abonnement Unibet Coolblue
pi_193742645
Wellicht heeft iemand hier verstand van. Het gaat hier om stemmen die wel echt zijn. Zit in een gehorige woning waarbij mijn onderburen hier verantwoordelijk voor zijn. Het begon met lastig vallen zonder stemmen en in de nacht niet kunnen slapen en vervolgens is het momenteel constant praten waarbij het vaak nogal negatief is. Afgezonderd worden is hierin al helemaal geregeld. Begin er steeds meer vertieft uit te zien en alcohol te drinken dus wellicht heeft iemand hier verstand van? Elke tip kan nuttig zijn
pi_193742826
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 20:51 schreef Opoikno het volgende: Elke tip kan nuttig zijn
Stop met alcohol en contacteer de GGZ.
pi_193742851
Wat heeft echte stemmen horen met een psychose te maken?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_193743333
Wat bedoel je precies met 'in een psychose gehouden worden?'
Als die stemmen echt zijn (van je onderburen) en je bent niet bekend met psychose of je weet niet van jezelf dat je het hebt, hoe kan je dan in een psychose gehouden worden door je buren?

Of bedoel je dat de stemmen van de buren je wakker houden, je niet kan slapen, je gek wordt en denkt dat je daardoor in een psychose gaat raken/raakt?
  maandag 22 juni 2020 @ 21:18:03 #5
338319 ZarB
Piña colada
pi_193743540
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 21:11 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Wat bedoel je precies met 'in een psychose gehouden worden?'
Als die stemmen echt zijn (van je onderburen) en je bent niet bekend met psychose of je weet niet van jezelf dat je het hebt, hoe kan je dan in een psychose gehouden worden door je buren?

Of bedoel je dat de stemmen van de buren je wakker houden, je niet kan slapen, je gek wordt en denkt dat je daardoor in een psychose gaat raken/raakt?
Dit ja.. wat bedoel je ts?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_193743830
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 20:57 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Stop met alcohol en contacteer de GGZ.
Dank
  maandag 22 juni 2020 @ 23:32:40 #7
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_193746410
Weet je zeker dat de stemmen van je buren niet een onderdeel zijn van je psychose? Ik zou contact opnemen met je behandelaar als ik jou was.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_193748607
- Jij bent echt bij uitstek niét de persoon om dáár een opmerking over te maken -

[ Bericht 91% gewijzigd door CoolGuy op 23-06-2020 13:09:30 ]
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_193760621
Kan trouwens garanderen dat wat Thijs H overkomen is. Mocht dat met stemmen zijn zoals hier dan word hij flink verneukt. Ook de geur van drugs kunnen bij je geactiveerd worden en kleine lichamelijke klachten enzovoorts. Hangt er vanaf wat je keuze een beetje erin is. Dit is geen echte psychose maar moet het gaan zoeken bij de ggz maar verstand zal ik er niet van krijgen in elk geval
  Moderator dinsdag 23 juni 2020 @ 23:38:02 #10
441859 crew  Lenny77
pi_193761482
Kan je morgen niet even bellen naar de huisarts? Het slaapgebrek alleen al is niet goed voor je!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_193763389
Laat je opnemen want dit klinkt niet best. En leg aub niet de link naar Thijs H aangezien je daar niks van afweet.
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2020 @ 07:25:03 #12
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_193763396
Dit klinkt niet goed. Neem contact op met je huisarts en zorg dat je direct geholpen kan worden.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_193770715
-je hoeft hier niet mee te doen, maar als je dat wel wil, doe dat dan serieus aub-

[ Bericht 75% gewijzigd door Lenny77 op 24-06-2020 19:52:36 ]
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_193774454
-weg-

[ Bericht 94% gewijzigd door Lenny77 op 25-06-2020 00:10:52 ]
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_193774866
-Het is duidelijk dat beleefd zijn tegen jou niet helpt. Als je het ergens niet mee eens bent dan mag je naar FB gaan-

[ Bericht 85% gewijzigd door Lenny77 op 25-06-2020 00:12:05 ]
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_193776647
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:23 schreef Questular het volgende:
Laat je opnemen want dit klinkt niet best. En leg aub niet de link naar Thijs H aangezien je daar niks van afweet.
Ja hoor. Want dan is er natuurlijk ook direct plek in het GGZ hotel.

Dit is zo onsamenhangend, ik kan me wel voorstellen dat de ts in een psychose zit
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_193777097
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 23:54 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja hoor. Want dan is er natuurlijk ook direct plek in het GGZ hotel.

Dit is zo onsamenhangend, ik kan me wel voorstellen dat de ts in een psychose zit
En waar zeg ik dat er direct plek is? Nergens.
pi_193777113
Wat voor dingen zeggen de stemmen allemaal?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_193777141
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 22:58 schreef Opoikno het volgende:
Kan trouwens garanderen dat wat Thijs H overkomen is. Mocht dat met stemmen zijn zoals hier dan word hij flink verneukt. Ook de geur van drugs kunnen bij je geactiveerd worden en kleine lichamelijke klachten enzovoorts. Hangt er vanaf wat je keuze een beetje erin is. Dit is geen echte psychose maar moet het gaan zoeken bij de ggz maar verstand zal ik er niet van krijgen in elk geval
Dat je op deze manier uit het niets begint over een meervoudig moordenaar (van willekeurige vreemden) is wel wat zorgwekkend TS. Sowieso geen middelen gebruiken maar wel contact opnemen met eventuele behandelaars of huisarts.
  donderdag 25 juni 2020 @ 22:59:44 #20
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_193791628
Hoi TS,

Probeer eens goed uit te leggen wat je precies bedoeld.
Want het komt zo niet helder over. Wellicht door slaapgebrek en of alcohol of toch beginnende psychische klachten.

Bedoel je dat je buren veel lawaai maken? Expres?
Of dat ze ruzie (je noemde negatieve woorden) maken met elkaar en jij daardoor al dagen niet slapen kan?

Als je dit opheldert kunnen er hier wat meer gerichte tips en adviezen gegeven worden waar je wat aan hebt.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_193799621
Wat jij zegt herken ik van iemand bij mij in de buurt die ook last van psychotische klachten heeft.

Als ik jou hoor zeggen dat mensen jou in een psychose willen houden, dan vraag ik mij allereerst af waarom die mensen dat willen doen. Wat hebben zij er voor baat bij dat jij in een psychose zit? En hoe zouden ze het moeten doen? Alleen jij bent degene die ervaart wat je denkt en voelt - andere mensen zien alleen jouw gedrag: ze kunnen zich misschien aan de hand van dat gedrag zich voorstellen wat jij denkt en voelt zoals ik dat nu ook probeer, maar niemand kan het echt bij jou waarnemen. Je hoeft niet bang te zijn dat wie dan ook op die manier macht krijgt over je.

Deze toestand is vast en zeker niet zomaar gekomen toch? Ik heb het idee dat er een hele periode aan vooraf is gegaan en dat alle gedachtes die je nu hebt zich hebben opgebouwd aan de hand van negatieve gevoelens. Klopt dat?

Ik zou een afspraak met de huisarts maken - zo snel mogelijk. In eerste instantie zodat hij kan opmaken of er psychotische verschijnselen zijn en welke medicatie bij jou kan helpen om weer meer grip te krijgen op de realiteit: dat jij weer beter onderscheid kan maken wat nou realiteit is en wat niet. Maar praat met hem ook vooral over hoe jij je gelukkiger gaat voelen in het leven.

Misschien kan het volgende jou helpen:



Ga dit eens allemaal na voor jezelf om voor jezelf helder te krijgen in hoeverre jij tevreden bent over jouw huidige leven en op welke gebieden jij nog aan jezelf wilt werken. Dat kan je ook helpen om de communicatie met mensen die jou willen helpen beter af te stemmen: als je hen goed kan duidelijk maken wat je graag wilt en nodig hebt, ontstaan er minder aannames en dat maakt ook de kans kleiner dat jij je onbegrepen en betutteld voelt. Want als je je onbegrepen en betutteld voelt, dan versterkt dat jouw wantrouwen en dan worden gedachten dat mensen je gaan tegenwerken ook weer sterker.
pi_193809774
Dank voor de berichten. Huisarts nam het niet heel serieus dus ben afgehaakt(mocht lacherig naar een psychiater). Vorig jaar was me gemeld door een psycholoog om nergens op te reageren dus om simpel te zeggen zit hier wel een idee achter en weet ik nu wel dat het echt is. Heb Een aangifte gedaan bij de politie wellicht dat hun er wel serieus mee om kunnen gaan.

Wat de stemmen zeggen en wat er gedaan word kan verschil zijn van dag en nacht. Veel dingen zul je ook vergeten ook best veel niet. Met het idee dat je daarna nergens last van zou hebben. Gezellig is wat anders
pi_193809812
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 00:09 schreef Opoikno het volgende:
Dank voor de berichten. Huisarts nam het niet heel serieus dus ben afgehaakt(mocht lacherig naar een psychiater). Vorig jaar was me gemeld door een psycholoog om nergens op te reageren dus om simpel te zeggen zit hier wel een idee achter en weet ik nu wel dat het echt is. Heb Een aangifte gedaan bij de politie wellicht dat hun er wel serieus mee om kunnen gaan.

Wat de stemmen zeggen en wat er gedaan word kan verschil zijn van dag en nacht. Veel dingen zul je ook vergeten ook best veel niet. Met het idee dat je daarna nergens last van zou hebben. Gezellig is wat anders
Elke fout die je maakt word wel een melding van gemaakt bij politie of woningbouw of wat je ook veroorzaakt en daar ben je volledig verantwoordelijk voor dus een simpel spelletje is het niet
pi_193811119
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 13:03 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Wat jij zegt herken ik van iemand bij mij in de buurt die ook last van psychotische klachten heeft.

Als ik jou hoor zeggen dat mensen jou in een psychose willen houden, dan vraag ik mij allereerst af waarom die mensen dat willen doen. Wat hebben zij er voor baat bij dat jij in een psychose zit? En hoe zouden ze het moeten doen? Alleen jij bent degene die ervaart wat je denkt en voelt - andere mensen zien alleen jouw gedrag: ze kunnen zich misschien aan de hand van dat gedrag zich voorstellen wat jij denkt en voelt zoals ik dat nu ook probeer, maar niemand kan het echt bij jou waarnemen. Je hoeft niet bang te zijn dat wie dan ook op die manier macht krijgt over je.

Deze toestand is vast en zeker niet zomaar gekomen toch? Ik heb het idee dat er een hele periode aan vooraf is gegaan en dat alle gedachtes die je nu hebt zich hebben opgebouwd aan de hand van negatieve gevoelens. Klopt dat?

Ik zou een afspraak met de huisarts maken - zo snel mogelijk. In eerste instantie zodat hij kan opmaken of er psychotische verschijnselen zijn en welke medicatie bij jou kan helpen om weer meer grip te krijgen op de realiteit: dat jij weer beter onderscheid kan maken wat nou realiteit is en wat niet. Maar praat met hem ook vooral over hoe jij je gelukkiger gaat voelen in het leven.

Misschien kan het volgende jou helpen:

[ afbeelding ]

Ga dit eens allemaal na voor jezelf om voor jezelf helder te krijgen in hoeverre jij tevreden bent over jouw huidige leven en op welke gebieden jij nog aan jezelf wilt werken. Dat kan je ook helpen om de communicatie met mensen die jou willen helpen beter af te stemmen: als je hen goed kan duidelijk maken wat je graag wilt en nodig hebt, ontstaan er minder aannames en dat maakt ook de kans kleiner dat jij je onbegrepen en betutteld voelt. Want als je je onbegrepen en betutteld voelt, dan versterkt dat jouw wantrouwen en dan worden gedachten dat mensen je gaan tegenwerken ook weer sterker.
Goede reactie ^O^
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_193812075
Als TS in een onrustige omgeving zit kan ik mij best voorstellen dat het de psychotische klachten verergerd. Naar de politie gaan heeft alleen zin, wanneer bijvoorbeeld de boven- of onderburen regelmatig de muziek midden in de nacht hard hebben staan/ of in het algmeen harde geluiden maken door schreeuwen of drugsoverlast. Je zou deze omgevingsgeluiden kunnen opnemen om te zien in hoeverre het door je psychose of daadwerkelijk je buren komt. Bijkomend voordeel is dat je concreet bewijs hebt en beter geholpen kan worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door 01100101 op 27-06-2020 08:59:47 ]
pi_193851623
Bedoel je dat je buren constant negatief over je praten en dat je het vanuit je huis hoort?
pi_193855603
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 00:09 schreef Opoikno het volgende:
Dank voor de berichten. Huisarts nam het niet heel serieus dus ben afgehaakt(mocht lacherig naar een psychiater). Vorig jaar was me gemeld door een psycholoog om nergens op te reageren dus om simpel te zeggen zit hier wel een idee achter en weet ik nu wel dat het echt is. Heb Een aangifte gedaan bij de politie wellicht dat hun er wel serieus mee om kunnen gaan.

Wat de stemmen zeggen en wat er gedaan word kan verschil zijn van dag en nacht. Veel dingen zul je ook vergeten ook best veel niet. Met het idee dat je daarna nergens last van zou hebben. Gezellig is wat anders
Waarvan heb je precies aangifte van gedaan? Een aangifte zonder concrete tastbare (wat je in handen kan houden, van een briefje tot een USB stick met een filmpje) bewijzen doet de politie niet veel mee.

Je schrijft erg onsamenhangend en je gedachten sprongen zijn voor de lezer niet goed te volgen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_193901873
Melding van mishandeling gedaan. Een psycholoog heeft me vorig jaar gemeld om nergens op te reageren met alle gevolgen van dien. Dat het een vaag verhaal is klopt wel maar hier ben ik zelf niet verantwoordelijk voor, ben schijnbaar wel verantwoordelijk voor alles wat ik doe. Stemmen roepen dingen zoals kankerhomo op een niveau dat geen medelijden kent. Geen idee waarom maar een psycholoog kon er niks mee. Dit in combinatie met iets anders. Vervolgens mag je vrolijk verder met stemmen👍 Echt idioot. Een psychose is het dus niet wat ggz je wil vertellen. Stemmen horen en dingen voelen is niet zo simpel een psychose
pi_193902061
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 09:35 schreef Opoikno het volgende:
Melding van mishandeling gedaan. Een psycholoog heeft me vorig jaar gemeld om nergens op te reageren met alle gevolgen van dien. Dat het een vaag verhaal is klopt wel maar hier ben ik zelf niet verantwoordelijk voor, ben schijnbaar wel verantwoordelijk voor alles wat ik doe. Stemmen roepen dingen zoals kankerhomo op een niveau dat geen medelijden kent. Geen idee waarom maar een psycholoog kon er niks mee. Dit in combinatie met iets anders. Vervolgens mag je vrolijk verder met stemmen👍 Echt idioot. Een psychose is het dus niet wat ggz je wil vertellen. Stemmen horen en dingen voelen is niet zo simpel een psychose
En wat heeft de politie met de aangifte gedaan?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')