Hadden jullie dan onveilige seks??quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had een keer een Zuid-Afrikaansw vriend die geen donor mocht zijn vanwege zijn nationaliteit, maar ik wel. Was ook zoiets.. Als hij een risico is maakt het mij dat toch automatisch ook
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:31 schreef bitterbal het volgende:
we gaan er aan
https://www.nu.nl/binnenl(...)UI_2UudVv6ReoowKM5k0
Racismequote:Het gaat vooral om ondergelopen kelders en straten die blank staan
dus op de grond is het droog?quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:32 schreef UitStraling het volgende:
De bomen zwiepen hier door de tuin heen en de regen waait omhoog
8300 stappen lang zeker jaquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was je de Cha Cha aan het oefenen dan?
Waarom zouden die straten alleen blank mogen staan, dat is niet heel inclusief he.quote:
Straten staan ook weleens zwart. Van de mensen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zouden die straten alleen blank mogen staan, dat is niet heel inclusief he.
Omdat ze niet zwart kunnen staan of bruinquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zouden die straten alleen blank mogen staan, dat is niet heel inclusief he.
Klopt. Ik heb naar waarheid nee in kunnen vullenquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat ik me kan herrineren staat er tussen de vragen bij iedere donatie of je ooit drugs hebt gesnoven of gespoten...
Als straten vol stromen met rioolwater, staan de straten echt wel bruin hoor..quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ze niet zwart kunnen staan of bruin
nou laten we hopen dat dat niet gebeurtquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als straten vol stromen met rioolwater, staan de straten echt wel bruin hoor..
Dan zou je volgens mij inderdaad ook als risico moeten worden gezien imoquote:
Wel zwart.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ze niet zwart kunnen staan of bruin
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straten staan ook weleens zwart. Van de mensen.
Als je gewoon netjes met je handjes boven de dekens slaapt is er niks aan de handquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had een keer een Zuid-Afrikaansw vriend die geen donor mocht zijn vanwege zijn nationaliteit, maar ik wel. Was ook zoiets.. Als hij een risico is maakt het mij dat toch automatisch ook
Precies, maar dat was dus niet zo. Heel apart.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zou je volgens mij inderdaad ook als risico moeten worden gezien imo
En nu wachten tot je eerste oproep??quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb naar waarheid nee in kunnen vullen
Staat DE vraag er ook nog tussen, heeft u het afgelopen half jaar onbeschermde homoseks gehad?quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb naar waarheid nee in kunnen vullen
Hier welquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat DE vraag er ook nog tussen, heeft u het afgelopen half jaar onbeschermde homoseks gehad?
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je gewoon netjes met je handjes boven de dekens slaapt is er niks aan de hand
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je gewoon netjes met je handjes boven de dekens slaapt is er niks aan de hand
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat DE vraag er ook nog tussen, heeft u het afgelopen half jaar onbeschermde homoseks gehad?
Momenteel slaap ik gewoon met alles boven de dekensquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen krijgen dezelfde vragenlijst.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt onbeschermde homoseks gehad?
Hoorde daar laatste nog een discussie met de directeur van de bloedbank over op de radio inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
LIF / [Bloed geven] #36 prikgaatjes hier en daar
![]()
Nee die vraag staat er tussen, of in ieder geval iets met homoseksquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt onbeschermde homoseks gehad?
de reactie van kwiwi moest als antwoord op budaquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat wilde je eigenlijk zeggen, Bitterbal?
Ik post nog regelmatig mee,.quote:
Overal neem ik aan, wel zo efficientquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen krijgen dezelfde vragenlijst.![]()
![]()
In NL iig
Jezus kon niet kijken.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
deze is overspannen![]()
https://god.dailydot.com/(...)BXXxGR_85u1zGWpbYMtI
Even uit voorzorg dienstwapen inleveren maar.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
deze is overspannen![]()
"Ja! En ik wil je er graag meer over vertellen!quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Hoewel volgens mij de regels per land best zullen verschillen..quote:
hier in nl weet ik trouwens nog niet eens of ze mogen donerenquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die vraag staat er tussen, of in ieder geval iets met homoseksHoewel ik me afvraag of je hier als homo uberhaupt mag doneren. Ze lopen nog wat achter.. ook met homohuwelijk.
Hier dus ook nog altijd.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die vraag staat er tussen, of in ieder geval iets met homoseksHoewel ik me afvraag of je hier als homo uberhaupt mag doneren. Ze lopen nog wat achter.. ook met homohuwelijk.
das gevaarlijk ditquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even uit voorzorg dienstwapen inleveren maar.
Ik zou één joker inzetten. Stop de tijd.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de reactie van kwiwi moest als antwoord op buda
Tuurlijk kon Jezus niet kijken. Die leeft niet meer, als hij ooit al bestaan heeft.quote:
Ik vond het wel leuk. Gezellig sfeertje. Alleen jammer dat de roze koeken op warenquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik post nog regelmatig mee,.
a om bewondering te uiten voor de donoren en b ook om vanuit mijn ervaring sommige vragen te beantwoorden..
Alleen na hiv vrije test, tenminste hoop ik.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier in nl weet ik trouwens nog niet eens of ze mogen doneren
Dat isquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk. Gezellig sfeertje. Alleen jammer dat de roze koeken op waren
Bijzonder wel dat een zo'n lamlul met een sterk verhaal heden ten dage nog steeds de oorzaak is van oorlogen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk kon Jezus niet kijken. Die leeft niet meer, als hij ooit al bestaan heeft.
Nee teveel risico, zoals de directeur van de bloedbank het stelde. luister wij moeten staan voor de 100 procent zekerheid dat we gezond bloed leveren en niet omdat we iedereen mee willen laten tellen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier in nl weet ik trouwens nog niet eens of ze mogen doneren
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen na hiv vrije test, tenminste hoop ik.
Mocht je het niet zelf pakken? Hier stonden thermosflessen op tafel.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is![]()
Al nam ik die niet altijd.
De vrouw die de koffie verzorgde kende me ondertussen. Die zette gewoon zonder iets te vragen de koffie voor mijn neus![]()
![]()
ze mogen welquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee teveel risico, zoals de directeur van de bloedbank het stelde. luister wij moeten staan voor de 100 procent zekerheid dat we gezond bloed leveren en niet omdat we iedereen mee willen laten tellen.
Of als ze geen seks met een man hebben gehad..quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen na hiv vrije test, tenminste hoop ik.
Mag wel, als de dame even was pauzeren. Maar hier in EHV werd het gewoon vers uit de automaat getapt..quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mocht je het niet zelf pakken? Hier stonden thermosflessen op tafel.
Waarom maak je daar uberhaupt een video over om het vervolgens op internet te zetten?quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
deze is overspannen![]()
Aaaah ik dacht voorheen 6 maanden maar het is nu naar 4 gezet dus.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze mogen wel
De regels voor homo- en biseksuele mannen om bloed te mogen doneren aan de bloedbank, zijn versoepeld. Voorheen mochten mannen pas bloed afstaan als ze minstens één jaar geen seksueel contact met andere mannen hadden gehad. Sinds deze maand zijn ze na vier maanden al welkom, meldt bloedbank Sanquin.
https://www.nu.nl/gezondh(...)r-bloed-doneren.html
Omdat ze een karen isquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom maak je daar uberhaupt een video over om het vervolgens op internet te zetten?
Ik eigenlijk ook, heb tegen de begeleider gezegd dat ik dat morgen wel even doe..quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
moet mijn bed verschonen. dat haat ik zo he
en morgen zeg je weer dat je het morgen wel doet?quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, heb tegen de begeleider gezegd dat ik dat morgen wel even doe..
Dacht dat jij een beetje intelligent was, juist de christenen hebben overal voor (grotendeelse)vrede gezorgd.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijzonder wel dat een zo'n lamlul met een sterk verhaal heden ten dage nog steeds de oorzaak is van oorlogen.
Er is ook heel veel kritiek op geweest. Misschien ook wel terecht hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaah ik dacht voorheen 6 maanden maar het is nu naar 4 gezet dus.
Ik zou dat haar laten doen, tjoptjopquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, heb tegen de begeleider gezegd dat ik dat morgen wel even doe..
Ja, je kent me toch?quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en morgen zeg je weer dat je het morgen wel doet?
Bood ze wel aan, maar hoefde niet van mij..quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou dat haar laten doen, tjoptjop
pakt popcornquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht dat jij een beetje intelligent was, juist de christenen hebben overal voor (grotendeelse)vrede gezorgd.
Religie is gewoon de ergste ziekte die de mensheid ooit is overkomenquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht dat jij een beetje intelligent was, juist de christenen hebben overal voor (grotendeelse)vrede gezorgd.
Yeah right.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga er es inhoudelijk op in johquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Religie is gewoon de ergste ziekte die de mensheid ooit is overkomen
(geloof staat los van religie, laat dat wel even duidelijk zijn)
Sorry balletjequote:
Ja daar snap ik ook niks vanquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom maak je daar uberhaupt een video over om het vervolgens op internet te zetten?
Ja ik niet, heb meer te doenquote:
Ja mara vind het hypocrietquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is wel zo ballie:
https://www.sanquin.nl/bl(...)-geven/bloedtest/hiv
Waarom haal je Mara er nu bij? die heeft hier toch niks mee te maken?quote:
sorryquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom haal je Mara er nu bij? die heeft hier toch niks mee te maken?
Vanuit een christelijk oogpunt?quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:52 schreef UitStraling het volgende:
Nou ja onderwerping, we hebben ook Coca Cola gebracht naar den donkere neger.
Echt wel, ben met schoonmaakazijn aan de slagquote:
Den zwarthuijden opgestuwd in den vaart der volckerenquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:52 schreef UitStraling het volgende:
Nou ja onderwerping, we hebben ook Coca Cola gebracht naar den donkere neger.
De christenen hebben een lange tijd van vrede gecreëerd, in de tijd van de brute Vikingen, algieren, prusen, Arabieren. De tijd van de veldslagen.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De christenen hebben een lange tijd van vrede onderdrukking gecreëerd, in de tijd van de brute Vikingen, algieren, prusen, Arabieren. De tijd van de veldslagen.
In de relatief vredige tijd van christenen is de bevolking gegroeid en beschaving gekomen.
Racist.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
al die negers in afrika die nu christelijk zijn zijn gebrainwashed door de witte man
Met onze trotse en fiere ZKM Eendracht vol noeste Zeeuwen bovendeks en het ruim vol submenselijke koopwaar.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Den zwarthuijden opgestuwd in den vaart der volckeren
Weet je waarom? Omdat jij claimt dat die negerts niet zelf na kunnen denken, maar witmannen nodig hebben om zich te laten brainwashen.quote:
kan wel even wachten tochquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt wel, ben met schoonmaakazijn aan de slag
Ja, en nu worden ze stuk voor stuk vaak omgevormd naar moslimquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
al die negers in afrika die nu christelijk zijn zijn gebrainwashed door de witte man
Ja, lees nou eens wat boekjes hoe die mensen dat zelf hebben ervaren.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De christenen hebben een lange tijd van vrede gecreëerd, in de tijd van de brute Vikingen, algieren, prusen, Arabieren. De tijd van de veldslagen.
In de relatief vredige tijd van christenen is de bevolking gegroeid en beschaving gekomen.
Neverts? is dat een soort pelsdier?quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet je waarom? Omdat jij claimt dat die neverts niet zelf na kunnen denken, maar witmannen nodig hebben om zich te laten brainwashen.
ja klopt. ook via onderdrukken en angstquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, en nu worden ze stuk voor stuk vaak omgevormd naar moslim
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neverts? is dat een soort pelsdier?
Kuifje in Afrikaquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, lees nou eens wat boekjes hoe die mensen dat zelf hebben ervaren.
Das heel wat anders. Diep in de donkere middeleeuwen hadden ze het nogal slechter weer.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, lees nou eens wat boekjes hoe die mensen dat zelf hebben ervaren.
Omdat het letterlijk hetzelfde lulverhaal is met hier een daar wat variatiesquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:57 schreef bitterbal het volgende:
maar de islam en het christendom verschillen ook niet zoveel van elkaar
idd. Maar goed dat vinden veel mensen maar ongemakkelijk :pquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het letterlijk hetzelfde lulverhaal is met hier een daar wat variaties
Kruising tussen de Nerts en de Beverquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neverts? is dat een soort pelsdier?
Via geweld je "geloof" verkondigen of via spiegeltjes en kraaltjes, beide bedenkelijkquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt. ook via onderdrukken en angst
Whether it's God or the bombquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:57 schreef bitterbal het volgende:
maar de islam en het christendom verschillen ook niet zoveel van elkaar
Als ik een christen een paardenlul noem krijg ik nauwelijks een reactie, als ik een moslim een paardenlul noem ben ik gelijk een islamofobe racistquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
idd. Maar goed dat vinden veel mensen maar ongemakkelijk :p
oke Geertquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik een christen een paardenlul noem krijg ik nauwelijks een reactie, als ik een moslim een paardenlul noem ben ik gelijk een islamofobe racist
Het is gewoon allebei net zo kut, punt.
Video blijft hangen hierquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Whether it's God or the bomb
It's just the same
It's only fear under another name
Ok, jodendom is net zo kut. Zo nu heb ik weer alle abrahamistische religies weer op 1 lijn zittenquote:
Geloven in God is dan ook redelijk hetzelfde als het vliegend spaghetti monster of Paulus de boskabouterquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was meer een garpje icm de dood van Hutchencequote:Op woensdag 17 juni 2020 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik de laatste tijd ook, rechtsklik en openen in nieuw venster will do the trick.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was meer een garpje icm de dood van Hutchence![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die heeft echt bestaan hoorquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geloven in God is dan ook redelijk hetzelfde als het vliegend spaghetti monster of Paulus de boskabouter
Ik weet nu dat Samson echt bestaan heeft. Ik had alleen niet verwacht dat hij bij @bitterbal woonde.quote:
Jij bent meer van Shiva en Budha etc?quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok, jodendom is net zo kut. Zo nu heb ik weer alle abrahamistische religies weer op 1 lijn zitten
Ik had vroeger een enorm dik groot boek over Paulus de Boskabouter, die wil ik eigenlijk weer terugquote:
Geloven in een god moet iedereen voor zichzelf weten, dat is gewoon persoonlijk. Maar religies (allemaal eigenlijk wel) gebruiken het puur als een marketinginstrument gebruiken om zieltjes (en geld) te winnen en tegelijkertijd verdeeldheid, angst en onderdrukking te brengen. Het is gewoon pure aids.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geloven in God is dan ook redelijk hetzelfde als het vliegend spaghetti monster of Paulus de boskabouter
Dan bekijk je het wel heel oppervlakkig.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wahwah Gertjuhhquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet nu dat Samson echt bestaan heeft. Ik had alleen niet verwacht dat hij bij @:bitterbal woonde.
Nee das ook gewoon kut.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij bent meer van Shiva en Budha etc?
Ik moest hier 23 seconden over nadenkenquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet nu dat Samson echt bestaan heeft. Ik had alleen niet verwacht dat hij bij @:bitterbal woonde.
Ik keek dat op tv..quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ben jij toch veel te jong voor Kwiwi?
En als mensen dat niet met religie doen, doen ze het wel met een belachelijk politiek systeem, zoals communisme. Vervelende diersoort zijn wequote:Op woensdag 17 juni 2020 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloven in een god moet iedereen voor zichzelf weten, dat is gewoon persoonlijk. Maar religies (allemaal eigenlijk wel) gebruiken het puur als een marketinginstrument gebruiken om zieltjes (en geld) te winnen en tegelijkertijd verdeeldheid, angst en onderdrukking te brengen. Het is gewoon pure aids.
Oke.....quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok, jodendom is net zo kut. Zo nu heb ik weer alle abrahamistische religies weer op 1 lijn zitten
quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon allemaal weer variaties op de lulverhaaltjes die de Grieken hadden (die qua uitvoering wel een stuk beter waren dan het slappe Romeinse aftreksel en het nog matigere abrahammistische).quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan bekijk je het wel heel oppervlakkig.
Het Romijnse rijk en christendom hebben wel gezorgd voor alles wat we nu “mooi” vinden. Schilderkunst, architectuur, talen, schrift, arena (toneel), enz.
Tuurlijk zat daar een lulverhaal bij om het volk tevreden te houden.
Maar de mensen daarvoor waren nog echt wilden.
Ja, allemaal uitroeienquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als mensen dat niet met religie doen, doen ze het wel met een belachelijk politiek systeem, zoals communisme. Vervelende diersoort zijn we
Welnee joh. Mensen vormen een religie. Niet andersom.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het Romijnse rijk en christendom hebben wel gezorgd voor alles wat we nu “mooi” vinden. Schilderkunst, architectuur, talen, schrift, arena (toneel), enz.
Hier wel een beetje. Ben niet onder de indruk. Kan zo in de drup de balkonplanten water geven.quote:
Het Romeinse Rijk en het Christendom waren aartsvijanden en antagonisten koekwousquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh.. Dat zou kunnen. Ik dacht altijd dat dat Paulus wasquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bedoel je niet David de Kabouter?
Nog even gechecked, ik heb het allebei gekekenquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bedoel je niet David de Kabouter?
Dit is Paulus.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh.. Dat zou kunnen. Ik dacht altijd dat dat Paulus was
Supertrampquote:
O, echt? Ik vond het nooit leuk. Ik keek wel graag naar de Berenbootquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:09 schreef Bos81 het volgende:
Paulus is ook op de TV geweest toen ik al wat ouder was hoor.
Nee joh. En ook plop nietquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh.. Dat zou kunnen. Ik dacht altijd dat dat Paulus was
Ik heb het ook nooit gekeken hoor, maar ik weet zulke dingen nou eenmaal....quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, echt? Ik vond het nooit leuk. Ik keek wel graag naar de Berenboot
Straight kabouters? Zijn er ook gay versies?quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, dan hebben we onze facts kabouters straight
quote:
Kids in America is wel een nummer van Kim Wilde trouwens.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Supertramp
Gisteren dacht de sidekick van Rob Stenders dat Breakfast in America een nummer was van Pink Floyd...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die sidekick was ooit collega van mequote:Op woensdag 17 juni 2020 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Supertramp
Gisteren dacht de sidekick van Rob Stenders dat Breakfast in America een nummer was van Pink Floyd...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mij stoort het altijd dat menen Caesar verkeerd uitsprekenquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:08 schreef UitStraling het volgende:
Tot een Caesar dacht, heeyyyy dat kan ik best wel goed gebruiken dat andere gekke monotheisme
Ja, dat zou ze wel geweten hebben gok ik..quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kids in America is wel een nummer van Kim Wilde trouwens.
Ik krijg niet echt hoogte van haar. VInd haar stiekem best eng met dat kapsel van haar..quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, deed rond 2012 marketing bij ons
Kapsel was destijds echt exact hetzelfdequote:Op woensdag 17 juni 2020 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik krijg niet echt hoogte van haar. VInd haar stiekem best eng met dat kapsel van haar..![]()
![]()
Al meer dan 20 jaar ofzo gewoon eigen show. Zal vast wel ergens als SIde Kick begonnen zijn oid.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht trouwens dat Rob Stenders zelf een sidekick was.
Pfoequote:Op woensdag 17 juni 2020 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, deed rond 2012 marketing bij ons
Je lijkt een beetje op mijn broer vroeger. Maar in die tijd hadden ze ook niet zoveel keuze qua brilmontuur. En kapsels.quote:
Dan heb ik een andere Caroline voor mequote:
Ik wilde er ook een delen maar kom nu eindelijk niet meer in mijn photobucket zonder te betalen. En te lui om nu een foto te gaan zoeken en te scannen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet die paar die ik heb ook ooit eens inscannen
Je hebt gezocht op Paulus de BOskabouter??quote:
Tuurlijk maar het eea heeft wel geleidt tot waar de westerse wereld nu staat, goed of slecht. Maar kon altijd slechter.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het Romeinse Rijk en het Christendom waren aartsvijanden en antagonisten koekwous![]()
Tot een Caesar dacht, heeyyyy dat kan ik best wel goed gebruiken dat andere gekke monotheisme
quote:In 787, namen de westerse en oosterse kerk een gezamenlijk standpunt in, over het iconoclasme, tijdens het tweede concilie van Nicea. Dat Karel de Grote niet met zich liet sollen, bleek met zijn reactie, de Libri Carolini. Een combinatie van factoren, de situatie in Byzantium en de situatie in Rome leidden ertoe dat op kerstdag van het jaar 800 paus Leo III, Karel kroonde tot keizer van het 'Romeinse Rijk', waarmee hij feitelijk een concurrent creëerde voor de (Oost-)Romeinse keizer in Constantinopel. In navolging hiervan werd het Duitse rijk later ook aangeduid als het Heilige Roomse Rijk. Karel steunde de paus in diens machtsstrijd tegen de Romeinse adel en in diens eigen strijd ter zee tegen de islamitische Saracenen.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mij stoort het altijd dat menen Caesar verkeerd uitsprekenDus als seesar ipv kaizar (waar het huidige keizer van is afgeleid)
Dit is wel degene die ik kenquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heb ik een andere Caroline voor me![]()
![]()
Als je ook nog vanille uitspreekt als fanielje dan zijn we klaar hoorquote:
Die zit niet bij Rob Stenders. En zat ooit in WIDMquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:21 schreef Bos81 het volgende:
Ik had op de een of andere manier deze Carolien voor me:
https://www.google.com/se(...)QAw&biw=1600&bih=757
Het is ook de Caroline van Stenders. Ik vergis me gewoon voor een keer.. Gebeurt ook wel eens..quote:
Dat seizoen keek ik niet.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die zit niet bij Rob Stenders. En zat ooit in WIDM
quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je ook nog vanille uitspreekt als fanielje dan zijn we klaar hoor
Waarom moet je me zo teleurstellenquote:
Ditquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:25 schreef Koen66 het volgende:
Julius C heb ik altijd de variant als Mi van Asterix en Obelix
.Heb jij eigenlijk een Haagse Tongval ?quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan er niets aan doen. Sezur en vanilje
Hollander.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan ga ik maar met schoonmaakazijn spelen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beetjequote:Op woensdag 17 juni 2020 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.Heb jij eigenlijk een Haagse Tongval ?![]()
![]()
Sorryquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik maar met schoonmaakazijn spelen.
awwwwquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Oh kon er toch nog in.
[ afbeelding ]
Kaas
[ afbeelding ]
Bij bitterbal denk ik vooral aan Obelix eigenlijkquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:25 schreef Koen66 het volgende:
Julius C heb ik altijd de variant als Mi van Asterix en Obelix
quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Oh kon er toch nog in.
[ afbeelding ]
Kaas
[ afbeelding ]
Schattigquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Oh kon er toch nog in.
[ afbeelding ]
Kaas
[ afbeelding ]
Oh kon er toch nog in.
[ afbeelding ]
Kaas
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
Oh kon er toch nog in.
[ afbeelding ]
Kaas
[ afbeelding ]
Oh kon er toch nog in.
[ afbeelding ]
Kaas
[ afbeelding ]
Oh kon er toch nog in.
[ afbeelding ]
https://vocaroo.com/quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:32 schreef Koen66 het volgende:
Hoe heet die site ook al weer om geluid clips op te nemen en te delen?
Tegen onzedige gedachten?quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:39 schreef kwiwi het volgende:
Heb me net bij een acupunctuur praktijk aangemeld voor een afspraak. Geloofde nooit dat het echt werkt, maar hoorde nu van 2 mensen die net zo skeptisch waren dat het voor hun wel degelijk heeft geholpen. Ben benieuwd..
in m'n Fobo staan wat nieuwere foto's, moet te raden zijn wie ik benquote:
Ik denk er ook over. Ben benieuwd naar jouw ervaringenquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:39 schreef kwiwi het volgende:
Heb me net bij een acupunctuur praktijk aangemeld voor een afspraak. Geloofde nooit dat het echt werkt, maar hoorde nu van 2 mensen die net zo skeptisch waren dat het voor hun wel degelijk heeft geholpen. Ben benieuwd..
Ah. Middelste rij links?quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in m'n Fobo staan wat nieuwere foto's, moet te raden zijn wie ik ben
Al zijn sommige foto's in Fobo ook 10 jaar oud
Erger nog, was 5e klas (nu groep 7) en daar zat ik in 1978 inquote:
Dit is wel het sfeertje uit mijn vroege jeugdquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Erger nog, was 5e klas (nu groep 7) en daar zat ik in 1978 in
Hey een gezicht bij koenquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in m'n Fobo staan wat nieuwere foto's, moet te raden zijn wie ik ben
Al zijn sommige foto's in Fobo ook 10 jaar oud
Foto's staan er al heeeeel lang, maar niemand kijkt meer op Fobos tegenwoordigquote:
Zal het je laten wetenquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk er ook over. Ben benieuwd naar jouw ervaringen
Volgens mij heb ik jullie allebei wel op FB gelokaliseerdquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol dat had ik ook, nog nooit op dat fobo geklikt.
Oh dat kan heel goed. Je mag me wel toevoegen hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jullie allebei wel op FB gelokaliseerd
8 inclusief ik en er kwam nog 1tje na het nemen van de foto op de reuniequote:Op woensdag 17 juni 2020 21:51 schreef Bos81 het volgende:
8 jaar geleden hadden we een reunie van de basisschool, jammer dat er uit mijn klas maar iets van 6 mensen waren, van de 38![]()
![]()
Moet hier ook nog ergens een foto hebben liggen, maar die post ik hier niet. Daar sta ik iets te duidelijk op![]()
Mijn basisschool nokte al in de jaren 80, nooit een reünie geweest. Terwijl die tijd zoveel toffer was dan middelbare schoolquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:51 schreef Bos81 het volgende:
8 jaar geleden hadden we een reunie van de basisschool, jammer dat er uit mijn klas maar iets van 6 mensen waren, van de 38![]()
![]()
Moet hier ook nog ergens een foto hebben liggen, maar die post ik hier niet. Daar sta ik iets te duidelijk op![]()
Ik denk er vaak niet eens aan op dat moment, zal volgende keer op toevoegen klikkenquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat kan heel goed. Je mag me wel toevoegen hoor.
Die van mij is er nog steeds. Wel is het van een RK naar een openbare gegaan. Ik heb op twee middelbare scholen gezeten en beide scholen zijn al ter ziele gegaan...quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn basisschool nokte al in de jaren 80, nooit een reünie geweest. Terwijl die tijd zoveel toffer was dan middelbare school
Oh ik heb ook nog wel foto's van Koen hoorquote:
Mooie leeftijd, die ik vandaag postte was dus 17.5 geworden. KLeine kruising dus die worden al snel redelijk oud...quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Is de enige foto waar ik met de hond op stabeestje is bijna 18 geworden.
Ja dit was ook een vuilnisbakje. Mankeerde wel van alles maar was niet stuk te krijgen. Zo dement als een deur ook.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooie leeftijd, die ik vandaag postte was dus 17.5 geworden. KLeine kruising dus die worden al snel redelijk oud...
Nee heb nooit gerookt. Heb al ruim 20 jaar last van huiduitslag als ik gestressed ben. M'n zusje ook en bij haar is het nu weg. Na jaren en jaren van dermatologie afspraken en medicijnen.quote:
Oh klinkt goed.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee heb nooit gerookt. Heb al ruim 20 jaar last van huiduitslag als ik gestressed ben. M'n zusje ook en bij haar is het nu weg. Na jaren en jaren van dermatologie afspraken en medicijnen.
Ja, bij ons ook een beetje. en natuurlijk steke blind en doof enzo..quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit was ook een vuilnisbakje. Mankeerde wel van alles maar was niet stuk te krijgen. Zo dement als een deur ook.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, bij ons ook een beetje. en natuurlijk steke blind en doof enzo..
Ongeveer een jaar voor haar overlijden hadden we thuis een bijkeuken gebouwd, waardoor de ingang vanuit de achtertuin was verplaatst. Ze wilde steeds via de oude ingang naar binnen, want gewend...
quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van ons liep steeds tegen de gesloten achterdeur aan. Was van glas. Zag ze niet. En ze had een keer de vitrage opgegeten. Kwam er ook weer onverteerd uit.
quote:'Coronascherm' voor in de auto mag niet
Bestuurders van taxi's, personenauto's en bedrijfswagens mogen hun voertuig niet 'coronaproof' maken met een afscherming tussen de bestuurder en de bijrijder. Dat heeft het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat besloten na een advies van de RDW.
De risico's voor de verkeersveiligheid van zo'n 'coronascherm' zijn te groot. Zo kan het scherm de werking van airbags in de weg zitten en kan het het zicht in de spiegels belemmeren. Schermen tussen de voor- en achterbank zijn onder strenge voorwaarden wel toegestaan.
Hongarije? of waar??quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Deze foto maakte ik bijna een jaar geleden![]()
[ afbeelding ]
Hoezo is datquote:Op woensdag 17 juni 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Deze foto maakte ik bijna een jaar geleden![]()
[ afbeelding ]
Prive account...quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
ik heb weer trek
https://www.instagram.com(...)Qqte-ZmWx1fpaYnjwI0/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |