abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 juni 2020 @ 14:28:58 #151
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193768282
Zo. De compost bak staat en is ingeruimd ^O^

Nu nog de tegels er uit werken en de omhoogkomende wortel van de boom verwijderen. }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 24 juni 2020 @ 14:29:42 #152
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193768291
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 14:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat is wel een van de aandachtspunten. Mogelijk op / in het dak. Zolang je er vanaf blijft is het goed, maar ik wil dakkapellen :P
Wij vonden het ook in de meterkast, rondom de kozijnen en achter de gaskachel. En overal begraven n de tuin maar dat lijkt me bij jou geen probleem.
Spoilers!
pi_193768294
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 14:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wij vonden het ook in de meterkast, rondom de kozijnen en achter de gaskachel. En overal begraven n de tuin maar dat lijkt me bij jou geen probleem.
In de meterkast? En rondom kozijnen? :D Achter de gaskachel kan ik nog wel begrijpen :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193768358
Hier zat het volgens de verkooppapieren nergens in huis. Nog geen 2 maanden later gingen de buren verhuizen en kwamen er een een week lang een mooi asbesttentje voor de deur te staan. Heel het appartement naast ons werd volledig gestript (bij de onze nooit is dat nooit gebeurd). Idem dito voor alle volgende appartementen die de verkoop in gingen.

Nouja, best, mag de woningbouw het ook terugkopen zonder dat er asbest in huis zit volgens de papieren! :{w
  woensdag 24 juni 2020 @ 14:39:06 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193768404
Woninkje te koop in Haarlem die zelfs aandacht van de lokale krant krijgt. _O-
Nogal veel aandacht voor.
Gecensureerde Fundalink:
https://www.funda.nl/koop(...)te-raamgracht-12-zw/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 24 juni 2020 @ 14:40:50 #156
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193768428
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 14:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

In de meterkast? En rondom kozijnen? :D Achter de gaskachel kan ik nog wel begrijpen :D
Ik heb geen idee waarom het in de meterkast zat. Het zat tegen de buitenmuur dus het zal met isolatie te maken hebben gehad.

We kwamen er achter dat er stroken van zo'n 20 centimeter rond de kozijnen zaten tijdens het plaatsen van nieuwe kozijnen. De kozijnmannen kwamen me halen om te zeggen dat ze absoluut geen asbest hadden gezien en dat ik er even een foto van moest maken. Ik ben blij dat ze het zo opvatten, anders hadden ze het werk stil moeten leggen.
Spoilers!
  woensdag 24 juni 2020 @ 14:43:20 #157
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193768457
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 14:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hoeveel km deed je?
Twee uur, geen km ding op fiets, met daarin wat wedstrijdjes met uk bij het over de snelweg klimmen... Moet voor haar ook beetje leuk blijven zo'n tochtje
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 24 juni 2020 @ 14:44:12 #158
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193768467
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 14:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

In de meterkast? En rondom kozijnen? :D Achter de gaskachel kan ik nog wel begrijpen :D
Er was vroeger koord, kit en een soort rubber om tochtgaten te dichten, met asbest.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 24 juni 2020 @ 14:44:24 #159
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193768471
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2020 14:39 schreef golfer het volgende:
Woninkje te koop in Haarlem die zelfs aandacht van de lokale krant krijgt. _O-
Nogal veel aandacht voor.
Gecensureerde Fundalink:
https://www.funda.nl/koop(...)te-raamgracht-12-zw/
Ik vind het echt gaaf :D
Spoilers!
  woensdag 24 juni 2020 @ 14:46:32 #160
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193768497
Ik zit echt heerlijk te lunchen. Koude pindasaus met gekookt ei, wortel, komkommer, sla en radijs. Prima voer voor deze temperatuur.
Spoilers!
  woensdag 24 juni 2020 @ 14:53:52 #161
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193768581
Zou iemand die dingen als dit verzint nou ook loonsverhogingen en schouderklopjes krijgen?

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193768594
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 14:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

In de meterkast? En rondom kozijnen? :D Achter de gaskachel kan ik nog wel begrijpen :D
Bij mijn ouders zat het in het garagedak, bij de schoorsteen van de open haard, en in de vloer en wand bij de CV-ketel, als ik me goed herinner. Huis van halverwege jaren 70.
Dat garagedak was wel vervelend, want het was ook zo lek als een mandje en niemand wilde er wat aan doen zolang het zulke asbest had (van die vezelige platen, losjes vastgeschroefd tegen de balken :X ). Uiteindelijk dus inderdaad (duur) professioneel laten weghalen. En gelukkig gelukkig zat het niet in het schuine dak van de rest van het huis - dat moest ook vervangen en beter geïsoleerd, maar dat ging dus wel.
  woensdag 24 juni 2020 @ 15:00:51 #163
63722 z80
I fink you freaky
pi_193768650
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 14:53 schreef fietsie het volgende:
Zou iemand die dingen als dit verzint nou ook loonsverhogingen en schouderklopjes krijgen?

[ afbeelding ]
Je moet toch wat als er geen collega's zijn om tegenaan te kletsen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 15:02:52 #164
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193768670
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2020 14:39 schreef golfer het volgende:
Woninkje te koop in Haarlem die zelfs aandacht van de lokale krant krijgt. _O-
Nogal veel aandacht voor.
Gecensureerde Fundalink:
https://www.funda.nl/koop(...)te-raamgracht-12-zw/
Raamgracht.... Nomen est omen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 24 juni 2020 @ 15:04:02 #165
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193768682
Iew iew iew. Ik kijk een serie over Schotse boeren. Hartstikke mooi allemaal. Maar er worden ook steeds beesten geboren :r

Ze staan nu met drie man een kalf uit een keizersnede te trekken :r
Spoilers!
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 15:04:39 #166
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193768698
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 14:35 schreef Candaasje het volgende:
Hier zat het volgens de verkooppapieren nergens in huis. Nog geen 2 maanden later gingen de buren verhuizen en kwamen er een een week lang een mooi asbesttentje voor de deur te staan. Heel het appartement naast ons werd volledig gestript (bij de onze nooit is dat nooit gebeurd). Idem dito voor alle volgende appartementen die de verkoop in gingen.

Nouja, best, mag de woningbouw het ook terugkopen zonder dat er asbest in huis zit volgens de papieren! :{w
Zolang het er zit, is er niet veel aan de hand...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 24 juni 2020 @ 15:05:36 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193768713
Verhaal over een miljardair die probeerde al zijn geld kwijt te raken en daar 38 jaar over heeft gedaan:
https://www.quotenet.nl/f(...)aar-gaat-het-lukken/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193768715
@PdeHoog, gefeliciteerd! Da’s echt snel gegaan.

En voor tante @Barreltje, ook gefeliciteerd! Tante zijn is leuk, heb nu best veel contact met mijn nichtje.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2020 @ 15:08:54 #169
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193768752
Wasje draait. Zelfs aangemeld voor een lesje Body Balance straks :+.
Wel lekker. Oh en morgenochtend ook nog zwemmen. :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193768774
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 15:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Iew iew iew. Ik kijk een serie over Schotse boeren. Hartstikke mooi allemaal. Maar er worden ook steeds beesten geboren :r

Ze staan nu met drie man een kalf uit een keizersnede te trekken :r
Ja euh die groeien niet uit de grond hè :D

quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 15:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zolang het er zit, is er niet veel aan de hand...
Nee, maar wel als je dus een keuken gaat plaatsen/vloertjes weghakt/etc. en het dan dus niet weet als koper ;)
pi_193768803
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 15:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Iew iew iew. Ik kijk een serie over Schotse boeren. Hartstikke mooi allemaal. Maar er worden ook steeds beesten geboren :r

Ze staan nu met drie man een kalf uit een keizersnede te trekken :r
Oh, dat vind ik juist wel leuk om te kijken. Maar A en B en ik hebben de laatste tijd op tv alleen maar naar series over dierenarts/brandweer/spoedeisende hulp/enzovoort gekeken. Je hebt de tv-serie over Dr Pol, een dierenarts in the middle of nowhere in Amerika, die doet een hoop bijzondere dingen omdat ze daar weinig geavanceerde spullen hebben. Ook een hoop gesjor aan koeien dus :P
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 juni 2020 @ 15:12:50 #172
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193768805
Congrats on ze house, p.
pi_193768828
Ben aan t wachten op een loodgieter, er is iets binnen in de stortbak afgebroken. Kan, met een omweg, gelukkig wel doorspoel, maar da’s niet handig.
We have far more in common than that which devides us..
pi_193768848
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 15:12 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh, dat vind ik juist wel leuk om te kijken. Maar A en B en ik hebben de laatste tijd op tv alleen maar naar series over dierenarts/brandweer/spoedeisende hulp/enzovoort gekeken. Je hebt de tv-serie over Dr Pol, een dierenarts in the middle of nowhere in Amerika, die doet een hoop bijzondere dingen omdat ze daar weinig geavanceerde spullen hebben. Ook een hoop gesjor aan koeien dus :P
Dr. Pol vind ik dus echt zo'n barbaar ;(

Nee ok, ik weet dat 'ie vaak moet improviseren gezien de omstandigheden, en hij doet ook wel goede dingen. Maar het is zo'n ouderwetste, vaak echt heel lompe en onhygiënisch werkende veearts die nascholing en voortschrijdend inzicht niet lijkt te boeien. Zulke lui heb ik te vaak mee gewerkt en ik heb er ook af en toe nog les van, en dat vind ik geen toffe mensen. :N

In Australië was er ook een serie over een dierenarts die wat meer met zijn tijd mee is gegaan. Zal het eens zoeken zo!
pi_193768891
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 15:16 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dr. Pol vind ik dus echt zo'n barbaar ;(

Nee ok, ik weet dat 'ie vaak moet improviseren gezien de omstandigheden, en hij doet ook wel goede dingen. Maar het is zo'n ouderwetste, vaak echt heel lompe en onhygiënisch werkende veearts die nascholing en voortschrijdend inzicht niet lijkt te boeien. Zulke lui heb ik te vaak mee gewerkt en ik heb er ook af en toe nog les van, en dat vind ik geen toffe mensen. :N

In Australië was er ook een serie over een dierenarts die wat meer met zijn tijd mee is gegaan. Zal het eens zoeken zo!
Dat snap ik. :{
Ik vind het alsnog wel knap hoe ze dan toch dieren kunnen redden waarvan de eigenaar al zoiets heeft van, te veel moeite, schrijf maar af. Dat zag ik best wel vaak, de veeboeren die een zieke koe al opgegeven hadden en dat de dierenarts met weinig middelen (goedkoop genoeg dus voor de boer) er toch genoeg voor kon doen. Het lijkt me een hele puzzel.

Er is nu ook een serie op tv over een Britse dierenkliniek waar ze pootprotheses geven aan dieren en ingewikkelde operaties doen op ruggenwervels en zo. Die dierenarts is een stuk sympathieker, wel een beetje een workaholic. Heel bijzonder om de techniek achter die protheses te zien (en de mensen die zoiets voor hun huisdier kunnen veroorloven) :P
En we hebben ook een dierenkliniekserie over Australië gekeken inderdaad, daar waren ze met Tasmaanse duivels en dolfijnen en van alles bezig, dat was wel bijzonder om te zien. Maar de dierenarts-mevrouw was erg ongemakkelijk op camera.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')