abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7963426
hallo iedereen...

Weet er misschien iemand waar er een goed filmpje staat van vincent uit idols, die op zn klompen de auditiekamer binnenkwam. Ik kan alleen maar een mix vinden + het filmpje van rtl4.nl, alleen daar loopt t geluid niet helemaal ok. Weet er iemand (of heeft er misschien iemand) waar dat GOEDE filmpje staat????

greetz, willem

Zitten 2 brabanders op de bank. Vraagt de een aan de ander: ''denkte gij welles aan oew cholesterol?'' zegt de ander:''jah vanmorge op de wc dacht ik nog: cho leste rol''.
pi_7963479
Misschien vind je hier wat.

http://idols.pagina.nl/
Succes

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_7963497
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_7963538
http://www.idolsfan.nl/videovincent.htm

ff mediaplayer downen.... goede kwaliteit+geluid

pi_7963651
allemaal tot nu toe al geprobeert. de laatste is overigens toch weer een indirecte link naar de rtl4 site...t filmpje is ok, t geluid ook maar bij mij loopt ie alleen niet gelijk, of ligt dat nou aan mij??? iig tis eigenlijk de bedoeling dat ik t filmpje op mn harde schijf heb....oja, die idolsfan.nl was ook al een link...op idols.pagina.nl staat ook niks, kheb al op veel plaatsen gezocht, maar kan hem nergens vinden...toch alvast bedankt!
Zitten 2 brabanders op de bank. Vraagt de een aan de ander: ''denkte gij welles aan oew cholesterol?'' zegt de ander:''jah vanmorge op de wc dacht ik nog: cho leste rol''.
pi_7963822
t probleem is alleen dat je alleen een snelkoppeling kan downen, en niet t gehele filmpje, dus ik blijf nog steeds met niet gelijk lopend beeld en geluid zitten....
pi_7963998
jep wask ook al geweest :S:)
pi_7976697
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 00:32 schreef Willempiehhh het volgende:
jep wask ook al geweest :S:)
idols.pagina.nl?
[url=http://www.elmerroze.nl]Je hoeft niet te drukken hoor![/url]
pi_7979237
ook al helemaal afgegaan, ik zoek dus eigenlijk gewoon iemand die het filmpje op zn harde schijf heeft...want volgens mij zijn er geen website met het filmpje (behalve rtl4 en alle verwante links)
  zondag 19 januari 2003 @ 00:55:36 #13
44105 Willempiehhh
What the Funk?
pi_7980640
sorry, ik wil echt niet dwarsliggen, maar die laatste is weer een link naar de rtl homepage, weer een filmpje met vertraging dus...
  zondag 19 januari 2003 @ 01:14:51 #14
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_7981005
quote:
Op zondag 19 januari 2003 00:55 schreef Willempiehhh het volgende:
sorry, ik wil echt niet dwarsliggen, maar die laatste is weer een link naar de rtl homepage, weer een filmpje met vertraging dus...
Volgens mij download je met die link wel echt het filmpje hoor... Ik download iig een bestand van 4,93 MB
  Redactie Frontpage zondag 19 januari 2003 @ 01:19:19 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_7981101
Heeft ie al een platencontract?
Hij heeft iig wel een eigen topic: Idols - Remix nu ook Boerke Vincent

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 19-01-2003 01:24]

Moderator zondag 19 januari 2003 @ 16:06:05 #16
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_7987989
quote:
Op zondag 19 januari 2003 01:19 schreef SunChaser het volgende:

Hij heeft iig wel een eigen topic: Idols - Remix nu ook Boerke Vincent

Deze gaat dus op slot.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')