quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Je kunt proberen juist wel gericht op zoek te gaan naar een leuke jongen die bij je past. En als je meteen van het begin af aan duidelijk maakt dat je wel eens meer voor iemand zou kunnen gaan voelen, dan loop je ook minder kans om teleur gesteld te raken.
quote:Mjah, dat kan toch, in principe.
Op zaterdag 18 januari 2003 00:28 schreef moredragons het volgende:[..]
Expreszo advertentie plaatsen met een treffende beschrijving van wie je bent en wat je zoekt, iets afspreken, verbaasd zijn dat het zo goed klinkt, nog eens afspreken, en nog eens en dan opeens merk je dat je iemend wel heeeel leuk bent gaan vinden. Seriously in love, en nog wederzijds ook.
Het kan en het komt voor.
edit: maffe tikfout
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 18-01-2003 00:34]
quote:Kon toch een vergissing zijn in het profiel??
Op zaterdag 18 januari 2003 00:26 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
sorry had niet in z`n profiel gekeken
quote:Maar verder,.. dat wat jij vertelt is natuurlijk frustrerend.
Op zaterdag 18 januari 2003 00:16 schreef Egbert het volgende:
Ik heb me altijd voorgenomen om niet 'actief op zoek te gaan' naar een vriendje. Altijd gehoopt eens een leuke jongen tegen het lijf te lopen om gelukkig mee te zijn.
Helaas voor mij.. zo lijkt het niet te werken. Het is niet dat ik niet genoeg mensen tegenkom; behalve dat ik veel achter de computer zit, doe ik ook veel vrijwilligerswerk bij de scouting, jongerenwerk, vakantiekampen, etc.
En ja, daar kom ik ook wel eens een jongen tegen die ik dan wel leuk begin te vinden, raak er beter mee bevriend, en tja.. Dan komt het moment dat ik te verliefd ben om het voor me te kunnen houden, en begin ik ernstig te twijfelen of ik dat nou voorzichtig moet gaan vertellen, of toch risicoloos tevreden moet zijn met de huidige vriendschap.
Er op die manier mee rond blijven lopen blijkt in de praktijk op langere termijn erg vervelend. Dus toch maar voorzichtig vertellen dan... maar helaas.. het loopt natuurlijk altijd op niks uit...
Een keertje niet zo erg, maar het nare is dat het verdriet, boosheid, gevoel van machteloosheid over de situatie elke keer erger wordt...
Toevoeging: suc7 ermee!
quote:uhu, dat is precies wat ik had moeten doen voor vanavond
Op zaterdag 18 januari 2003 00:32 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Mjah, dat kan toch, in principe.
quote:Mjah, maar ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar een reactie van de topic starter... (hint, hint)
Op zaterdag 18 januari 2003 00:39 schreef moredragons het volgende:[..]
uhu, dat is precies wat ik had moeten doen voor vanavond
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 18-01-2003 00:48]
quote:Dat wilde ik zeggen,.. maar ik kwam er niet meer uit.
Op zaterdag 18 januari 2003 00:48 schreef Atreidez het volgende:
Zoals jij je verhaal beschrijft is het niet helemaal duidelijk of je het hebt over andere jongens die ook homo zijn, of waarvan je het zelf niet weet. Als je tegen een hetero verteld dat je verliefd op hem bent krijg je idd rare reacties..
quote:Is het niet juist kenmerkend voor verliefdheid dat je allerlei praktische zaken helemaal uit het oog verliest, en er dus niet bij stil staat of iemand misschien al een relatie heeft, of misschien hetero (of juist homo) is? Je bent immers verliefd...
Op zaterdag 18 januari 2003 00:48 schreef Atreidez het volgende:
Zoals jij je verhaal beschrijft is het niet helemaal duidelijk of je het hebt over andere jongens die ook homo zijn, of waarvan je het zelf niet weet. Als je tegen een hetero verteld dat je verliefd op hem bent krijg je idd rare reacties..
Iemand anders heeft het over de evt vervelend reacties van jongens waar ik verliefd op ben. Daar heb ik niet direct last van, of zou ik ze in ieder geval niet kwalijk nemen. Mijn probleem is nou juist meer dat het niemands schuld is dat ik nooit iemand zomaar tegen het lijf lijk te kunnen lopen.
Over het uit het oog verliezen van de 'praktische zaken'. Tja.. ik denk dat ik niet zomaar iemand zo leuk begin te vinden, als ik echt bij voorbaat al weet dat diegene een vriendin heeft ofzo. En of hij dan wel homo is of niet.. dat is lastiger.. ernaar direct naar vragen vind ik meestal niet zo gepast denk ik, en een antwoord daarop is vaak ook nogal twijfelachtig natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |