abonnement Unibet Coolblue
pi_193796665
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:33 schreef fietsie het volgende:
Ik heb een keurig kortemouwenoverhemd over band-tshirt en zwarte spijkerbroek gedaan.

Want dag op kantoorwerkplek.
De mannen op mijn werk zijn echt gek hoor, we zitten de hele dag in een zweetloods, waar we door de hele wereld zijn vergeten en er hooguit 1 keer per week iemand van management voorbij zeilt en 1 keer per week een verdwaalde klant binnenstapt. En dan maar piepen dat ze het niet vinden kunnen om in een korte broek te komen :') Dan doe je het jezelf aan hoor lieve mannen :')

Overigens draag ik ook nooit korte broeken en zijn mijn jurkjes meer voor herfst/winter, maar ik vind blote bovenbenen die elkaar raken gewoon zo ergerlijk. In privesfeertje kun je zo zitten/hangen dat het allemaal niet uitmaakt, maar op het werk draag ik liever een wat luchtigere lange broek. Ook omdat airco op de huid direct op mn darmen slaat trouwens :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193796670
Mini je bent zo slank. _O_
  vrijdag 26 juni 2020 @ 09:40:15 #253
221912 minilot
Nancy boy
pi_193796675
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:38 schreef z80 het volgende:
Goedkope Chinese korte spijkerbroek en floder T-shirt. Thuiswerken zonder webcam ^O^ .
Ongeschorenbenenboks? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_193796681
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb mijn spuuglelijke zomerse soepjurk aan. Het enige dat draaglijk is met deze temperaturen. Hij is zo enorm gerafeld dat hij eigenlijk al een paar jaar niet meer kan. Hij overlijdt hopelijk niet voor september. Ik denk dat ik hem na de zomer laat klonen door deze of gene.
Ik wil ook eens zo'n heerlijke soepjurk die je nu keiveel ziet. Maar deze vallen op mij altijd, eeh... anders... dan op de popjes in het straatbeeld :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 26 juni 2020 @ 09:41:10 #255
221912 minilot
Nancy boy
pi_193796686
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:39 schreef Myraela het volgende:
Mini je bent zo slank. _O_
Moet je de cellulitisachterkant eens zien. ;) Maar boeien. Warm.
Let me see you stripped down to the bone
pi_193796688
Zo eens even opzoeken wat het uurnummer voor douchenindetijdvandebaasis...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193796689
Ik heb een bikini met een dun jurkje eroverheen aan. Hoopvol dat ik vandaag wel even in de tuin kan zitten. Gisteren van half 8 tot half 10 gewerkt, dat was niet de fijnste dag.
pi_193796699
Ik heb trouwens een nieuw jurkje, eindelijk eentje die lang genoeg is voor kantoor. Zal even aandoen om een foto te maken. Ik ben er helemaal blij mee.
  vrijdag 26 juni 2020 @ 09:42:52 #259
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193796705
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De mannen op mijn werk zijn echt gek hoor, we zitten de hele dag in een zweetloods, waar we door de hele wereld zijn vergeten en er hooguit 1 keer per week iemand van management voorbij zeilt en 1 keer per week een verdwaalde klant binnenstapt. En dan maar piepen dat ze het niet vinden kunnen om in een korte broek te komen :') Dan doe je het jezelf aan hoor lieve mannen :')

Overigens draag ik ook nooit korte broeken en zijn mijn jurkjes meer voor herfst/winter, maar ik vind blote bovenbenen die elkaar raken gewoon zo ergerlijk. In privesfeertje kun je zo zitten/hangen dat het allemaal niet uitmaakt, maar op het werk draag ik liever een wat luchtigere lange broek. Ook omdat airco op de huid direct op mn darmen slaat trouwens :D
Mjah ik moet vanmiddag een meeting van het pakkencontingent in goede banen leiden, om dan in een Fluffy outfit *] daar te gaan staan dat lijkt me geen productieve aanpak..

*] Gabriel Iglesias
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 26 juni 2020 @ 09:43:28 #260
221912 minilot
Nancy boy
pi_193796712
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb mijn spuuglelijke zomerse soepjurk aan. Het enige dat draaglijk is met deze temperaturen. Hij is zo enorm gerafeld dat hij eigenlijk al een paar jaar niet meer kan. Hij overlijdt hopelijk niet voor september. Ik denk dat ik hem na de zomer laat klonen door deze of gene.
Nou ben ik er wel benieuwd naar! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_193796715
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja gek ik gaat hier met al mijn anoniemerteitsissues een beetje de bandnaam van de man droppen zeker :D

Maar de mijne heeft een ronde, diepe hals, is flobberig en donkergroen O+
Je wil er niet meer medegroupies bij? :{

Ik werd vannacht echt badend in het zweet wakker. Het hielp misschien niet dat ik tegen vriend aan lag. Ik ben me maar even droog gaan wrijven met een handdoek, niet normaal :') Terwijl het eigenlijk niet eens echt warm was op de slaapkamer, dus ik zal wel onrustig gedroomd hebben ofzo.

Zwarte tanktop en groene harembroek hier. Ik heb uitslag op mijn benen dus ik had het lef niet voor hotpants, steekt zo af tegen dat wit :P

Verder ben ik aan het twijfelen of ik vandaag braaf aan de studie ga of dat ik mee ga naar een actie. Nadeel van die actie; het wordt natuurlijk belachelijk warm en het is midden op de dag. :{
Voordeel van de actie: ik kan wel met mijn ogen rollen naar dat groepje 'strijders' van de FDF' die altijd luid aankondigen dat ze de boel komen verstieren, maar dan uiteindelijk niks doen als er teveel politie staat. (En die staat er vanmiddag). :P
  vrijdag 26 juni 2020 @ 09:44:00 #262
221912 minilot
Nancy boy
pi_193796718
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:42 schreef Myraela het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw jurkje, eindelijk eentje die lang genoeg is voor kantoor. Zal even aandoen om een foto te maken. Ik ben er helemaal blij mee.
W00t! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 26 juni 2020 @ 09:44:16 #263
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193796720
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik wil ook eens zo'n heerlijke soepjurk die je nu keiveel ziet. Maar deze vallen op mij altijd, eeh... anders... dan op de popjes in het straatbeeld :D
Ik kan met de mijne ook echt niet over straat. Ik kan nog net even de tuin in als ik niet te veel hoef te bukken. Hij is nogal laag aan de voorkant. En niet op een sexy manier.
Spoilers!
pi_193796733
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:42 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mjah ik moet vanmiddag een meeting van het pakkencontingent in goede banen leiden, om dan in een Fluffy outfit *) daar te gaan staan dat lijkt me geen productieve aanpak..

*) Gabriel Iglesias
[ afbeelding ]
Waarom niet. Sportbroekje aan zonder undies en lekker wijdbeens zitten :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:43 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Je wil er niet meer medegroupies bij? :{

Ik werd vannacht echt badend in het zweet wakker. Het hielp misschien niet dat ik tegen vriend aan lag. Ik ben me maar even droog gaan wrijven met een handdoek, niet normaal :') Terwijl het eigenlijk niet eens echt warm was op de slaapkamer, dus ik zal wel onrustig gedroomd hebben ofzo.

Zwarte tanktop en groene harembroek hier. Ik heb uitslag op mijn benen dus ik had het lef niet voor hotpants, steekt zo af tegen dat wit :P

Verder ben ik aan het twijfelen of ik vandaag braaf aan de studie ga of dat ik mee ga naar een actie. Nadeel van die actie; het wordt natuurlijk belachelijk warm en het is midden op de dag. :{
Voordeel van de actie: ik kan wel met mijn ogen rollen naar dat groepje 'strijders' van de FDF' die altijd luid aankondigen dat ze de boel komen verstieren, maar dan uiteindelijk niks doen als er teveel politie staat. (En die staat er vanmiddag). :P
Je studie draagt op lange termijn meer bij aan "the cause". Dus daar op focussen lijkt me beter!

En altijd meer groupies welkom natuurlijk *O* maar dan moet je ze zelf even ontdekken :p
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193796744
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:34 schreef minilot het volgende:

[..]

:D Ermageeeeeeerd!

Ik heb The Cure, wat heb jij?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook stuurs kijken en niet eerst de spiegel poetsen, yo! :+
*Pfietfieew!*

*Wacht op foto Myraela*
  vrijdag 26 juni 2020 @ 09:45:46 #266
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193796745
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Waarom niet.
De uiteindelijke beslissers daar zijn twee engnekken die dat soort dingen meenemen in hun beeldvorming.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193796756
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

De uiteindelijke beslissers daar zijn twee engnekken die dat soort dingen meenemen in hun beeldvorming.
Ha, nog iets toegevoegd :p

Had em eigenlijk weggehaald, maar ja dat kutgequote atm :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 26 juni 2020 @ 09:46:19 #268
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193796757
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik kan met de mijne ook echt niet over straat. Ik kan nog net even de tuin in als ik niet te veel hoef te bukken. Hij is nogal laag aan de voorkant. En niet op een sexy manier.
Sorry hoor maar het verhaal wordt alleen maar beter *)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 26 juni 2020 @ 09:46:44 #269
221912 minilot
Nancy boy
pi_193796764
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

De uiteindelijke beslissers daar zijn twee engnekken die dat soort dingen meenemen in hun beeldvorming.
..wat je mede in stand houdt door er rekening mee te houden natuurlijk :+
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 26 juni 2020 @ 09:47:00 #270
221912 minilot
Nancy boy
pi_193796768
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:46 schreef fietsie het volgende:

[..]

Sorry hoor maar het verhaal wordt alleen maar beter *)
Eens!
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 26 juni 2020 @ 09:47:15 #271
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193796773
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ha, nog iets toegevoegd :p

Had em eigenlijk weggehaald, maar ja dat kutgequote atm :D
Dat deed ik gistermiddag in het zonnetje op mijn eigen tuinbankje al genoeg :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 26 juni 2020 @ 09:47:47 #272
221912 minilot
Nancy boy
pi_193796780
Balen van de uitslag, Candaas! :*
Veel last ervan?
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 26 juni 2020 @ 09:47:51 #273
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193796782
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:46 schreef minilot het volgende:

[..]

..wat je mede in stand houdt door er rekening mee te houden natuurlijk :+
Neuh, die gaan nooit hun gedrag veranderen. Ze horen eigenlijk in jouw dorp te wonen zegmaar.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193796783
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik kan met de mijne ook echt niet over straat. Ik kan nog net even de tuin in als ik niet te veel hoef te bukken. Hij is nogal laag aan de voorkant. En niet op een sexy manier.
Jij hebt toch meer een landgoed dan een tuin?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 26 juni 2020 @ 09:49:07 #275
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193796799
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 09:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou ben ik er wel benieuwd naar! *O*
Nope. Ik heb geen spiegel dus kan geen foto maken *O*
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')