abonnement Unibet Coolblue
  zondag 21 juni 2020 @ 14:28:30 #26
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_193723836
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 13:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je moet toch echt zelf een app downloaden.
In dit geval is het een update van Android zelf. Een vergelijkbare update is ook in Apple aanwezig.
https://www.security.nl/p(...)oogle+bij+corona-app
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidġ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_193724008
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:28 schreef Megumi het volgende:

[..]

In dit geval is het een update van Android zelf. Een vergelijkbare update is ook in Apple aanwezig.
https://www.security.nl/p(...)oogle+bij+corona-app
Dat zijn niet de apps zelf...

Dat is Exposure Notifications API, die inderdaad beschikbaar gesteld zijn door Apple en Google. De API verzamelt zelf geen gegevens en dergelijke.

Je downloadt een app, deze app gebruikt de API, en verzamelt de gegevens (m.b.v. de API). Geen app, helemaal niets.

Je moet én de API aanzetten (dat is wat de users in dit topic hebben gezien) én een app downloaden om mee te doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2020 14:42:32 ]
pi_193724044
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:22 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ja, ik ben echt heel wantrouwend tegen de politiek, en het zou mij echt niets verbazen als zij een app zomaar neerplempen.

Als je ziet hoe vaak er wel niet gelogen wordt, dan neem ik steeds meer dingen in twijfel. Al ben ik nog niet bedekt met alu folie.
Maar inderdaad, als dit waar was dan zou er vast wel een shitstorm los gaan.


Ik weet niet hoe ver ze zijn met die sleepwet etcetera?


Tevens: ook dat er gesproken werd dat de app verplicht werd.

Zelf kom ik erbij omdat ik dit voorbij zag komen via whatsapp, toen was ik zelf ook verbaasd.
De overheid liegt en bedriegt en plaatjes van een willekeurige Wilma op Facebook en Whatsapp kloppen.
*gaapje*
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_193724112
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:22 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ja, ik ben echt heel wantrouwend tegen de politiek, en het zou mij echt niets verbazen als zij een app zomaar neerplempen.

Als je ziet hoe vaak er wel niet gelogen wordt, dan neem ik steeds meer dingen in twijfel. Al ben ik nog niet bedekt met alu folie.
Maar inderdaad, als dit waar was dan zou er vast wel een shitstorm los gaan.


Ik weet niet hoe ver ze zijn met die sleepwet etcetera?


Tevens: ook dat er gesproken werd dat de app verplicht werd.

Zelf kom ik erbij omdat ik dit voorbij zag komen via whatsapp, toen was ik zelf ook verbaasd.
Waarom is er een wantrouwen naar de overheid toe - die overigens aan alle kanten gecontroleerd wordt door ingebouwde mechanismes - maar is er amper of geen wantrouwen tegenover wat er op WhatsApp wordt gezegd door Jantje en Piet?

Kritisch zijn is goed, maar ik snap serieus niet waarom een willekeurig persoon op WhatsApp meer vertrouwen en geloofwaardigheid heeft dan de overheid. Waarom dan ook niet kritisch?
  zondag 21 juni 2020 @ 14:51:19 #30
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_193724175
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:43 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De overheid liegt en bedriegt en plaatjes van een willekeurige Wilma op Facebook en Whatsapp kloppen.
*gaapje*
Dat zeg ik niet. Die informatie gekoppeld met de ontwetendheid van hoe ver de overheid mag ingrijpen doen mij deze vraag stellen.

Ik heb geen facebook, en sowieso neem ik niet alles meteen voor waarheid aan.

Dus ook niet van de overheid. Er is geen echte waarheid meer. Ik ben erg kritisch en hoe vaak je wel niet hoort over blunders van de overheid, wil ik graag voorzichtig wezen. Ik ben het eens dat ik niet zo moest beginnen met de inleiding, maar het zou me niks verbazen als het in de toekomst nog gaat gebeuren.
pi_193724495
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat is geen COVID-app... Slechts instellingen om wel of niet mee te doen aan het systeem.

Echt jongens, beetje jammer dit. Het zijn nogal beschuldigingen die ik hier lees en dan blijkt het dit te zijn...

Een beetje zelf onderzoeken was wel zo handig geweest.
Bedankt (y)
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zondag 21 juni 2020 @ 17:45:56 #32
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_193726594
Welke app moet ik daar precies voor downloaden?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  maandag 22 juni 2020 @ 07:39:48 #33
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_193733105
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom is er een wantrouwen naar de overheid toe - die overigens aan alle kanten gecontroleerd wordt door ingebouwde mechanismes - maar is er amper of geen wantrouwen tegenover wat er op WhatsApp wordt gezegd door Jantje en Piet?

Kritisch zijn is goed, maar ik snap serieus niet waarom een willekeurig persoon op WhatsApp meer vertrouwen en geloofwaardigheid heeft dan de overheid. Waarom dan ook niet kritisch?
Ik denk dat er bij de overheid wel wat meer data opgeslagen is over de burger dan bij WhatsApp. Dit in combinatie met regelmatig nieuws over datalekken en slecht beveiligde systemen bij de overheid maken mij wantrouwig.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidġ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_193734443
De functie werkt niet zonder een covid-19 app geïnstalleerd te hebben. (van de overheid)
Dan moet je alsnog bluetooth en locatie ingeschakeld hebben.

Meer is het niet.

Het willen beperken van het functioneren, heeft weinig nut, dat kan niet en als het zou kunnen dan zou het dus niet meer werken.
Bijvoorbeeld door bluetooth OF locatie uit te schakelen, dan werkt het dus niet meer zoals het hoort.

Het is afhankelijk van data vergaren immers.

Wil je het niet? Simpelweg geen officiële apps installeren qua covid-19.
pi_195227870
Telefonunuzdaki covid-19 uygulaması için apk sürümlerinin kullanılması tavsiye edilir. Devre dışı bırakılmayacak.
pi_195228289
:O https://www.forbes.com/si(...)racing/#94436b360545

:O tl;dr,

quote:
nobody can or will install a COVID-19 tracking app on your phone but you. At that point, you will have to agree to the various permissions the application requires to work effectively. As you were, nothing to see here.
◢◤
pi_195228293
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 05:44 schreef NoraSantos het volgende:
Telefonunuzdaki covid-19 uygulaması için apk sürümlerinin kullanılması tavsiye edilir. Devre dışı bırakılmayacak.
:{w Ik denk het ook, maar kan je uitleggen waarom dan ?
◢◤
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 11:19:47 #38
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_195322344
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 05:44 schreef NoraSantos het volgende:
Telefonunuzdaki covid-19 uygulaması için apk sürümlerinin kullanılması tavsiye edilir. Devre dışı bırakılmayacak.
Praat eens even Nederlands gaarne. |:)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')