Haags vind ik niet echt linksquote:Op maandag 22 juni 2020 00:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Haha, beleid op fok.
Fok wordt geregeerd door een stel linkse ouwe zure lullen ja.
Nee einstein daarom word het dus niet gepost..........quote:Op maandag 22 juni 2020 00:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haags vind ik niet echt links
Wordtquote:Op maandag 22 juni 2020 00:53 schreef ricciardo020 het volgende:
[..]
Nee einstein daarom word het dus niet gepost..........
Nee door werkloze met aantoonbare psychische problemen die niet werken, en dus genoeg de tijd hebben om een enge vriendenkliek op te bouwen hier............quote:Op maandag 22 juni 2020 00:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Haha, beleid op fok.
Niet zo erg als de andere mods, maar ook hij is behoorlijk links.quote:Op maandag 22 juni 2020 00:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haags vind ik niet echt links
quote:Op maandag 22 juni 2020 00:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Haha, beleid op fok.
Krijg je een ban als je dit nieuws post danquote:Op maandag 22 juni 2020 00:43 schreef ricciardo020 het volgende:
Vreemd dat dit bericht niet op FOK staat, groot nieuws!, maar er zijn hier wel meer dingen vreemd bepaalde mensen krijgen continu een ban sommige moderators dreigen met een ban zegge dat bepaalde mensen de sfeer verzieken, met een een simpel woordje.
Terwijl ze zelf keer op keer slechte berichten posten hiermee moet je denken aan de titel en cruciale informatie, ooit krijg je de illusie dat het door een autistisch kind is gepost.
(niks tegen autistische kinderen)
Wat ik zie is dat FOK zijn eigen aan het kapot maken is laat mensen gewoon vrij posten vriendjes politiek op een Forum is al helemaal triest.
Ik vind dat bepaalde mensen hier samen in protest moeten komen tegen het beleid nou beter gezegd regime dat bepaalde mensen hier voeren.
Tja, moeten ze vooral mee door gaan. Ze zijn nog jong, ik snap het wel, maar Pa of Ma ligtquote:Op maandag 22 juni 2020 02:16 schreef Gehrman het volgende:
Niemand houdt zich nog aan die 1,5m dus waarom protesten.
quote:Op maandag 22 juni 2020 02:30 schreef Ansachteraf het volgende:
[..]
Tja, moeten ze vooral mee door gaan. Ze zijn nog jong, ik snap het wel, maar Pa of Ma ligt
straks haar of zijn buik. Letterlijk.
[ afbeelding ]
Ik noem het meer 'idioten die denken dat ze rationeel kunnen denken maar daar faliekant naast zitten'.quote:Op maandag 22 juni 2020 07:26 schreef incel het volgende:
[..]Domme bruikbare idioten die dit echt geloven
dit risico heb je meerdere keren per jaar met elk griepvirus
het is gewoon een grote poppenkast om meer regels erdoorheen te drukken en vrijheden te beperken.
Vrijheid voor miljoenen mensen is echt wel belangrijker dan die paar bejaarden die al een slechte gezondheid hadden die toch niks toevoegen aan de maatschappij. Oh ja maar als je dit zegt wordt je weggezet als "extreem rechts". Ik noem het meer rationeel nadenken.
HANS DE IC's!!!!!quote:Op maandag 22 juni 2020 07:51 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik noem het meer 'idioten die denken dat ze rationeel kunnen denken maar daar faliekant naast zitten'.
Bedankt voor het maken van mijn punt.quote:
Je bent bang hè?quote:Op maandag 22 juni 2020 08:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Concreet: wat is nu eigenlijk je klacht?
duizenden euros betalen of een celstraf krijgen als je te dicht bij je vrienden of familie komt natuurlijkquote:Op maandag 22 juni 2020 07:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Bedankt voor het maken van mijn punt.
Jij hebt geen idee wat vrijheid werkelijk is.
Nou, laat maar eens een voorbeeld zien van iemand die duizenden euros of een celstraf gehad heeft hiervoor.quote:Op maandag 22 juni 2020 08:06 schreef incel het volgende:
[..]
duizenden euros betalen of een celstraf krijgen als je te dicht bij je vrienden of familie komt natuurlijk
dat is vrijheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |