Wat ik niet snap, waarom zou je niet voor een verdoving kiezen?
Voel je je soms beter als je het zonder verdoving kan?
Kan me iets voorstellen bij mensen die angst hebben voor naalden en injecties enzo als reden om je niet te laten verdoven, maar ik zie zelf het nut van de verdoving wel.
Dan maar even door die pijn heen bijten.
quote:Het bespaart geld verder kan ik ook niet veel bedenken. En als het heel erg wordt kan je zelfs nog achter het mondkapje van het ziekenhuis belanden en word je onder narcose behandeld als je doordraait van naalden
Op zaterdag 18 januari 2003 01:33 schreef Max3 het volgende:
Wat ik niet snap, waarom zou je niet voor een verdoving kiezen?
[Dit bericht is gewijzigd door GHansie op 18-01-2003 01:43]
hij mag kijken en wat pielen met dat haakje van 'm, maar wordt er geboord of meer dan zet maar een spuit en ga je gang... drug-addict
Tis wel een irri gevoel zeg.
Zo irri dat ik mijn hand omhoog duwde en die boor bijna vaster in mijn kies heb geduwd.
Gelukkig heb ik een snelle TA.
Dus toen kreeg ik een gaatje en moest toch even slikken toen de tandarts wilde verdoven.. Maar toch alles goed gegaan
quote:omdat mijn tandarts er niet om vraagt en gaatjes vullen altijd zonder verdoving doet
Op zaterdag 18 januari 2003 01:33 schreef Max3 het volgende:
Laatst was ik nog bij mijn tandarts voor een halfjaarscontrole. Op zich nix mis mee. Totdat mijn tandarts een gaatje zag die gevuld moest worden. Ik heb ermee ingestemd. Voorbereiding ging goed totdat hij vroeg of ik een verdoving wilde... nou ja... dacht ik... Ik vroeg of het pijn gaat doen zo'n vulling. Hij zei dat het wel wat zeer kon gaan doen. Keus was toen wel snel gemaakt... Als er iets is waar ik allergisch voor ben dan is het wel die pijn bij de tandarts enzo...Wat ik niet snap, waarom zou je niet voor een verdoving kiezen?
Waarom ik naar deze tandarts ga? Toen ik nog studeerde was hij mijn tandarts, prima ervaringen mee gehad. Toen ging ik verhuizen en dacht dus maar een andere tandarts te zoeken. En dat lukte. Maar oeioeioei, wat een type. Echte angst-tandarts ("weet je zeker dat je geen verdoving wilt, het kan wel een beetje pijn doen hoor"). Echt stikzenuwachtig werd ik er van, zelfs als hij nog niks had gedaan. En dan die verdoving, twee vreselijke pijnlijke spuiten, de halve dag geen gevoel op die plek, lekker kwijlen en het niet doorhebben , nee hoor, ik had er meer last van dan bij die oude tandarts.
Geen verdoving voor mij dus, althans bij de standaard kleine gaatjes.
En toen ben ik maar weer teruggegaan. Geen gezeur, tenzij het echt pijn doet dus.
Bij mij wordt er alleen geboord met verdoving!!!
Tot ik een keer niet al te lekker was voordat ik bij de tandarts kwam. Na het geven van de verdoving zat ik in de wachtkamer te wachten tot die verdoving ging werken en werd ik me daar toch duizelig en misselijk... Even naar buiten en toen ging het wel weer. Sinds dien geen verdoving meer gekregen voor gaatjes vullen.
Op 1 uitzondering na dan. Vorig jaar was er een stuk vulling op een vervelende manier afgebroken en hij weigerde me te helpen zonder verdoving. En gelijk had hij. Zelfs met verdoving was het erg gevoelig.
Ik ben gister voor een extra grondige controle langsgeweest. Hij kon niets vinden, maar heeft voor de zekerheid toch 2 foto's gemaakt. Maandag de uitslag en met een beetje geluk kan ik gerust een jaar op reis zonder problemen
nadat die stukken eruit waren vond hij toch wel dat ze erg vast zaten en had hij een verdoving misschien toch wel op z'n plaats gevonden.. En be-dankt
Maar ik ben toch wel blij dat hij ze er zo heeft uitgehaald; ik haat verdovingsprikken (heb al eens een hoektand moeten laten trekken..).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |