abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2020 @ 19:39:04 #226
35723 crew  GGMM
pi_193757134
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 19:37 schreef Bluedisplay het volgende:
Volgens bepaalde users gister was het OVERDUIDELIJK dat Derksen de houding van Genee helemaal prima vond
@ChevyCaprice ja

Die zei eerder vandaag dat Derksen de opstelling niet oke vond omdat de gasten niet aan tafel mochten zitten daar waar nu blijkt dat Derksen nooit op de hoogte is gebracht.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 juni 2020 @ 19:39:27 #227
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_193757139
Ik ben hier heel verdrietig over ;(
VI is m'n leven ;(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  dinsdag 23 juni 2020 @ 19:39:28 #228
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193757140
René van der Gijp woest op Wilfred: 'Dit komt nooit meer goed’ :D

Nadat Johan Derksen kenbaar heeft gemaakt dat hij niet zeker weet of hij terug wil keren in het programma ‘Veronica Inside’, laat nu ook René van der Gijp aan RTL Boulevard weten dat de kans dat hij in de toekomst niet meer in het programma te zien zal zijn zeer aanwezig is. "Dit komt nooit meer goed", stelt hij.

"Ik schaar me achter de oude baas"
René laat aan RTL Boulevard weten: “We hebben de uitzending niet voorbereid. Normaal wil Johan wel even van tevoren weten wat er gebeurt. Maar hij was er niet van op de hoogte dat er mensen aan tafel zaten en dat Wilfred ons voor het Joegoslavië Tribunaal zou zetten. Je kan er wel van uitgaan dat het klaar is.”

René reageert woest op het optreden van Wilfred Genee tijdens de uitzending. “Als je je collega’s zo laat vallen, zo in de steek laat. Dat is heel slecht.” Johan Derksen vertrok gisteren direct na de uitzending en ook René is niet lang gebleven. “Johan was al na tien seconden weg, ik na twintig. Ik heb Wilfred via WhatsApp laten weten dat dit absoluut niet kan. Johan heeft hem dat ook duidelijk gemaakt.”

Volgens de voormalige sporter is er ‘iets geknapt’. “Dit is niet zo snel oplosbaar. Ik ben zo teleurgesteld in dat ventje.” Wilfred kreeg ook van Angela de Jong en Humberto Tan al een flinke portie kritiek over zijn rol in de uitzending.

Mocht Johan Derksen het besluit nemen om niet langer aan te schuiven bij Veronica Inside, dan ziet René het somber in. “Zonder Johan is er geen Veronica Inside, hij is het boegbeeld. We zijn twaalf jaar een team geweest. Dan is er één uitzending die zo cruciaal is voor Johan en dan ga je ons openlijk afvallen. Hoe slecht kan je zijn?”

“Het komt niet meer goed”, stelt René. “We werken twaalf jaar samen, verdienen een vorstelijk salaris en dan ga je ons zo neerzetten, zo van 'ik hoor hier eigenlijk niet bij', zo zijn we niet getrouwd. Dit komt echt niet meer goed.” Hoewel de mannen momenteel nog een contract hebben lopen bij John de Mol, ziet hij daar geen probleem in. "Als wij De Mol uitleggen dat het zo niet verder gaat is hij de laatste om te zeggen: 'Ik houd je aan je contract.'"

We zijn duidelijk klaar met hem en wat ons betreft was gisteren de laatste uitzending”, gaat hij verder. “Dan gaat-ie maandag maar een show maken met Sneijder en Jansma. Ik sta 100 procent achter Johan. 120, 140, 160 procent zelfs. Dit had nooit mogen gebeuren. Als Johan stopt, stop ik ook.”

René weet niet hoe het drietal nu verder moet. “Na de zomer moeten we maar bij elkaar gaan zitten met John de Mol erbij, om te kijken of dit een hindernis is die te accepteren is. Een ding is zeker: het programma gaat nooit meer hetzelfde zijn. Ik laat me ook nooit meer een uitspraak door hem ontlokken. Ik schaar me achter de oude baas.”

https://www.rtlnieuws.nl/(...)t-laatste-uitzending

Zo
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 juni 2020 @ 19:40:16 #229
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_193757151
;( ;( ;(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  dinsdag 23 juni 2020 @ 19:40:54 #230
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_193757156
Opdoeken dit topic.
pi_193757159
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 19:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
René van der Gijp woest op Wilfred: 'Dit komt nooit meer goed’ :D


Nadat Johan Derksen kenbaar heeft gemaakt dat hij niet zeker weet of hij terug wil keren in het programma ‘Veronica Inside’, laat nu ook René van der Gijp aan RTL Boulevard weten dat de kans dat hij in de toekomst niet meer in het programma te zien zal zijn zeer aanwezig is. "Dit komt nooit meer goed", stelt hij.


"Ik schaar me achter de oude baas"
René laat aan RTL Boulevard weten: “We hebben de uitzending niet voorbereid. Normaal wil Johan wel even van tevoren weten wat er gebeurt. Maar hij was er niet van op de hoogte dat er mensen aan tafel zaten en dat Wilfred ons voor het Joegoslavië Tribunaal zou zetten. Je kan er wel van uitgaan dat het klaar is.”

René reageert woest op het optreden van Wilfred Genee tijdens de uitzending. “Als je je collega’s zo laat vallen, zo in de steek laat. Dat is heel slecht.” Johan Derksen vertrok gisteren direct na de uitzending en ook René is niet lang gebleven. “Johan was al na tien seconden weg, ik na twintig. Ik heb Wilfred via WhatsApp laten weten dat dit absoluut niet kan. Johan heeft hem dat ook duidelijk gemaakt.”

Volgens de voormalige sporter is er ‘iets geknapt’. “Dit is niet zo snel oplosbaar. Ik ben zo teleurgesteld in dat ventje.” Wilfred kreeg ook van Angela de Jong en Humberto Tan al een flinke portie kritiek over zijn rol in de uitzending.

Mocht Johan Derksen het besluit nemen om niet langer aan te schuiven bij Veronica Inside, dan ziet René het somber in. “Zonder Johan is er geen Veronica Inside, hij is het boegbeeld. We zijn twaalf jaar een team geweest. Dan is er één uitzending die zo cruciaal is voor Johan en dan ga je ons openlijk afvallen. Hoe slecht kan je zijn?”

“Het komt niet meer goed”, stelt René. “We werken twaalf jaar samen, verdienen een vorstelijk salaris en dan ga je ons zo neerzetten, zo van 'ik hoor hier eigenlijk niet bij', zo zijn we niet getrouwd. Dit komt echt niet meer goed.” Hoewel de mannen momenteel nog een contract hebben lopen bij John de Mol, ziet hij daar geen probleem in. "Als wij De Mol uitleggen dat het zo niet verder gaat is hij de laatste om te zeggen: 'Ik houd je aan je contract.'"

https://www.rtlnieuws.nl/(...)t-laatste-uitzending

Zo
Dit is even een uitlaatklep voor Gijp, die komt er wel op terug
pi_193757162
Gewoon nog een VI Oranjetje doen straks en dan lekker kappen of doorgaan in een andere bezetting.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 juni 2020 @ 19:41:50 #233
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_193757169
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 19:40 schreef fetX het volgende:
Opdoeken dit topic.
;( ;( ;( ;( ;( ;(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 juni 2020 @ 19:42:07 #234
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_193757171
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 19:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Gewoon nog een VI Oranjetje doen straks en dan lekker kappen of doorgaan in een andere bezetting.
;( ;( ;( ;( nee ze moeten bij elkaar blijven
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_193757202
Doorgaan in een andere bezetting gaat sowieso niet werken, lijkt me
  dinsdag 23 juni 2020 @ 19:44:27 #236
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_193757203
quote:
19s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 19:42 schreef Paul het volgende:

[..]

;( ;( ;( ;( nee ze moeten bij elkaar blijven
Joh dit komt wel weer goed. Even met vakantie en in augustus/september zitten ze er weer.
  Moderator dinsdag 23 juni 2020 @ 19:45:10 #237
249559 crew  Lavenderr
pi_193757211
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 19:39 schreef GGMM het volgende:

[..]

@:chevycaprice ja

Die zei eerder vandaag dat Derksen de opstelling niet oke vond omdat de gasten niet aan tafel mochten zitten daar waar nu blijkt dat Derksen nooit op de hoogte is gebracht.
Juist. Rattenstreek is het. Zou Genee nu echt niet beseffen dat dit vér over de streep was?
pi_193757216
Ze hebben eerder zulke ruzie gehad. Toen zou het ook niet meer goedkomen. Ik geef het een zomer.
pi_193757217
Ik ga dit programma echt missen ook al was het de laatste jaren niet meer hetzelfde
pi_193757233
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 19:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Juist. Rattenstreek is het. Zou Genee nu echt niet beseffen dat dit vér over de streep was?
jij blijft er maar mee bezig he, omdat Wilfred een beetje reuring in het gesprek bracht.
Kom op, iedereen weet waar Johan voor staat, en dat heeft ie gisteren kunnen vertellen. Iedereen weet ook dat er mensen zijn die het anders zien.
met je "rattenstreek" Johan is niet heilig ofzo.

(het is trouwens niet dat ik "team Wilfred" ofzo ben, ik ben gewoon een geamuseerde neutrale toeschouwer)
  dinsdag 23 juni 2020 @ 19:46:42 #241
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_193757239
Jaarlijkse zomerrel.

Erg mooi.

@Zipportal
pi_193757253
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 19:46 schreef fetX het volgende:
Jaarlijkse zomerrel.

Erg mooi.

@:zipportal
soort van GTST met cliffhanger
pi_193757270
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 19:31 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Wat gaan we dan kijken
oude fragmentjes terug kijken op Youtube
pi_193757282
quote:
19s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 19:39 schreef Paul het volgende:
Ik ben hier heel verdrietig over ;(
VI is m'n leven ;(
misschien bij de laatste uitzending volgende week maandag met fakkels en spandoeken op het mediapark gaan staan. Lekker alle VI-Hooligans verzamelen. Allemaal in zwarte hoodies en bandanas voor onze gezichten
pi_193757283
Allemaal door die kutcorona anders was het nu gewoon zomerstop geweest.
pi_193757292
ik vind dat Dries B. gelijk had.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_193757308
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 19:50 schreef BobW het volgende:
Allemaal door die kutcorona anders was het nu gewoon zomerstop geweest.
Pauw had het mooi bekeken achteraf gewoon lekker stoppen op je hoogtepunt
pi_193757309
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 19:50 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik vind dat Dries B. gelijk had.
Ja, ik ben het met je eens. IJzersterk optreden.
Het ligt aan de instanties zelf
  Admin dinsdag 23 juni 2020 @ 19:52:24 #249
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_193757323
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 19:50 schreef Evertjan het volgende:

[..]

misschien bij de laatste uitzending volgende week maandag met fakkels en spandoeken op het mediapark gaan staan. Lekker alle VI-Hooligans verzamelen. Allemaal in zwarte hoodies en bandanas voor onze gezichten
Ik ga mee *O*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_193757327
Wat moet Genee nu straks nog doen in Hilversum. Niemand wil meer met die man samen werken. Dat wordt weer regionale TV bij OOG TV

https://www.youtube.com/watch?v=w5UvF0mA2xM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')