abonnement Unibet Coolblue
  zondag 21 juni 2020 @ 17:13:03 #201
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193726022
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:04 schreef derLudolf het volgende:
53,4km gefietst. Nieuwe paadjes ontdekt. Even afkloppen, maar geen last van eikenprocessierupsen.

Even een Liebherr LG1750 van dicht bij bekeken. Grappig, hier in NL staan er hekken, camera's en beveiligers rond bouwplaatsen van windmolens.
Op 500m van de grens niet eens een bordje "Betreten der Baustelle verboten – Eltern haften für Ihre Kinder!" Rondom de kraan was een een plastic ketting gespannen, zodat niemand op de machine zou klimmen :+
Wellicht omdat daar als er iets gebeurt dat consequenties heeft voor degene die het bordje negeert, niet voor degene die het bordje plaatst zoals hier.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193726571
Ik heb de halve middag gespendeerd aan het op orde brengen van de financieën. Het irriteert met mateloos dat we elke maand genoeg binnenkrijgen maar dat het lijkt te verdampen }:| Dus nu alles maar weer eens op een rijtje gezet en geld gereserveerd voor de structurele uitgaven. Nu maar eens gaan koken voor een weeshuis :6
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193726600
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:02 schreef golfer het volgende:
Ik zit soms gewoon hardop te lachen op het balkon tijdens het lezen van 'Nederland onder het systeemplafond' van Marcel van Roosmalen en Jan Dirk van der Burg.
Hilarische en bekend voorkomende observaties over cursussen en workshops door heel Nederland heen in zaaltjes (uiteraard onder systeemplafonds). _O-
Is dat hetzelfde als van die docu over de cursussen en workshops in Nederland? Er werd alleen geobserveerd, niets gesproken of uitgelegd oid. En ik heb me echt zo enorm vermaakt _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 21 juni 2020 @ 17:54:19 #204
217702 Lonaa
Honger!
pi_193726711
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:44 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb de halve middag gespendeerd aan het op orde brengen van de financieën. Het irriteert met mateloos dat we elke maand genoeg binnenkrijgen maar dat het lijkt te verdampen }:| Dus nu alles maar weer eens op een rijtje gezet en geld gereserveerd voor de structurele uitgaven. Nu maar eens gaan koken voor een weeshuis :6
Dit is een enorm herkenbaar probleem. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 21 juni 2020 @ 18:00:33 #205
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193726805
Zo. Laatste afwerking gedaan. Tape verwijderd, verf wat bijgewerkt, tuinslang opgehangen, regenpijp gepoetst, etc.
De klus is niet klaar maar we kunnen nu wel de screens ophangen.

Voor:


Na:


Nog te doen:
- verlichting weer ophangen
- waterslagen wit verven
- deur wit verven
- 3 plantenbakken maken voor onder de ramen
- boards achter de regenpijp en langs het dak antraciet verven
Spoilers!
  zondag 21 juni 2020 @ 18:02:06 #206
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193726847
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

*O* *O* *O* *O*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 21 juni 2020 @ 18:08:38 #207
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193726964
Wij hebben deze vakantie de helft van ons nieuwe kippenverblijf gebouwd. Alleen de muren van het binnenhok moeten nog. Her en der een beetje gaas.

Het is verder wachten op het dak, maar die levering duurt langer dan verwacht (golfplaten).





Dezelfde komt er tegenaan, in de lengte. Maar eerst moet het oude hok weg. Daarna verder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anthraxx op 21-06-2020 18:14:31 ]
pi_193726975
Je hebt wel eer van je werk, Lucky :o ^O^
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zondag 21 juni 2020 @ 18:10:05 #209
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193726981
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo. Laatste afwerking gedaan. Tape verwijderd, verf wat bijgewerkt, tuinslang opgehangen, regenpijp gepoetst, etc.
De klus is niet klaar maar we kunnen nu wel de screens ophangen.

Voor:
[ afbeelding ]

Na:
[ afbeelding ]

Nog te doen:
- verlichting weer ophangen
- waterslagen wit verven
- deur wit verven
- 3 plantenbakken maken voor onder de ramen
- boards achter de regenpijp en langs het dak antraciet verven
Dat knapt op :o Netjes!
  zondag 21 juni 2020 @ 18:23:52 #210
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193727146
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:46 schreef Isabeau het volgende:

Is dat hetzelfde als van die docu over de cursussen en workshops in Nederland? Er werd alleen geobserveerd, niets gesproken of uitgelegd oid. En ik heb me echt zo enorm vermaakt _O-
Ken die docu niet. Maar het boek is een absolute aanrader.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 18:24:06 #211
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193727150
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:13 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wellicht omdat daar als er iets gebeurt dat consequenties heeft voor degene die het bordje negeert, niet voor degene die het bordje plaatst zoals hier.
Zelfs dat bordje en een bouwhek ontbrak ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193727217
Wow Lucky *O*

Mooi hok Annie!


Ver gefietst ludolf

En lekker geboekhoud(t?) soda!
pi_193727249
Ik heb lekker veel gelezen vandaag, naar een hip verbouwde appie geweest, lekker samen :6 ik een mandje g een kar :D was lekker rustig. Toen uurtje werkster gespeeld, masterchef gekeken, heeeeeerlijk rijk belegde pizza gegeten.
Goed dagje O+
pi_193727375
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit is een enorm herkenbaar probleem. :')
Ja he, het is zo onnozel. Ik kan niet rood staan en ik heb ook spaargeld dus er gaat niets echt mis maar ik vind het een heel vervelend gevoel dat ik er geen controle over heb. En het zou leuk zijn als dat spaargeld ook méér werd in plaats van een status quo :') Ik bedoel, dan zie ik af en toe dat er 33 euro wordt afgeschreven door de belastingdienst en dan denk ik 'oh ik zal wel weer iets verkeerd gedaan hebben met de toeslagen' maar dat bleek dus gewoon de wegenbelasting :') Ik heb (had) geen benul wanneer wat van welke rekening werd bij- of afgeschreven. Maar ik heb goede hoop voor mijn nieuwe systeem *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193727387
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo. Laatste afwerking gedaan. Tape verwijderd, verf wat bijgewerkt, tuinslang opgehangen, regenpijp gepoetst, etc.
De klus is niet klaar maar we kunnen nu wel de screens ophangen.

Voor:
[ afbeelding ]

Na:
[ afbeelding ]

Nog te doen:
- verlichting weer ophangen
- waterslagen wit verven
- deur wit verven
- 3 plantenbakken maken voor onder de ramen
- boards achter de regenpijp en langs het dak antraciet verven
Mooi! *O* O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 21 juni 2020 @ 18:46:28 #216
63722 z80
I fink you freaky
pi_193727451
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo. Laatste afwerking gedaan. Tape verwijderd, verf wat bijgewerkt, tuinslang opgehangen, regenpijp gepoetst, etc.
De klus is niet klaar maar we kunnen nu wel de screens ophangen.

Voor:
[ afbeelding ]

Na:
[ afbeelding ]

Nog te doen:
- verlichting weer ophangen
- waterslagen wit verven
- deur wit verven
- 3 plantenbakken maken voor onder de ramen
- boards achter de regenpijp en langs het dak antraciet verven
Niet de raamkozijnen en deur de zelfde kleur?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 21 juni 2020 @ 18:47:46 #217
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193727469
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:08 schreef Anthraxx het volgende:
Wij hebben deze vakantie de helft van ons nieuwe kippenverblijf gebouwd. Alleen de muren van het binnenhok moeten nog. Her en der een beetje gaas.

Het is verder wachten op het dak, maar die levering duurt langer dan verwacht (golfplaten).

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dezelfde komt er tegenaan, in de lengte. Maar eerst moet het oude hok weg. Daarna verder.
Goed bezig. Is het andere kippenhok aan vervanging toe of breiden jullie de flock (NL?) uit?

Jullie hebben een fijn ontwerp. Heb je toevallig een tekening ofzo?
Spoilers!
  zondag 21 juni 2020 @ 18:49:57 #218
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193727506
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:46 schreef z80 het volgende:

[..]

Niet de raamkozijnen en deur de zelfde kleur?
Neh. Ik heb net wel besloten dat de boarding achter de regenpijp wit moet worden en niet antraciet.
Spoilers!
  zondag 21 juni 2020 @ 18:53:30 #219
217702 Lonaa
Honger!
pi_193727553
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:42 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja he, het is zo onnozel. Ik kan niet rood staan en ik heb ook spaargeld dus er gaat niets echt mis maar ik vind het een heel vervelend gevoel dat ik er geen controle over heb. En het zou leuk zijn als dat spaargeld ook méér werd in plaats van een status quo :') Ik bedoel, dan zie ik af en toe dat er 33 euro wordt afgeschreven door de belastingdienst en dan denk ik 'oh ik zal wel weer iets verkeerd gedaan hebben met de toeslagen' maar dat bleek dus gewoon de wegenbelasting :') Ik heb (had) geen benul wanneer wat van welke rekening werd bij- of afgeschreven. Maar ik heb goede hoop voor mijn nieuwe systeem *O*
:D

Hier ook niet rood staan en wel wat geld op spaarrekening dus dat gaat ook niet fout. En ik weet wel welke vaste lasten er zijn, maar dat bedrag dat dan 'overblijft' verdwijnt altijd. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 21 juni 2020 @ 18:54:11 #220
217702 Lonaa
Honger!
pi_193727564
Overigens *O* voor harde werk van LS en Antraxx :o
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 21 juni 2020 @ 19:13:34 #221
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193727804
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Goed bezig. Is het andere kippenhok aan vervanging toe of breiden jullie de flock (NL?) uit?

Jullie hebben een fijn ontwerp. Heb je toevallig een tekening ofzo?
We hebben een bouwtekening gekocht, voor dummies. Want we zijn geen klussers.

Maar onze overbuurman, die zijn eigen woning en delen die van ons gebouwd heeft, wel. Dus zijn apparatuur gebruiken wij en hij helpt met zaagwerk en her en der wat opzetten.

Als wij dit zouden laten bouwen zou het denk ik zo’n 3500 gekost hebben. En geen idee of ze het op deze plek hadden geleverd. Voor twee bij elkaar zijn wij denk ik nu zo’n 2200 kwijt geweest. En dat is alsnog bizar veel voor een hok :+. Anna gaat broeden met een bepaald ras.

Maar goed, geen vakantiereis dit jaar.

Edit: Anna denkt wel meer dan 3500. Voor deze grootte en indeling. Om te laten maken.

[ Bericht 11% gewijzigd door Anthraxx op 21-06-2020 19:23:00 ]
pi_193727971
Nou, het was een weekend met forse ups en downs.
De up was vandaag: een midzomerdagslam O+

Een ooitje O+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193727997
Wauw, @Lucky_Strike, wat is dat mooi geworden. Wat zullen jullie daar genietend naar kijken.

En die kippevilla van @Anthraxx, ook al zo _O_

Het is hier geen balkonweer geworden, maar nu is mijn jurk af en het cul kookproject achter de kiezen. Verder gisteren en vandaag een kennisje geholpen via ft met haar naaiproject en zojuist allemaal roddels in de flat gehoord. Diverse ruzie makende mensen, gisterochtend een heel arrestatieteam op de parkeerplaats (aan de andere kant van dit gebouw). Er was aan de overkant in gebroken en iemand mishandeld, de dader was de rijbaan overgestoken en verstopte zich in een auto op de parkeerplaats. En toen kwam de vader van de mishandelde vrouw ook nog verhaal halen. Weet nu wel waarom die helicopter gister rondvloog
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 21 juni 2020 @ 19:36:17 #224
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193728093
quote:
17s.gif Op zondag 21 juni 2020 19:27 schreef sigme het volgende:
Nou, het was een weekend met forse ups en downs.
De up was vandaag: een midzomerdagslam O+
[ afbeelding ]
Een ooitje O+
Oh! Met rozemarijn, knoflook en een yoghurt sausje!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193728109
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 19:36 schreef fietsie het volgende:

[..]

Oh! Met rozemarijn, knoflook en een yoghurt sausje!
Ik zal jou eens bereiden met een yoghurtsausje }:|
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')