Vroegâh toen je gewoon de zaal in kon lopen wanneer je zin had.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
Yep en het meest fijne blok was al vol. Ik was hier al eerder aangekomen en had nog niet gekozen en Fles had deze dus net geregeld dat ik dan ook kon, Was het laatste plekje in dit blok
Ik ben serieus al lang weer blij dat het op deze manier weer een beetje kan.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vroegâh toen je gewoon de zaal in kon lopen wanneer je zin had.
Is denk ik omdat ze geen lopend buffet willen?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:28 schreef engine het volgende:
laatste tijd veel dat ik een blaadje in moet vullen wat ik voor ontbijt wil de volgende dag. Ontbijtblok had ik nog niet van gehoord .
Jeetjequote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja blaadjes invullen ook al 2x gedaan vandaag, of ik ziek ben of iemand met Corona heb gezien afgelopen weken, bij het hotel en bij het restaurant.
Ja inderdaad. Maar heb 's ochtends geen honger eigenlijk. Maar 's avonds bij het aankruisen wel. Iedere keer teveel.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is denk ik omdat ze geen lopend buffet willen?
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar heb 's ochtends geen honger eigenlijk. Maar 's avonds bij het aankruisen wel. Iedere keer teveel.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar heb 's ochtends geen honger eigenlijk. Maar 's avonds bij het aankruisen wel. Iedere keer teveel.
O ja je vergeet dat dat op een schip natuurlijk ook gewoon moet. Succes!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 06:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Boks.
Rustaaagh. Naderen Denemarken
Ondertussen functioneringsgesprekken aan het voorbereiden
Ja zou een beetje raar zijn als ze dat op t hoofdkantoor moeten doen. Die lui zitten niet aan boord.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 06:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja je vergeet dat dat op een schip natuurlijk ook gewoon moet. Succes!
wat heeft de hoeveelheid lading met je functioneren te makenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 06:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja zou een beetje raar zijn als ze dat op t hoofdkantoor moeten doen. Die lui zitten niet aan boord.
Al hebben de hogere rangen een gesprek aan boord en een met kantoor. Neem je wel genoeg lading mee/vaar je wel zuinig genoeg naar hun zin enzo
Maw: Ben he wel goed voor de portemonnee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |