quote:Wat leuk!!!!!
Op zaterdag 18 januari 2003 11:07 schreef thurminator het volgende:
Eindelijk is het dan zover, twee jong-gehandicapten krijgen de kans om de rest van hun leven bij elkaar te zijn!!!
quote:Idd, ik ken het zelf, zoveel te doen en te beslissen wat je samen wilt!
Dus nou breekt er een spannende tijd voor ons aan, nou gaan we alle spullen voor het huis kopen en daar komt nog een hoop bij kijken, daar schrokken wij zelf van!
Heel veel geluk toegewenst samen
[Dit bericht is gewijzigd door The-What op 07-03-2003 21:08]
quote:Nog 13 dagen
Op zaterdag 15 maart 2003 11:01 schreef thurminator het volgende:
Nog twee weekjes maar...
quote:Oeps, paar daagjes vergeten te posten
Op maandag 17 maart 2003 10:37 schreef thurminator het volgende:
En weer een dag minder...Nog 12 daagjes
Nog 8 dagen maar!!
stiekem schopje...
quote:Weet ik nog niet, heb nog geen antwoord van Chello gekregen...
Op vrijdag 21 maart 2003 21:50 schreef Nyame het volgende:
is de internetaansluiting al geregeld?
Nou ja zeg, waarom maakt chello niet een beetje haast met die aansluiting? Straks kunnen jullie niet meer op Fok! en dan missen wij alle goede berichtgevingen over hoe gelukkig jullie zijn en hoe goed het gaat enzo!
Is verder de inrichting ect. al een beetje op orde?
quote:Nu nog 6 eigenlijk, we gaan er van zondag op maandag pas echt slapen/wonen.
Op zaterdag 22 maart 2003 09:23 schreef Nyame het volgende:
nog 7 daagjes!
quote:Heb een brief gestuurd omdat ik er telefonisch niet door kwam
Nou ja zeg, waarom maakt chello niet een beetje haast met die aansluiting? Straks kunnen jullie niet meer op Fok! en dan missen wij alle goede berichtgevingen over hoe gelukkig jullie zijn en hoe goed het gaat enzo!
quote:Het dressoir is zaterdag verhuist, onze bedden staan er, vandaag word de eettafel verhuist en zo langzaamaan komt alles op z'n plek
Is verder de inrichting ect. al een beetje op orde?
BTW heb je op msn proberen toe te voegen maar je bent op Thurmie's lijst terecht gekomen
quote:Maar nou sta je ook op Troela's lijst
Op maandag 24 maart 2003 11:14 schreef troela het volgende:
BTW heb je op msn proberen toe te voegen maar je bent op Thurmie's lijst terecht gekomen
quote:Morgen tot en met donderdag zitten we zonder internet en dus zullen we ook niet op FOK! kunnen komen...
Op zaterdag 29 maart 2003 21:45 schreef troela het volgende:
Laatste dag op mijn oude adres samen met Thurmie!!
quote:Vanavond is het zover!!!
Op zondag 30 maart 2003 09:06 schreef YPPY het volgende:
En? En? En? Zijn jullie nu al verhuisd? Of hebben jullie toch nog internet? Hoe is het nieuwe huis?
Donderdag komt Chello internet weer aansluiten dus dat word afkicken Het huis is heel mooi geworden, vandaag gaan we alles op z'n plaats zetten en vanavond slapen we er voor het eerst.
* Thurminator & Troela zeggen houdoe!!!
Het bevalt ons heel goed in ons huisje, het was alleen wel even wennen in het begin maar het gaat nu uitstekend!
quote:Wat leuk! Hoe ziet jullie huis er uit? Leuke kleurtjes en dingetjes? Vertel!
Op donderdag 3 april 2003 13:40 schreef troela het volgende:
Yes, we hebben weer internet.Het bevalt ons heel goed in ons huisje, het was alleen wel even wennen in het begin maar het gaat nu uitstekend!
quote:Ik heb de vriend van m'n zus gevraagt om foto's te maken, die heeft een digitale camera dus dan kan ik ze zelfs al hier plaatsen!!
Op donderdag 3 april 2003 13:47 schreef YPPY het volgende:[..]
Wat leuk! Hoe ziet jullie huis er uit? Leuke kleurtjes en dingetjes? Vertel!
quote:Leuk! Spannend! Maar het bevalt dus wel? Samenwonen is leuk.
Op donderdag 3 april 2003 15:11 schreef thurminator het volgende:[..]
Ik heb de vriend van m'n zus gevraagt om foto's te maken, die heeft een digitale camera dus dan kan ik ze zelfs al hier plaatsen!!
Geniet er maar lekker van samen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |