nu alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 22 juni 2020 11:37 schreef crv het volgende:
[..]
nu alen over 2 dagen lang ziekteverlof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ spoiler
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
lekker zwetenquote:Op maandag 22 juni 2020 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hrrr.
Gelukkig is m'n vaste sportavond vanavond, de rest van de week doe ik dus mooi niks actiefs.
kwestie van vroeg opstaanquote:Op maandag 22 juni 2020 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver, vrijdag 2x een uur fietsen. Terug zal wel gaan (want 's avonds/'s nachts), maar heen ga ik niet leuk vinden.
yep.. komt nu dichtbij .....quote:
Nee, ik moet naar een verjaardag en ik ben niet eerder welkom.quote:
zeg je toch dat je de tijd verkeerd begrepen had, of je neemt een champoepelontbijtje meequote:Op maandag 22 juni 2020 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik moet naar een verjaardag en ik ben niet eerder welkom.
zo vreselijk als je gesport hebt en je na het douchen gewoon door gaat met zwetenquote:
Eerst gewoon te werk.quote:Op maandag 22 juni 2020 11:39 schreef crv het volgende:
[..]
zeg je toch dat je de tijd verkeerd begrepen had, of je neemt een champoepelontbijtje mee
quote:Op maandag 22 juni 2020 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo vreselijk als je gesport hebt en je na het douchen gewoon door gaat met zweten
Zo warm mogelijk douchenquote:Op maandag 22 juni 2020 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo vreselijk als je gesport hebt en je na het douchen gewoon door gaat met zweten
Of tijdens een wandeling je voeten in een koel bergbeekje te hangenquote:Op maandag 22 juni 2020 11:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja preciesMaar sowieso niks lekkerder dan na een flinke wandeling de bergschoenen uit te doen, en slippers aan
helpt geen ene zak.quote:
Minimaal inderdaad, maar ik kan me het wel voorstellen.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of tijdens een wandeling je voeten in een koel bergbeekje te hangen
Hoop dat je 'm ook daadwerkelijk zoquote:Op maandag 22 juni 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Begint een vent in de winkel te gillen omdat ik zijn karretje twee centimeter verschoof zodat ik er langs kon, terwijl hij op zijn dooie akkertje de sperziebonen stond te bestuderen.
Was zeker ook met zijn vingers elk boontje vast aan het pakken?quote:Op maandag 22 juni 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Begint een vent in de winkel te gillen omdat ik zijn karretje twee centimeter verschoof zodat ik er langs kon, terwijl hij op zijn dooie akkertje de sperziebonen stond te bestuderen.
daarom heb ik sinds vorig jaar airco in mijn slaapkamerquote:Op maandag 22 juni 2020 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerst gewoon te werk.![]()
Maar van die nachten waarbij het gewoon niet kouder wordt dan 20 graden, doe eens niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Of zoquote:Op maandag 22 juni 2020 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoop dat je 'm ook daadwerkelijk zohebt aangekeken?
Totaal opgefokt door de media reeeeerrhquote:Op maandag 22 juni 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2020 11:47 schreef crv het volgende:
[..]
daarom heb ik sinds vorig jaar airco in mijn slaapkamerCraptiming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En airco begin ik liever niet aan, dan kan ik m'n ogen weggooien van de droogte.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |