Waarom kook je zelf niet?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geef zelf eigenlijk geen bal om seks om de seks, ik ben best hoofs en ouderwets maar als ik dan iets op mijn radar, kruis en hart heb dan neuk ik haar aan het fornuis terwijl ze staat te koken tot de aardappelen gitzwart zijn en daarna nog een stuk of zestien keer
In welke zin? In bed of elders?quote:
O, dat moet iedereen weten. Ik doe het niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet als iedereen dat weet en het alsnog doet
Doe ik serieus ook liever zelf maar dan kan ik haar niet besluipen als een hongerige geile wolf.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat moet iedereen weten. Ik doe het niet.
Dan kreeg je allemaal cray crays achter je aan en dan vast helemaal het verwijt niet passioneel genoeg te zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had er liever uitgezien als Brad Pitt
Die Ariel pods die ineens per abuis naar binnen floepenquote:
brrr.. needankje..quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal wel saai zijn. Maar aaien en strelen en lijven tegen elkaar aandrukken want zooooo veel liefdequote:
Gelijk heb je hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, ik doe niks dat tegen mijn principes indruist.
Klinkt wel vermoeiend inderdaadquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan kreeg je allemaal cray crays achter je aan en dan vast helemaal het verwijt niet passioneel genoeg te zijn
Mijn opa zag eruit als een leprechaun en had ook nog eens een enorme wijnvlek in zijn gezicht, niets weerhield hem ervan om de prachtigste vrouwen in de Highlands te bespotelen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Die Ariel pods die ineens per abuis naar binnen floepen
Met zwarte sojasaus, in de oven, beetje peper erop, lekker manquote:
Zijn dat die roze floepdingen?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Die Ariel pods die ineens per abuis naar binnen floepen
Dat heeft toch doorgaans niet zoveel met liefde te maken?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zal wel saai zijn. Maar aaien en strelen en lijven tegen elkaar aandrukken want zooooo veel liefde![]()
Ik zie die Highlands steeds meer zittenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn opa zag eruit als een leprechaun en had ook nog eens een enorme wijnvlek in zijn gezicht, niets weerhield hem ervan om de prachtigste vrouwen in de Highlands te bespotelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |