Die bouwen dat gewoon op en gaan er maandag pas iets over zeggen. Ik kijk al jaren niet meer, maar maandag ga ik wel even kijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Wel jammer dat Wilfred nergens reactie wil geven. Was sterker geweest als hij er was gaan zitten.
Dagjesvolkquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:41 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Die bouwen dat gewoon op en gaan er maandag pas iets over zeggen. Ik kijk al jaren niet meer, maar maandag ga ik wel even kijken.
Rip Martin Kok.quote:
Hij zal wel in een spagaat zitten...Johan heeft niks te verliezen, maar Genee moet nog 20 jaar mee in dit enge tv-wereldje.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat het actueel is en hij de presentator is. Normaal schuift hij ook aan maar vandaag gaf hij nergens commentaar. Valt mij toch tegen.
Wees gerust, ik blijf uit jullie topic.quote:
Nee joh, het topic is altijd gezellig.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:42 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Wees gerust, ik blijf uit jullie topic.
Nou ja voor hem is het nogal pijnlijk dat hij de week er voor door het stof ging omdat zijn sidekick Akwasi de verbindpiet had genoemd.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal wel in een spagaat zitten...Johan heeft niks te verliezen, maar Genee moet nog 20 jaar mee in dit enge tv-wereldje.
msnquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:43 schreef RipCity het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)IVAG?ocid=spartanntp
Klopt daarom heeft Johan gewoon overal schijt aan, dit is een bonus voor hem. En min of meer geldt voor Gijp hetzelfdequote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal wel in een spagaat zitten...Johan heeft niks te verliezen, maar Genee moet nog 20 jaar mee in dit enge tv-wereldje.
Haha waar sloeg dat op? Op die negerin van Boulevard?quote:
die CDA-er Hugoquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Haha waar sloeg dat op? Op die negerin van Boulevard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |