abonnement Unibet Coolblue
pi_193740575
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:58 schreef Nober het volgende:

[..]

Gregory Sedoc?
Zulke billen jongen!
pi_193740599
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:02 schreef RipCity het volgende:

[..]

Ja vreemde opmerking :D
Linedancers.
  maandag 22 juni 2020 @ 19:07:31 #203
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193740619
Wilfred Genee verwacht maandagavond een 'bijzondere uitzending' van Veronica Inside. De presentator van de controversiële voetbaltalkshow reisde afgelopen zaterdag samen met René van der Gijp, de vaste analist van het programma, af naar Grolloo voor een gesprek met Johan Derksen. Genee heeft na de conversatie met Derksen goede hoop dat laatstgenoemde 'nou eens gaat luisteren', zo vertelde hij maandag in het gelijknamige radioprogramma, dat hij ook presenteert.

De heren van Veronica Inside reageren vanavond op de enorme ophef die ontstond na de uitzending van vorige week, waarin Johan Derksen rapper Akwasi met Zwarte Piet in verband bracht. "Het wordt een bijzondere uitzending vanavond", aldus Genee, die het na de storm van kritiek nodig vond om Derksen thuis op te zoeken. "Het was een vrij uniek moment dit weekend. Ik zag Johan zijn reactie in het AD, dat hij zei dat het een storm in een glas water was, en: 'Het waait wel over'. En: 'Het was best wel een goede grap voor mijn doen.' Toen zat ik daar vrijdagavond over na te denken en toen heb ik René gebeld, van: 'Wij moeten eens even naar Johan toe.' Toen heb ik de vrouw van Johan gebeld en heb ik gevraagd wanneer Johan thuis was, en dat ze niet moest zeggen dat wij langs zouden komen."

Wilfred Genee maakt bijzondere details over uitzending bekend
Wilfred Genee maakt bekend dat Veronica Inside vanavond 'verschillende' gasten ontvangt om in debat te gaan met Johan Derksen.Lees artikel
"Dus René en ik zijn samen in de auto gestapt. We hebben anderhalf uur met Johan gezeten, en alles rustig doorgenomen. Omdat je er ook niet zomaar aan voorbij kan gaan, wat er allemaal gebeurt, en wat er aan de hand is. En er waren onderling ook nog wat spanningen de afgelopen weken, zo aan het einde van het seizoen, weet je wel, dan worden de irritaties al wat groter. We zouden eigenlijk op 1 juni stoppen, maar we zijn een maandje doorgegaan. Dan zeg je nu met terugwerkende kracht: dat hadden we beter niet kunnen doen", zo lacht Genee samen met sidekicks Niels van Baarlen en Rick Romijn op de radio.

Genee heeft goede hoop dat Derksen zijn toon vanavond iets zal aanpassen. "We hebben echt een heel goed gesprek gehad. Ik heb gezegd: 'Johan, het is misschien ook weleens tijd om de dialoog aan te gaan, om eens te luisteren, wat er aan de hand is.' En ik heb nu Johan eindelijk zo ver dat hij dat ook vindt. Hij zegt ook: 'We moeten echt eens gaan luisteren.' Hij gaat echt niet door het stof denk ik vanavond, hij gaat natuurlijk op zijn eigen brompotmanier er weer bij zitten, maar luisteren kan toch geen kwaad?"

Gullit trekt twee conclusies na telefoontjes met Genee en Van der Gijp
Ruud Gullit vertelde zondagavond dat de heren van VI ‘zich niet gerealiseerd hebben dat het erger was dan men dacht’.Lees artikel
De uitzending van vanavond bevat in ieder geval geen reclameblokken. "We hebben een uur de tijd, maar erna zit een film, dus er zit een beetje speling in. Omdat die reclameblokken er niet in zitten kun je natuurlijk ook langer doorgaan. Waar ik op hoop? Ik hoop gewoon dat we nadat we er zaterdag met Johan over gesproken hebben, hij er tenminste een beetje voor openstaat. Ik denk niet dat hij door het stof gaat, ik weet niet wat hij allemaal gaat doen, maar dat hij nou eens gaat luisteren. Dat is volgens mij de kern van vanavond. En hij zal absoluut zijn mening hebben en weer los gaan over allerlei dingen, ach het wordt gewoon Veronica Inside", zo besluit Genee.


Dit wordt echt een flopshow.
  Forum Admin maandag 22 juni 2020 @ 19:08:26 #204
35723 crew  GGMM
pi_193740637
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
Genee heeft na de conversatie met Derksen goede hoop dat laatstgenoemde 'nou eens gaat luisteren',
:')

Dit wordt een flopshow ja
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_193740660
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:56 schreef Zorro het volgende:
Als er dan een zwartachtigkleurend persoonsfiguur moet aanschuiven vananvond dan hoop ik dat het een leuke is zoals ... zoals.....

Nou ja ik kan nu even niet zo iemand bedenken.
John Williams
pi_193740664
flopshow of niet, memorabel wordt het wss wel :P
pi_193740669
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
Dit wordt echt een flopshow.
Genee is echt vreselijk.
  maandag 22 juni 2020 @ 19:10:51 #208
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193740670
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

:')

Dit wordt een flopshow ja
Kenneth Perez ook aanwezig?
pi_193740677
Dries Boussatta
  Moderator maandag 22 juni 2020 @ 19:11:35 #210
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_193740679
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dit gaat zo'n ongekende flopshow worden _O-
Dit ja, verwachtingen zijn te hoog.

Meestal zo na een relletje
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_193740680
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:10 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Kenneth Perez ook aanwezig?
'Kk neger' Kenneth.
pi_193740697
Genee wil wel deugen natuurlijk, dus vanavond lekker de moraalridder uithangen!
  maandag 22 juni 2020 @ 19:14:04 #213
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_193740711
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:13 schreef Generationalpha het volgende:
Genee wil wel deugen natuurlijk, dus vanavond lekker de moraalridder uithangen!
Dat wil hij alleen maar omdat hij ooit nog zo’n grote talkshow wil presenteren (wat natuurlijk nooit gaat gebeuren). Alles voor z’n werk.
  maandag 22 juni 2020 @ 19:14:53 #214
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_193740722
Ben eigenlijk vooral heel erg benieuwd wat Gerard Joling hier van vindt.

;(
  Moderator maandag 22 juni 2020 @ 19:14:56 #215
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193740723
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
Wilfred Genee verwacht maandagavond een 'bijzondere uitzending' van Veronica Inside. De presentator van de controversiële voetbaltalkshow reisde afgelopen zaterdag samen met René van der Gijp, de vaste analist van het programma, af naar Grolloo voor een gesprek met Johan Derksen. Genee heeft na de conversatie met Derksen goede hoop dat laatstgenoemde 'nou eens gaat luisteren', zo vertelde hij maandag in het gelijknamige radioprogramma, dat hij ook presenteert.

De heren van Veronica Inside reageren vanavond op de enorme ophef die ontstond na de uitzending van vorige week, waarin Johan Derksen rapper Akwasi met Zwarte Piet in verband bracht. "Het wordt een bijzondere uitzending vanavond", aldus Genee, die het na de storm van kritiek nodig vond om Derksen thuis op te zoeken. "Het was een vrij uniek moment dit weekend. Ik zag Johan zijn reactie in het AD, dat hij zei dat het een storm in een glas water was, en: 'Het waait wel over'. En: 'Het was best wel een goede grap voor mijn doen.' Toen zat ik daar vrijdagavond over na te denken en toen heb ik René gebeld, van: 'Wij moeten eens even naar Johan toe.' Toen heb ik de vrouw van Johan gebeld en heb ik gevraagd wanneer Johan thuis was, en dat ze niet moest zeggen dat wij langs zouden komen."

Wilfred Genee maakt bijzondere details over uitzending bekend
Wilfred Genee maakt bekend dat Veronica Inside vanavond 'verschillende' gasten ontvangt om in debat te gaan met Johan Derksen.Lees artikel
"Dus René en ik zijn samen in de auto gestapt. We hebben anderhalf uur met Johan gezeten, en alles rustig doorgenomen. Omdat je er ook niet zomaar aan voorbij kan gaan, wat er allemaal gebeurt, en wat er aan de hand is. En er waren onderling ook nog wat spanningen de afgelopen weken, zo aan het einde van het seizoen, weet je wel, dan worden de irritaties al wat groter. We zouden eigenlijk op 1 juni stoppen, maar we zijn een maandje doorgegaan. Dan zeg je nu met terugwerkende kracht: dat hadden we beter niet kunnen doen", zo lacht Genee samen met sidekicks Niels van Baarlen en Rick Romijn op de radio.

Genee heeft goede hoop dat Derksen zijn toon vanavond iets zal aanpassen. "We hebben echt een heel goed gesprek gehad. Ik heb gezegd: 'Johan, het is misschien ook weleens tijd om de dialoog aan te gaan, om eens te luisteren, wat er aan de hand is.' En ik heb nu Johan eindelijk zo ver dat hij dat ook vindt. Hij zegt ook: 'We moeten echt eens gaan luisteren.' Hij gaat echt niet door het stof denk ik vanavond, hij gaat natuurlijk op zijn eigen brompotmanier er weer bij zitten, maar luisteren kan toch geen kwaad?"

Gullit trekt twee conclusies na telefoontjes met Genee en Van der Gijp
Ruud Gullit vertelde zondagavond dat de heren van VI ‘zich niet gerealiseerd hebben dat het erger was dan men dacht’.Lees artikel
De uitzending van vanavond bevat in ieder geval geen reclameblokken. "We hebben een uur de tijd, maar erna zit een film, dus er zit een beetje speling in. Omdat die reclameblokken er niet in zitten kun je natuurlijk ook langer doorgaan. Waar ik op hoop? Ik hoop gewoon dat we nadat we er zaterdag met Johan over gesproken hebben, hij er tenminste een beetje voor openstaat. Ik denk niet dat hij door het stof gaat, ik weet niet wat hij allemaal gaat doen, maar dat hij nou eens gaat luisteren. Dat is volgens mij de kern van vanavond. En hij zal absoluut zijn mening hebben en weer los gaan over allerlei dingen, ach het wordt gewoon Veronica Inside", zo besluit Genee.


Dit wordt echt een flopshow.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_193740726
Keertje wat anders dan wat grappige filmpjes en herhalende grappen.
Moeten zij weten
pi_193740727
Het laatste niet politiek correcte programma is dus ook van de tv verdwenen :r
pi_193740734
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:14 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat wil hij alleen maar omdat hij ooit nog zo’n grote talkshow wil presenteren (wat natuurlijk nooit gaat gebeuren). Alles voor z’n werk.
Klopt. Als ik iemand moreel gezien totaal niet serieus kan nemen is het Wilfred.
pi_193740739
Als er ook maar iets van excuses komen is het de laatste keer ooit dat ik kijk, en mag Genee de tering krijgen.
  Forum Admin maandag 22 juni 2020 @ 19:18:21 #220
35723 crew  GGMM
pi_193740750
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Als er ook maar iets van excuses komen is het de laatste keer ooit dat ik kijk, en mag Genee de tering krijgen.
Hier zit geen woord Spaans bij!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator maandag 22 juni 2020 @ 19:18:44 #221
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193740756
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Als er ook maar iets van excuses komen is het de laatste keer ooit dat ik kijk, en mag Genee de tering krijgen.
Is dit net zo'n belofte als al die keren dat je aangaf nooit meer op fok te komen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 22 juni 2020 @ 19:19:04 #222
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_193740762
quote:
5s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Is dit net zo'n belofte als al die keren dat je aangaf nooit meer op fok te komen?
Wow.
  maandag 22 juni 2020 @ 19:19:40 #223
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_193740772
Geen reclames vnv?? En mijn favo rubriek van Bavaria dan

Zo :(
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  maandag 22 juni 2020 @ 19:20:29 #224
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_193740782
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Als er ook maar iets van excuses komen is het de laatste keer ooit dat ik kijk, en mag Genee de tering krijgen.
Ah jah dan is het Genee zijn schuld. Tuurlijk joh
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_193740787
quote:
15s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:19 schreef gniffie het volgende:
Geen reclames vnv?? En mijn favo rubriek van Bavaria dan

Zo :(
Alle sponsoren zijn druk met deugen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')