36 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Als Genee z'n bedoelingen allemaal waren zoals hij beschrijft dan heeft hij gewoon een gebrek aan kwaliteiten om die uit te voeren. En Johan moet minder vertrouwen op anderen en bij zoiets beladen als dit duidelijker informeren naar wat er nou precies gaat plaatsvinden. Die idiote Marokkaan uitnodigen was een blunder en die mevrouw Harlequin stond op repeat en was onbeschoft met haar notitieblokje. Zo.
Genee is toch ook maar enorm matig in zijn vak. Buiten VI flopt echt ieder programma hopeloos
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_193788697
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 20:25 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

Heeft Merel jouw stem?
Zou raken.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  donderdag 25 juni 2020 @ 20:43:58 #165
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193788718
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 20:36 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Als Genee z'n bedoelingen allemaal waren zoals hij beschrijft dan heeft hij gewoon een gebrek aan kwaliteiten om die uit te voeren. En Johan moet minder vertrouwen op anderen en bij zoiets beladen als dit duidelijker informeren naar wat er nou precies gaat plaatsvinden. Die idiote Marokkaan uitnodigen was een blunder en die mevrouw Harlequin stond op repeat en was onbeschoft met haar notitieblokje. Zo.
Derksen wist dat die mocro zou komen
Laffe huichelaar
  donderdag 25 juni 2020 @ 20:46:17 #166
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_193788769
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2020 20:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wilfred Genee voelde grond onder voeten wegzakken: ‘Dit gaat fout, dacht ik’

Na een eerder afgekondigde mediastilte reageerde Wilfred Genee vanmiddag in zijn radioshow alsnog op de reuring rond Veronica Inside. Van een mea culpa is volgens Genee geen sprake, maar hij wil best uitleggen hoe hij de afgelopen week heeft beleefd. Volgens de presentator waren er vooraf heldere afspraken gemaakt over de uitzending van afgelopen maandag. ,,Ik ging zenuwachtig de uitzending in en ik dacht: dit gaat hel-le-maal fout.”

Na alle onrust rond Veronica Inside en de emotionele uithalen van Johan Derksen en René van der Gijp vertelt Wilfred Genee vanmiddag hoe hij alle rumoer heeft beleefd. ,,Het was een opeenhoping van kritiek en het werd steeds groter”, aldus de presentator. ,,Er was onderling de laatste maanden al spanning, over een dagelijkse versie van ons programma. Het leidde ertoe dat we eigenlijk al niet meer met elkaar spraken. We gingen de discussies al uit de weg. Uitrollen tot het einde was het. Maar in de media ontstond veel kritiek, die werd steeds luider. De grote escalatie na de uitzending van vorige week maandag, sponsors, het Nederlands Elftal, er leefde veel. We wilden dat maandag rustig gaan bespreken, maar het was groter dan we dachten. Op vrijdag zei Johan nog in het AD dat het een storm in een glas water betrof. Ik dacht: hij heeft de impact niet meegekregen, we moeten naar Grolloo, we moeten elkaar proberen te helpen.”

Wilfred Genee
Genee appt collega René van der Gijp. Die twijfelt aanvankelijk, maar stemt uiteindelijk in. ,,We zijn familie.” En dus rijden de twee naar Grolloo, naar Johan Derksen. ,, Het was best gezellig met René”, aldus Genee. ,,Wij aangebeld, stond Johan daar, beetje verrast. We zijn gaan zitten. Eerst die ene zaak uitgesproken, over die nieuwe daily. Daarna over wat er speelde. Dat het groter is, dat we een gebaar moeten maken. Een paar donkere spelers uitnodigen. Toen zeiden ze allebei: laten we dat doen. Gullit, Davids... René en ik hebben Gullit gebeld onderweg naar huis. Gullit zei: je moet je eigen brandje blussen. Nadat René mij had afgezet ben ik blijven bellen, maar spelers wilden niet. Vervolgens werd ik gebeld door onze directeur Marco Louwerens. Hij vond het een goed idee Akwasi te vragen. Ik Johan gebeld, vond hij prima.”

Akwasi lachte Genee eerst ‘keihard uit’. ,,Maar hij ging toch twijfelen”, vervolgt Genee. ,,Hij ging erover nadenken, hij zou me later terugbellen. Johan kwam met Houssin Bezzai, ook een ex-prof en met directe link naar discriminatie.” (De KNVB heeft Bezzai aangesteld als programmamanager racisme en discriminatie, red.). ,,Toen belde Akwasi, hij ging het toch niet doen. Vervolgens kwamen we op Natacha Harlequin. Directeur Marco zei: nog iemand erbij. Dat werd oud-voetballer Dries Boussatta. Ik heb wel drie keer tegen Dries gezegd: geen ruzie met Johan uitvechten, geen Marokkanen-discussie - er lagen wat dingen uit het verleden - gewoon een rustig gesprek voeren.”

Genee geeft aan dat hij het gevoel had de juiste mensen aan tafel te hebben voor een debat, om aan tafel nader tot elkaar te kunnen komen. Maar vlak voor de uitzending gaat het mis. ,,Een half uur voor de uitzending de eindredacteur paniekerig: je moet komen, Johan wil niet aan tafel met deze mensen en stapt op. Staan we daar te bekvechten ten overstaan van de redactie. Over zijn plek aan tafel, dat hij het niet wist. Ik ging zenuwachtig de uitzending in, ik dacht: dit gaat he-le-maal fout. We konden nu ook niet meer terug. Johan wilde ze nog aan een aparte tafel zetten. Ik zei: dat kan niet, dat is alsof je mensen á la Amerika achterin de bus zet.”

Ik dacht dat we hiermee de druk van het programma af konden halen: hoezo, wij racisten? Dat wilde ik de wereld uit

Wilfred Genee
De spanning is te snijden als de uitzending van start gaat. Genee stelt achteraf dat hij zijn rol wat beter had moeten uitleggen. ,,Ik zat er als gespreksleider en als onderdeel van VI, ik had dat wellicht meer moeten benadrukken. Ik had wel vooraf tegen Johan gezegd: ik ga je een paar kritische vragen stellen. Het moet wel een reële discussie zijn. Misschien verwachtte hij niet dat ik redelijk fel was. Maar ik deed dat om de discussie gelijkwaardig te laten zijn.”

Na de uitzending vertrekken Johan en René meteen boos naar huis. ,,Ik bel Johan meteen op en zeg: je kwam er hartstikke goed uit. Als ik jou niet aanpak, gebeurt er niets. Hij voelde zich in de maling genomen, hij vond dat hij zijn verhaal niet had kunnen vertellen.” Ook René laat Wilfred die nacht per mail weten boos en teleurgesteld te zijn. Hij trekt fel van leer in de media. ,,We wisten allebei niet dat hij ons voor het Joegoslavië-tribunaal zou zetten”, aldus de voetbalanalist in RTL Boulevard.

,,Volgens mij gaat het vanaf daar mis”, aldus Genee. ,,De volgende dag lees ik al dingen. René wilde niet meer aan de lijn komen. In mijn beleving, zij hebben een andere, in mijn beleving hadden we het zo afgesproken. Mensen aan tafel nemen om het onderwerp te behandelen. Ik dacht dat we hiermee de druk van het programma af konden halen: hoezo, wij racisten? Dat wilde ik de wereld uit. Zij zeggen dat zij dit absoluut niet zo beleefd hebben, dat we dit niet zo zouden gaan doen.”

Toen volgde volgens Genee de ‘surrealistische schnabbel’ in Dordrecht. ,,We zeiden niks tegen elkaar, er staat zoveel spanning op… Zij hadden afgezegd, maar de vriendin van scheidsrechter Bas Nijhuis was in tranen. Ze was anders failliet gegaan. Wij doen die presentatie alsof er niets aan de hand was. René was nog wel boos, dat voelde je wel een beetje aan. Maar Johan: gelijk chemie. Heel grappig, echt geweldig. Na afloop hebben we gesproken met zijn vieren, met ook directeur Marco. Dat was heftig. We kwamen er niet uit.”

De mannen besloten daarop het allemaal maar even los te laten en niet te praten met de pers. ,,Klaarblijkelijk hadden Johan en René daar een ander idee over en daarom staan we waar we staan”, besluit Genee.

https://www.ad.nl/show/wi(...)t-dacht-ik~a67a9b99/

Dit verhaal klopt niet met het vorige :r
Geeft toch wel een heel ander beeld als je het mij vraagt
pi_193788770
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik vind Mathijs niet zo goed. Ene kant omdat hij geen pure sportliefhebber is (ondanks dat ie al eens een sportprogramma heeft gedaan) en aan de andere kant door dat hijgerige, snelle, ongeïnteresseerde van hem.
Ook wij kunnen niet een spreekwoordelijke 2 miljoen programma's gemeend geinteresseerd overkomen. Maar als host voor een dagelijks programma deed hij het prima om die schijn op te houden.

Destijds Claudia de Breij rond de pilots vervangen, die kon het format niet tillen. Deed ze ook nog deels buiten in de zomer volgens mij.

Maar dan zie je eens die wekelijkse Kopspijkers eenmalig terug.. wereld van verschil in t voordeel van Kopspijkers.
pi_193788775
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 20:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Derksen wist dat die mocro zou komen
Hij wist blijkbaar niet wat de opzet was en toen dat duidelijk werd voor hem (vlak) voor de uitzending kwam er hommeles.
pi_193788788
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 20:42 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Genee is toch ook maar enorm matig in zijn vak. Buiten VI flopt echt ieder programma hopeloos
Champions League intro, 20 seconden in de rust, en de outro lukt hem ook nog wel prima.
pi_193788824
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 20:36 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Als Genee z'n bedoelingen allemaal waren zoals hij beschrijft dan heeft hij gewoon een gebrek aan kwaliteiten om die uit te voeren. En Johan moet minder vertrouwen op anderen en bij zoiets beladen als dit duidelijker informeren naar wat er nou precies gaat plaatsvinden. Die idiote Marokkaan uitnodigen was een blunder en die mevrouw Harlequin stond op repeat en was onbeschoft met haar notitieblokje. Zo.
Blijkbaar wist Derksen wel dat ze zouden komen, maar niet dat ze ook aan tafel zouden zitten..
pi_193788838
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 20:42 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Genee is toch ook maar enorm matig in zijn vak. Buiten VI flopt echt ieder programma hopeloos
Noem eens de meest middelmatige auto in de meest middelmatige kleur.. met een flinke spoiler erop.

Dat is Genee.
pi_193788859
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2020 20:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wilfred Genee: ik heb geen idee waar het mis is gegaan :') :|W

Wilfred Genee snapt niet dat Johan Derksen en René van der Gijp de ruzie rond hun programma Veronica Inside zo uit de hand hebben laten lopen. Volgens de presentator waren er vooraf heldere en duidelijke afspraken gemaakt over de aflevering van afgelopen maandag. „Zij menen oprecht dat ze niet wisten wat er ging gebeuren en mijn rol niet hadden zien aankomen. Ik weet niet waar het mis is gegaan.”

„Ik ben er helemaal klaar mee. Ik ben boos”, zo begon Genee zijn ruim twintig minuten durende relaas aan het begin van de radio-uitzending van Veronica Inside. „Ik ga hier niet uithalen. Dat ga ik niet doen. Ik ga geen mea culpa vertellen maar wel mijn beleving van afgelopen week.”

Volgens Genee was het al langere tijd onrustig achter de schermen van Veronica Inside. „Er waren spanningen over een eventueel dagelijkse versie van ons programma. Daar waren we het niet allemaal over eens. Dat zorgde ervoor dat we onderling geen goede verstandhouding meer hadden. Zelfs dusdanig slecht dat we maandag al bijna niet meer met elkaar spraken.”

Kritische vragen
Na de escalatie van vorige week, toen na de veelbesproken uitzending onder meer sponsors afhaakten en het Nederlands elftal een boycot afkondigde, was de maat vol voor Genee. De kritiek op het programma werd groter en de presentator wilde iedereen weer op één lijn krijgen. Samen met Van der Gijp ging hij naar Derksen in Grolloo om het uit te spreken.

Daar ontstond volgens Genee het idee om in de uitzending de discussie over racisme aan te gaan. Er werd in de volgende dagen gebeld met verschillende zwarte (oud-)voetballers en ook rapper Akwasi werd benaderd. Velen zeiden nee maar uiteindelijk kregen de mannen advocate Natacha Harlequin en oud-voetballer Dries Boussata aan tafel. Ook was er afgesproken dat Genee kritische vragen zou stellen.

Media
„Ik weet niet wat er in de laatste vier uur voor de uitzending gebeurd is, maar klaarblijkelijk ging daar iets mis”, aldus Genee. Derksen wilde opeens niet meer aan tafel. Hij wilde volgens Genee op zijn eigen plek zitten en de gasten namen wat hem betreft niet plaats aan tafel. „Het escaleerde stevig.”

Genee hekelt het feit dat Derksen en Van der Gijp daarna de media opzochten. „Volgens mij hadden we een heel goed programma gemaakt.” De presentator vindt dat de twee analisten meteen hun mening hadden moeten geven op tv en anders ’face-to-face’ en niet via de media. Ook na afloop van het gesprek met Talpa-televisiedirecteur Marco Louwerens woensdagavond zou er niet met de pers worden gesproken. „Het was heel heftig en we kwamen er niet uit. We zouden het even laten bezinken en niet met de pers praten maar Johan en René hadden daar een ander idee over.”

De presentator ging ook nog kort in op de schnabbel die het VI-trio woensdagavond had in Dordrecht. Volgens Genee was dat ’top’. „De mensen die dit hebben gezien hebben het meest surrealistische programma ooit meegemaakt. Alsof er niets aan de hand was.” De presentator ging niet in op de vraag of Veronica Inside nog terugkeert op tv.

https://www.telegraaf.nl/(...)ar-het-mis-is-gegaan

Plaat voor zijn kop :r
Ik vind het best een realistisch verhaal. Maar Wilfred en de redactie hebben toch echt een paar grote fouten gemaakt.
1) Blijkbaar was er tot het vlak voor de uitzending nog onduidelijkheid over welke gasten er zouden aanschuiven omdat ze moeilijk mensen konden vinden. Dat neemt niet weg dat Wilfred de definitieve gasten alsnog ter goedkeuring had moeten voorleggen aan René en Johan
2) Het is onbegrijpelijk dat ze in het weekend bij elkaar zijn geweest om dingen door te praten en er dan alsnog onduidelijkheid was over de aanpak voor de komende uitzending: komen de gasten wel/niet aan tafel, ga je de hele uitzending over het onderwerp praten of enkel een deel, wat is de rol van Wilfred, enzovoort.
3) Ik snap dat Wilfred wou zorgen voor een gebalanceerde discussie, waarbij de gasten voldoende ruimte zouden krijgen. Hij heeft echter tijdens de uitzending de balans totaal verkeerd aangevoeld: Die Dries had geen ondersteuning nodig om zijn kritiek (op zeer irritante wijze) over te brengen. Doordat Wilfred daar nog eens bovenop kwam begon het op een kruisverhoor te lijken.
4) Hij had in moeten zien dat hij niet de juiste persoon was om de gespreksleider te zijn tijdens deze uitzending. Wilfred geeft zelf vaak de voorzetjes en nu leek hij zichzelf te distantiëren van het programma en zijn collega's.
pi_193789007
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 20:51 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Ik vind het best een realistisch verhaal. Maar Wilfred en de redactie hebben toch echt een paar grote fouten gemaakt.
1) Blijkbaar was er tot het vlak voor de uitzending nog onduidelijkheid over welke gasten er zouden aanschuiven omdat ze moeilijk mensen konden vinden. Dat neemt niet weg dat Wilfred de definitieve gasten alsnog ter goedkeuring had moeten voorleggen aan René en Johan
2) Het is onbegrijpelijk dat ze in het weekend bij elkaar zijn geweest om dingen door te praten en er dan alsnog onduidelijkheid was over de aanpak voor de komende uitzending: komen de gasten wel/niet aan tafel, ga je de hele uitzending over het onderwerp praten of enkel een deel, wat is de rol van Wilfred, enzovoort.
3) Ik snap dat Wilfred wou zorgen voor een gebalanceerde discussie, waarbij de gasten voldoende ruimte zouden krijgen. Hij heeft echter tijdens de uitzending de balans totaal verkeerd aangevoeld: Die Dries had geen ondersteuning nodig om zijn kritiek (op zeer irritante wijze) over te brengen. Doordat Wilfred daar nog eens bovenop kwam begon het op een kruisverhoor te lijken.
4) Hij had in moeten zien dat hij niet de juiste persoon was om de gespreksleider te zijn tijdens deze uitzending. Wilfred geeft zelf vaak de voorzetjes en nu leek hij zichzelf te distantiëren van het programma en zijn collega's.
Je kunt 't presenteren als een soort pleidooi, maar het is natuurlijk lulkoek

Genee 'is' de gespreksleider, dat is hij al jaren. Hoefde dit ook niet aan iemand anders over te laten. Er zitten daar volwassenen aan tafel, die kunnen hun zegje ook prima doen. Er hoeft niemand in de troetelende moederrol te schieten.

Als ze Genee willen afbranden vinden ze dat moeten kunnen onder het mom 'we zeggen alles' en dan mag Genee dat ook. Dat zijn de spelregels hae :)
pi_193789082
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 20:58 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je kunt 't presenteren als een soort pleidooi, maar het is natuurlijk lulkoek

Genee 'is' de gespreksleider, dat is hij al jaren. Hoefde dit ook niet aan iemand anders over te laten. Er zitten daar volwassenen aan tafel, die kunnen hun zegje ook prima doen. Er hoeft niemand in de troetelende moederrol te schieten.

Als ze Genee willen afbranden vinden ze dat moeten kunnen onder het mom 'we zeggen alles' en dan mag Genee dat ook. Dat zijn de spelregels hae :)
Genee overstemde de discussies veel te vaak met zijn "Je weet niet wat die bruine en zwarte mensen voelen Johan, je hebt geen idee Johan etcetera .."
De echte discussie werd steeds onnodig onderbroken door Genee. Harlequin kun je best zelf wel laten praten.
  donderdag 25 juni 2020 @ 21:07:05 #175
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193789138
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 21:03 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Genee overstemde de discussies veel te vaak met zijn "Je weet niet wat die bruine en zwarte mensen voelen Johan, je hebt geen idee Johan etcetera .."
De echte discussie werd steeds onnodig onderbroken door Genee. Harlequin kun je best zelf wel laten praten.
Eens.

Genee had twee dingen moeten doen

1) gasten uit laten praten (op Dries na dan)
2) verantwoordelijkheid nemen voor zijn rol in de show
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')