abonnement Unibet Coolblue
pi_193713651
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 12:40 schreef Fok-it het volgende:
Scene uit Black Swan met die nagel :r
Die ja!

En de wc scene uit 13 reasons why hoef ik ook niet meer te zien.
pi_193714616
Scenes waarin je botten ziet breken, met het bijbehorende geluid...
En hier al aardig eelt op mijn horrorziel, maar dit soort scenes zet ik even het geluid uit...
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 20:03:05 #28
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193714819
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 12:42 schreef Salina het volgende:
Er zijn wel meer enge scènes die ik me herinner. Een scène uit volgens mij Django Unchained van Tarantino, met erg gewelddadige scènes; in een van die scènes wordt ook een keer een oogbal ingedrukt geloof ik (komt ie weer: oogfobie). :D
Volgens mij was het Django Unchained, zou niet weten welke andere film van Tarantino. Maar ik heb hem langer geleden gezien, 1 keer maar, dus exacte details zijn me ontschoten. Alleen dat het erg gewelddadig was.

En de scène uit een serie natuurlijk, Game of Thrones, met het gevecht tussen Oberyn Martell en The Mountain.

Ook eng en erg spookachtig vond ik wat scènes uit Jacob's Ladder, in het ziekenhuis bijvoorbeeld.

Conclusie: sowieso alle films waarin oogballen worden ingedrukt, geplet of platgespoten zin niets voor Salina. En lobotomie (ook bij de uiteinden van de oogkassen). :@ :')
Dan is Kill Bill ook niks voor jou, iig de oog-scene niet :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_193716878
Geen scene maar een hele film. Requiem for a dream. Nadat ik die gezien had meteen geen zin meer om wat te doen erna.
pi_193718340
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond Hereditary niet zo'n fijne ervaring :')
Ik ook niet. Die scène dat dat meisje dood gaat (en hoe) en dat je dan haar moeder hoort gillen als ze haar vind. Brrrr...

Ik vond m wel heel erg goed. Zodoende wil ik ook nog Midsommar zien, want dat die regisseur een veelbelovend talent is, dat staat buiten kijf.

Maar ik "durf" nu dus niet meer Midsommar te kijken. :'(
Bang dat ik weer zon fucked up gevoel ervan krijg.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zaterdag 20 juni 2020 @ 23:35:09 #31
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_193718413
Eerste seizoen van The Sinner, laatste aflevering geloof ik. Meisje krijgt hartmassage maar heeft broze botten en de ribben/borstbeen breekt en wordt naar binnen geduwd.

Sowieso, brekende botten, ik heb die van mezelf te vaak horen breken :X
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_193718480
quote:
4s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:30 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik ook niet. Die scène dat dat meisje dood gaat (en hoe) en dat je dan haar moeder hoort gillen als ze haar vind. Brrrr...

Ik vond m wel heel erg goed. Zodoende wil ik ook nog Midsommar zien, want dat die regisseur een veelbelovend talent is, dat staat buiten kijf.

Maar ik "durf" nu dus niet meer Midsommar te kijken. :'(
Bang dat ik weer zon fucked up gevoel ervan krijg.
Midsommar durfde ik ook niet te kijken, maar op 1 scène na viel het reuze mee.
Tap tap tap
  zaterdag 20 juni 2020 @ 23:46:34 #33
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_193718553
foutje
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_193718610
quote:
4s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:30 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik ook niet. Die scène dat dat meisje dood gaat (en hoe) en dat je dan haar moeder hoort gillen als ze haar vind. Brrrr...

Ik vond m wel heel erg goed. Zodoende wil ik ook nog Midsommar zien, want dat die regisseur een veelbelovend talent is, dat staat buiten kijf.

Maar ik "durf" nu dus niet meer Midsommar te kijken. :'(
Bang dat ik weer zon fucked up gevoel ervan krijg.
Ik heb Hereditary nog niet gezien, maar kan je verzekeren dat er in Midsommar ook wel een brute scène staat te wachten voor je.
Wel een toffe film verder, trouwens. Maar die scène is wel heftig. ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_193718796
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 12:40 schreef Fok-it het volgende:
Scene uit Black Swan met die nagel :r
Martelscene uit Eden Lake

Kan me niet echt een nagel-scène herinneren in Black Swan, maar ik ken wel een andere nagel-scène uit een onbekendere Amerikaanse independent film: Clean, Shaven van Lodge Kerrigan
Toffe film, over een schizofrene man
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nagelscène op pakweg 5:30.


Maar beter kijk je de hele film. Een heel bijzondere, claustrofobische, beklemmende ervaring. Opzoeken!
De hele film is bijzonder, inclusief geluidsband, het gepiep en gekraak op de achtergrond en alle ruis en stemmen die de man in zijn hoofd hoort.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_193718918
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 15:36 schreef bonke het volgende:

[..]

django inderdaad :)
de vechtscene tussen de twee negers. Twee duimen in je ogen en splatch . Uiteindelijk krijgt de winnaar een hamer en slaat de verliezer dood
Ja, die inderdaad! Toch Django.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Was het niet Hateful Eight?
Nee, toch Django. ;)
Ik dacht al dat het The HE niet was, die heb ik meerdere keren gezien en ook nog redelijk recent (half jaar terug ofzo), wist vrij zeker dat die scène niet in die film zat.
Django heb ik langer geleden gezien, misschien moet ik hem eens herkijken maar die scene zoals hierboven beschreven door bonke hoeft niet meteen zo. ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dan is Kill Bill ook niks voor jou, iig de oog-scene niet :+
Die kan ik me niet herinneren. Zo en zo vond ik de Kill Bills minder leuk dan de andere films van Tarantino. Sta ook niet zo te springen om nu meteen op te zoeken welke scène dit nu was, ik vond de films echt niet zo tof eigenlijk. :)
De rest van zijn films vind ik wel grotendeels erg tof. Alleen KB dus niet.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_193718927
Seksueel geweld in films vind ik ook heel naar om te zien.
Bv Dogville van Lars von Trier of Blindness
  zondag 21 juni 2020 @ 00:24:28 #38
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_193719010
Bedenk me net dat ik laatst eigenlijk het ergste filmpje ooit (voor mij dan) zag. Ging over het maken van nep Uggs in China. Daar worden raccoon dogs (weet de NL naam niet) levend gevild voor hun vacht en dan gooien ze het nog levende dier op een hoop en dan zie je ze nog proberen te knipperen met hun ogen (wat niet meer gaat zonder vel) en zie je dat geluid hun aandacht nog trekt, dus geen stuiptrekkingen.

Hoef ik nooit meer te zien, toen ik het zag voelde ik mijn maag omdraaien :r :r :r
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_193719079
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 13:38 schreef Eix het volgende:

[..]

Jacob's Ladder schoot me ook te binnen inderdaad. Hoewel het me ook niet geheel tegenstaat.
Niet dat ik de film supereng vond, maar er staan me wel wat spooky scenes bij. Heb hem meerdere keren gezien, en later werd ie wel wat minder angstaanjagend, maar ik herinner me nog wel dat ik de eerste keer er met best wel wat angst naar keek geloof ik.

Die scène bij pakweg 0:55 met die gezichten in die auto bijvoorbeeld, heeft me ook altijd bijgestaan:

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_193719157
Scenes met seksueel geweld en ook in het bijzonder geweld richting vrouwen, kinderen en ook dieren vind ik ook nooit prettig inderdaad.

quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 00:24 schreef Belsezar het volgende:
Bedenk me net dat ik laatst eigenlijk het ergste filmpje ooit (voor mij dan) zag. Ging over het maken van nep Uggs in China. Daar worden raccoon dogs (weet de NL naam niet) levend gevild voor hun vacht en dan gooien ze het nog levende dier op een hoop en dan zie je ze nog proberen te knipperen met hun ogen (wat niet meer gaat zonder vel) en zie je dat geluid hun aandacht nog trekt, dus geen stuiptrekkingen.

Hoef ik nooit meer te zien, toen ik het zag voelde ik mijn maag omdraaien :r :r :r
Snap ik. Dat klinkt wel heel erg ook.
Ik heb ook van dat soort documentaires gezien, over de vleesindustrie en dergelijke. Levende kuikens die in de pan gehakt worden of waarvan de snaveltjes machinaal afgesneden worden, dat soort dingen. Weerzinwekkend ook.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 21 juni 2020 @ 00:51:43 #41
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_193719229
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 00:42 schreef Salina het volgende:
Scenes met seksueel geweld en ook in het bijzonder geweld richting vrouwen, kinderen en ook dieren vind ik ook nooit prettig inderdaad.
[..]

Snap ik. Dat klinkt wel heel erg ook.
Ik heb ook van dat soort documentaires gezien, over de vleesindustrie en dergelijke. Levende kuikens die in de pan gehakt worden of waarvan de snaveltjes machinaal afgesneden worden, dat soort dingen. Weerzinwekkend ook.
Ja echt te ranzig, helemaal als je er dan ook nog lachende mensen bij hoort en ziet. Bah.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  zondag 21 juni 2020 @ 00:56:42 #42
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_193719260
Dan heb ik zoiets van: weet je, zet dat soort lui in een cel met charles manson oid en geef manson een theelepeltje.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_193719409
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Midsommar durfde ik ook niet te kijken, maar op 1 scène na viel het reuze mee.
Ik heb al wel het een en ander gelezen natuurlijk. Refereer je hier aan de scène met de oudjes die van een rots afspringen? :@
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_193719436
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 00:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Seksueel geweld in films vind ik ook heel naar om te zien.
Bv Dogville van Lars von Trier of Blindness
Ik ook. Ik heb Irreversible in z'n geheel maar over geslagen. Ondanks dat ik het idee, de uitvoering en de boodschap best sterk vind.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_193720640
quote:
4s.gif Op zondag 21 juni 2020 01:29 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik heb al wel het een en ander gelezen natuurlijk. Refereer je hier aan de scène met de oudjes die van een rots afspringen? :@
Je hebt de film nog niet gezien maar er wel over gelezen? Is dat pmdat je wilde weten of er nare scènes in zitten?

Ik denk dat Cherry Lips - net als ik - die scène bedoeld inderdaad.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 21 juni 2020 @ 09:30:45 #46
80382 manny
30 is best veel
pi_193720704
als tony bij z’n moeder op bezoek gaat. doorspoelen. kutscene.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 21 juni 2020 @ 09:33:49 #47
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_193720724
Die scene uit Antichrist waarbij er in iemand z'n scheenbeen wordt geboord met een handboormachine
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zondag 21 juni 2020 @ 09:36:31 #48
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_193720739
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 12:42 schreef Salina het volgende:
Er zijn wel meer enge scènes die ik me herinner. Een scène uit volgens mij Django Unchained van Tarantino, met erg gewelddadige scènes; in een van die scènes wordt ook een keer een oogbal ingedrukt geloof ik (komt ie weer: oogfobie). :D
Volgens mij was het Django Unchained, zou niet weten welke andere film van Tarantino. Maar ik heb hem langer geleden gezien, 1 keer maar, dus exacte details zijn me ontschoten. Alleen dat het erg gewelddadig was.

En de scène uit een serie natuurlijk, Game of Thrones, met het gevecht tussen Oberyn Martell en The Mountain.

Ook eng en erg spookachtig vond ik wat scènes uit Jacob's Ladder, in het ziekenhuis bijvoorbeeld.

Conclusie: sowieso alle films waarin oogballen worden ingedrukt, geplet of platgespoten zin niets voor Salina. En lobotomie (ook bij de uiteinden van de oogkassen). :@ :')
Herkenbaar :D

Ik kan nagenoeg alles wel zien, behalve scenes met ingedrukte oogballen. Van die Game of Thrones scene heb ik dagenlang last gehad.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  zondag 21 juni 2020 @ 09:39:48 #49
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_193720750
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 00:56 schreef Belsezar het volgende:
Dan heb ik zoiets van: weet je, zet dat soort lui in een cel met charles manson oid en geef manson een theelepeltje.
Die is dood. Of is dat juist je punt?
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_193720829
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 09:36 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Herkenbaar :D

Ik kan nagenoeg alles wel zien, behalve scenes met ingedrukte oogballen. Van die Game of Thrones scene heb ik dagenlang last gehad.
Ik dacht al dat ik de enige was met een lichte oogfobie. :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')