abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 juni 2020 @ 13:32:17 #1
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193782167

Veronica Inside is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op Veronica wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:30. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Veronica Inside staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Bavaria Bier, Toto & John de Mol.

Hoofdrolspelers



Figuranten




Voorzitter van de fanclub en erelid van het topic



Onderdelen
Toto
De Toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee. Tegenwoordig doen ook van der Gijp en Genee mee om geld in te zamelen voor de afgebrande kantine van een amateurclub uit de provincie of nieuwe palen bij de lokale palendansvereniging.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo goed mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Wat heeft die man een stem, en wat is die band goed. Geen wonder dat hij een nummer één hit gehad heeft in Turkije en in de flop2000 stond met Rollerkooster. Soms staat er in plaats van Danny één of andere ouwelullenband een kuntrie- of bloesnummer van zes minuten te spelen met dank aan ome Johan.

Het programma van Fox Sports
Iedere week staat er een verslaggever van Fox Sports (voorheen Eredivisie Live) klaar om te vertellen wat er op het programma staat. Zelfs als de lamme tegen de blinde speelt is de verslaggever verplicht om de wedstrijd aan te duiden met de term: "de topper". Daarna zien we een snel gemonteerd filmpje met muziek (woo oh oh ohh) en knotsgekke beelden van het afgelopen voetbalweekend. Om 19.00 uur ziet u Jan Boskamp op Joke Bruijs, exclusief op Fox Sports.

Bavaria Zocial
Fragmenten van de amateurvelden in de categorie funny videos waar niemand om moet lachen.
Zo. - Marcel van Roosmalen.

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.
Het 1000ste topic, een mijlpaal voor ons VI Hooligans
Derksen & ..., topic voor het tv-programma waarin Johan voetbalpursenelleties interviewt.
Uitzending Uitgesteld, mocht u de aflevering gemist hebben.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Veronica Inside (ooit bekend als Voetbal Inside, Voetbal International en Voetbal Insite), maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Joost van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Mattijs 'Graydonmannetje' Manders, Manolevje, Royston Drenthe, Demen Bülbül, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona, Huub Stevens, Berdien de barmeid, de Kantineheld (Tibbe!), Knipping & van Duren, Thijs Slegers, Krabby, Simon Zwartkruis, Peter Wekking, Stef de Bont, Taco van der V., Tom Egbers, Emilio Schelvecchio, Sierd de Vos, Zanger Rinus, Dickie Advocaat, Tommie Beugelsdijk, de vermakelijke hork, Koos Tompé, Barney, Michael van Gerwen, Joop Munsterman, John van Lottum, John Williams, Sylvana Simons, Arie Boomsma, Ruud Terzijde, Jelle Brandt Cortius, Bo van Spilbeeck, Casper van Eijck, de Gamma dug-out, Amstel bier, Hugo Borst, DJ Jan, het Soundboard van Genee, Roelof Luinge, Henk de Haan, Prem, Tijl Beckand, Maurice de Hont, de Witte Chinees, Simon Zijlemans, Joep van NAC tv, Aletha Leidelmeijer, Fresia, de stagiair achter de knopjes, de floormanager, de Voetbal Inside app, Peter Rudolf de Vries, Dennis Schouten, R. Wiebel, Niko Bellic uit New York, Directeurtje, Barbara Barend, Toine from Pepperstreets, Jean-Marie Pfaff, Steve McClaren, Andy van der Meijde, Michel van Egmond, Recep Tayyip Erdoğan, Fernando Ricksen, Sir Alex Ferguson, Koert Westerman, Mario Been, Louis van Gaal, ´eljko Petrović, French Corner, Bert van Marwijk, Cor Pot, Sjaak Swart, Frans Bauer, Hans van Breukelen, Rudi Dil, Eva Braun, George Baker, Man bijt Hond, Lellebel, Jandino, Humberto Tan, Bart Nolles, de UEFA Europa League, Gerard Joling, Patricia Paay, Kees Jansma, Jack van Gelder, Koning Toto, Sjeik Telmachientje, Harry Vermeegen, Jaap Stam, Marco van Basten, Celine, de sidekicks van Genee, Jan Mulder, Ronald Koeman, Ronald Waterreus, Mark van Bommel, Jan van Halst, Frank en Ronald de Boer, Willy en René van de Kerkhof, Ron Jans, Chris Woerts, Hans Kraay sr., Johan Cruijff, Jules Deelder en RTL7.









pi_193782181
De heren zitten na de zomer gewoon weer aan dezelfde tafel.

Ome john gaat ze dit niet cadeau doen.
speak only if it improves the silence.
pi_193782197
Veronica heeft nog steeds CL voetbal.
pi_193782223
Misschien had ik toch steuntje in de rug voor VI #4 moeten maken :o
  donderdag 25 juni 2020 @ 13:38:08 #5
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193782242
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:33 schreef TjjWester het volgende:
Ome john gaat ze dit niet cadeau doen.
dat sowieso niet maar hij betaalt ook niet vooruit neem ik aan
  Moderator donderdag 25 juni 2020 @ 13:38:10 #6
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_193782243
Topic 23 in een week dit _O-
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Forum Admin donderdag 25 juni 2020 @ 13:38:14 #7
35723 crew  GGMM
pi_193782246
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien had ik toch steuntje in de rug voor VI #4 moeten maken :o
Ja, dit is jouw schuld.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 25 juni 2020 @ 13:38:44 #8
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193782252
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien had ik toch steuntje in de rug voor VI #4 moeten maken :o
pi_193782263
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat sowieso niet maar hij betaalt ook niet vooruit neem ik aan
Hij kan ze wel aan hun contract houden, er is immers geen verstoorde werkrelatie met de werkgever.
speak only if it improves the silence.
pi_193782265
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:34 schreef Zipportal het volgende:
Veronica heeft nog steeds CL voetbal.
Dan gaat Genee toch lekker met Advocaat en De Boer zitten.
  donderdag 25 juni 2020 @ 13:39:30 #11
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193782266
Danny Vera wordt ‘na vier jaar wachten’ voor de eerste keer vader

Vrolijk nieuws voor Danny Vera: de 43-jarige zanger en zijn vrouw Escha Tanihatu (35) zijn in verwachting van hun eerste kindje. Danny deelde daar vandaag een foto van op zijn Instagram.

,,Je liet ons bijna 4 jaar lang op je wachten, maar we mogen je dan eindelijk dit jaar verwelkomen in de Vera familie”, schrijft de 43-jarige zanger onder de foto. Op het plaatje legt Danny zijn hand op Escha’s buik, geeft haar een kus op de schouder en houdt het boek The Dad vast.

In de reacties krijgt het stel felicitaties van onder andere DI-RECT en Erwin Nyhoff. Danny en Escha trouwden in 2013.

https://www.ad.nl/show/da(...)keer-vader~a5063a45/

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_193782307
Lekker belangrijk welke nobuddies ze feliciteerden.

Who gives a fuck weet je wel. Who the fuck are they. Fuck joe.
  donderdag 25 juni 2020 @ 13:42:33 #13
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_193782314
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:39 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Hij kan ze wel aan hun contract houden, er is immers geen verstoorde werkrelatie met de werkgever.
Hoeft ook niet. Verstoorde arbeidsrelatie met collega is voldoende. Vaak bij een arbeidsconflict tussen collega's eindigt dat met een opzegging.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_193782319
Van der Gijp en ik zouden volledig ongeloofwaardig zijn als we met Wilfred dit programma op deze manier blijven maken. We hebben dit principiële besluit genomen", aldus de analist. Het steekt Derksen vooral dat de presentator in de thema-uitzending over racisme afgelopen maandag hem liet vallen. Ook Van der Gijp was zeer kritisch op Genee; de analist beschuldigde zijn collega van 'NSB-methodes'.

"Als Wilfred mij een foto toont van Akwasi dan weet hij dat ik daar op reageer en dat vindt hij dan uitstekend", vervolgt Derksen. "Later, in dat debat, neemt hij het me kwalijk dat ik dat heb gezegd. Dat is hypocriet, met zo iemand kan ik niet meer om de tafel zitten. Dan ben ik ongeloofwaardig. Het is het duurste principiële besluit dat ik ooit heb genomen, want ik gooi 600.000 euro weg."

Woensdagavond kwam het tot een gesprek tussen de drie heren, maar Derksen herhaalt dat ze niets zijn opgeschoten. "We hebben onze grieven neergelegd, ook Wilfred. Het liep behoorlijk uit de hand, de emoties liepen hoog op, dus toen is er gezegd: laten we het even laten bezinken en over een paar weken nog een keer het gesprek aangaan. Ik zal niet zeggen dat Van der Gijp en ik nooit meer kunnen samenwerken met Wilfred, maar in de setting van Veronica Inside kan dat niet meer."
AFCA!
pi_193782337
quote:
13s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:38 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, dit is jouw schuld.
Sorry maat.
  donderdag 25 juni 2020 @ 13:43:44 #16
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_193782339
600k 😯
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_193782349
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:42 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Hoeft ook niet. Verstoorde arbeidsrelatie met collega is voldoende. Vaak bij een arbeidsconflict tussen collega's eindigt dat met een opzegging.
Dat kan alleen als de werkgever meewerkt. Voor talpa het is het tegenovergestelde juist aantrekkelijk.
speak only if it improves the silence.
  donderdag 25 juni 2020 @ 13:44:20 #19
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193782354
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:43 schreef Pvt.Webster het volgende:
600k 😯
2 jaar.
  Forum Admin donderdag 25 juni 2020 @ 13:44:38 #20
35723 crew  GGMM
pi_193782361
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Sorry maat.
Misschien is het nog niet te laat.

Ik verwacht vandaag een nieuw filmpje.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_193782378
Heeft Brinks al faillisement aangevraagd? Hahahaha
  donderdag 25 juni 2020 @ 13:46:08 #22
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193782384
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:44 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

2 jaar.
Ik wil Genee wel vervangen.
pi_193782415
quote:
VVD-fractievoorzitter Klaas Dijkhoff bevestigt dat hij na de ophef over de Akwasi-grap contact zocht met Wilfred Genee.
https://www.telegraaf.nl/(...)VZ9yYidePouNZzb81ObY

telegraaf premium , wat Gijp zei over Dijkhof klopte
pi_193782417
Hansie presentator, naampie veranderen naar Funny Videos en Wilfred voortaan als gast naast Johan en René. Mooi man.
  donderdag 25 juni 2020 @ 13:49:08 #25
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_193782430
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:42 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Hoeft ook niet. Verstoorde arbeidsrelatie met collega is voldoende. Vaak bij een arbeidsconflict tussen collega's eindigt dat met een opzegging.
Daarvoor hoeven ze alleen maar even de beelden terug te kijken hehehe
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')