iig succes
BurgerKing Rulezzzzz zijn de hamburgers zeker 2x zo groot voor dezelfde prijs.......
quote:het kan er natuurlijk ook aan liggen dat het verkeerd klaargemaakt zou zijn ofzo. Dus dan zou hij in principe wel de enige kunnen zijn.
Op zaterdag 18 januari 2003 08:34 schreef Panda het volgende:
Mogelijkheid bestaat natuurlijk altijd en overal. Bij elk restaurant.
De McDonalds let overigens erg streng op hun producten, en het mag dan misschien niet voor iedereen even lekker smaken... het lijkt me bijna onmogelijk dat je dan de enige zou zijn die er last van heeft... (massa-productie ten top)iig succes
Al die rare dingen die je in 't nieuws hoort e.d. glippen dus wel heel toevallig allemaal door mijn "steekproeven" heen. Er is dus niks *structureel* mis met het voedsel van de Mac.
telefoonnummer staat op www.mcdonalds.nl
waar ik de bovenstaande dingen alleen maar kan beamen, McDonald's heeft zeer strenge voedselveiligheids eisen en wordt niet alleen gekeurd door de keuringsdienst van waren, maar ook door keuringsdiensten van McDonald's Nederland zelf. Omdat McDonald's voor 80% uit franchisers bestaat.
Dussss neem contact op met je McDonald's restaurant....
quote:dus alleen van HEEL FF KOPEN word je al ziek?
Op zaterdag 18 januari 2003 10:04 schreef Antagonist het volgende:
Ik had laatst bij de mac heel ff 1 bigmac gekocht , 2 dagen ziek geweest,
![]()
![]()
ik kan me amper voorstellen dat je ziek word van mcfood.. heb dr 2 jaar gewerkt, ben nooit ziek geweest door t voedsel aldaar... ben dr wel ziek van, ga tegenwoordig dus maar naar BurgerKing
quote:Ik heb dat een aantal jaar geleden gehad. Was ook bij de mac geweest en na een paar uurtjes ook verschrikkelijke steken in mijn buik. Kon niet meer lopen, liggen, staan of wat dan ook. Op een gegeven moment ging het wel over, maar ik eet sinds dien nog maar heel af en toe bij de Mac.
Op zaterdag 18 januari 2003 08:03 schreef Sneakie het volgende:
Ik was dus gister naar de mc donalds geweest wat ik wel vaker doe, alleen was ik nu eens bij een andere geweest omdat die dichter in de buurt was van me vriendin, gezellig wat gegeten enzo, maar naar 2 uur begon de ellende, er begon langzaam buikpijn op te zetten, en een uur daarna had ik steken in mijn buik alsof er iemand in stak
ik ben toen naar bed gegaan maar de pijn ging niet weg, uiteindelijk rond een uur of 5 's nachts werd het wat minder, maar het ging nog niet helemaal weg, op het moment heb ik er nog last van
Zou het kunnen zijn dat het eten niet meer goed was bij de mc donalds?
als je daar ziek wordt, weet ik zeker dat het niet aan de hamburgers ligt!
quote:PAS MAAR OP: Strakts krijg je nog vette voedsel vergiftiging door Burger King, heb ik ook gehad, 1 klein zielug hamburgertje.. en heb een week met maagklachten en koorts gelopen.
Op zaterdag 18 januari 2003 08:48 schreef TheGhost het volgende:
Ligt zeker aan de schoenzolen die ze tussen hun broodje stoppen.BurgerKing Rulezzzzz zijn de hamburgers zeker 2x zo groot voor dezelfde prijs.......
ltrr
Maar die burgers enzo die eet ikdaar dus nooit
quote:ehm... nee?
Op zondag 19 januari 2003 19:42 schreef Together-Alone het volgende:
Wel eens gehoord van de 7 seconden regel..?
quote:Als je in Amerika zou wonen zou je hier miljoenen aan kunnen verdienen
Op zaterdag 18 januari 2003 08:03 schreef Sneakie het volgende:
Ik was dus gister naar de mc donalds geweest wat ik wel vaker doe, alleen was ik nu eens bij een andere geweest omdat die dichter in de buurt was van me vriendin, gezellig wat gegeten enzo, maar naar 2 uur begon de ellende, er begon langzaam buikpijn op te zetten, en een uur daarna had ik steken in mijn buik alsof er iemand in stak
ik ben toen naar bed gegaan maar de pijn ging niet weg, uiteindelijk rond een uur of 5 's nachts werd het wat minder, maar het ging nog niet helemaal weg, op het moment heb ik er nog last van
Zou het kunnen zijn dat het eten niet meer goed was bij de mc donalds?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |