abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 juni 2020 @ 11:36:55 #1
354685 JoepVaKirchroa
Kirchroa Alaaf !
pi_193766064
Bron: https://nos.nl/artikel/23(...)-was-geen-strop.html

quote:
De FBI staakt het onderzoek naar de doodsbedreiging aan het adres van Nascar-coureur Bubba Wallace. De enige zwarte coureur uit de zeer populaire Amerikaanse autosportcompetitie vond twee dagen geleden op het circuit van Talladega in de staat Alabama een strop in zijn garagebox, waarna grote commotie ontstond. Volgens de FBI berust de zaak op een misverstand.

Het incident werd gezien als een reactie op de demonstraties tegen racisme in de Verenigde Staten na de dood van George Floyd, een zwarte inwoner van Minneapolis die door gewelddadig politie-ingrijpen om het leven kwam.

Foto's en videomateriaal als bewijs
Nadat zondag de strop in de garagebox was ontdekt, stelde de FBI meteen een onderzoek in. Daaruit is nu gebleken dat het bewuste stuk touw niet een strop was, maar een lus die gebruikt wordt om een garagedeur te openen. De lus was losgeraakt van de deur en elders in de box gehangen. Bovendien hing het touw al sinds oktober op de bewuste plek. De FBI beschikt over foto's en videomateriaal die een en ander bewijzen.

De directie van Nascar bevestigt de bevindingen van de FBI. Ook zegt Nascar dat het touw al in de garagebox hing voordat zelfs maar bekend was dat het team van Wallace die box toegewezen zou krijgen. Alle bewijsmateriaal duidt er volgens Nascar en de FBI op dat er geen sprake is van een misdrijf.

Wallace is blij met de uitkomst van het onderzoek, maar is boos op mensen die zijn integriteit nu in twijfel trekken. "Mensen proberen mijn karakter te testen, twijfelen aan de persoon die ik ben en aan mijn integriteit. Het zag er duidelijk uit als een strop die iemand geknoopt heeft en niet als een lus om een deur te openen."

Steunbetuiging
Maandagavond, nog voordat het nieuws van de FBI naar buiten was gekomen, brachten alle Nascar-coureurs voor het begin van de race in Talladega een steunbetuiging aan Wallace. Gezamenlijk duwden ze zijn auto naar de voorste rij en vormden een kring rond hun zwarte collega. Werknemers van het circuit hadden de tekst #IStandWithBubbaWallace op het grasveld geschilderd.

Mit inne feste paaf, sjpringt d'r joep van d'r zokkel aaf. En dan mit jans vöal alaaf , jeet heë d'r maat óp en aaf.
pi_193766083
:')
  woensdag 24 juni 2020 @ 11:41:16 #3
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193766124
quote:
Daaruit is nu gebleken dat het bewuste stuk touw niet een strop was, maar een lus die gebruikt wordt om een garagedeur te openen. De lus was losgeraakt van de deur en elders in de box gehangen. Bovendien hing het touw al sinds oktober op de bewuste plek. De FBI beschikt over foto's en videomateriaal die een en ander bewijzen.

Het resultaat van een totaal gepolariseerd en uit de handen gelopen debat.

edit: zal wel druk worden op social media. Heeft Smollet al gereageerd?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_193766126
Negers die Bubba heten :') Hoe kan ik dan geen vooroordelen hebben :')

DROP THE SOAP!

U MAD?
  woensdag 24 juni 2020 @ 11:41:24 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_193766127
Toch apart dat in een land dat volgens BLM keihard tot op het bot racistisch is men elke keer met fake dingen op de proppen moet komen om hun gelijk te halen :').

Als het echt zo erg zou zijn zou je denken dat ze met echte voorbeelden kunnen komen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 24 juni 2020 @ 11:41:31 #6
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193766133
Het is erg lastig om een zwarte rassenophitser te zijn. Er is zo weinig racisme van blanken jegens zwarten, dat het gewoon te moeilijk is om iets geloofwaardigs te hoaxen.

En ook: kneuzen als Jussie Smolett, Bubba Wallace en Colin Kaepernick zijn/waren middelmatig getalenteerden in de nadagen van hun carrière. Het is niks meer dan chantage om gelden te blijven ontvangen.
pi_193766135
De "strop" in kwestie. :')

  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2020 @ 11:41:58 #8
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193766138
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
Negers die Bubba heten :') Hoe kan ik dan geen vooroordelen hebben :')

DROP THE SOAP!

[ afbeelding ]
Maar hij heet eigenlijk Darrell.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2020 @ 11:43:00 #9
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193766155
Het is wel vermakelijk om te zien hoe allerlei domme mensen nu Wallace zelf gaan verwijten iets in scene gezet te hebben :D

Ja, het was - zo blijkt - uiteindelijk (gelukkig!) toch geen racistische bedreiging. Nee, Wallace heeft - zo blijkt ook - niet zelf iets in scene gezet en dus niet lopen liegen.

Nog leuker: mensen die werkelijk nooit NASCAR kijken, maar nu massaal komen rondbazuinen hoe slecht hij is, want dat hebben ze ergens op Reddit ofzo gelezen _O- Zonder dat ze een woord zeggen over de vele huidige coureurs die een heel stuk slechter zijn :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 24 juni 2020 @ 11:45:30 #10
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193766192
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:43 schreef heywoodu het volgende:
Het is wel vermakelijk om te zien hoe allerlei domme mensen nu Wallace zelf gaan verwijten iets in scene gezet te hebben :D

Ja, het was - zo blijkt - uiteindelijk (gelukkig!) toch geen racistische bedreiging. Nee, Wallace heeft - zo blijkt ook - niet zelf iets in scene gezet en dus niet lopen liegen.

Nog leuker: mensen die werkelijk nooit NASCAR kijken, maar nu massaal komen rondbazuinen hoe slecht hij is, want dat hebben ze ergens op Reddit ofzo gelezen _O- Zonder dat ze een woord zeggen over de vele huidige coureurs die een heel stuk slechter zijn :+
Hij heeft het lekker uit lopen melken, dat kan je hem zeker kwalijk nemen. Die hele racismereflex is zijn eigen keuze geweest.

#noosecar
pi_193766193
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:41 schreef Aurelius het volgende:
De "strop" in kwestie. :')

[ afbeelding ]
nee dit is niet waar toch?
U MAD?
pi_193766198
Msm die fakenews (iig altijd de intentie er maar gelijk bij verzint) in de ether gooit met weinig tot geen correctie.

50 nieuwsberichten met strop gevonden = RACISME en maar enkele dat het er al jaren lag en vrijwel zeker geen fuck met de hersenspinsels van wat progressieve mensen te maken heeft.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2020 @ 11:46:21 #13
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193766204
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:45 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Hij heeft het lekker uit lopen melken, dat kan je hem zeker kwalijk nemen. Die hele racismereflex is zijn eigen keuze geweest.

#noosecar
Gezien de huidige omstandigheden is het echt niet heel erg moeilijk om die reflex te begrijpen als een teamlid jou vertelt dat er een strop in jouw garage is gevonden. Dat het uiteindelijk geen strop was kun je Wallace niet kwalijk nemen, je kunt hooguit zeggen dat het betreffende teamlid overdreven reageerde.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193766224
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Gezien de huidige omstandigheden is het echt niet heel erg moeilijk om die reflex te begrijpen als een teamlid jou vertelt dat er een strop in jouw garage is gevonden. Dat het uiteindelijk geen strop was kun je Wallace niet kwalijk nemen, je kunt hooguit zeggen dat het betreffende teamlid overdreven reageerde.
Heywoodu, even rustig nu. Kalm. Bloeddruk laten zakken, geen stress. Maar is het de strop uit dat plaatje van hierboven?
U MAD?
pi_193766235
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

nee dit is niet waar toch?
Soortgelijke in een andere garagebox. Touwtje op de poort open te houden ofzo. Die van Wallace was blijkbaar losgeraakt, en toen heeft iemand heeft aan het plafond vastgemaakt om hem niet kwijt te raken.

Serieus, zo herken je de echte racisten. Altijd maar meteen van het slechte uitgaan. :{
  woensdag 24 juni 2020 @ 11:48:36 #16
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193766244
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Gezien de huidige omstandigheden is het echt niet heel erg moeilijk om die reflex te begrijpen als een teamlid jou vertelt dat er een strop in jouw garage is gevonden. Dat het uiteindelijk geen strop was kun je Wallace niet kwalijk nemen, je kunt hooguit zeggen dat het betreffende teamlid overdreven reageerde.
Dus in plaats van zelf poolshoogte nemen ga je maar lekker mee in de hysterie? Dat zijn dezelfde types die zich beet laten nemen door nepnieuws. Je zou maar zelf onderzoek doen. Nee, gewoon lekker meegaan in je wordt verteld. Een beetje als een slaaf.
pi_193766252
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:48 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Soortgelijke in een andere garagebox. Touwtje op de poort open te houden ofzo. Die van Wallace was blijkbaar losgeraakt, en toen heeft iemand heeft aan het plafond vastgemaakt om hem niet kwijt te raken.

Serieus, zo herken je de echte racisten. Altijd maar meteen van het slechte uitgaan. :{
Als dit waar is.....
U MAD?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2020 @ 11:49:32 #18
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193766255
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Heywoodu, even rustig nu. Kalm. Bloeddruk laten zakken, geen stress. Maar is het de strop uit dat plaatje van hierboven?
Ik ben heerlijk rustig, gisteravond lekker genoten van waar het hier uiteindelijk om gaat: de race O+

Het is een of ander touw om iets te te bedienen, waar een van de teamleden iets kwaads in zag (niet geheel vreemd, gelet op het redneckgehalte in Alabama en Wallace's strijd tegen de Confederate-vlag, maar).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193766283
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Als dit waar is.....
het is waar en te absurd voor woorden.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 24 juni 2020 @ 11:51:53 #20
354685 JoepVaKirchroa
Kirchroa Alaaf !
pi_193766295
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Gezien de huidige omstandigheden is het echt niet heel erg moeilijk om die reflex te begrijpen als een teamlid jou vertelt dat er een strop in jouw garage is gevonden. Dat het uiteindelijk geen strop was kun je Wallace niet kwalijk nemen, je kunt hooguit zeggen dat het betreffende teamlid overdreven reageerde.
Onzin, wellicht wou een dwerg zich ophangen maar werd hij door hem gestoord toen hij de garage binnen kwam lopen. Niets racistisch aan.

Gezien de gespannen sfeer mbt BLM was het verstandiger geweest om dit eerst goed uit te zoeken ipv meteen racisme te roepen en dus nog meer olie op het vuur te gooien met het gevaar dat er weer in protesten mensen sterven en hele winkel gebieden geplunderd worden.

Waarschijnlijk als hij het eerst goed had besproken dan hadden mensen met kennis hem kunnen vertellen dat ze het gebruiken om deuren open te houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door JoepVaKirchroa op 24-06-2020 11:53:57 (open te houden ipv openen..) ]
Mit inne feste paaf, sjpringt d'r joep van d'r zokkel aaf. En dan mit jans vöal alaaf , jeet heë d'r maat óp en aaf.
  woensdag 24 juni 2020 @ 11:53:21 #21
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_193766315
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:41 schreef Aurelius het volgende:
De "strop" in kwestie. :')

[ afbeelding ]
Neeee dit kan echt niet _O-
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 24 juni 2020 @ 11:54:44 #22
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193766337
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

nee dit is niet waar toch?
Was voor zijn BBC. ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 24 juni 2020 @ 11:54:54 #23
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193766342
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:41 schreef Aurelius het volgende:
De "strop" in kwestie. :')

[ afbeelding ]
Is dit serieus waar het om gaat? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 24 juni 2020 @ 11:56:39 #24
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193766359
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:41 schreef Aurelius het volgende:
De "strop" in kwestie. :')

[ afbeelding ]
Whut?

_O-

Dit is toch voor iedereen duidelijk dat dit gewoon het hengsel van de roldeur is?
Wat een heisa om niets weer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 24 juni 2020 @ 11:56:51 #25
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193766364
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Toch apart dat in een land dat volgens BLM keihard tot op het bot racistisch is men elke keer met fake dingen op de proppen moet komen om hun gelijk te halen :').

Als het echt zo erg zou zijn zou je denken dat ze met echte voorbeelden kunnen komen :').
Dit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_193766366
Hier wat meer foto's en een filmpje.

https://disrn.com/news/fb(...)ope-there-since-2019
pi_193766380
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:41 schreef Aurelius het volgende:
De "strop" in kwestie. :')

[ afbeelding ]
Net groot genoeg om mijn parkiet aan op te hangen. :') En hier is serieus iemand stampij over gaan lopen maken?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 24 juni 2020 @ 11:58:55 #28
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193766392
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:51 schreef JoepVaKirchroa het volgende:

[..]

Onzin, wellicht wou een dwerg zich ophangen maar werd hij door hem gestoord toen hij de garage binnen kwam lopen. Niets racistisch aan.

Gezien de gespannen sfeer mbt BLM was het verstandiger geweest om dit eerst goed uit te zoeken ipv meteen racisme te roepen en dus nog meer olie op het vuur te gooien met het gevaar dat er weer in protesten mensen sterven en hele winkel gebieden geplunderd worden.

Waarschijnlijk als hij het eerst goed had besproken dan hadden mensen met kennis hem kunnen vertellen dat ze het gebruiken om deuren open te houden.
Tuurlijk ga je eerst keihard racisme roepen. Zo hoort dat als goedbetaamd blm'ert. Daarna zie je wel weer na of het echt zo is.
Lekker je onderbuik legen...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_193766398
100% dat dit in scène is gezet door Bubba. Die dacht.. wat Jussie Smollett kan, kan ik beter 😂
pi_193766403
pi_193766430
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:59 schreef Aurelius het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 24 juni 2020 @ 12:01:41 #32
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_193766431
Bubba betaalde twee Nigeriaanse broers om het nieuwe NASCAR-logo te onthullen.

  woensdag 24 juni 2020 @ 12:02:18 #33
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193766442
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:59 schreef Aurelius het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
Priceless!
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_193766465


Eindelijk begrijp ik wat "systematic racism" is. ^O^
  woensdag 24 juni 2020 @ 12:16:14 #35
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_193766619
De beste man is nog niet eens caramelbruin dat vind ik nog wel het meest bijzondere. Maar overal hebben ze het over de zwarte coureur.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_193766805
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:59 schreef Aurelius het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahahahaha
U MAD?
pi_193766824
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:16 schreef fathank het volgende:
De beste man is nog niet eens caramelbruin dat vind ik nog wel het meest bijzondere. Maar overal hebben ze het over de zwarte coureur.
Als jij naar Benidorm bent geweest om te zonnen mag je ook vooraan bij BLM broer.
U MAD?
pi_193766842
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:51 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

het is waar en te absurd voor woorden.
Dit.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_193766891
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:41 schreef Aurelius het volgende:
De "strop" in kwestie. :')

[ afbeelding ]
En er is niemand die dan zegt ‘Ow dat, dat is een touwtje met een lusje om de deur open te maken’ Nee! 15! FBI agenten erop! :') Dat land is kapot.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_193766893
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:16 schreef fathank het volgende:
De beste man is nog niet eens caramelbruin dat vind ik nog wel het meest bijzondere. Maar overal hebben ze het over de zwarte coureur.
Er zijn 2 smaken bij onze progressieve mede mens.

Mensen met kleur en mensen zonder kleur.
pi_193766909
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_193766919
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:33 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

En er is niemand die dan zegt ‘Ow dat, dat is een touwtje met een lusje om de deur open te maken’ Nee! 15! FBI agenten erop! :') Dat land is kapot.
Niemand durft dat schijnbaar meer, als de dood om voor racist uitgemaakt te worden. Dus gaat iedereen maar mee in deze onzin.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_193766921
quote:
Zoals in onderstaande video van het Twitter-account van Wallace te zien is, werd hij door al zijn 39 collega's naar de grid geduwd. De coureur werd er emotioneel van en liet zijn tranen de vrije loop. De medewerkers van de Talladega Superspeedway hielden de tekst #IStandWithBubbaWallace omhoog.

"Ik ben enorm trots op iedereen in de NASCAR om de handen ineen te slaan in de strijd tegen discriminatie", aldus Hamilton op Instagram. "Dit is zoals het zou moeten zijn. Alle coureurs zijn gelijkwaardig."
:')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_193766932
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:34 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Niemand durft dat schijnbaar meer, als de dood om voor racist uitgemaakt te worden. Dus gaat iedereen maar mee in deze onzin.
Redelijk schandelijk. Sterker nog, het is zum kotzen :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_193766948
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik ben heerlijk rustig, gisteravond lekker genoten van waar het hier uiteindelijk om gaat: de race O+

Het is een of ander touw om iets te te bedienen, waar een van de teamleden iets kwaads in zag (niet geheel vreemd, gelet op het redneckgehalte in Alabama en Wallace's strijd tegen de Confederate-vlag, maar).
Ik vind het allemaal maar wat overdreven. Iedereen met een kleurtje is ineens al vanaf de geboorte het haasje..... Protesteren tegen racisme is prima, maar het signaal proberen te verdraaien met dit soort idioterie is not dun.
U MAD?
pi_193766967
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:34 schreef vosss het volgende:

[..]

:')
en dat door een touwtje om de garagebox te openen. Zou mooi zijn als er nu 39 echte stroppen voor deze imbeciel werden klaargelegd. Niet uit racisme, maar omdat hij zo'n kleinzerige idioot is.
U MAD?
  woensdag 24 juni 2020 @ 12:40:10 #47
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193766987
omg :')
pi_193767003
@DJMO zou je dit nieuwsbericht op de FP willen plaatsen aub? :)

Ps:submitten lukt me niet mobiel :?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 juni 2020 @ 12:43:30 #49
147316 crew  DJMO
#trut
pi_193767019
quote:
5s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:41 schreef vosss het volgende:
@:djmo zou je dit nieuwsbericht op de FP willen plaatsen aub? :)

Ps:submitten lukt me niet mobiel :?
Willen? Ja hoor, kunnen? Nee, ik ben niet thuis.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_193767294
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:43 schreef DJMO het volgende:

[..]

Willen? Ja hoor, kunnen? Nee, ik ben niet thuis.
Dagje vrij gekregen van Danny? _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')