Hadden jullie dan onveilige seks??quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had een keer een Zuid-Afrikaansw vriend die geen donor mocht zijn vanwege zijn nationaliteit, maar ik wel. Was ook zoiets.. Als hij een risico is maakt het mij dat toch automatisch ook
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:31 schreef bitterbal het volgende:
we gaan er aan
https://www.nu.nl/binnenl(...)UI_2UudVv6ReoowKM5k0
Racismequote:Het gaat vooral om ondergelopen kelders en straten die blank staan
dus op de grond is het droog?quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:32 schreef UitStraling het volgende:
De bomen zwiepen hier door de tuin heen en de regen waait omhoog
8300 stappen lang zeker jaquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was je de Cha Cha aan het oefenen dan?
Waarom zouden die straten alleen blank mogen staan, dat is niet heel inclusief he.quote:
Straten staan ook weleens zwart. Van de mensen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zouden die straten alleen blank mogen staan, dat is niet heel inclusief he.
Omdat ze niet zwart kunnen staan of bruinquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zouden die straten alleen blank mogen staan, dat is niet heel inclusief he.
Klopt. Ik heb naar waarheid nee in kunnen vullenquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat ik me kan herrineren staat er tussen de vragen bij iedere donatie of je ooit drugs hebt gesnoven of gespoten...
Als straten vol stromen met rioolwater, staan de straten echt wel bruin hoor..quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ze niet zwart kunnen staan of bruin
nou laten we hopen dat dat niet gebeurtquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als straten vol stromen met rioolwater, staan de straten echt wel bruin hoor..
Dan zou je volgens mij inderdaad ook als risico moeten worden gezien imoquote:
Wel zwart.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ze niet zwart kunnen staan of bruin
quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straten staan ook weleens zwart. Van de mensen.
Als je gewoon netjes met je handjes boven de dekens slaapt is er niks aan de handquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had een keer een Zuid-Afrikaansw vriend die geen donor mocht zijn vanwege zijn nationaliteit, maar ik wel. Was ook zoiets.. Als hij een risico is maakt het mij dat toch automatisch ook
Precies, maar dat was dus niet zo. Heel apart.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zou je volgens mij inderdaad ook als risico moeten worden gezien imo
En nu wachten tot je eerste oproep??quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb naar waarheid nee in kunnen vullen
Staat DE vraag er ook nog tussen, heeft u het afgelopen half jaar onbeschermde homoseks gehad?quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb naar waarheid nee in kunnen vullen
Hier welquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat DE vraag er ook nog tussen, heeft u het afgelopen half jaar onbeschermde homoseks gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |