abonnement Unibet Coolblue
pi_193763229
Ze willen toch gelijkheid? Of is dat stiekem niet genoeg?

Als er black had gestaan waren ze allemaal in de wolken. Hou toch op met die onzin. :W
pi_193763238
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 17:55 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Nee.
"Black lives matter" betekent dat dat zwarte levens er toe doen.
"White lives matter" betekent dat zwarte levens er niet toe doen.
(zo ook met "white power" en "black power")

Anderzijds zijn WLM/ALM wel een reactie op BLM.
BLM vraagt aandacht voor een specifiek probleem en WLM/ALM proberen de aandacht daar van af te leiden door bijdehand de situatie om te draaien.
Oh jij vindt dat zwarten er toe doen? En de blanken dan? Oh! Eigenlijk ben jij de racist!
Dit
pi_193763268
Gelukkig kan de meerderheid nog wel helder nadenken in plaats van uit blinde frustratie, woede en schuimbekkende deugdheid achter elkaar aanlopen.

Het lijkt nu af en toe in de media dat die beeldenstormers en deugmensen regeren.
De echte keuzes zullen duidelijk worden tijdens de verkiezingen in die landen waar het speelt.

Het zet de verhoudingen alleen nog maar extra op scherp. En de mensen die eerst nog gematigd dachten over deze kwestie worden nu meer en meer richting de niet gematigde hoek gedreven.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2020 07:02:57 ]
  woensdag 24 juni 2020 @ 07:10:04 #54
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_193763310
:')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 24 juni 2020 @ 07:16:06 #55
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_193763347
De beste tekst is uiteindelijk Nothing Really Matters, dat snapt iedereen.
Non possumus non loqui
pi_193763521
All lives matter.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 24 juni 2020 @ 07:57:49 #57
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_193763662
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:16 schreef Knip het volgende:
De beste tekst is uiteindelijk Nothing Really Matters, dat snapt iedereen.
Anyone can see...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 24 juni 2020 @ 08:22:11 #58
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_193763829
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:57 schreef nixxx het volgende:
Anyone can see...
And nothing else matters...

8-)

Leuk trouwens, zo'n muziek analogie in een 'tone deaf topic'! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_193763980
Wat is er zo fout aan white lives matter?
pi_193764015
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 18:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat vind je daarvan?
Ik vind het filmpje waarin hij een banaan in zijn anus duwt en zijn ballen en micropenis verbrand met hete chocolade beter.
  woensdag 24 juni 2020 @ 08:49:03 #61
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_193764038
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 08:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat is er zo fout aan white lives matter?
Het is nog fouter dan 'all lives matter'. :Y)
En dan komt natuurlijk de volgende vraag ... :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_193764046
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 17:47 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Wie het heeft gedaan en of het strafbaar is. (als hate crime)
Een hate crime? Het is eerder een love crime.
pi_193764066
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2020 08:49 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Het is nog fouter dan 'all lives matter'. :Y)
En dan komt natuurlijk de volgende vraag ... :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar juist als dat het geval is kun je toch ook gewoon je schouders ophalen en verder gaan met je dag. In plaats van je excuses aanbieden voor iets waar je niet verantwoordelijk voor bent en een politieonderzoek laten starten.
  woensdag 24 juni 2020 @ 08:54:20 #64
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193764085
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:16 schreef Knip het volgende:
De beste tekst is uiteindelijk Nothing Really Matters, dat snapt iedereen.
juist
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 24 juni 2020 @ 08:54:37 #65
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_193764089
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 08:52 schreef Glazenmaker het volgende:
Maar juist als dat het geval is kun je toch ook gewoon je schouders ophalen en verder gaan met je dag. In plaats van je excuses aanbieden voor iets waar je niet verantwoordelijk voor bent en een politieonderzoek laten starten.
1. Als mijn naam zo misbruikt zou worden zou ik er ook minimaal een 'libel of defamation' zaak van maken. :{w
2. Het gaat juist om niet stil blijven in het debat.
3. Voor zover ik weet start de politie zelf een onderzoek, maar dat zou niet uit moeten maken gezien 1 en 2.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 24 juni 2020 @ 08:56:06 #66
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193764096
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:01 schreef F.Sinatra het volgende:
Gelukkig kan de meerderheid nog wel helder nadenken in plaats van uit blinde frustratie, woede en schuimbekkende deugdheid achter elkaar aanlopen.

Het lijkt nu af en toe in de media dat die beeldenstormers en deugmensen regeren.
De echte keuzes zullen duidelijk worden tijdens de verkiezingen in die landen waar het speelt.

Het zet de verhoudingen alleen nog maar extra op scherp. En de mensen die eerst nog gematigd dachten over deze kwestie worden nu meer en meer richting de niet gematigde hoek gedreven.
Hoezo af en toe?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 24 juni 2020 @ 08:57:45 #67
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_193764116
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 17:55 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Nee.
"Black lives matter" betekent dat dat zwarte levens er toe doen.
"White lives matter" betekent dat zwarte levens er niet toe doen.
(zo ook met "white power" en "black power")

Anderzijds zijn WLM/ALM wel een reactie op BLM.
BLM vraagt aandacht voor een specifiek probleem en WLM/ALM proberen de aandacht daar van af te leiden door bijdehand de situatie om te draaien.
Oh jij vindt dat zwarten er toe doen? En de blanken dan? Oh! Eigenlijk ben jij de racist!
Zie hier hoe je wat krom is eigenlijk net niet meer recht kan lullen? "Jamaar zij bedoelen het eigenlijk zo (goed), en hunnie bedoelen het zo (slecht)!" Ik zal dezelfde retoriek die BLM inzet eens gebruiken om te laten zien whats what:

Want hoe weet jij dat nou? Ben jij wel blank? Kom jij wel uit de arbeidersklasse? Kun jij je wel voldoende verplaatsen in de WLM beweging? Er wordt natuurlijk niet bedoeld dat "alleen witte levens er toe doen" maar er wordt nu wel even aandacht gevraagd voor witte levens in het bijzonder. Mag daar in deze diverse samenleving ook een podium voor zijn? Het drijgt onder al het LHBTBlackBBQgeweld aardig onder gesneeuwd te raken.
Menig blank mens wordt geforceerd wit genoemd, geacht te knielen voor iets wat zijn/haar overgrootopa misschien gedaan / danwel profijt van gehad heeft, zijn geschiedenis wordt gewist en bespuugd, hij wordt gediscrimineerd bij protesten door achteraan te moeten staan, en bovenal wordt hij geacht zijn mond te houden over deze discriminatie omdat hij/zij zogenaamd -een wetenschappelijk onaantoonbaar- privilege heeft en inherent een racist is.

Door te zeggen dat WLM geen aandacht mag krijgen en dat alleen BLM er toe doet probeer je de aandacht af te leiden van het onrecht en de discriminatie die wel degelijk plaats vindt onder de vlag van BLM.


Als je cursief gedrukte gelul vindt, dan is het hele narratief van BLM ook gelul. Mits je enige waarde hecht aan logica en consistentie in redeneringen. Dat laatste is waarschijnlijk het probleem.

Verder is dit hele WLM akkefietje natuurlijk bedoeld om te provoceren, wat bijzonder goed gelukt is waarschijnlijk. Een grap die Johan Derksen had kunnen bedenken, zeg maar.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_193764349
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 08:57 schreef AgLarrr het volgende:
Als je cursief gedrukte gelul vindt, dan is het hele narratief van BLM ook gelul.
Dat is het ook :). Het blijft stoelen op het idee dat mensen van kleur disproportioneel worden afgejaagd door blanke agenten. Wat dus schijnbaar nu ook al ineens in Europa gaande is gezien de protesten de afgelopen weken.

Daarnaast doen alle levens van zwarte Amerikaanse burgers die woorden doodgeschoten door andere zwarte Amerikaanse burgers er niet toe bij BLM. Logisch, want dat zou het probleem ín de African American community leggen en een gevoel van verantwoordelijkheid met zich meebrengen. Daar doen movements zoals BLM niet aan, zij zijn niet verantwoordelijk, alles ligt aan het systeem en de witte mens. En de enige oplossing voor het hele probleem is als de witte mens knielt en zijn excuus aanbied. Plus natuurlijk een hele waslijst met privileges zoals specifieke ruimtes enkel voor zwarte mensen, reparations, een voorkeursbehandeling bij sollicitaties en toelatingen op scholen en universiteiten. Het is beschamend en een schande voor de hardwerkende zwarte burger die met dit gebeuren niets te maken wil hebben. En daar zijn er zat van, maar die zal je in de mainstream media niet te zien krijgen.
  woensdag 24 juni 2020 @ 09:25:23 #69
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193764394
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 09:21 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat is het ook :). Het blijft stoelen op het idee dat mensen van kleur disproportioneel worden afgejaagd door blanke agenten. Wat dus schijnbaar nu ook al ineens in Europa gaande is gezien de protesten de afgelopen weken.

Daarnaast doen alle levens van zwarte Amerikaanse burgers die woorden doodgeschoten door andere zwarte Amerikaanse burgers er niet toe bij BLM. Logisch, want dat zou het probleem ín de African American community leggen en een gevoel van verantwoordelijkheid met zich meebrengen. Daar doen movements zoals BLM niet aan, zij zijn niet verantwoordelijk, alles ligt aan het systeem en de witte mens. En de enige oplossing voor het hele probleem is als de witte mens knielt en zijn excuus aanbied. Plus natuurlijk een hele waslijst met privileges zoals specifieke ruimtes enkel voor zwarte mensen, reparations, een voorkeursbehandeling bij sollicitaties en toelatingen op scholen en universiteiten. Het is beschamend en een schande voor de hardwerkende zwarte burger die met dit gebeuren niets te maken wil hebben. En daar zijn er zat van, maar die zal je in de mainstream media niet te zien krijgen.
Om een lang verhaal kort te maken; follow the money.

In dit geval niet de sponsoren en financiers, maar de partijen waar wél geld te halen valt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 24 juni 2020 @ 09:32:49 #70
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193764502
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 17:55 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Nee.
"Black lives matter" betekent dat dat zwarte levens er toe doen.
"White lives matter" betekent dat zwarte levens er niet toe doen.
(zo ook met "white power" en "black power")

Anderzijds zijn WLM/ALM wel een reactie op BLM.
BLM vraagt aandacht voor een specifiek probleem en WLM/ALM proberen de aandacht daar van af te leiden door bijdehand de situatie om te draaien.
Oh jij vindt dat zwarten er toe doen? En de blanken dan? Oh! Eigenlijk ben jij de racist!
ALM, ongeacht je kleurtje.
Dat de blm'ers daar dan als een stier op een rode lap op los gaan, is hun probleem.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_193764508
quote:
Police say no criminal offences committed in 'White Lives Matter Burnley' banner stunt

Their statement read: "Today Lancashire Constabulary has been in liaison with Greater Manchester Police, the Aviation Authority and the Crown Prosecution Service regards the 'White Lives Matter' banner that was flown over the Etihad Stadium last night. "After assessing all the information available surrounding this incident we have concluded that there are no criminal offences that have been disclosed at this time.

"We will continue to work with our partners at the football club and within the local authority."
https://www.express.co.uk(...)banner-Man-City-news
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_193764561
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2020 08:54 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

1. Als mijn naam zo misbruikt zou worden zou ik er ook minimaal een 'libel of defamation' zaak van maken. :{w
2. Het gaat juist om niet stil blijven in het debat.
3. Voor zover ik weet start de politie zelf een onderzoek, maar dat zou niet uit moeten maken gezien 1 en 2.
1) Hey jongens het was niet onze banner. We denken dat iedereen zijn leven belangrijk is. De afgelopen tijd is duidelijk geworden dat we in het bijzonder aandacht moeten geven aan de black lives, omdat het daar vaak fout gaat. We blijven daarom doorgaan met onze steun voor BLM en vragen de mensen achter de banner vriendelijk om dit de volgende keer niet te doen.

Dat zou heel wat meer bijdragen dan sorry zeggen voor iets dat je niet hebt gedaan. Dan ben je pas echt niet stil en je geeft de ekte racisten ook geen verdere munitie om blm aan te vallen.
  woensdag 24 juni 2020 @ 10:16:24 #73
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_193765055
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 09:36 schreef Glazenmaker het volgende:
1) Hey jongens het was niet onze banner. We denken dat iedereen zijn leven belangrijk is. De afgelopen tijd is duidelijk geworden dat we in het bijzonder aandacht moeten geven aan de black lives, omdat het daar vaak fout gaat. We blijven daarom doorgaan met onze steun voor BLM en vragen de mensen achter de banner vriendelijk om dit de volgende keer niet te doen.

Dat zou heel wat meer bijdragen dan sorry zeggen voor iets dat je niet hebt gedaan. Dan ben je pas echt niet stil en je geeft de ekte racisten ook geen verdere munitie om blm aan te vallen.
Volgens mij is de reactie ook niet heel anders ... :?
"Wij bieden onze excuses aan aan alle betrokken bij Project Restart in de Premier League, aan de club Manchester City en aan iedereen die de actie Black Lives Matter steunt. Ook wij staan volledig achter Black Lives Matter."
Ik vind het wel netjes, want ondanks dat het niet jouw banner is, staat je naam er wel op. Kun je maar duidelijk over zijn.

En gelukkig zonder jouw toevoeging: "We denken dat iedereen zijn leven belangrijk is.", want dan snap je weer niet waar het om gaat. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_193765197
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 17:08 schreef nixxx het volgende:

[..]

Dat zou ik als speler ook vriendelijk weigeren. Geen politieke statements op uniformen.
Naja dat is aan de sponsoren maar verplicht knielen zou mij te ver gaan.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_193765488
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat is ook wel een beetje dom ja.
Waarom mag je wel overal Black Lives Matter roepen en ten toon spreiden, maar begint iedereen keihard te stuiteren, in een stuip te schieten en "RACISME!!!!" te roepen als je White Lives Matter zegt?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_193765645
Hoe hadden jullie dat gedaan toen mensen vochten voor het vrouwenkiesrecht dan?

Stel dat die de hashtag #vrouwenmoetenstemmen hadden gebruikt, hadden jullie dan per se #iedereenmoetstemmen willen gebruiken, omdat het anders niet voor jullie geldt :?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 24 juni 2020 @ 11:08:29 #77
74056 crew  ToT
pi_193765693
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:05 schreef Jantje2k het volgende:
Hoe hadden jullie dat gedaan toen mensen vochten voor het vrouwenkiesrecht dan?

Stel dat die de hashtag #vrouwenmoetenstemmen hadden gebruikt, hadden jullie dan per se #iedereenmoetstemmen willen gebruiken, omdat het anders niet voor jullie geldt :?
Totaal niet vergelijkbare situatie.
Er wordt flink wat geweld tegen blanke mensen gebruikt.
Criminele getinte islamitische mensen beroven liever oude autochtone mensen i.p.v. hun eigen geloofsbroeders.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2020 @ 11:08:47 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_193765696
Heel deze ophef is ofwel tegen vrijheid van meningsuiting of racisme. Misschien niet het verstandigste wat je nu kan doen, maar kom op zeg :N
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_193765799
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:05 schreef Jantje2k het volgende:
Hoe hadden jullie dat gedaan toen mensen vochten voor het vrouwenkiesrecht dan?

Stel dat die de hashtag #vrouwenmoetenstemmen hadden gebruikt, hadden jullie dan per se #iedereenmoetstemmen willen gebruiken, omdat het anders niet voor jullie geldt :?
Zonder grap dat is min meer ook hetgeen wat er gebeurd is in NL.
Algemeen stemrecht voor mannen is amper ouder dan die voor vrouwen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 24 juni 2020 @ 11:17:19 #80
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_193765811
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:05 schreef Jantje2k het volgende:
Hoe hadden jullie dat gedaan toen mensen vochten voor het vrouwenkiesrecht dan?

Stel dat die de hashtag #vrouwenmoetenstemmen hadden gebruikt, hadden jullie dan per se #iedereenmoetstemmen willen gebruiken, omdat het anders niet voor jullie geldt :?
Het grote verschil daar was dat de wet onderscheid maakte. Een vrouw was wettelijk gezien wilsonbekwaam. Mocht iets niet wat een man wel mocht. Als we dat anno nu over onze donkere medemens tov de blanke medemens in de wet hadden staan dan was ik ook naar de Dam afgereisd. Dát is namelijk wel degelijk institutioneel racisme.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 24 juni 2020 @ 11:18:47 #81
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_193765831
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Zonder grap dat is min meer ook hetgeen wat er gebeurd is in NL.
Algemeen stemrecht voor mannen is amper ouder dan die voor vrouwen.
Ook dat nog inderdaad.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 24 juni 2020 @ 11:22:55 #82
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193765890
De kwestie is gewoon direct gerelateerd aan het algemeen heersende dogma dat racisme alleen van blanken kan komen maar nooit andersom.

En dat dogma is gewoon abjecte lulkoek.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_193766021
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2020 10:16 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Volgens mij is de reactie ook niet heel anders ... :?
"Wij bieden onze excuses aan aan alle betrokken bij Project Restart in de Premier League, aan de club Manchester City en aan iedereen die de actie Black Lives Matter steunt. Ook wij staan volledig achter Black Lives Matter."
Ik vind het wel netjes, want ondanks dat het niet jouw banner is, staat je naam er wel op. Kun je maar duidelijk over zijn.

En gelukkig zonder jouw toevoeging: "We denken dat iedereen zijn leven belangrijk is.", want dan snap je weer niet waar het om gaat. ;)
Nee jij snapt niet waar het om gaat. Alleen in je BLM bubbel is het duidelijk waarom all lives matter per definitie racisme zou zijn. Het excuus wat jij hebt gegeven is een flutexcuus die alleen serieus wordt genomen door mensen die al geloven in je dogma. Het is niet aantrekkelijk is voor een grote groep mensen die niet zwart is, maar wel "antiracisten" iedere keer ziet stuiteren als iemand zegt dat hun leven ook belangrijk is.
pi_193766209
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 17:56 schreef de_boswachter het volgende:
Maar even serieus hé.... waarom mag BLM wel en WLM niet? Is toch dezelfde strekking.
Zoals je ziet is er niemand die hier antwoord op geeft.

De uitleg die gegeven is, over het waarom WLM ook hier niet ''mag'', is omdat WLM naar het schijnt gekaapt is door extreem rechts.

Dat een bekende Nederlandse BLM activist zwarte piet erbij betrekt en een oproep doet tot geweld (wat door andere BLM betogers met luid gejuich ontvangen werd) doet er schijnbaar niet toe.

Dat er op een protest het volgende verklaard word; ''zwarte mensen die in concentratiekampen zitten in binnen en buiten Europa, zwarte mensen die tot slaaf gemaakt worden door Europese en wereldwijde "witte" suprematie" (Fatima Faïd), waarbij de slaafse menigte geknield en met hun vuist omhoog een ''zwarte'' versie van de nazigroet brengt, doet er schijnbaar ook niet toe.

Het idiote gegeven dat blanke mensen opgedragen werden om bij een anti racisme protest achterin te gaan zitten is ook geen aanleiding om te vermoeden dat er wat scheef loopt bij die ''anti-racistische'' BLM beweging.

Dat dus dus openlijk valt te bemerken dat BLM evenzo gekaapt is door extremisten is niet van belang.

BLM gelovers proberen aan de hand van incomplete voorbeelden uit te leggen waarom het BLM moet zijn, met kinderlijke voorbeelden waarbij verteld word dat Jan de enige is die niets te eten krijgt, dit aangeeft en waar vervolgens Klaas zegt ''ja, is niet leuk, we moeten allemaal het gelijke krijgen'', waarbij Klaas dus ogenschijnlijk de grote ontkenner is.

Terwijl in werkelijkheid feitelijk bijna iedereen aan tafel op de één of andere manier hinder ondervind met de bediening. Maar dit benoemen strookt niet met de stroom van diegene die zichzelf wijs hebben gemaakt dat zij onvoorwaardelijk gelijk hebben. Omdat zij een andere huidskleur hebben.

En dan zijn er nog een zooi aanzienlijk veel naïeve mensen met een lichte huidskleur die meevaren op die stroom, alle voorbeelden van extremistische uitingen die BLM gerelateerd zijn, negerend, waarbij zonder verdere onderbouwing één ieder die ALM roept aanmerkt als ''verdacht'' en waarbij dan word gezegd '' je laat jezelf goed kennen'' (wat dat dan ook mag betekenen).
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 24 juni 2020 @ 12:04:34 #85
8369 speknek
Another day another slay
pi_193766466
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Nee jij snapt niet waar het om gaat. Alleen in je BLM bubbel is het duidelijk waarom all lives matter per definitie racisme zou zijn. Het excuus wat jij hebt gegeven is een flutexcuus die alleen serieus wordt genomen door mensen die al geloven in je dogma. Het is niet aantrekkelijk is voor een grote groep mensen die niet zwart is, maar wel "antiracisten" iedere keer ziet stuiteren als iemand zegt dat hun leven ook belangrijk is.
Wedje leggen dat degene die deze banier heeft gevlogen een redelijke racist is?

All lives matter, maar het benoemen op het moment dat het niet relevant is, is hoogstwaarschijnlijk een racistische reflex. (Even terzijde dat die banier dat niet zei)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 24 juni 2020 @ 12:06:54 #86
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_193766500
BLM protesten in het VK ondanks dat er geen aanleiding toe is : Prima!

WLM nadat er 3 blanken zijn vermoord tijdens BLM protesten : RACISME!!!!!!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_193766584
Ik vind het sowieso een zwaktebod van de FA dat letterlijk alle teams in het Premiership met black lives matter op de rug spelen, daar waar eigenlijk de naam van de speler hoort te staan. Beperk je gewoon tot het voetbal, en laat sport ver verwijderd blijven van politiek getinte issues. Leuk dat je een statement wil maken, maar je kan ook doorslaan, en dat is wat hier aan het gebeuren is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 24 juni 2020 @ 12:17:57 #88
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_193766638
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Wedje leggen dat degene die deze banier heeft gevlogen een redelijke racist is?

All lives matter, maar het benoemen op het moment dat het niet relevant is, is hoogstwaarschijnlijk een racistische reflex. (Even terzijde dat die banier dat niet zei)
Ik denk dat je helemaal gelijk kunt hebben dat degene die het geregeld heeft een racist kan zijn, maar, news flash, racisten hebben ook vrijheid van meningsuiting zolang hun uitingen binnen de beperkingen van de wet vallen. Als black lives matter mag, dan white lives matter ook, en brown, en yellow, en gay, en straight.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_193766726
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:17 schreef nixxx het volgende:

[..]

Ik denk dat je helemaal gelijk kunt hebben dat degene die het geregeld heeft een racist kan zijn, maar, news flash, racisten hebben ook vrijheid van meningsuiting zolang hun uitingen binnen de beperkingen van de wet vallen. Als black lives matter mag, dan white lives matter ook, en brown, en yellow, en gay, en straight.
En JLM, als er iemand last heeft van racisme zijn het mensen met een Joods geloof :{
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_193766775
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Wedje leggen dat degene die deze banier heeft gevlogen een redelijke racist is?

Wedje leggen dat de kopstukken van BLM rascisten zijn?
  woensdag 24 juni 2020 @ 12:27:03 #91
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_193766779
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:23 schreef TLC het volgende:

[..]

En JLM, als er iemand last heeft van racisme zijn het mensen met een Joods geloof :{
Had expres geen religies vermeld omdat ik vind dat een religie een keuze is, niet iets dat is aangeboren. Maar in zoverre dat ook niet-religieuze joden slachtoffer worden puur op basis van hun afkomst, ben ik het helemaal met je eens.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_193766887
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:13 schreef Hathor het volgende:
Ik vind het sowieso een zwaktebod van de FA dat letterlijk alle teams in het Premiership met black lives matter op de rug spelen, daar waar eigenlijk de naam van de speler hoort te staan. Beperk je gewoon tot het voetbal, en laat sport ver verwijderd blijven van politiek getinte issues. Leuk dat je een statement wil maken, maar je kan ook doorslaan, en dat is wat hier aan het gebeuren is.
En dat is toch ook zum kotzen.. :r wel bakken met geld binnen halen van oliesjeikjes die ook niet vies zijn van wat onderbetaalde arbeid en waar de mensenrechten nogal debieus zijn.
Niet alleen de oliesjeikjes hoor maar ook vanuit Rusland waar natuurlijk nooit racisme is en waar alles paes en vree is :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_193766950
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:26 schreef sol1taire het volgende:

[..]

Wedje leggen dat de kopstukken van BLM rascisten zijn?
Getrainde Marxisten geven ze zelf aan.
pi_193766956
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 11:22 schreef thedeedster het volgende:
De kwestie is gewoon direct gerelateerd aan het algemeen heersende dogma dat racisme alleen van blanken kan komen maar nooit andersom.

En dat dogma is gewoon abjecte lulkoek.
Heerlijk toch? Dat is precies de machtspositie die sommige mensen van kleur willen. Zelf alles kunnen zeggen maar niet willen incasseren.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:13 schreef Hathor het volgende:
Ik vind het sowieso een zwaktebod van de FA dat letterlijk alle teams in het Premiership met black lives matter op de rug spelen, daar waar eigenlijk de naam van de speler hoort te staan. Beperk je gewoon tot het voetbal, en laat sport ver verwijderd blijven van politiek getinte issues. Leuk dat je een statement wil maken, maar je kan ook doorslaan, en dat is wat hier aan het gebeuren is.
Daar speelt natuurlijk veel in mee, het racisme in het voetbal lijkt ook zeker te zijn toegenomen afgaande op allerlei incidenten het afgelopen seizoen. Plus dat BLM is een soort marketingstrategie is geworden.
  woensdag 24 juni 2020 @ 12:39:21 #95
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_193766976
Nou, binnenkort kunnen de kampen weer open voor de witte mens blijkbaar, want die mogen schijnbaar gewoon afgeslacht worden. Of zou er nog een tussenperiode komen in de vorm van een ster die je moet dragen?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_193767057
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Nou, binnenkort kunnen de kampen weer open voor de witte mens blijkbaar, want die mogen schijnbaar gewoon afgeslacht worden. Of zou er nog een tussenperiode komen in de vorm van een ster die je moet dragen?
Lol, dat zal denk ik niet gebeuren :s). Wel zullen we denk ik een tijd krijgen van "overcorrectie" betreffende diversiteit en inclusiviteit. En het grote probleem daarbij is, hoe schakel je dat weer terug? Ik twijfel of dat überhaupt mogelijk is.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2020 12:48:27 ]
  woensdag 24 juni 2020 @ 12:53:16 #97
8369 speknek
Another day another slay
pi_193767123
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:17 schreef nixxx het volgende:

Ik denk dat je helemaal gelijk kunt hebben dat degene die het geregeld heeft een racist kan zijn, maar, news flash, racisten hebben ook vrijheid van meningsuiting zolang hun uitingen binnen de beperkingen van de wet vallen. Als black lives matter mag, dan white lives matter ook, en brown, en yellow, en gay, en straight.
Da's geen news flash, dat is een afleiding. De persoon is voor zover ik weet niet opgepakt voor zijn mening, of aanzetten tot haat (wat ook niet onder vrijheid van meningsuiting valt). De vrijheid van meningsuiting is geen vrijheid van sociaal isolement omdat mensen je een bokkenlul vinden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193767390
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Wedje leggen dat degene die deze banier heeft gevlogen een redelijke racist is?

All lives matter, maar het benoemen op het moment dat het niet relevant is, is hoogstwaarschijnlijk een racistische reflex. (Even terzijde dat die banier dat niet zei)
Ik geef het 90% dat de beste baniermaker van de verkeerde kant is. Maar het stomme van de reactie erop is dat het hem alleen maar extra munitie geeft.

Ik had deze voorgesteld aan Sic:
quote:
Hey jongens het was niet onze banner. We denken dat iedereen zijn leven belangrijk is. De afgelopen tijd is duidelijk geworden dat we in het bijzonder aandacht moeten geven aan de black lives, omdat het daar vaak fout gaat. We blijven daarom doorgaan met onze steun voor BLM en vragen de mensen achter de banner vriendelijk om dit de volgende keer niet te doen.
Als je als een dolle stier alleen maar los gaat op iemand die eigenlijk hetzelfde heeft gezegd over een andere huidskleur, als wat je op je eigen shirt hebt staan dan doe je dat alleen voor de mensen die het toch al met je eens zijn. Zoals ik al zei: ik denk dat je gelijk hebt dat deze maker waarschijnlijk geen goede bedoelingen had, maar we weten het niet zeker. in dit debat vol hoogoplopende tegenstellingen doe je je zaak geen goed door maar automatisch te denken dat de ander het slecht met je voor heeft. De overgrote meerderheid heeft dat denk ik niet en je geeft de snode mensen alleen maar de mogelijkheid om hun ideeën over de grote middengroep bekender te maken.
  woensdag 24 juni 2020 @ 13:26:28 #99
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_193767491
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:53 schreef speknek het volgende:

[..]

Da's geen news flash, dat is een afleiding. De persoon is voor zover ik weet niet opgepakt voor zijn mening, of aanzetten tot haat (wat ook niet onder vrijheid van meningsuiting valt). De vrijheid van meningsuiting is geen vrijheid van sociaal isolement omdat mensen je een bokkenlul vinden.
Ik vind het eigenlijk al wel wat dat de politie aankondigde om het voorval te gaan onderzoeken, naar ik meen zonder enige aangifte van wie dan ook.

En inderdaad, de vrijheid van meningsuiting houdt ook in dat je kritiek mag verwachten op je mening.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_193767890
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:13 schreef Hathor het volgende:
Ik vind het sowieso een zwaktebod van de FA dat letterlijk alle teams in het Premiership met black lives matter op de rug spelen, daar waar eigenlijk de naam van de speler hoort te staan. Beperk je gewoon tot het voetbal, en laat sport ver verwijderd blijven van politiek getinte issues. Leuk dat je een statement wil maken, maar je kan ook doorslaan, en dat is wat hier aan het gebeuren is.
In Engeland is die woke flauwekul nog erger dan hier dus het verbaast me niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')