abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193674834
Hallo.,

Ik vraag me af of mijn verhaal herkenbaar is bij iemand, en of iemand raad heeft wat ik hiermee kan doen.

Ik ben 33, en heb enkele leuke, maar ook minder leuke relaties achter de rug.

Ik hecht enorm veel waarde aan het verliefde gevoel, de roze wolk zeg maar. Maar zodra deze roze wolk verdwijnt, dan voelt mijn relatie niet meer waardevol. Regelmatig liet ik mijn relaties aansukkelen, en wachtte op een moment dat ik een gegronde reden had om de relatie te beëindigen. Soms zelf na 4 jaar. In de tijd dat ik aansukkelde, was ik ook erg gevoelig voor interesse van andere mannen.

Ik weet dat ik op dat moment niet eerlijk ben naar mijn partner of naar mijzelf. Ik denk dat er misschien mee te maken heeft doordat ik zelf een keer gedumpt ben toen ik tot over mijn oren verliefd was.

Ik heb tot vorige week een half jaar een relatie gehad met een super leuke man. Wij zitten zowat met alles op 1 lijn, en omdat ik hem al langer ken, weet ik dat het een heel stabiel iemand is, en dat hij mij een gezonde toekomst kan geven. Ik vind hem aantrekkelijk, is geweldig in bed, en ik voel me erg op mijn gemak bij hem. Alleen je raad het al.., het verliefde is er weer een beetje af.

De afgelopen weken begon iemand met mij te flirten via social media, en ik ben daarop in gegaan. Ik voel weer die spanning, en door dat ik zo benieuwd naar hem ben zaten mijn gedachten steeds bij hem en niet meer bij mijn huidige vriend.

Ik verloor de interesse in mijn vriend, en ging steeds meer in op het geflirt van de andere man. Met als resultaat dat ik mijn vriend begon te ontwijken, en negeren.

Hij is vorige week bij mij geweest en we hebben gepraat. Ik heb niets gezegd over die andere man, maar wel aangegeven dat het verliefde gevoel er niet meer is, dat ik veel waarde hecht aan dat roze wolk gevoel, en dat ik er een punt achter wil zetten. Hij was er kapot van en gaf aan dat ik erg onvolwassen ben, en dat het logisch is dat het roze wolkje verdwijnt erover gaat in houden van.
Ondanks dat ik veel om hem geef, heb ik besloten niet met hem door te gaan.

Toen hij naar huis ging, gooide ik alle remmen los, en ging vol voor mijn nieuwe vlam.

Ik heb nu twee dates en sex met hem gehad. Het is een leuke aantrekkelijke man, alleen staan we beide anders in het leven. Ik begin na amper een week alweer twijfels te krijgen.

Waarom blijf ik toch zo met mijn hart kiezen?
Rationeel en passioneel gezien zat alles goed bij mijn exvriend. Ik heb angst dat ik dit niet meer snel ga vinden.

Maar is het dan zo onrealistisch dat ik gedurende de relatie blijf verlangen naar dat verliefde spannende gevoel? Dat ik iemand vind waar alles zo goed mee zit, waar ik mij echt mee kan binden, en dat ik niet eens meer open sta voor geflirt van andere?

Mijn verstand weet dat ik genoegen zou moeten nemen met iemand die mij een gezonde toekomst kan geven, maar mijn hart wilt niet alleen rationeel kiezen. Ik ben bang dat ik niet gelukkig word als ik het gevoel niet heb.
  Spellchecker woensdag 17 juni 2020 @ 19:52:28 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193674889
quote:
Ik ben bang dat ik niet gelukkig word als ik het gevoel niet heb.
Maar dat ben je nu ook niet als de roze wolk weg is ....
pi_193674890
Met je hart? Met je kut vagina.

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2020 19:57:13 ]
  Spellchecker woensdag 17 juni 2020 @ 19:53:03 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193674920
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 19:53 schreef maily het volgende:

[..]

:|W
Het klinkt gewoon meer als met haar kutvagina achter de adrenaline aan lopen dan dat ze haar hart volgt zoals ze het zelf romantiseert.

edit: Een langere serieuze reactie volgt nog.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2020 19:57:26 ]
  Spellchecker woensdag 17 juni 2020 @ 19:55:33 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193674940
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 19:54 schreef Chia het volgende:

[..]

Het klinkt gewoon meer als met haar kut achter de adrenaline aan lopen dan dat ze haar hart volgt zoals ze het zelf romantiseert.
Ik vind het een beetje grof verwoord, sorry. :@
pi_193675098
Okee.. reacties zijn hard, maar ik begrijp dat het zo overkomt.

Het is alleen niet zo dat het enkel uit lust is. Ik voel me pas echt gelukkig als ik continue loop te stuiteren om mijn partner te zien. Dat gevoel wil ik gewoon continue hebben. Vraag ik dan teveel?
pi_193675118
quote:
15s.gif Op woensdag 17 juni 2020 19:49 schreef YH88 het volgende:

Maar is het dan zo onrealistisch dat ik gedurende de relatie blijf verlangen naar dat verliefde spannende gevoel?
Ja. De spanning gaat er onherroepelijk af na een tijdje. Kan na een paar maanden zijn of na een paar jaar, maar niemand blijft zo spannend als in het begin. Het nieuwtje is er dan namelijk af.
  woensdag 17 juni 2020 @ 20:09:53 #9
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_193675139
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 20:07 schreef YH88 het volgende:
Okee.. reacties zijn hard, maar ik begrijp dat het zo overkomt.

Het is alleen niet zo dat het enkel uit lust is. Ik voel me pas echt gelukkig als ik continue loop te stuiteren om mijn partner te zien. Dat gevoel wil ik gewoon continue hebben. Vraag ik dan teveel?
Ja.
  woensdag 17 juni 2020 @ 20:10:49 #10
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193675153
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 20:07 schreef YH88 het volgende:
Okee.. reacties zijn hard, maar ik begrijp dat het zo overkomt.

Het is alleen niet zo dat het enkel uit lust is. Ik voel me pas echt gelukkig als ik continue loop te stuiteren om mijn partner te zien. Dat gevoel wil ik gewoon continue hebben. Vraag ik dan teveel?
Dat zul je nooit continu blijven hebben als je langer met iemand samen bent, althans niet dag in dag uit. Dat is normaal.
pi_193675208
De staat van verliefdheid, het lichamelijke aspect, is per definitie van tijdelijke aard. Je bent dan eigenlijk onder invloed van een soort hormonencocktail die niet eeuwig duurt.

Maar als je die fysieke sensatie niet meer voelt betekent dat niet dat je gevoelens er niet meer zijn. Alleen aandacht van buitenaf die je voedt, kan wel gelijk weer die adrenaline triggeren en dat voel je wel fysiek. Dat betekent niet per se dat je gevoelens voor je vaste partner minder zijn of dat er iets mis is.

Ik denk dat je momenteel misschien wel op een kantelpunt staat. Als dit vlammetje uitdooft en je echt gaat missen wat je eigenlijk had en spijt krijgt. Vanwege de stabiliteit en gevoelsmatig daardoor ook enige vanzelfsprekendheid is dat iets wat je soms niet mist of waardeert als je het nog hebt. Het kan ook helpen je eerder al kwetsbaar op te stellen en gewoon open te zijn over het verdwijnen van je verliefde gevoel en dat je bang bent dat je weer het vonkje elders gaat zoeken.

Wat je nu doet is eigenlijk jezelf al een beetje emotioneel afzonderen en dat is natuurlijk niet bevorderlijk, want die trend zet natuurlijk door waardoor jij je eigenlijk in je hoofd alweer losmaakt van de relatie. Een beetje een self fulfilling prophecy eigenlijk.

In theorie (ik ken het fenomeen iig niet zo concreet in de praktijk :P) kun je best van verliefdheid naar verliefdheid hoppen, maar wees dan wel transparant over dat het voor jou daarna op houdt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2020 20:15:09 ]
pi_193675257
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 20:10 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dat zul je nooit continu blijven hebben als je langer met iemand samen bent, althans niet dag in dag uit. Dat is normaal.
Inderdaad, en sommige mensen beweren van wel, maar als je je goed en fijn voelt bij iemand verdwijnt die overkill aan adrenaline op een gegeven moment gewoon.
pi_193675902
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 20:14 schreef Chia het volgende:


Ik denk dat je momenteel misschien wel op een kantelpunt staat. Als dit vlammetje uitdooft en je echt gaat missen wat je eigenlijk had en spijt krijgt. Vanwege de stabiliteit en gevoelsmatig daardoor ook enige vanzelfsprekendheid is dat iets wat je soms niet mist of waardeert als je het nog hebt. Het kan ook helpen je eerder al kwetsbaar op te stellen en gewoon open te zijn over het verdwijnen van je verliefde gevoel en dat je bang bent dat je weer het vonkje elders gaat zoeken.
Bedankt voor je reactie, het omschrijft inderdaad het probleem.

Nu zit ik in tweestrijd wat ik moet doen. Ergens wil ik kijken hoe het loopt met mijn nieuwe liefde, maar aangezien alles qua toekomst beter zat bij mijn ex, kan ik misschien beter een tijdje voor mijzelf kiezen.
pi_193676056
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 20:52 schreef YH88 het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie, het omschrijft inderdaad het probleem.

Nu zit ik in tweestrijd wat ik moet doen. Ergens wil ik kijken hoe het loopt met mijn nieuwe liefde, maar aangezien alles qua toekomst beter zat bij mijn ex, kan ik misschien beter een tijdje voor mijzelf kiezen.
Of misschien toch nog eens met je ex praten en eerlijk zijn en je kwetsbaar opstellen? Niet om hem terug te winnen of zo, maar om het beter af te sluiten.
pi_193677292
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 20:07 schreef YH88 het volgende:
Okee.. reacties zijn hard, maar ik begrijp dat het zo overkomt.

Het is alleen niet zo dat het enkel uit lust is. Ik voel me pas echt gelukkig als ik continue loop te stuiteren om mijn partner te zien. Dat gevoel wil ik gewoon continue hebben. Vraag ik dan teveel?
Op welke manier investeer je zelf in dat gevoel binnen een relatie?
pi_193677884
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Op welke manier investeer je zelf in dat gevoel binnen een relatie?
Ik doe er alles aan om het leuk te houden. Probeer ervoor te zorgen dat het niet saai wordt. Alleen na verloop van tijd merk ik dat ik er steeds minder naar uitkijk om mijn partner te zien. Begin zelfs negatieve dingen te zoeken.

Dat maakt het zo lastig. Ergens weet ik ook wel dat het niet altijd blijft.. maar ik laat steeds mannen vallen die zo ontzettend hard hun best doen. Vervolgens verpruts ik het zelf door minder interesse te tonen, waardoor ze needy of onzeker worden. Dan knap ik er helemaal op af
  woensdag 17 juni 2020 @ 22:57:26 #17
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_193678438
Misschien een andere hobby zoeken die je kennelijke zucht naar dopamine stilt?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  woensdag 17 juni 2020 @ 23:13:15 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193678688
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 22:29 schreef YH88 het volgende:

[..]

Ik doe er alles aan om het leuk te houden. Probeer ervoor te zorgen dat het niet saai wordt. Alleen na verloop van tijd merk ik dat ik er steeds minder naar uitkijk om mijn partner te zien. Begin zelfs negatieve dingen te zoeken.

Dat maakt het zo lastig. Ergens weet ik ook wel dat het niet altijd blijft.. maar ik laat steeds mannen vallen die zo ontzettend hard hun best doen. Vervolgens verpruts ik het zelf door minder interesse te tonen, waardoor ze needy of onzeker worden. Dan knap ik er helemaal op af
Google maar eens op (onveilige) hechtingsstijl.
Resistance is futile.
pi_193678785
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 22:29 schreef YH88 het volgende:

[..]

Ik doe er alles aan om het leuk te houden. Probeer ervoor te zorgen dat het niet saai wordt. Alleen na verloop van tijd merk ik dat ik er steeds minder naar uitkijk om mijn partner te zien. Begin zelfs negatieve dingen te zoeken.

Dat maakt het zo lastig. Ergens weet ik ook wel dat het niet altijd blijft.. maar ik laat steeds mannen vallen die zo ontzettend hard hun best doen. Vervolgens verpruts ik het zelf door minder interesse te tonen, waardoor ze needy of onzeker worden. Dan knap ik er helemaal op af
Ik denk dat het verstandig zou zijn als je eens zou gaan onderzoeken waar die behoefte naar dat 'euforische' gevoel van verliefdheid vandaan komt. Het is namelijk vaak een teken dat je in de basis niet gelukkig bent met jezelf, je hebt dan die verliefdheid nodig om je goed te voelen over jezelf.
pi_193679497
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 20:07 schreef YH88 het volgende:
Okee.. reacties zijn hard, maar ik begrijp dat het zo overkomt.

Het is alleen niet zo dat het enkel uit lust is. Ik voel me pas echt gelukkig als ik continue loop te stuiteren om mijn partner te zien. Dat gevoel wil ik gewoon continue hebben. Vraag ik dan teveel?
Nee, je vraagt niet teveel.

Ik snap het heel goed. Ik ben zelf ook altijd op zoek naar die spanning. Maar je moet jezelf afvragen, je hebt naast die spanning toch ook nog meer nodig van je partner? Je kunt toch niet een hele relatie alleen maar baseren op lust/spanning? Wat vind je leuk aan hem naast die spanning? Vind je bijv. dat hij bepaalde dingen goed kan doen, dat jullie naast de verliefdheid ook een vriendschap hebben, kan je jezelf echt bij hem ontspannen etc. Dat is belangrijker nog dan dat 'spanningsgevoel' behouden. Vroeg of laat zal je je dit beseffen.

Ik heb het idee door je OP dat je alleen waarde hecht aan die spanning. Maar probeer ook eens waarde te hechten aan de veiligheid die iemand jou kan bieden, de leuke dingen die je samen kan doen. Ik ben van mening dat je man/vriend je niet alleen maar wild moet maken maar dat je ook een vriendschappelijke band met hem hebt. En dat je samen iets op kunt bouwen. Daar schuilt ook veel waarde in. Zeker als je bij iemand wilt zijn op de langere termijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2020 01:08:09 ]
pi_193679725
doe gewoon wat je leuk vindt
is het zo echt zo lastig
alsof je de enige bent
je probeert, het is leuk, daarna wil je wat anders , dan neem je toch wat anders
i.i.g ben jij niet monogaam, hier is volgens mij iedereen het mee eens
en ten tweede ben jij eerlijk en open. Dit mag zeker weten gewaardeerd worden.
Jij bent zeg maar net als Joey van Friends, maar de vrouwelijke variant. Supercool.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  donderdag 18 juni 2020 @ 04:17:34 #22
253766 Kaviaar
Hmm, tictac :)
pi_193679939
* Kaviaar herkent zich enorm in TS

En ik wou dat ik je ermee kon helpen, maar ik loop er steeds maar weer tegenaan. Dan besluit ik maar weer om single te blijven. Kom ik een leuk iemand tegen waar ik totaal voor val, sla ik d'r aan de haak, en na een paar weken / maanden ben ik er eigenlijk wel weer klaar mee...

Wat dan weer enorm zuur is, want een relatie uit maken waar de ander nog wel vet positief in staat is zwaar... Helemaal als ik niet echt een reden kan geven
[X] Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
  Moderator donderdag 18 juni 2020 @ 09:00:24 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193680675
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 04:17 schreef Kaviaar het volgende:
* Kaviaar herkent zich enorm in TS

En ik wou dat ik je ermee kon helpen, maar ik loop er steeds maar weer tegenaan. Dan besluit ik maar weer om single te blijven. Kom ik een leuk iemand tegen waar ik totaal voor val, sla ik d'r aan de haak, en na een paar weken / maanden ben ik er eigenlijk wel weer klaar mee...

Wat dan weer enorm zuur is, want een relatie uit maken waar de ander nog wel vet positief in staat is zwaar... Helemaal als ik niet echt een reden kan geven
Je kunt wél een reden geven. Dat dat een reden is die een beetje...ja...simpel is, doet daar niets aan af.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 18 juni 2020 @ 09:41:40 #24
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193681068
quote:
15s.gif Op woensdag 17 juni 2020 19:49 schreef YH88 het volgende:
Hallo.,

Ik vraag me af of mijn verhaal herkenbaar is bij iemand, en of iemand raad heeft wat ik hiermee kan doen.

Ik ben 33, en heb enkele leuke, maar ook minder leuke relaties achter de rug.

Ik hecht enorm veel waarde aan het verliefde gevoel, de roze wolk zeg maar. Maar zodra deze roze wolk verdwijnt, dan voelt mijn relatie niet meer waardevol. Regelmatig liet ik mijn relaties aansukkelen, en wachtte op een moment dat ik een gegronde reden had om de relatie te beëindigen. Soms zelf na 4 jaar. In de tijd dat ik aansukkelde, was ik ook erg gevoelig voor interesse van andere mannen.

Ik weet dat ik op dat moment niet eerlijk ben naar mijn partner of naar mijzelf. Ik denk dat er misschien mee te maken heeft doordat ik zelf een keer gedumpt ben toen ik tot over mijn oren verliefd was.

Ik heb tot vorige week een half jaar een relatie gehad met een super leuke man. Wij zitten zowat met alles op 1 lijn, en omdat ik hem al langer ken, weet ik dat het een heel stabiel iemand is, en dat hij mij een gezonde toekomst kan geven. Ik vind hem aantrekkelijk, is geweldig in bed, en ik voel me erg op mijn gemak bij hem. Alleen je raad het al.., het verliefde is er weer een beetje af.

De afgelopen weken begon iemand met mij te flirten via social media, en ik ben daarop in gegaan. Ik voel weer die spanning, en door dat ik zo benieuwd naar hem ben zaten mijn gedachten steeds bij hem en niet meer bij mijn huidige vriend.

Ik verloor de interesse in mijn vriend, en ging steeds meer in op het geflirt van de andere man. Met als resultaat dat ik mijn vriend begon te ontwijken, en negeren.

Hij is vorige week bij mij geweest en we hebben gepraat. Ik heb niets gezegd over die andere man, maar wel aangegeven dat het verliefde gevoel er niet meer is, dat ik veel waarde hecht aan dat roze wolk gevoel, en dat ik er een punt achter wil zetten. Hij was er kapot van en gaf aan dat ik erg onvolwassen ben, en dat het logisch is dat het roze wolkje verdwijnt erover gaat in houden van.
Ondanks dat ik veel om hem geef, heb ik besloten niet met hem door te gaan.

Toen hij naar huis ging, gooide ik alle remmen los, en ging vol voor mijn nieuwe vlam.

Ik heb nu twee dates en sex met hem gehad. Het is een leuke aantrekkelijke man, alleen staan we beide anders in het leven. Ik begin na amper een week alweer twijfels te krijgen.

Waarom blijf ik toch zo met mijn hart kiezen?
Rationeel en passioneel gezien zat alles goed bij mijn exvriend. Ik heb angst dat ik dit niet meer snel ga vinden.

Maar is het dan zo onrealistisch dat ik gedurende de relatie blijf verlangen naar dat verliefde spannende gevoel? Dat ik iemand vind waar alles zo goed mee zit, waar ik mij echt mee kan binden, en dat ik niet eens meer open sta voor geflirt van andere?

Mijn verstand weet dat ik genoegen zou moeten nemen met iemand die mij een gezonde toekomst kan geven, maar mijn hart wilt niet alleen rationeel kiezen. Ik ben bang dat ik niet gelukkig word als ik het gevoel niet heb.
:N :N

Typisch vrouw van deze tijd ..........

_O- _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 18 juni 2020 @ 09:46:48 #25
491417 Yasmyn
I have an empty cup of care...
pi_193681127
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 09:41 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

:N :N

Typisch vrouw van deze tijd ..........

_O- _O- _O-
Aaah, daar hebben we onze vrouwenfluisteraar. :')
  donderdag 18 juni 2020 @ 10:00:58 #26
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193681311
^O^ ^O^

:) :) :)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 18 juni 2020 @ 10:04:34 #27
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_193681354
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 04:17 schreef Kaviaar het volgende:
* Kaviaar herkent zich enorm in TS

En ik wou dat ik je ermee kon helpen, maar ik loop er steeds maar weer tegenaan. Dan besluit ik maar weer om single te blijven. Kom ik een leuk iemand tegen waar ik totaal voor val, sla ik d'r aan de haak, en na een paar weken / maanden ben ik er eigenlijk wel weer klaar mee...

Wat dan weer enorm zuur is, want een relatie uit maken waar de ander nog wel vet positief in staat is zwaar... Helemaal als ik niet echt een reden kan geven
Hier herken ik me ook enorm in...
AZ
ALKMAAR
  donderdag 18 juni 2020 @ 10:12:35 #28
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_193681432
Nu voor het eerst echt een serieuze relatie en zijn een jaar samen. Heb wel even een periode gehad dat ik het allemaal wat minder vond. Want wat je zegt, het nieuwe is er vanaf, het is vanzelfsprekende geworden. Ergens misschien je misschien wat spanning of wat dan ook.

Denk dat erover praten wel zal helpen, of in ieder geval dat je partner er vanaf weet. Zeker als je echt in twijfel zit en het wilt uitmaken.
Zo ver zat ik er niet in, dus ben zelf dat gesprek niet aangegaan, maar heb soms wel aangegeven dat er een paar punten waren waar ik me aan stoorde en dergelijke.

Gelukkig heeft ie dat goed opgepakt en gaat het nu weer erg lekker.

Ook gewoon het besef hoe goed we bij elkaar passen en hoe leuk hij is, hielp me wel.
pi_193681473
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 20:07 schreef YH88 het volgende:

Dat gevoel wil ik gewoon continue hebben. Vraag ik dan teveel?
Ik zou geen jarenlange relatie met iemand willen hebben die elke dag weer over loopt van verliefdheid alsof ze nog steeds 14 is en stuitert met glimmende oogjes als ze me ziet. Doe normaal zeg.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_193682036
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 10:15 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Ik zou geen jarenlange relatie met iemand willen hebben die elke dag weer over loopt van verliefdheid alsof ze nog steeds 14 is en stuitert met glimmende oogjes als ze me ziet. Doe normaal zeg.
Mwoah af en toe een momentje moet toch kunnennnnnnn
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193682039
Wat minder denken met je kut TS.
Of begin een open relatie maar waardeer je partner dan minstens 100% meer dan nu.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193682116
Je moet gewoon niet zo snel meer in een relatie stappen elke keer. Volgens mij is dat het probleem.

Date gewoon langer (en half jaar tot een jaar ofzo) en zie dan of je verder wilt met diegene.
pi_193682130
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 11:08 schreef SwitchSwatch het volgende:
Je moet gewoon niet zo snel meer in een relatie stappen elke keer. Volgens mij is dat het probleem.

Date gewoon langer (en half jaar ofzo) en zie dan of je verder wilt met diegene.
Dan verandert er toch niets? alleen dat ze tijdens het daten al uitgekeken raakt.
  donderdag 18 juni 2020 @ 12:14:06 #34
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_193682985
ieuwl bahbah
Thinking about thinking of you.
pi_193684610
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 11:01 schreef ludovico het volgende:

Mwoah af en toe een momentje moet toch kunnennnnnnn
Tuurlijk. Maar niet 24/7 voor de komende 5 jaar.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_193684660
Ik vraag me in deze af hoe je "minder leuke" relaties eruit zagen. Krijg het idee dat je liever wegkwijnt bij een narcist die jou constant in het ongewisse laat en het gevoel geeft dat je moet jagen. Je de ene dag leuk behandeld en de andere dag mega kut, zodat er constant onzekerheid en spanning is. Waardoor je ook de dopamine kick krijgt als het wél goed gaat.

Ik zou je aanraden om je te verdiepen in je hechtingsstijl. Komt mij vooral erg "onveilig" over. Van daaruit jezelf ontwikkelen en dan zal je de stabiele mannen die je tegenkomt wel degelijk leren waarderen en vooral accepteren.

Accepteer vooral eerst jezelf.
  donderdag 18 juni 2020 @ 15:47:06 #37
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193685663
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 14:33 schreef Vissenkom3 het volgende:
Ik vraag me in deze af hoe je "minder leuke" relaties eruit zagen. Krijg het idee dat je liever wegkwijnt bij een narcist die jou constant in het ongewisse laat en het gevoel geeft dat je moet jagen. Je de ene dag leuk behandeld en de andere dag mega kut, zodat er constant onzekerheid en spanning is. Waardoor je ook de dopamine kick krijgt als het wél goed gaat.

Ik zou je aanraden om je te verdiepen in je hechtingsstijl. Komt mij vooral erg "onveilig" over. Van daaruit jezelf ontwikkelen en dan zal je de stabiele mannen die je tegenkomt wel degelijk leren waarderen en vooral accepteren.

Accepteer vooral eerst jezelf.
Precies
Resistance is futile.
  donderdag 18 juni 2020 @ 16:10:14 #38
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_193685955
quote:
15s.gif Op woensdag 17 juni 2020 19:49 schreef YH88 het volgende:
Hij was er kapot van en gaf aan dat ik erg onvolwassen ben, en dat het logisch is dat het roze wolkje verdwijnt erover gaat in houden van.
Dit.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_193686362
Ik neem je de manier waarop je mannen die zo hard knokken voor de relatie wegzet wel kwalijk TS.

Het is hier al meerdere keren gezegd maar denk gewoon eens wat minder met je kut en probeer je de waarde van een stabiele relatie te realiseren. Hoe oud ben je?
  donderdag 18 juni 2020 @ 16:59:20 #40
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193686529
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 16:44 schreef Generationalpha het volgende:
Ik neem je de manier waarop je mannen die zo hard knokken voor de relatie wegzet wel kwalijk TS.

Het is hier al meerdere keren gezegd maar denk gewoon eens wat minder met je kut en probeer je de waarde van een stabiele relatie te realiseren. Hoe oud ben je?
Waarom zou je dat TS kwalijk nemen? Heb jij er last van?
Resistance is futile.
  donderdag 18 juni 2020 @ 17:22:31 #41
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_193686768
En knokken die mannen echt zo hard voor de relatie? Daar zie ik niet specifiek iets over staan.
pi_193686784
quote:
6s.gif Op donderdag 18 juni 2020 17:22 schreef Cue_ het volgende:
En knokken die mannen echt zo hard voor de relatie? Daar zie ik niet specifiek iets over staan.
Ja:

quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 22:29 schreef YH88 het volgende:

[..]

Ik doe er alles aan om het leuk te houden. Probeer ervoor te zorgen dat het niet saai wordt. Alleen na verloop van tijd merk ik dat ik er steeds minder naar uitkijk om mijn partner te zien. Begin zelfs negatieve dingen te zoeken.

Dat maakt het zo lastig. Ergens weet ik ook wel dat het niet altijd blijft.. maar ik laat steeds mannen vallen die zo ontzettend hard hun best doen. Vervolgens verpruts ik het zelf door minder interesse te tonen, waardoor ze needy of onzeker worden. Dan knap ik er helemaal op af
pi_193687179
quote:
6s.gif Op donderdag 18 juni 2020 17:22 schreef Cue_ het volgende:
En knokken die mannen echt zo hard voor de relatie? Daar zie ik niet specifiek iets over staan.
:') :')
Flikker op, knokken voor de relatie blablabla.

Gewoon normaal doen en een beetje liefhebben, en anders opbokken met je narcistenkop.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193687275
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 17:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

:') :')
Flikker op, knokken voor de relatie blablabla.

Gewoon normaal doen en een beetje liefhebben, en anders opbokken met je narcistenkop.
TS geeft notabene zelf aan dat ze mannen in de kou laat staan die hun best doen.
pi_193687644
Lol deze TS :')
  donderdag 18 juni 2020 @ 18:47:36 #46
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193687772
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 18:05 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

TS geeft notabene zelf aan dat ze mannen in de kou laat staan die hun best doen.
Hou toch op man, dat zijn ook gewoon volwassen mannen die in een relatie stappen, en soms werkt dat niet.
Resistance is futile.
pi_193687940
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juni 2020 18:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hou toch op man, dat zijn ook gewoon volwassen mannen die in een relatie stappen, en soms werkt dat niet.
Ja, als je een relatie hebt met een instabiel en ontrouw figuur die je zonder pardon aan de kant schuift zodra er een nieuwe piemel voorbij loopt is dat wel een beetje zonde van je tijd omdat zij het van tevoren al weet.

Dat is toch iets anders dan ‘soms werkt het niet’.
  donderdag 18 juni 2020 @ 19:17:44 #48
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193688220
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 18:59 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Ja, als je een relatie hebt met een instabiel en ontrouw figuur die je zonder pardon aan de kant schuift zodra er een nieuwe piemel voorbij loopt is dat wel een beetje zonde van je tijd omdat zij het van tevoren al weet.

Dat is toch iets anders dan ‘soms werkt het niet’.
Op het moment dat ze van de roze wolk dondert, wordt ze gevoelig voor aandacht van andere mannen. En vervolgens trekt ze haar conclusies en gaat ze verder.

Dat is niet erg leuk nee, omdat zich een patroon heeft ontwikkeld. En dat komt mogelijk dat zij (net als 25-30% van alle mensen) zich niet veilig kan hechten. Ze doet, op basis van de informatie die ze hier deelt, mensen niet opzettelijk kwaad, of zo.
Resistance is futile.
  Moderator donderdag 18 juni 2020 @ 19:23:37 #49
441859 crew  Lenny77
pi_193688335
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 16:44 schreef Generationalpha het volgende:
Ik neem je de manier waarop je mannen die zo hard knokken voor de relatie wegzet wel kwalijk TS.

Ik lees dat toch niet in haar posts. Ze geeft toe dat die mannen echt wel ok zijn en ervoor willen knokken. Dus er is echt wel zelfreflectie.
Ze wil er eigenlijk ook niet mee doorgaan maar blijft in de val trappen. Dus moet ze zich inderdaad gaan afvragen waar het eigenlijk vandaan komt voor ze nog meer harten gaat breken. Want mooi is het inderdaad niet, maar dat beseft ze duidelijk toch!?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_193688464
quote:
2s.gif Op donderdag 18 juni 2020 19:17 schreef Seven. het volgende:

[..]

Op het moment dat ze van de roze wolk dondert, wordt ze gevoelig voor aandacht van andere mannen. En vervolgens trekt ze haar conclusies en gaat ze verder.

Dat is niet erg leuk nee, omdat zich een patroon heeft ontwikkeld. En dat komt mogelijk dat zij (net als 25-30% van alle mensen) zich niet veilig kan hechten. Ze doet, op basis van de informatie die ze hier deelt, mensen niet opzettelijk kwaad, of zo.
Naja ben ook niet goed gehecht maar dit is een patroon dus ze weet het van tevoren. Wel zo netjes om dan eerlijk te zijn. Ze is 33, niet 18. Neem je verantwoordelijkheid op zijn minst of zoek hulp ipv een spoor van ravage achter je te laten. Na een bepaalde leeftijd gaat er wel een stuk eigen verantwoordelijkheid meespelen, wat er ook is gebeurd in je jeugd.
  donderdag 18 juni 2020 @ 19:33:37 #51
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193688521
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 19:30 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Naja ben ook niet goed gehecht maar dit is een patroon dus ze weet het van tevoren. Wel zo netjes om dan eerlijk te zijn. Ze is 33, niet 18. Neem je verantwoordelijkheid op zijn minst of zoek hulp ipv een spoor van ravage achter je te laten. Na een bepaalde leeftijd gaat er wel een stuk eigen verantwoordelijkheid meespelen, wat er ook is gebeurd in je jeugd.
En je vindt niet dat ze met dit topic af probeert te rekenen met dit patroon?
Resistance is futile.
  Moderator donderdag 18 juni 2020 @ 20:00:25 #52
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193689028
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 22:29 schreef YH88 het volgende:

[..]

Ik doe er alles aan om het leuk te houden. Probeer ervoor te zorgen dat het niet saai wordt. Alleen na verloop van tijd merk ik dat ik er steeds minder naar uitkijk om mijn partner te zien. Begin zelfs negatieve dingen te zoeken.

Dat maakt het zo lastig. Ergens weet ik ook wel dat het niet altijd blijft.. maar ik laat steeds mannen vallen die zo ontzettend hard hun best doen. Vervolgens verpruts ik het zelf door minder interesse te tonen, waardoor ze needy of onzeker worden. Dan knap ik er helemaal op af
Ik vergelijk dat altijd met een film kijken. Een toffe film wil je best wel een paar keer zien. Maar die kijk je ook niet 40/45 keer.
Als ik deze vergelijking word ik altijd voor gek verklaard :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 18 juni 2020 @ 20:20:45 #53
441859 crew  Lenny77
pi_193689367
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juni 2020 20:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik vergelijk dat altijd met een film kijken. Een toffe film wil je best wel een paar keer zien. Maar die kijk je ook niet 40/45 keer.
Als ik deze vergelijking word ik altijd voor gek verklaard :)
Het probleem is dan wel dat je nooit bij een persoon kan blijven.. want je raakt iedereen uiteindelijk wel 'beu'.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 18 juni 2020 @ 20:31:44 #54
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193689549
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juni 2020 20:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik vergelijk dat altijd met een film kijken. Een toffe film wil je best wel een paar keer zien. Maar die kijk je ook niet 40/45 keer.
Als ik deze vergelijking word ik altijd voor gek verklaard :)
Is ook een beetje een rare vergelijking tenzij je voor een partner, net als voor een film, totaal geen gevoelens ontwikkelt.
pi_193689687
Dit is wel het typische prinsessengedrag. Net als jezelf een koekje weigeren kan ze geen seks weigeren en de kick van het nieuwe niet weerstaan.
Misschien kan ze beter open zijn dat ze gewoon als slet verder wil gaan.
Vakman pur sang
  Moderator donderdag 18 juni 2020 @ 22:43:41 #56
441859 crew  Lenny77
pi_193691790
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is wel het typische prinsessengedrag. Net als jezelf een koekje weigeren kan ze geen seks weigeren en de kick van het nieuwe niet weerstaan.
Misschien kan ze beter open zijn dat ze gewoon als slet verder wil gaan.
Moet dat nu op die manier? Moet die slet er weer bij?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_193691912
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 22:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Moet dat nu op die manier? Moet die slet er weer bij?
Dat is hoe je het noemt.
Vrouwelijke player dan?
Vakman pur sang
  Moderator donderdag 18 juni 2020 @ 22:53:22 #58
441859 crew  Lenny77
pi_193691928
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat is hoe je het noemt.
Vrouwelijke player dan?
Ja, kan ik mee leven :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_193692331
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 02:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
doe gewoon wat je leuk vindt
is het zo echt zo lastig
alsof je de enige bent
je probeert, het is leuk, daarna wil je wat anders , dan neem je toch wat anders
i.i.g ben jij niet monogaam, hier is volgens mij iedereen het mee eens
en ten tweede ben jij eerlijk en open. Dit mag zeker weten gewaardeerd worden.
Jij bent zeg maar net als Joey van Friends, maar de vrouwelijke variant. Supercool.
Supercool. Tot dat ze 35-40 is. En de 'looks' niet meer genoeg zijn om leuke mannen aan te trekken. En het 'nu of nooit' is om nog ooit een 'vaste' relatie aan te gaan en / of een gezinnetje te stichten. Punt is, deze lifestyle is gewoon niet houdbaar op de lange termijn.

TS leidt aan het befaamde 'sex & the city syndroom'. Teveel rondgeneukt en kan nu niet meer bij een man blijven. Ze heeft de 'bindingsspier' zoals Daniel Arends dat zo mooi uitlegt niet getraind. Het gras is altijd groener aan de andere kant en TS gaat van highs naar lows. Ups en downs.

Je moet vooral doen waar je zin in hebt. Maar het feit is wel dat dit op de lange termijn niet gaat werken en dat dit een recept is om hoogstwaarschijnlijk in de toekomst met de gebakken peren te zitten. Want ja, straks heeft TS de mannen niet meer voor het uitkiezen. En dan? Moet ze dan maar kiezen voor een van de nog vrijgezelle mannen waar ze helemaal niets voor voelt? Of maar een beetje rond blijven sletten als een vulgaire 45-jarige? En dan maar heel veel poezen kopen?

TS moet voor zichzelf stellen wat ze nou wil in het leven. Wil ze uiteindelijk een gezinnetje en kinderen? Dan moet er echt een mentaliteitsverandering komen. Dan moeten er offers gebracht worden voor het 'hogere doel'. En wil ze gewoon lekker zo door gaan, van vlam naar vlam, dan moeten worden de offers voor je gebracht bij het ouder worden. Het leven is hard. Pick your poison.
pi_193692391
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 23:29 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Supercool. Tot dat ze 35-40 is. En de 'looks' niet meer genoeg zijn om leuke mannen aan te trekken. En het 'nu of nooit' is om nog ooit een 'vaste' relatie aan te gaan en / of een gezinnetje te stichten. Punt is, deze lifestyle is gewoon niet houdbaar op de lange termijn.

TS leidt aan het befaamde 'sex & the city syndroom'. Teveel rondgeneukt en kan nu niet meer bij een man blijven. Ze heeft de 'bindingsspier' zoals Daniel Arends dat zo mooi uitlegt niet getraind. Het gras is altijd groener aan de andere kant en TS gaat van highs naar lows. Ups en downs.

Je moet vooral doen waar je zin in hebt. Maar het feit is wel dat dit op de lange termijn niet gaat werken en dat dit een recept is om hoogstwaarschijnlijk in de toekomst met de gebakken peren te zitten. Want ja, straks heeft TS de mannen niet meer voor het uitkiezen. En dan? Moet ze dan maar kiezen voor een van de nog vrijgezelle mannen waar ze helemaal niets voor voelt? Of maar een beetje rond blijven sletten als een vulgaire 45-jarige? En dan maar heel veel poezen kopen?

TS moet voor zichzelf stellen wat ze nou wil in het leven. Wil ze uiteindelijk een gezinnetje en kinderen? Dan moet er echt een mentaliteitsverandering komen. Dan moeten er offers gebracht worden voor het 'hogere doel'. En wil ze gewoon lekker zo door gaan, van vlam naar vlam, dan moeten worden de offers voor je gebracht bij het ouder worden. Het leven is hard. Pick your poison.
Wie zegt dat ze nadat ze 35 jaar is geworden niet gedumpt wordt (gaat scheiden), wss omdat de man dan met een andere (jongere)vrouw gaat, zoals TS het zelf vaker gedaan heeft bij mannen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  donderdag 18 juni 2020 @ 23:40:26 #61
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193692457
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 23:29 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Supercool. Tot dat ze 35-40 is. En de 'looks' niet meer genoeg zijn om leuke mannen aan te trekken. En het 'nu of nooit' is om nog ooit een 'vaste' relatie aan te gaan en / of een gezinnetje te stichten. Punt is, deze lifestyle is gewoon niet houdbaar op de lange termijn.

TS leidt aan het befaamde 'sex & the city syndroom'. Teveel rondgeneukt en kan nu niet meer bij een man blijven. Ze heeft de 'bindingsspier' zoals Daniel Arends dat zo mooi uitlegt niet getraind. Het gras is altijd groener aan de andere kant en TS gaat van highs naar lows. Ups en downs.

Je moet vooral doen waar je zin in hebt. Maar het feit is wel dat dit op de lange termijn niet gaat werken en dat dit een recept is om hoogstwaarschijnlijk in de toekomst met de gebakken peren te zitten. Want ja, straks heeft TS de mannen niet meer voor het uitkiezen. En dan? Moet ze dan maar kiezen voor een van de nog vrijgezelle mannen waar ze helemaal niets voor voelt? Of maar een beetje rond blijven sletten als een vulgaire 45-jarige? En dan maar heel veel poezen kopen?

TS moet voor zichzelf stellen wat ze nou wil in het leven. Wil ze uiteindelijk een gezinnetje en kinderen? Dan moet er echt een mentaliteitsverandering komen. Dan moeten er offers gebracht worden voor het 'hogere doel'. En wil ze gewoon lekker zo door gaan, van vlam naar vlam, dan moeten worden de offers voor je gebracht bij het ouder worden. Het leven is hard. Pick your poison.
Red pill propaganda?

Wat een onzin, alsof mensen boven 35 geen relaties meer aan kunnen gaan. Ook dan blijven mensen elkaar aantrekkelijk vinden hoor.
Resistance is futile.
pi_193692910
quote:
2s.gif Op donderdag 18 juni 2020 19:17 schreef Seven. het volgende:

[..]

Op het moment dat ze van de roze wolk dondert, wordt ze gevoelig voor aandacht van andere mannen. En vervolgens trekt ze haar conclusies en gaat ze verder.

Dat is niet erg leuk nee, omdat zich een patroon heeft ontwikkeld. En dat komt mogelijk dat zij (net als 25-30% van alle mensen) zich niet veilig kan hechten. Ze doet, op basis van de informatie die ze hier deelt, mensen niet opzettelijk kwaad, of zo.
Grow the fuck up, word ethisch, ga nadenken, ontwikkel hersens.

........
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 19 juni 2020 @ 07:25:21 #63
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193693852
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 00:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Grow the fuck up, word ethisch, ga nadenken, ontwikkel hersens.

........
Je kunt haar wel onsympathiek vinden omdat zij ogenschijnlijk degene is die kwetst maar ze denkt er wel degelijk over na.

Ze is verre van de enige die kampt met dit patroon.
Resistance is futile.
pi_193693906
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 00:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Grow the fuck up, word ethisch, ga nadenken, ontwikkel hersens.

........
Je hebt het tegen Seven.
pi_193693927
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 23:29 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Supercool. Tot dat ze 35-40 is. En de 'looks' niet meer genoeg zijn om leuke mannen aan te trekken. En het 'nu of nooit' is om nog ooit een 'vaste' relatie aan te gaan en / of een gezinnetje te stichten. Punt is, deze lifestyle is gewoon niet houdbaar op de lange termijn.

TS leidt aan het befaamde 'sex & the city syndroom'. Teveel rondgeneukt en kan nu niet meer bij een man blijven. Ze heeft de 'bindingsspier' zoals Daniel Arends dat zo mooi uitlegt niet getraind. Het gras is altijd groener aan de andere kant en TS gaat van highs naar lows. Ups en downs.

Je moet vooral doen waar je zin in hebt. Maar het feit is wel dat dit op de lange termijn niet gaat werken en dat dit een recept is om hoogstwaarschijnlijk in de toekomst met de gebakken peren te zitten. Want ja, straks heeft TS de mannen niet meer voor het uitkiezen. En dan? Moet ze dan maar kiezen voor een van de nog vrijgezelle mannen waar ze helemaal niets voor voelt? Of maar een beetje rond blijven sletten als een vulgaire 45-jarige? En dan maar heel veel poezen kopen?

TS moet voor zichzelf stellen wat ze nou wil in het leven. Wil ze uiteindelijk een gezinnetje en kinderen? Dan moet er echt een mentaliteitsverandering komen. Dan moeten er offers gebracht worden voor het 'hogere doel'. En wil ze gewoon lekker zo door gaan, van vlam naar vlam, dan moeten worden de offers voor je gebracht bij het ouder worden. Het leven is hard. Pick your poison.
Uitstekende, nuchtere post.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 08:11:21 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193694048
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 07:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Uitstekende, nuchtere post.
Post met allerlei aannames, waarvan de belangrijkste me lijkt dat TS een vaste relatie zou willen omdat ze een gezin zou willen stichten, oftewel dat er gebakken peren in het verschiet zullen liggen omdat de vruchtbaarheid eindig is. TS heeft het daar dus helemaal niet over.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193694284
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 08:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Post met allerlei aannames, waarvan de belangrijkste me lijkt dat TS een vaste relatie zou willen omdat ze een gezin zou willen stichten, oftewel dat er gebakken peren in het verschiet zullen liggen omdat de vruchtbaarheid eindig is. TS heeft het daar dus helemaal niet over.
Dat is inderdaad een aanname, maar ik denk dat maar weinig mensen het prettig vinden om hun hele leven single te blijven en van piemel/kut naar piemel/kut te springen.

Er zit dus best een kern van waarheid in, naast de schade die er nu bij mannen aangericht wordt. (En volgens mij geeft ze echt daadwerkelijk toe dat ze haar laatste ex pijn gedaan heeft.)
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 08:53:24 #68
441859 crew  Lenny77
pi_193694297
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 08:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Post met allerlei aannames, waarvan de belangrijkste me lijkt dat TS een vaste relatie zou willen omdat ze een gezin zou willen stichten, oftewel dat er gebakken peren in het verschiet zullen liggen omdat de vruchtbaarheid eindig is. TS heeft het daar dus helemaal niet over.
Dit dus..
Die post ademt enkel uit dat je alleen als jonge vrouw interessant bent en dat je je maar beter op tijd settelt voor je eitjes op zijn. Wie weet wil ze helemaal geen gezin? En mocht dat wel zo zijn dan heeft ze nog wel wat tijd.
Het domste wat je kan doen is met iemand trouwen omdat het echt wel tijd wordt! Ik voorspel geen gelukkig huwelijk :N
Oja, volgens jou ben je dus een vulgaire 45 jarige als je dan nog zo huppelig bent? Ik denk dat de 45 jarige mannen daar wel anders over denken :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 19 juni 2020 @ 08:55:21 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193694308
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 08:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een aanname, maar ik denk dat maar weinig mensen het prettig vinden om hun hele leven single te blijven en van piemel/kut naar piemel/kut te springen.

Er zit dus best een kern van waarheid in, naast de schade die er nu bij mannen aangericht wordt. (En volgens mij geeft ze echt daadwerkelijk toe dat ze haar laatste ex pijn gedaan heeft.)
Dat taalgebruik. Tjongejonge. Dat zet wat mij betreft direct weer de toon. En ik ben er ook al weer klaar mee.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 08:55:41 #70
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193694310
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 08:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een aanname, maar ik denk dat maar weinig mensen het prettig vinden om hun hele leven single te blijven en van piemel/kut naar piemel/kut te springen.

Er zit dus best een kern van waarheid in, naast de schade die er nu bij mannen aangericht wordt. (En volgens mij geeft ze echt daadwerkelijk toe dat ze haar laatste ex pijn gedaan heeft.)
Het is gewoon een waanzinnig seksistische post.

En ik vraag me nog steeds af waarom jij je zo persoonlijk aangevallen voelt door deze TS.
Resistance is futile.
pi_193694319
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 08:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat taalgebruik. Tjongejonge. Dat zet wat mij betreft direct weer de toon. En ik ben er ook al weer klaar mee.
Ja vooral weggaan als iemands mening je weer even niet bevalt. :)
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 08:59:34 #72
441859 crew  Lenny77
pi_193694339
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 08:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]


Er zit dus best een kern van waarheid in, naast de schade die er nu bij mannen aangericht wordt. (En volgens mij geeft ze echt daadwerkelijk toe dat ze haar laatste ex pijn gedaan heeft.)
Ik denk dat ze die relaties wel altijd serieus aangaat. Ik lees niets waarin staat dat ze bewust een paar maandjes bij iemand is om ze dan te dumpen. Haar gevoelens zijn oprecht in het begin.
Maar het gaat mis als die hevige verliefdheid gaat liggen. Daar zit haar probleem. En daar zou ze dus iets op moeten vinden.
Het is trouwens niet zo heel raar dat mensen uit elkaar gaan als de roze bril wegvalt.. Ineens zie je alles wat meer nuchter en besef je dat er zaken zijn die niet bij je passen.
Maar bij haar is het een standaard dingetje dus ze kan eigenlijk al op voorhand voorspellen dat ze een hart zal gaan breken.. Daar moet je dan toch mee aan de slag!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_193694349
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 08:55 schreef Seven. het volgende:

En ik vraag me nog steeds af waarom jij je zo persoonlijk aangevallen voelt door deze TS.
Ik heb in de persoonlijke sfeer teveel van dit soort gevallen meegemaakt ("ik ben niet verliefd meer, doei doei") om alles hier met de mantel der liefde te bedekken.

De vrijblijvendheid ("als jij je niet meer goed bij de ander voelt, dan ga je toch lekker weg") vind ik storend, maar dat heeft met je algehele beeld van relaties te maken. Daarom komen we er in dit topic met z'n allen weer eens niet uit.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2020 09:02:26 ]
  vrijdag 19 juni 2020 @ 09:05:50 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193694380
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 08:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja vooral weggaan als iemands mening je weer even niet bevalt. :)
Jouw mening bevalt me inderdaad niet. Ik voel geen behoefte om jou ergens van te overtuigen. Ik weet niet waarom ik er dan meer tijd aan zou moeten willen besteden.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 09:05:54 #75
441859 crew  Lenny77
pi_193694382
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:01 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik heb in de persoonlijke sfeer teveel van dit soort gevallen meegemaakt ("ik ben niet verliefd meer, doei doei") om alles hier met de mantel der liefde te bedekken.

De vrijblijvendheid ("als jij je niet meer goed bij de ander voelt, dan ga je toch lekker weg") vind ik storend, maar dat heeft met je algehele beeld van relaties te maken. Daarom komen we er in dit topic met z'n allen weer eens niet uit.
Dat heeft toch iedereen al meegemaakt? En kan toch ook gewoon kloppen?
Ga jij serieus bij iemand blijven als je gevoel weg is? Dat verdient de ander niet en eigenlijk jijzelf ook niet!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 09:14:13 #76
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193694456
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 08:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja vooral weggaan als iemands mening je weer even niet bevalt. :)
Dan zou ik als ik jou was vooral eens zelf luisteren naar wat je hier zegt.

TS beschadigt vooral zichzelf want de mannen waarmee zij date zijn niet 'zo'. Die hebben daar nu last van maar als je geen risico wil lopen op pijn qua relaties moet je niet aan relaties beginnen, en uiteindelijk komen die wel weer iemand tegen.

TS is degene die keer op keer op keer tegen deze situatie aanloopt. Die mannen zijn uiteindelijk met iemand anders gelukkig. Het is TS die uiteindelijk aan het kortste eind trekt.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 09:18:49 #77
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193694484
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:01 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik heb in de persoonlijke sfeer teveel van dit soort gevallen meegemaakt ("ik ben niet verliefd meer, doei doei") om alles hier met de mantel der liefde te bedekken.

De vrijblijvendheid ("als jij je niet meer goed bij de ander voelt, dan ga je toch lekker weg") vind ik storend, maar dat heeft met je algehele beeld van relaties te maken. Daarom komen we er in dit topic met z'n allen weer eens niet uit.
Niemand zegt dat je alles met de mantel der liefde moet bedekken, maar voor de meeste mensen is een relatie een aanvulling op hun leven in plaats van het ultieme doel. Op het moment dat het geen aanvulling meer is heeft het voor beide partijen geen zin meer, en dus is het voor beide partijen, in ieder geval toch voor de ander, het eerlijkste om een eind aan de relatie te maken.

Trekken aan een dood paard heeft namelijk geen zin, en alle tijd die je daarmee voldoet is weg gegooid. Daarbij, al die tijd dat je niet eerlijk bent tegen de ander is tijd die je die ander ontneemt waarin hij/zij al bezig had kunnen zijn met verwerken.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 19 juni 2020 @ 09:21:49 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193694513
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:01 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik heb in de persoonlijke sfeer teveel van dit soort gevallen meegemaakt ("ik ben niet verliefd meer, doei doei") om alles hier met de mantel der liefde te bedekken.

De vrijblijvendheid ("als jij je niet meer goed bij de ander voelt, dan ga je toch lekker weg") vind ik storend, maar dat heeft met je algehele beeld van relaties te maken. Daarom komen we er in dit topic met z'n allen weer eens niet uit.
In plaats van je eigen angsten op TS te projecteren, kun je ook kijken waar zij tegenaan loopt. TS is namelijk zo een spannende vrouw waar jij op valt (en waarmee jij nooit een langdurige relatie op hebt weten te bouwen).

Probeer te leren in plaats van oordelen.
Resistance is futile.
pi_193694747
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dat heeft toch iedereen al meegemaakt? En kan toch ook gewoon kloppen?
Ga jij serieus bij iemand blijven als je gevoel weg is? Dat verdient de ander niet en eigenlijk jijzelf ook niet!
Er zit een verschil tussen blijven investeren en over dingen blijven praten en wekenlang (maandenlang) dingen opkroppen om het vervolgens van de een op de andere dag uit te maken.

Lijkt me wel duidelijk wie dan de meeste schade aanricht en bij wie de fout ligt.
pi_193694904
TS, wat wil je? Wil je je leven besteden aan losse flodders, doe dat dan (maar pas op, veel mannen minachten vrouwen die vrijwillig seks met mannen willen), maar als je wilt trouwen en kinderen wilt, moet je je over die roze wolk heenzetten.

Wil je misschien kinderen, maar hoef je daar geen vaste man bij? Doe dat dan.

Maar houd jezelf niet voor de gek, want daar krijg je spijt van als de haren op je hoofd. (Ook als je een Shinead'O Connor coupe hebt).
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 10:10:21 #81
441859 crew  Lenny77
pi_193695092
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:54 schreef Horzula het volgende:
(maar pas op, veel mannen minachten vrouwen die vrijwillig seks met mannen willen)
Wat een vreselijke zin...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 10:12:16 #82
441859 crew  Lenny77
pi_193695118
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen blijven investeren en over dingen blijven praten en wekenlang (maandenlang) dingen opkroppen om het vervolgens van de een op de andere dag uit te maken.

Lijkt me wel duidelijk wie dan de meeste schade aanricht en bij wie de fout ligt.
Als ik merk dat er al na een paar maanden dingen gebeuren waarvan ik weet dat ze niet bij mij passen of die miserie in de toekomst gaan geven, dan ga ik echt geen investering doen in praten en oplossen. Dat zijn dan structurele verschillen die niet te herstellen zijn (leeftijd leert je die lessen wel).
Als het na een paar jaren in de relatie gebeurt, dan ben ik het helemaal met je eens!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 19 juni 2020 @ 10:13:41 #83
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193695140
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen blijven investeren en over dingen blijven praten en wekenlang (maandenlang) dingen opkroppen om het vervolgens van de een op de andere dag uit te maken.

Lijkt me wel duidelijk wie dan de meeste schade aanricht en bij wie de fout ligt.
Waarom moet er een dader en slachtoffer aangewezen worden? Omdat jijzelf vaak op je bek gaat met dit soort vrouwen?
Resistance is futile.
pi_193695203
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Als ik merk dat er al na een paar maanden dingen gebeuren waarvan ik weet dat ze niet bij mij passen of die miserie in de toekomst gaan geven, dan ga ik echt geen investering doen in praten en oplossen. Dat zijn dan structurele verschillen die niet te herstellen zijn (leeftijd leert je die lessen wel).
Als het na een paar jaren in de relatie gebeurt, dan ben ik het helemaal met je eens!
Dus na een paar maanden is de boodschap ook bij jou dan: Het was leuk, maar de groeten? Je zou het niet willen uitspreken en die persoon de kans willen geven er daadwerkelijk iets aan te doen?
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 10:21:29 #85
441859 crew  Lenny77
pi_193695213
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:19 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dus na een paar maanden is de boodschap ook bij jou dan: Het was leuk, maar de groeten? Je zou het niet willen uitspreken en die persoon de kans willen geven er daadwerkelijk iets aan te doen?
Het gaat in mijn geval over grote verschillen of problemen. Niet omdat hij smakt bij het eten van een pizza he. Als je in de prille fase al tegen grote zaken botst dan is dat een serieuze rode vlag die je maar beter niet negeert. Want kapot gaat die relatie dan toch, is het niet nu dan wel over een paar jaren met veel meer schade!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_193695336
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:21 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Het gaat in mijn geval over grote verschillen of problemen. Niet omdat hij smakt bij het eten van een pizza he. Als je in de prille fase al tegen grote zaken botst dan is dat een serieuze rode vlag die je maar beter niet negeert. Want kapot gaat die relatie dan toch, is het niet nu dan wel over een paar jaren met veel meer schade!
Ja daar heb je zeker een punt hoor. Maar ik denk dat ik uit het verhaal van TS toch wel genoeg informatie kan halen om te stellen dat haar partner zeer onaangenaam en plotseling verrast was dat het ineens klaar is. (Zie openingspost etc.)

Ik begrijp dat het individu erg belangrijk is, en daar ligt tegenwoordig ook de nadruk op, maar je mag ook knokken voor iets samen. En als je dan echt wilt stoppen, doe het dan op een respectvolle manier met een fatsoenlijke opbouw erin.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 10:37:54 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_193695368
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:34 schreef Generationalpha het volgende:
Ja daar heb je zeker een punt hoor. Maar ik denk dat ik uit het verhaal van TS toch wel genoeg informatie kan halen om te stellen dat haar partner zeer onaangenaam en plotseling verrast was dat het ineens klaar is. (Zie openingspost etc.)
quote:
15s.gif Op woensdag 17 juni 2020 19:49 schreef YH88 het volgende:
Met als resultaat dat ik mijn vriend begon te ontwijken, en negeren.
Het zal niet geheel uit het niets zijn geweest, want dit gedrag merk je wel op.

Eigenlijk zou je meer informatie willen hebben over haar gedrag die weken en die van haar (ex)vriend. Voordat je over dergelijke zaken echt stellig iets kan zeggen.
pi_193695435
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

Het zal niet geheel uit het niets zijn geweest, want dit gedrag merk je wel op.

Eigenlijk zou je meer informatie willen hebben over haar gedrag die weken en die van haar (ex)vriend. Voordat je over dergelijke zaken echt stellig iets kan zeggen.
Hier haal ik wel vrij veel info uit. In een tijdsperiode van slechts een paar weken is ze gaan flirten en haar vriend gaan ontwijken en negeren, zonder hierover iets te zeggen. Die kerel denkt waarschijnlijk "wat heb ik verkeerd gedaan, zou er iets zijn?" en 2 weekjes later is het klaar en de groeten. Geen nieuwe kans, geen mogelijkheden tot verbetering, gewoon klaar.

Ik vind TS hierin al vrij schuldbewust (alsof ze zelf ook wel door heeft dat het niet zo netjes is) maar toch wordt er hier vrij vergoelijkend gereageerd door mensen. Dat verbaast me.

quote:
De afgelopen weken begon iemand met mij te flirten via social media, en ik ben daarop in gegaan. Ik voel weer die spanning, en door dat ik zo benieuwd naar hem ben zaten mijn gedachten steeds bij hem en niet meer bij mijn huidige vriend.

Ik verloor de interesse in mijn vriend, en ging steeds meer in op het geflirt van de andere man. Met als resultaat dat ik mijn vriend begon te ontwijken, en negeren.

Hij is vorige week bij mij geweest en we hebben gepraat. Ik heb niets gezegd over die andere man, maar wel aangegeven dat het verliefde gevoel er niet meer is, dat ik veel waarde hecht aan dat roze wolk gevoel, en dat ik er een punt achter wil zetten. Hij was er kapot van en gaf aan dat ik erg onvolwassen ben, en dat het logisch is dat het roze wolkje verdwijnt erover gaat in houden van.
Ondanks dat ik veel om hem geef, heb ik besloten niet met hem door te gaan.


[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2020 10:45:05 ]
  vrijdag 19 juni 2020 @ 10:47:01 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_193695495
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hier haal ik wel vrij veel info uit. In een tijdsperiode van slechts een paar weken is ze gaan flirten en haar vriend gaan ontwijken en negeren, zonder hierover iets te zeggen. Die kerel denkt waarschijnlijk "wat heb ik verkeerd gedaan, zou er iets zijn?" en 2 weekjes later is het klaar en de groeten.

Ik vind TS hierin al vrij schuldbewust (alsof ze zelf ook wel door heeft dat het niet zo netjes is) maar toch wordt er hier vrij vergoelijkend gereageerd door mensen. Dat verbaast me.

Waar haal jij de "2 weken later" vandaan?

Als die man zich dat afvroeg (wat is er mis), daarvan zien we niets terug in het verhaal, dus misschien heeft hij het wel eens gevraagd (zij niet eerlijk gereageerd misschien) of heeft hij het gewoon gelaten voor wat het was en boeide het hem niet /durfde hij het niet / dacht dat het een fase was, whatever. Dat weten we niet.

Ik verbaas me vooral hoe graag je haar perse schuld wil aanpraten.
Ze ziet ook in dat haar gedrag niet het juiste is en daar opent ze dit topic voor om er verder in te duiken.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 10:49:19 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_193695527
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:42 schreef Generationalpha het volgende:
Geen nieuwe kans, geen mogelijkheden tot verbetering, gewoon klaar.
Ik kan best begrijpen dat als je voor je gevoel het al hebt afgesloten, want afgeknapt door bv needy gedrag zoals ze zegt, dan heeft het ook geen nut om het nog een kans te geven.

Ja ze had eerder in de relatie kunnen aangeven dat ze het gevoel kwijt raakt en dat ze daar wat aan wil doen. Dat was netter geweest. Maar dat kon ze wss toen nog niet niet. Misschien zag ze het op dat moment niet zo in als dat ze het nu achteraf kan omschrijven in dit topic.
pi_193695537
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waar haal jij de "2 weken later" vandaan?

Als die man zich dat afvroeg (wat is er mis), daarvan zien we niets terug in het verhaal, dus misschien heeft hij het wel eens gevraagd (zij niet eerlijk gereageerd misschien) of heeft hij het gewoon gelaten voor wat het was en boeide het hem niet /durfde hij het niet / dacht dat het een fase was, whatever. Dat weten we niet.
Laat haar eerst maar weer eens een keer reageren dan. Ben benieuwd.

quote:
Ik verbaas me vooral hoe graag je haar perse schuld wil aanpraten.
Ze ziet ook in dat haar gedrag niet het juiste is en daar opent ze dit topic voor om er verder in te duiken.
Ik vind het wel goed dat ze dat inziet maar het gaat mij er vooral om wat je zo'n gast aandoet. Als je vantevoren afspreekt dat je lang wilt daten en het dan wel ziet dan is dat een heel andere situatie. Ze hadden wel gewoon een relatie, ik vind dat daar meer voor nodig is dan "verliefdheid is weg, snel relatie uitmaken en dan kan ik iemand anders neuken".

(Want ik hoop wel dat je het ermee eens bent, dat dat uiteindelijk is wat er gebeurd is.)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2020 10:52:30 ]
pi_193695630
Verliefdheid hoort op een gegeven moment over te gaan op 'houden van'. En dat zou je al wel verwachten als je iemand al 1,5 jaar kent.

Verliefdheid verliest simpelweg zijn glans na een bepaalde tijd; het nieuwe is er vanaf, de spanning is er amper (of compleet verdwenen). Dat is met alles zo in het leven. De roze wolk in het begin is er vooral om in het begin te focussen op de leukere dingen, zodat er een band ontstaat... En dan hoop je dat die band sterk genoeg is als het minder leuk wordt; voor de regen na de roze wolk.

Wat ik niet teruglees in je verhaal is moeite... Steek je moeite in je relatie om het leuk te houden? Om het weer spannend te maken? Om weer een beetje dichter bij elkaar te komen, om het houden van te uiten? Heb je het weleens met hem besproken? Heeft hij moeite gedaan?

Of verwacht je dat het allemaal vanzelf gaat? Dat het er is of niet is?

Het andere waar ik nog wat over wil zeggen is dat jij jezelf openstelt voor anderen terwijl je in een relatie zit. Of nou ja, op het moment dat je al weet dat het niets meer gaat woorden. Dat snap ik dan weer niet, vooral als weinig moeite hebt gedaan om je relatie nieuwe leven in te blazen.

Iets met gras is altijd groener... Die nieuwe man ken je niet, dus alles geeft je weer dat spannende gevoel, alles is positief. Aangezien je zijn negatieve/slechte kanten niet kent, zal deze man het altijd winnen van iemand waar je al in een relatie mee zit en die relatie niet lekker loopt.

Jij zegt dat je met je hart denkt, maar dat denk ik dus absoluut niet. Het gegeven dat je geen diepere band met je partner krijgt én meteen op een ander duikt nadat het uit is, geeft alleen maar aan dat je oppervlakkig (op emotioneel niveau) in de relatie zit en je de lusten achterna gaat. Allesbehalve je hart.

Je jaagt op iets dat niet haalbaar is (eigenlijk: haalbaar blijft op de langere termijn), dus als je met dezelfde mindset doorgaat ga je alleen maar teleurgesteld raken. En dezelfde keuzes maken, keer op keer.

 

Ik snap zelf trouwens serieus niet hoe je zo snel weer met een ander het bed in kan duiken... Maar ja,'snel' is natuurlijk weer zo subjectief; aangezien jij een veel langere tijd al afstand aan het nemen en eigenlijk je oude schoenen hebt bewaard totdat je nieuwe schoenen had; het verwerken was jij dus al een tijdje mee bezig. Dus ja, wat is 'snel'. Het is alleen snel voor je ex, want die ziet en weet alleen af van dat laatste stukje.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2020 11:16:16 ]
  vrijdag 19 juni 2020 @ 11:11:54 #93
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193695848
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:19 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dus na een paar maanden is de boodschap ook bij jou dan: Het was leuk, maar de groeten? Je zou het niet willen uitspreken en die persoon de kans willen geven er daadwerkelijk iets aan te doen?
Je neemt een paar maanden de tijd en je komt erachter dat er geen basis is voor een gezamenlijke toekomst. Overkomt ons allemaal wel eens en dit is de normaalste zaak van de wereld.

Alleen bij TS zit dat anders. Die heeft bindingsangst en gaat naar een paar maanden op zoek naar redenen om de stekker eruit te trekken. Dan kun je proberen te lullen als Brugman maar het zal niets veranderen aan de oorzaak van het probleem.

En dan nog: wtf man, als jezelf zijn niet goed genoeg is voor een ander, dan ben je gewoon beter af zonder elkaar.
Resistance is futile.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 11:13:06 #94
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193695867
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja daar heb je zeker een punt hoor. Maar ik denk dat ik uit het verhaal van TS toch wel genoeg informatie kan halen om te stellen dat haar partner zeer onaangenaam en plotseling verrast was dat het ineens klaar is. (Zie openingspost etc.)

Ik begrijp dat het individu erg belangrijk is, en daar ligt tegenwoordig ook de nadruk op, maar je mag ook knokken voor iets samen. En als je dan echt wilt stoppen, doe het dan op een respectvolle manier met een fatsoenlijke opbouw erin.
En hoe moet zo'n 'opbouw naar het einde van de relatie' er dan uitzien?
Resistance is futile.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 11:14:52 #95
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193695890
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waar haal jij de "2 weken later" vandaan?

Als die man zich dat afvroeg (wat is er mis), daarvan zien we niets terug in het verhaal, dus misschien heeft hij het wel eens gevraagd (zij niet eerlijk gereageerd misschien) of heeft hij het gewoon gelaten voor wat het was en boeide het hem niet /durfde hij het niet / dacht dat het een fase was, whatever. Dat weten we niet.

Ik verbaas me vooral hoe graag je haar perse schuld wil aanpraten.
Ze ziet ook in dat haar gedrag niet het juiste is en daar opent ze dit topic voor om er verder in te duiken.
Amen.
Resistance is futile.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 11:20:19 #96
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193695972
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Laat haar eerst maar weer eens een keer reageren dan. Ben benieuwd.
[..]

Ik vind het wel goed dat ze dat inziet maar het gaat mij er vooral om wat je zo'n gast aandoet. Als je vantevoren afspreekt dat je lang wilt daten en het dan wel ziet dan is dat een heel andere situatie. Ze hadden wel gewoon een relatie, ik vind dat daar meer voor nodig is dan "verliefdheid is weg, snel relatie uitmaken en dan kan ik iemand anders neuken".

(Want ik hoop wel dat je het ermee eens bent, dat dat uiteindelijk is wat er gebeurd is.)
'Wat je zo'n gast aandoet'. :')

Jezus man, een paar maanden verkering. Er is geen verschil tussen lang daten en een relatie. Zodra je besluit om alleen elkaar te daten, zit je in een relatie. Andersom kun je eigenlijk ook wel stellen dat je eigenlijk aan het daten bent zolang je niet samenwoont. Blijf niet zo hangen in labeltjes.

Ze heeft het juiste gedaan. Ze herkende haar valkuil, heeft nog even afgewacht maar probleem ging weer niet voorbij en ze is uit de relatie gestapt voor ze echt veel te ver zou gaan. En als ze oprecht is in haar wens om dit patroon te doorbreken, dan gaat ze ermee aan de slag.

Jij bent niet haar slachtoffer, al uit je je wel zo.
Resistance is futile.
pi_193697245
Bedankt voor alle reacties,

Ik ben nu een paar dagen verder, en heb nu even alles afgekapt. Ik voel me behoorlijk door de war door alles, en probeer nu even voor mijn eigen te kiezen, en het daten te laten voor wat het is.

Ik heb vroeger een minderwaardigheidscomplex gehad. Dit kwam doordat een ex mij vaker het gevoel gaf dat ik niet mooi was. In die relatie ben ik best lang blijven hangen.

Dat zal de reden zijn waarom ik zo gevoelig ben geworden voor de aandacht. Als iemand op het juiste moment de juiste complimenten over mijn uiterlijk geeft, en leuk babbelt, dan ga ik daar op in. Probleem is dat ik dat ook toelaat als ik in een relatie zit. Ik weet dus van mijzelf dat ik niet erg exclusief naar 1 partner ben.

Voordat iemand zegt dat ik dan niet te vertrouwen ben, ik geloof er in dat ik gewoon nog nooit een partner heb gehad waar het gevoelsmatig wel goed genoeg bij zat. Want als dat wel zo zou zijn, dan zou ik er wellicht niet voor open staan.

Ik zie wat reacties over mijn ex-vriend..

De man heeft een hart van goud, en heeft werkelijk alles geprobeerd om mij te laten inzien dat ik een stabiele goede toekomst met hem zou hebben. Op de momenten dat in interesse verloor, ging hij doordat ik hem onzeker maakte, op zijn tenen lopen.

Deed verder niets verkeerds, maar gaf mij meer lichamelijke aandacht, gaf meer complimenten, gaf bloemen..,etc..

Deed gewoon erg zijn best. Alleen in plaats dat ik daar waardering voor zou krijgen, zag ik het meer als needy en onzeker gedrag. Dat maakte hem voor mij nog minder interessant.

Hij is er wel kapot van, ik ben er ergens ook rouwig om, maar weet dat het niet eerlijk is om door te zetten. Ik heb nog contact met hem gehad, en hij geeft aan dat dit heel moeilijk te plaatsen is. Het zou het eerlijkste zijn als ik hem vertelde over die andere man, maar dat durf ik gewoon niet.

Ik besef me dat ik inderdaad een spoor van ravage achter laat, doordat ik in het begin enorm van stapel kan lopen, en daarna het vrij snel afkap. Ik heb maandenlang last gehad van een stalkende ex-vriend. Omdat hij het ook niet kon plaatsen.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 12:59:34 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_193697291
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 12:56 schreef YH88 het volgende:
Het zou het eerlijkste zijn als ik hem vertelde over die andere man, maar dat durf ik gewoon niet.
Misschien wel, misschien niet. Opzich is het issue niet die andere man, die bewuste andere man.
Het gaat erom dat jij het lastig vindt jezelf te binden en verder gaan. Of dat je gewoon niet de juiste man hebt getroffen.
Die andere man is meer een gevolg van dit alles.
pi_193697330
- Als het te moeilijk is om normaal te reageren, dan reageer maar gewoon niet -

[ Bericht 96% gewijzigd door CoolGuy op 19-06-2020 13:02:41 ]
pi_193697359
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 20:07 schreef YH88 het volgende:
Okee.. reacties zijn hard, maar ik begrijp dat het zo overkomt.

Het is alleen niet zo dat het enkel uit lust is. Ik voel me pas echt gelukkig als ik continue loop te stuiteren om mijn partner te zien. Dat gevoel wil ik gewoon continue hebben. Vraag ik dan teveel?
Ja. Waarom vraag je dat uberhaupt? Dat is toch totaal onrealistisch? Dat is hetzelfde als zeggen, ik wil nooit meer angst voelen, ik wil altijd blij zijn, etc etc.

Om even met een potentiele oplossing te komen. Ooit gedacht aan een soort van open relatie, zodat je kunt wisselen met partners?

Of anders alleen friends with benefits waarbij jij verliefd bent, maar de ander niet. (en jij die persoon dus niet kwetst)

[ Bericht 7% gewijzigd door Cockwhale op 19-06-2020 13:13:01 ]
pi_193697650
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juni 2020 23:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

Red pill propaganda?

Wat een onzin, alsof mensen boven 35 geen relaties meer aan kunnen gaan. Ook dan blijven mensen elkaar aantrekkelijk vinden hoor.
Propaganda?
Jezus.

Nee, maar de moraal van het verhaal is wel dat:
-Vrouwen boven de 35-40, tenzij uitzonderlijk knap, niet meer de mannen 'voor het uitzoeken' hebben, althans, niet de mannen waar je op jongere leeftijd 'aan gewend bent' geraakt. Hoe erg dat is mag je zelf bepalen.
- Vanaf 35-40 ben je niet of nauwelijks nog vruchtbaar. Dus als je dan nog moet beginnen aan een gezin en dan na een paar jaar aan het 1e kind, dan ga je het waarschijnlijk niet meer redden.

Feiten. Geen propaganda.
pi_193697820
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 07:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je kunt haar wel onsympathiek vinden omdat zij ogenschijnlijk degene is die kwetst maar ze denkt er wel degelijk over na.

Ze is verre van de enige die kampt met dit patroon.
:') :') :')

Je bent gvd een mens, die heeft bewustzijn, over het algemeen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193697828
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 08:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat taalgebruik. Tjongejonge. Dat zet wat mij betreft direct weer de toon. En ik ben er ook al weer klaar mee.
Mooi, optieven, gauw. Moralist.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193697835
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 12:56 schreef YH88 het volgende:
Bedankt voor alle reacties,

Ik ben nu een paar dagen verder, en heb nu even alles afgekapt. Ik voel me behoorlijk door de war door alles, en probeer nu even voor mijn eigen te kiezen, en het daten te laten voor wat het is.

Ik heb vroeger een minderwaardigheidscomplex gehad. Dit kwam doordat een ex mij vaker het gevoel gaf dat ik niet mooi was. In die relatie ben ik best lang blijven hangen.

Dat zal de reden zijn waarom ik zo gevoelig ben geworden voor de aandacht. Als iemand op het juiste moment de juiste complimenten over mijn uiterlijk geeft, en leuk babbelt, dan ga ik daar op in. Probleem is dat ik dat ook toelaat als ik in een relatie zit. Ik weet dus van mijzelf dat ik niet erg exclusief naar 1 partner ben.

Voordat iemand zegt dat ik dan niet te vertrouwen ben, ik geloof er in dat ik gewoon nog nooit een partner heb gehad waar het gevoelsmatig wel goed genoeg bij zat. Want als dat wel zo zou zijn, dan zou ik er wellicht niet voor open staan.

Ik zie wat reacties over mijn ex-vriend..

De man heeft een hart van goud, en heeft werkelijk alles geprobeerd om mij te laten inzien dat ik een stabiele goede toekomst met hem zou hebben. Op de momenten dat in interesse verloor, ging hij doordat ik hem onzeker maakte, op zijn tenen lopen.

Deed verder niets verkeerds, maar gaf mij meer lichamelijke aandacht, gaf meer complimenten, gaf bloemen..,etc..

Deed gewoon erg zijn best. Alleen in plaats dat ik daar waardering voor zou krijgen, zag ik het meer als needy en onzeker gedrag. Dat maakte hem voor mij nog minder interessant.

Hij is er wel kapot van, ik ben er ergens ook rouwig om, maar weet dat het niet eerlijk is om door te zetten. Ik heb nog contact met hem gehad, en hij geeft aan dat dit heel moeilijk te plaatsen is. Het zou het eerlijkste zijn als ik hem vertelde over die andere man, maar dat durf ik gewoon niet.

Ik besef me dat ik inderdaad een spoor van ravage achter laat, doordat ik in het begin enorm van stapel kan lopen, en daarna het vrij snel afkap. Ik heb maandenlang last gehad van een stalkende ex-vriend. Omdat hij het ook niet kon plaatsen.
Bedankt voor je wat uitgebreidere reactie. Begrijp me niet verkeerd, het is echt niet mijn bedoeling om je een schuldcomplex aan te praten maar in dit soort gevallen is het wel goed om te kijken in wat voor situatie je gelukkiger was geweest: Een situatie waarbij je kunt bouwen aan een toekomst, samenwonen en stabiliteit of een situatie waarbij er 2 mensen ongelukkig achterblijven. Je bent nu zelf volgens mij ook niet blij, in feite kunnen jullie allebei weer helemaal opnieuw beginnen. Wil je kinderen?

Je hoeft niet te vertellen over die andere man, dat gaat alleen maar voor enorme boosheid zorgen bij je ex en daar los je verder weinig mee op. Laat dat voor wat het is. Wél denk ik dat je op een leeftijd bent dat je niet alleen meer in termen van verliefdheid moet/mag denken maar ook in toekomstperspectief.
pi_193697840
- Probeer het eens met iets meer dan 1 smiley -

[ Bericht 89% gewijzigd door CoolGuy op 19-06-2020 13:54:08 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193697924
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 08:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Post met allerlei aannames, waarvan de belangrijkste me lijkt dat TS een vaste relatie zou willen omdat ze een gezin zou willen stichten, oftewel dat er gebakken peren in het verschiet zullen liggen omdat de vruchtbaarheid eindig is. TS heeft het daar dus helemaal niet over.
Indirect wel.

Want als ze 22 was geweest dan had ze deze lifestyle nog jaren onbezonnen vol kunnen houden. Maar nu, met de hete adem van de onvruchtbaarheid in je nek, moet je wel je keuzes tegen een ander licht gaan houden.

Daarom komt deze post ook nu en niet 10 jaar geleden. Wat overigens wel verstandiger was geweest, maar dat terzijde.
pi_193697929
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 13:52 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Indirect wel.

Want als ze 22 was geweest dan had ze deze lifestyle nog jaren onbezonnen vol kunnen houden. Maar nu, met de hete adem van de onvruchtbaarheid in je nek, moet je wel je keuzes tegen een ander licht gaan houden.

Daarom komt deze post ook nu en niet 10 jaar geleden. Wat overigens wel verstandiger was geweest, maar dat terzijde.
Eens.
pi_193697941
Generation alpha.

Bedankt voor je reactie.

Logischerwijs zou het inderdaad een verstandige keuze zijn om met toekomstperspectief te kiezen voor een relatie.

Maar voor mijn gevoel is dat dan voor 80% een rationele keuze. Ondanks dat ik geniet van zijn aanwezigheid en lichamelijk contact.

Ik zou liever kiezen voor 80% passioneel en 20% rationeel. Natuurlijk loop ik de kans om op andere gebieden minder gelukkig te worden. Maar ik hoop ergens de ideale mix passioneel en rationeel te vinden.
pi_193697955
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 13:54 schreef YH88 het volgende:
Generation alpha.

Bedankt voor je reactie.

Logischerwijs zou het inderdaad een verstandige keuze zijn om met toekomstperspectief te kiezen voor een relatie.

Maar voor mijn gevoel is dat dan voor 80% een rationele keuze. Ondanks dat ik geniet van zijn aanwezigheid en lichamelijk contact.

Ik zou liever kiezen voor 80% passioneel en 20% rationeel. Natuurlijk loop ik de kans om op andere gebieden minder gelukkig te worden. Maar ik hoop ergens de ideale mix passioneel en rationeel te vinden.
Kan je geen open relatie nastreven ofzo. En dan wel een beetje respect houden voor je huidige partner... Want daar lijk je nogal in te falen eigenlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Redactie Frontpage vrijdag 19 juni 2020 @ 13:56:42 #110
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_193697958
Je ex heeft gelijk, je bent kinderachtig. Maar goed, als je geen diepgang wilt, wees dan ook eerlijk tegen de persoon die je gebruikt voor seks en om jouw gevoelens te pleasen. Dat is wel zo netjes, want nu gebruik je mannen gewoon om aan je behoeftes te voldoen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_193697968
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 13:54 schreef YH88 het volgende:
Generation alpha.

Bedankt voor je reactie.

Logischerwijs zou het inderdaad een verstandige keuze zijn om met toekomstperspectief te kiezen voor een relatie.

Maar voor mijn gevoel is dat dan voor 80% een rationele keuze. Ondanks dat ik geniet van zijn aanwezigheid en lichamelijk contact.

Ik zou liever kiezen voor 80% passioneel en 20% rationeel. Natuurlijk loop ik de kans om op andere gebieden minder gelukkig te worden. Maar ik hoop ergens de ideale mix passioneel en rationeel te vinden.
Ja dat begrijp ik. Het is ook lastig om die knop om te zetten, is voor iedereen moeilijk.

Maar wil je kinderen? ;)
pi_193698041
Ik heb een enorme kinderwens. Een open relatie lijkt mij hetzelfde als wat ik nu ben aan het doen. Ook voor een open relatie zijn gevoelens nodig, en ondanks dat ik weet hoe ik ben, kan ik me er niet in vinden om bewust toe te laten dat mijn partner sex heeft met andere..
pi_193698052
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:05 schreef YH88 het volgende:
Ik heb een enorme kinderwens. Een open relatie lijkt mij hetzelfde als wat ik nu ben aan het doen. Ook voor een open relatie zijn gevoelens nodig, en ondanks dat ik weet hoe ik ben, kan ik me er niet in vinden om bewust toe te laten dat mijn partner sex heeft met andere..
Ze zijn ook wel te vinden die de vrouw laat rondsletten en zelf braaf thuis blijven zitten.

Maar denk niet dat jij veel respect kan opbrengen voor zo een voetveeg .
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193698102
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:05 schreef YH88 het volgende:
Ik heb een enorme kinderwens. Een open relatie lijkt mij hetzelfde als wat ik nu ben aan het doen. Ook voor een open relatie zijn gevoelens nodig, en ondanks dat ik weet hoe ik ben, kan ik me er niet in vinden om bewust toe te laten dat mijn partner sex heeft met andere..
Waarom zag je kinderen met je ex-vriend niet zitten? Je hebt er een mooie leeftijd voor toch? Is die kinderwens dan echt kleiner dan de wens om altijd verliefd te blijven?
  vrijdag 19 juni 2020 @ 14:17:13 #115
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_193698160
Ik gooi het even over een hele andere boeg.
Je houdt van aandacht van mannen. Ik gok tevens dat je snel verliefd raakt. Dus bij de juiste vorm van aandacht raak je verliefd. Je gaat handelen aan de hand van het gevoel. Wil de beste man in kwestie niet verliezen want hij maakt je verliefd. En dan ebt de verliefdheid weg. Of nouja de roze wolk rush verdwijnt.
Vond jij je exen al leuk en aantrekkelijk voordat ze jou aandacht gaven? Of ging je ze pas leuk vinden nadat ze jou aandacht gaven?
Als je in eerste instantie niets aantrok aan deze mannen behalve dat ze goed voor jou zijn dan is het ook niet heel gek dat je na de roze wolk het uitmaakt omdat de interesse weg is.
En mss ben je ook wel gewoon verliefd op het het verliefd zijn.
Kom erachter waar de drang naar die roze wolk vandaan komt en of je wel echt verliefd bent of dat de man in kwestie slechts de externe stimulans is voor die roze wolk.

Ik zou aanraden om een tijd single te blijven en de boel even uit te zoeken.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_193698164
33 en dan dit gedrag. Beetje jammer, ik geef je ex gelijk. Veel plezier met je nieuwe vlam totdat je weer iemand anders tegenkomt na een paar maanden.

Echt triest dat je al ingaat op de avances, online nota bene!?, terwijl je in een relatie zit. Je bent echt goed bezig om jezelf eindeloos ongelukkig te maken.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 14:19:20 #117
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_193698182
- Jij wordt heel snel heel vervelend -

[ Bericht 79% gewijzigd door CoolGuy op 20-06-2020 15:27:40 ]
  vrijdag 19 juni 2020 @ 14:20:27 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193698192
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 12:56 schreef YH88 het volgende:
Bedankt voor alle reacties,

Ik ben nu een paar dagen verder, en heb nu even alles afgekapt. Ik voel me behoorlijk door de war door alles, en probeer nu even voor mijn eigen te kiezen, en het daten te laten voor wat het is.

Ik heb vroeger een minderwaardigheidscomplex gehad. Dit kwam doordat een ex mij vaker het gevoel gaf dat ik niet mooi was. In die relatie ben ik best lang blijven hangen.

Dat zal de reden zijn waarom ik zo gevoelig ben geworden voor de aandacht. Als iemand op het juiste moment de juiste complimenten over mijn uiterlijk geeft, en leuk babbelt, dan ga ik daar op in. Probleem is dat ik dat ook toelaat als ik in een relatie zit. Ik weet dus van mijzelf dat ik niet erg exclusief naar 1 partner ben.

Voordat iemand zegt dat ik dan niet te vertrouwen ben, ik geloof er in dat ik gewoon nog nooit een partner heb gehad waar het gevoelsmatig wel goed genoeg bij zat. Want als dat wel zo zou zijn, dan zou ik er wellicht niet voor open staan.

Ik zie wat reacties over mijn ex-vriend..

De man heeft een hart van goud, en heeft werkelijk alles geprobeerd om mij te laten inzien dat ik een stabiele goede toekomst met hem zou hebben. Op de momenten dat in interesse verloor, ging hij doordat ik hem onzeker maakte, op zijn tenen lopen.

Deed verder niets verkeerds, maar gaf mij meer lichamelijke aandacht, gaf meer complimenten, gaf bloemen..,etc..

Deed gewoon erg zijn best. Alleen in plaats dat ik daar waardering voor zou krijgen, zag ik het meer als needy en onzeker gedrag. Dat maakte hem voor mij nog minder interessant.

Hij is er wel kapot van, ik ben er ergens ook rouwig om, maar weet dat het niet eerlijk is om door te zetten. Ik heb nog contact met hem gehad, en hij geeft aan dat dit heel moeilijk te plaatsen is. Het zou het eerlijkste zijn als ik hem vertelde over die andere man, maar dat durf ik gewoon niet.

Ik besef me dat ik inderdaad een spoor van ravage achter laat, doordat ik in het begin enorm van stapel kan lopen, en daarna het vrij snel afkap. Ik heb maandenlang last gehad van een stalkende ex-vriend. Omdat hij het ook niet kon plaatsen.
Jij hebt nog véél meer zelfreflectie te doen.

Vraag je eens af waarom je juist bent blijven hangen in een relatie met een man die jou veelvuldig liet blijken dat je niet goed genoeg was. Vraag je eens af waarom je relaties met mannen die jou wel goed genoeg vinden, afkapt.

Al jouw exen zijn een symptoom van een groter probleem.
Resistance is futile.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 14:25:29 #119
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193698253
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 13:25 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Propaganda?
Jezus.

Nee, maar de moraal van het verhaal is wel dat:
-Vrouwen boven de 35-40, tenzij uitzonderlijk knap, niet meer de mannen 'voor het uitzoeken' hebben, althans, niet de mannen waar je op jongere leeftijd 'aan gewend bent' geraakt. Hoe erg dat is mag je zelf bepalen.
- Vanaf 35-40 ben je niet of nauwelijks nog vruchtbaar. Dus als je dan nog moet beginnen aan een gezin en dan na een paar jaar aan het 1e kind, dan ga je het waarschijnlijk niet meer redden.

Feiten. Geen propaganda.
Dom seksistisch gelul. Mannen boven de 40 kunnen ook niet allemaal een jong bloempje vinden, en veel volwassen mannen hebben er ook helemaal geen behoefte aan om met in een relatie te stappen met een griet van onder de 30. Een paar leuke nachten is een ander verhaal.

Je verhalen over de vruchtbaarheid van vrouwen boven 35 zijn ook sterk overdreven.
Resistance is futile.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 14:27:43 #120
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193698276
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 13:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

:') :') :')

Je bent gvd een mens, die heeft bewustzijn, over het algemeen.
Ze laat toch bewustzijn zien rondom dit patroon?

Waarom zo fel? Voel je je persoonlijk aangesproken?
Resistance is futile.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 14:30:37 #121
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193698297
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 13:52 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Indirect wel.

Want als ze 22 was geweest dan had ze deze lifestyle nog jaren onbezonnen vol kunnen houden. Maar nu, met de hete adem van de onvruchtbaarheid in je nek, moet je wel je keuzes tegen een ander licht gaan houden.

Daarom komt deze post ook nu en niet 10 jaar geleden. Wat overigens wel verstandiger was geweest, maar dat terzijde.
Oh ja, vrouwen moeten zich met 25 al volledig settelen natuurlijk. Met mannen van 30 jaar of ouder.
Resistance is futile.
pi_193698310
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Oh ja, vrouwen moeten zich met 25 al volledig settelen natuurlijk. Met mannen van 30 jaar of ouder.
Niet om het een of ander maar ze zegt zelf een "enorme kinderwens" te hebben.
pi_193698330
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 23:29 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Punt is, deze lifestyle is gewoon niet houdbaar op de lange termijn.
Want? Dat is het alleen niet als TS daar zelf anders over denkt of als je vindt dat vrouwen per se een monogaam gezin moeten stichten en kinderen moeten baren. :')

Newsflash: 1 op de 5 vrouwen krijgt geen kinderen

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2020 14:34:11 ]
  vrijdag 19 juni 2020 @ 14:34:03 #124
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193698337
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 13:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kan je geen open relatie nastreven ofzo. En dan wel een beetje respect houden voor je huidige partner... Want daar lijk je nogal in te falen eigenlijk.
Ook in een open relatie neemt het gevoel voor de vaste partner af. Ik denk niet dat het echt iets oplost voor TS, buiten dat haar partner in zo'n geval andere verwachtingen heeft.
Resistance is futile.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 14:34:42 #125
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193698346
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:31 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Niet om het een of ander maar ze zegt zelf een "enorme kinderwens" te hebben.
Dat klopt. Maar de wens en het patroon sluiten elkaar niet uit.
Resistance is futile.
pi_193698376
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ook in een open relatie neemt het gevoel voor de vaste partner af. Ik denk niet dat het echt iets oplost voor TS, buiten dat haar partner in zo'n geval andere verwachtingen heeft.
Een commune waarin ze elk half jaar van man kan wisselen dan.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 14:41:18 #127
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193698420
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:05 schreef YH88 het volgende:
Ik heb een enorme kinderwens. Een open relatie lijkt mij hetzelfde als wat ik nu ben aan het doen. Ook voor een open relatie zijn gevoelens nodig, en ondanks dat ik weet hoe ik ben, kan ik me er niet in vinden om bewust toe te laten dat mijn partner sex heeft met andere..
Als jij een monogame langdurige relatie wil en settelen, dan zul je dat patroon dus moeten doorbreken. Dat kan alleen door te achterhalen hoe dat patroon is ontstaan. En dat gaat verder terug dan die ene slechte relatie.

Laat je niks aanpraten over je leeftijd of je gedrag. Het heeft een goede reden, en als je dat eenmaal weet zul je zien dat jouw behoefte om verliefd te blijven plaats maakt voor een andere roze wolk (houden van).
Resistance is futile.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 14:43:44 #128
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193698457
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gooi het even over een hele andere boeg.
Je houdt van aandacht van mannen. Ik gok tevens dat je snel verliefd raakt. Dus bij de juiste vorm van aandacht raak je verliefd. Je gaat handelen aan de hand van het gevoel. Wil de beste man in kwestie niet verliezen want hij maakt je verliefd. En dan ebt de verliefdheid weg. Of nouja de roze wolk rush verdwijnt.
Vond jij je exen al leuk en aantrekkelijk voordat ze jou aandacht gaven? Of ging je ze pas leuk vinden nadat ze jou aandacht gaven?
Als je in eerste instantie niets aantrok aan deze mannen behalve dat ze goed voor jou zijn dan is het ook niet heel gek dat je na de roze wolk het uitmaakt omdat de interesse weg is.
En mss ben je ook wel gewoon verliefd op het het verliefd zijn.
Kom erachter waar de drang naar die roze wolk vandaan komt en of je wel echt verliefd bent of dat de man in kwestie slechts de externe stimulans is voor die roze wolk.

Ik zou aanraden om een tijd single te blijven en de boel even uit te zoeken.
Dat zijn hele goede vragen waar TS over na zou moeten denken.
Resistance is futile.
pi_193698500
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ook in een open relatie neemt het gevoel voor de vaste partner af. Ik denk niet dat het echt iets oplost voor TS, buiten dat haar partner in zo'n geval andere verwachtingen heeft.
Maar kan de spanning eventueel wel terugkomen, zelfs voor eigen partner. Afname van spanning duidt vaak op te weinig afwisseling en te weinig nieuwe ervaringen/prikkels.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 14:48:03 #130
108913 Godshand
guide4you
pi_193698521
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:05 schreef YH88 het volgende:
Ik heb een enorme kinderwens. Een open relatie lijkt mij hetzelfde als wat ik nu ben aan het doen. Ook voor een open relatie zijn gevoelens nodig, en ondanks dat ik weet hoe ik ben, kan ik me er niet in vinden om bewust toe te laten dat mijn partner sex heeft met andere..
Hoeft ook niet, sommige mannen kicken enorm op dat zijn vrouw/vriendin met anderen neukt zonder dat hij andere vrouwen moet hebben.

Soms als onderdeel van onderdanigheid in SM (cuckold rollenspel) anderen juist als onderdeel van zijn dominantie waar hij "bepaalt" met wie je het moet doen.
En anderen zonder SM dat hij enorm geniet van het genieten van zijn vrouw/vriendin met een ander. Zo lang hij jouw liefde krijgt vindt hij het wel best.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 14:49:26 #131
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193698538
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:46 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Maar kan de spanning eventueel wel terugkomen, zelfs voor eigen partner. Afname van spanning duidt vaak op te weinig afwisseling en te weinig nieuwe ervaringen/prikkels.
Ik denk niet dat TS op het fysieke stuk afknapt. Bij haar gaat er emotioneel iets mis waardoor ze er gauw vandoor gaat zodra het serieus lijkt te worden.
Resistance is futile.
pi_193698593
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik denk niet dat TS op het fysieke stuk afknapt. Bij haar gaat er emotioneel iets mis waardoor ze er gauw vandoor gaat zodra het serieus lijkt te worden.
Misschien Friends with Emotional Benefits dan... Letterlijk andere mensen met dezelfde verslaving zoeken, hoewel ik denk dat die bij mannen minder aanwezig zal zijn. Daar zal seksuele verslaving een grotere rol spelen.

Het probleem ligt denk ik in het grote aanbod tegenwoordig, en de zoektocht naar snelle emotional highs. Dit is een verslaving waarvan ik vermoed dat ie steeds prominenter in onze cultuur aanwezig zal zijn. (social) media en commercialisme maken namelijk van jewelste gebruik van deze drang en normaliseren het. Vooral bepaalde apps bakken dit in in onze verwachtingspatronen.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 14:54:56 #133
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193698597
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, sommige mannen kicken enorm op dat zijn vrouw/vriendin met anderen neukt zonder dat hij andere vrouwen moet hebben.

Soms als onderdeel van onderdanigheid in SM (cuckold rollenspel) anderen juist als onderdeel van zijn dominantie waar hij "bepaalt" met wie je het moet doen.
En anderen zonder SM dat hij enorm geniet van het genieten van zijn vrouw/vriendin met een ander. Zo lang hij jouw liefde krijgt vindt hij het wel best.
Dat zoekt TS toch helemaal niet? Zelfs al is zij vrij om anderen te neuken, dan nog zal zij emotioneel afknappen.
Resistance is futile.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 14:58:27 #134
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193698626
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:54 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Misschien Friends with Emotional Benefits dan... Letterlijk andere mensen met dezelfde verslaving zoeken, hoewel ik denk dat die bij mannen minder aanwezig zijn. Daar zal seksuele verslaving een grotere rol spelen.

Het probleem ligt denk ik in het grote hoeveelheid aanbod tegenwoordig, en de zoektocht naar snelle emotional highs. Dit is een verslaving waarvan ik vermoed dat ie steeds prominenter in onze cultuur aanwezig zal zijn. (social) media en commercialisme maken namelijk van jewelste gebruik van deze drang en normaliseren het. Vooral bepaalde apps bakken dit in in onze verwachtingspatronen.
Ook met een friend with benefits word je vanzelf een keer serieuzer. Ik denk oprecht niet dat een open relatie het probleem van TS oplost.

Het probleem is niet het aanbod, het probleem ligt bij TS zelf. En ik ben het absoluut niet met je eens dat vrouwen meer last hebben van dit gedrag dan mannen. Fok is geen afspiegeling van de samenleving. Fok is een afspiegeling waarin gefrustreerde singles de boventoon voeren, laat dat je beeld niet kleuren.
Resistance is futile.
pi_193698645
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:58 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ook met een friend with benefits word je vanzelf een keer serieuzer. Ik denk oprecht niet dat een open relatie het probleem van TS oplost.

Het probleem is niet het aanbod, het probleem ligt bij TS zelf. En ik ben het absoluut niet met je eens dat vrouwen meer last hebben van dit gedrag dan mannen. Fok is geen afspiegeling van de samenleving. Fok is een afspiegeling waarin gefrustreerde singles de boventoon voeren, laat dat je beeld niet kleuren.
Dat heeft niets met FoK te maken. Ik heb nog nooit gelezen of gezien dat er mannen verslaafd zijn aan verliefd worden. Ze zullen er ongetwijfeld zijn, maar er zijn nou eenmaal fundamentele biologische verschillen tussen de gemiddelde man en vrouw. Zoals ik al zei, vermoed ik dat mannen vaker tegen seksuele verslavingen aanlopen.
pi_193698648
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dom seksistisch gelul. Mannen boven de 40 kunnen ook niet allemaal een jong bloempje vinden, en veel volwassen mannen hebben er ook helemaal geen behoefte aan om met in een relatie te stappen met een griet van onder de 30. Een paar leuke nachten is een ander verhaal.

Je verhalen over de vruchtbaarheid van vrouwen boven 35 zijn ook sterk overdreven.
Nou nou nou zeg wat een onvriendelijk toontje.

Mannen blijven vruchtbaar tot aan hun dood. Het neemt iets af, maar een een 45-jarige gezonde vent kan nog prima kinderen maken. Elke dag. Meerdere malen.

Daarnaast begrijp je mijn verhaal blijkbaar niet. Ik zeg niet dat vrouwen van 35 al niet meer vruchtbaar zijn. Maar als een vrouw van 35 nog moet BEGINNEN aan het hele traject met een gezin met 2-3 kinderen als einddoel, dan ben je aan de zeer late kant.

Ik bedoel, dit lijkt mij een zeer realistische tijdsplanning:

- 35 jarige vrouw leert man kennen
- Na 6 maanden een vaste relatie
- Na 12 maanden samenwonen, huisje boompje beestje regelen etc.
- Bij 24 maanden besluiten om kinderen te willen
- Bij 30 maanden raakt mevrouw zwanger
- Bij 39 maanden is kind 1 geboren
- Bij 45 maanden weer tijd om kind 2 te 'maken'
- Bij 51 maanden zwanger van kind 2
- Bij 60 maanden kind 2 geboren, gezin compleet

Ofwel, 5 jaar mag je rustig uittrekken voor van vrijgezel naar gezin. En dan gaat alles nog vlotjes, geen miskramen (en die komen al veel voor, en nog meer bij vrouwen boven de 30), elke keer zwanger na 6 maanden, geen financiele tegenvallers, relatie gaat goed, man gaat niet vreemd, etc.

Dit kan dus nog net, maar het is al krap. En als je 38 bent dan ben je dus al 43 bij de geboorte van je 2e kind. Risico op complicaties wordt ook steeds groter. Net als genetische afwijkingen zoals down syndroom. En dan heb je nog dat zwanger worden steeds moeilijker is.

Je kunt wel weer boos worden maar dit is gewoon een realistisch verhaal.

Overigens zeg ik nergens dat mannen maar wat moeten aankloten tot dat ze 50 zijn omdat ze toch wel vruchtbaar zijn. Dat is helemaal niet de strekking van het verhaal.

In dit geval gaat het over vrouwen omdat TS een vrouw is, met een kinderwens, die zich niet bewust lijkt te zijn van dit realistische scenario. Of ze is dat wel, maar drukt het weg omdat 'lang leve de lol' belangrijker is dan gelukkig oud worden.

Prima, iedereen moet lekker doen waar hij of zij zin in heeft. Maar bovenstaand verhaal komt uiteindelijk wel met een moker op je dak. Dan kun je daar maar vast beter op voorbereid zijn. Dit levensadvies is overigens geheel gratis.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 15:04:11 #137
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193698690
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 15:00 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dat heeft niets met FoK te maken. Ik heb nog nooit gelezen of gezien dat er mannen verslaafd zijn aan verliefd worden. Ze zullen er ongetwijfeld zijn, maar er zijn nou eenmaal fundamentele biologische verschillen tussen de gemiddelde man en vrouw. Zoals ik al zei, vermoed ik dat mannen vaker tegen seksuele verslavingen aanlopen.
En je denkt niet dat dat ergens eigenlijk precies hetzelfde is? Vooral een andere uiting van hetzelfde probleem, dat is mijn gedachte daarbij.
Resistance is futile.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 15:08:10 #138
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193698718
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 15:00 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Nou nou nou zeg wat een onvriendelijk toontje.

Mannen blijven vruchtbaar tot aan hun dood. Het neemt iets af, maar een een 45-jarige gezonde vent kan nog prima kinderen maken. Elke dag. Meerdere malen.

Daarnaast begrijp je mijn verhaal blijkbaar niet. Ik zeg niet dat vrouwen van 35 al niet meer vruchtbaar zijn. Maar als een vrouw van 35 nog moet BEGINNEN aan het hele traject met een gezin met 2-3 kinderen als einddoel, dan ben je aan de zeer late kant.

Ik bedoel, dit lijkt mij een zeer realistische tijdsplanning:

- 35 jarige vrouw leert man kennen
- Na 6 maanden een vaste relatie
- Na 12 maanden samenwonen, huisje boompje beestje regelen etc.
- Bij 24 maanden besluiten om kinderen te willen
- Bij 30 maanden raakt mevrouw zwanger
- Bij 39 maanden is kind 1 geboren
- Bij 45 maanden weer tijd om kind 2 te 'maken'
- Bij 51 maanden zwanger van kind 2
- Bij 60 maanden kind 2 geboren, gezin compleet

Ofwel, 5 jaar mag je rustig uittrekken voor van vrijgezel naar gezin. En dan gaat alles nog vlotjes, geen miskramen (en die komen al veel voor, en nog meer bij vrouwen boven de 30), elke keer zwanger na 6 maanden, geen financiele tegenvallers, relatie gaat goed, man gaat niet vreemd, etc.

Dit kan dus nog net, maar het is al krap. En als je 38 bent dan ben je dus al 43 bij de geboorte van je 2e kind. Risico op complicaties wordt ook steeds groter. Net als genetische afwijkingen zoals down syndroom. En dan heb je nog dat zwanger worden steeds moeilijker is.

Je kunt wel weer boos worden maar dit is gewoon een realistisch verhaal.

Overigens zeg ik nergens dat mannen maar wat moeten aankloten tot dat ze 50 zijn omdat ze toch wel vruchtbaar zijn. Dat is helemaal niet de strekking van het verhaal.

In dit geval gaat het over vrouwen omdat TS een vrouw is, met een kinderwens, die zich niet bewust lijkt te zijn van dit realistische scenario. Of ze is dat wel, maar drukt het weg omdat 'lang leve de lol' belangrijker is dan gelukkig oud worden.

Prima, iedereen moet lekker doen waar hij of zij zin in heeft. Maar bovenstaand verhaal komt uiteindelijk wel met een moker op je dak. Dan kun je daar maar vast beter op voorbereid zijn. Dit levensadvies is overigens geheel gratis.
Ten eerste heeft een vrouw daar helemaal geen vent voor nodig. Je kunt gewoon in Denemarken een zaaddonor selecteren (of in NL maar dan heb je een wachtlijst).

Ik was zelf trouwens 34 toen mijn man zich aandiende en onze eerste komt in september na 1 keer proberen. Bedankt voor dit 'realistische verhaal' en jouw gratis levensadvies.

_O-
Resistance is futile.
pi_193698726
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ze laat toch bewustzijn zien rondom dit patroon?

Waarom zo fel? Voel je je persoonlijk aangesproken?
Ik kan slecht tegen domheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193698731
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ook in een open relatie neemt het gevoel voor de vaste partner af. Ik denk niet dat het echt iets oplost voor TS, buiten dat haar partner in zo'n geval andere verwachtingen heeft.
Kben benieuwd. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 19 juni 2020 @ 15:10:28 #141
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193698733
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 15:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik kan slecht tegen domheid.
Nou, onderbouw maar eens wat je precies zo dom vindt dan.
Resistance is futile.
pi_193698744
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 15:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ten eerste heeft een vrouw daar helemaal geen vent voor nodig. Je kunt gewoon in Denemarken een zaaddonor selecteren (of in NL maar dan heb je een wachtlijst).

Ik was zelf trouwens 34 toen mijn man zich aandiende en onze eerste komt in september na 1 keer proberen. Bedankt voor dit 'realistische verhaal' en jouw gratis levensadvies.

_O-
Anekdotisch bewijs telt niet echt als bewijs voor gemiddelden hèw.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 19 juni 2020 @ 15:14:20 #143
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193698758
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 15:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Anekdotisch bewijs telt niet echt als bewijs voor gemiddelden hèw.
Zeg dat tegen matigeuser met zijn anekdotische situatieschets.
Resistance is futile.
pi_193698816
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 15:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zeg dat tegen matigeuser met zijn anekdotische situatieschets.
Die 5 jaar is extreem realistisch en zelfs nog eerder positief dan negatief.

Je moet niet naar jezelf kijken. Je kunt geluk hebben. Dat je bij een vent intrekt en na 6 maanden al aan kinderen begint (onverstandig) en dan de 1e keer raak schieten. En het dan daarbij laten. Ja dat kan.

Veel realistischer is het om gemiddeld 6 maanden te moeten 'proberen' voordat je zwanger wordt. Mijn vrouw was bij het 1e kind direct zwanger. Toen kwam er daarna een miskraam na 2 maanden zwangerschap (en dan moet je weer 2-3 maanden 'wachten). En daarna duurde het een maand of 5-6 voor de 2e.

Maar goed. Doe ermee wat je wilt.

Daarnaast vind ik je voorbeeld van de Deense spermabank belachelijk. Is dat wat we vrouwen van tegenwoordig moeten vertellen?

'Doe wat je wil in je leven. Maak lol, neuk iedereen die je tegenkomt. En als je dan op je 35e denkt 'kut verrek, ik heb nog geen vent' dan haal je gewoon wat zaad uit Denemarken en dan word je gewoon alleenstaande moeder'.

Nou, dan vind ik mijn boodschap ethischer. En beter voor het kind. En waarschijnlijk gelukmakender voor de vrouw en de échte vader, ipv een anonieme Deen.
pi_193699028
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 15:22 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Die 5 jaar is extreem realistisch en zelfs nog eerder positief dan negatief.

Je moet niet naar jezelf kijken. Je kunt geluk hebben. Dat je bij een vent intrekt en na 6 maanden al aan kinderen begint (onverstandig) en dan de 1e keer raak schieten. En het dan daarbij laten. Ja dat kan.

Veel realistischer is het om gemiddeld 6 maanden te moeten 'proberen' voordat je zwanger wordt. Mijn vrouw was bij het 1e kind direct zwanger. Toen kwam er daarna een miskraam na 2 maanden zwangerschap (en dan moet je weer 2-3 maanden 'wachten). En daarna duurde het een maand of 5-6 voor de 2e.

Maar goed. Doe ermee wat je wilt.

Daarnaast vind ik je voorbeeld van de Deense spermabank belachelijk. Is dat wat we vrouwen van tegenwoordig moeten vertellen?

'Doe wat je wil in je leven. Maak lol, neuk iedereen die je tegenkomt. En als je dan op je 35e denkt 'kut verrek, ik heb nog geen vent' dan haal je gewoon wat zaad uit Denemarken en dan word je gewoon alleenstaande moeder'.

Nou, dan vind ik mijn boodschap ethischer. En beter voor het kind. En waarschijnlijk gelukmakender voor de vrouw en de échte vader, ipv een anonieme Deen.
Ik vind dat je een prima en realistisch verhaal vertelt. Enige kanttekening is natuurlijk dat sommige mensen er echt weinig aan kunnen doen dat ze op latere leeftijd nog geen relatie hebben.

Dit geldt niet voor TS, zij is duidelijk gebaat bij de stabiliteit en rust van een gezinsleven. Jammer dat ze daarvoor alweer een kans heeft laten liggen en alweer een half jaar kostbare tijd verloren is.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 16:00:26 #146
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193699201
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 15:22 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Die 5 jaar is extreem realistisch en zelfs nog eerder positief dan negatief.

Je moet niet naar jezelf kijken. Je kunt geluk hebben. Dat je bij een vent intrekt en na 6 maanden al aan kinderen begint (onverstandig) en dan de 1e keer raak schieten. En het dan daarbij laten. Ja dat kan.

Veel realistischer is het om gemiddeld 6 maanden te moeten 'proberen' voordat je zwanger wordt. Mijn vrouw was bij het 1e kind direct zwanger. Toen kwam er daarna een miskraam na 2 maanden zwangerschap (en dan moet je weer 2-3 maanden 'wachten). En daarna duurde het een maand of 5-6 voor de 2e.

Maar goed. Doe ermee wat je wilt.

Daarnaast vind ik je voorbeeld van de Deense spermabank belachelijk. Is dat wat we vrouwen van tegenwoordig moeten vertellen?

'Doe wat je wil in je leven. Maak lol, neuk iedereen die je tegenkomt. En als je dan op je 35e denkt 'kut verrek, ik heb nog geen vent' dan haal je gewoon wat zaad uit Denemarken en dan word je gewoon alleenstaande moeder'.

Nou, dan vind ik mijn boodschap ethischer. En beter voor het kind. En waarschijnlijk gelukmakender voor de vrouw en de échte vader, ipv een anonieme Deen.
Mijn man is bij mij ingetrokken en na 3 jaar hebben we werk gemaakt van onze kinderwens, met behulp van een donor trouwens.

Hou gewoon op met je aannames en bekrompen ideeën over hoe anderen hun levens in moeten richten. Het is niet OK of 'ethisch' om anderen aan te praten wat hun pad naar geluk zou moeten zijn, afgemeten aan je eigen beperkt wereldbeeld.
Resistance is futile.
pi_193699552
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 16:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mijn man is bij mij ingetrokken en na 3 jaar hebben we werk gemaakt van onze kinderwens, met behulp van een donor trouwens.

Hou gewoon op met je aannames en bekrompen ideeën over hoe anderen hun levens in moeten richten. Het is niet OK of 'ethisch' om anderen aan te praten wat hun pad naar geluk zou moeten zijn, afgemeten aan je eigen beperkt wereldbeeld.
Jij doet hetzelfde.

Ik vind nogmaals dat mijn advies moreler verantwoord is dat dat van jou. Ik denk namelijk niet dat het goed is dat alle vrouwen massaal alleenstaand blijven en zaad halen van zaaddonors omdat ze zich niet meer kunnen of willen binden aan mannen die niet 100% van de tijd 'vlinders' en 'spanning' oproepen. Daar ging dit topic namelijk over.

Dat jij gelukkig bent met jouw situatie is prima. Ik geloof het.
Maar TS is niet gelukkig, anders opent ze dit topic niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door matigeuser op 19-06-2020 20:53:36 ]
  vrijdag 19 juni 2020 @ 16:44:08 #148
108913 Godshand
guide4you
pi_193699663
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat zoekt TS toch helemaal niet? Zelfs al is zij vrij om anderen te neuken, dan nog zal zij emotioneel afknappen.
Dat weet je toch niet? Misschien geeft het minder sleur en meer stabiliteit voor haar. Ook de onzekerheid of hij het echt waardeert wat ze doet geeft misschien juist die spanning die ze zoekt, dan het "kater in het bakkie" gevoel en de nieuwigheid er af is.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_193699707
Echt enorm herkenbaar!

Ik heb precies hetzelfde , vandaar ook dat ik de komende tijd geen relatie zal aangaan. Het is even leuk in het begin en dan is het gevoel weer weg.
Vrienden zeggen mij dat ik wat minder met m'n vagina moet denken maar tja....zelfs als ik het een eerlijke kans geef , dan is dat gevoel weer snel weg. Ik moet kunnen jagen en dat is toch doorgaans een mannelijk ding.
pi_193699720
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 16:48 schreef Brybry het volgende:
Echt enorm herkenbaar!

Ik heb precies hetzelfde , vandaar ook dat ik de komende tijd geen relatie zal aangaan. Het is even leuk in het begin en dan is het gevoel weer weg.
Vrienden zeggen mij dat ik wat minder met m'n vagina moet denken maar tja....zelfs als ik het een eerlijke kans geef , dan is dat gevoel weer snel weg. Ik moet kunnen jagen en dat is toch doorgaans een mannelijk ding.
Jij jaagt op mannen? :?
  vrijdag 19 juni 2020 @ 16:51:58 #151
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_193699754
Man³
Ze is meer dan haar kinderwens. En is mss nog veel belangrijker om haar leven verder op orde te hebben.
En om nu haast met alles te gaan maken zodat ze mss nog kans maakt op een kind :')
Als ze echt een kind had gewild, dan waren er mogelijkheden geweest in het verleden. TS heeft die mogelijkheden niet aangepakt dus zegt mij dat stabiliteit toch iets belangrijker is dan het kind. Ze wil denk ik de juiste omgeving hebben voor een kind.

Ik vind de rare adviezen hier van oeh je moet haast maken hoor anders gaat de babyfabriek dicht echt belachelijk.
Kinderwens zou naar mijn mening compleet buiten het probleem dat TS aanstipt, moeten staan.

Weg met de druk van de maatschappij dat elke vrouw boven de 30 maar aan 1 ding zou moeten denken: baby's maken.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_193699815
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Man³
Ze is meer dan haar kinderwens. En is mss nog veel belangrijker om haar leven verder op orde te hebben.
En om nu haast met alles te gaan maken zodat ze mss nog kans maakt op een kind :')
Als ze echt een kind had gewild, dan waren er mogelijkheden geweest in het verleden. TS heeft die mogelijkheden niet aangepakt dus zegt mij dat stabiliteit toch iets belangrijker is dan het kind. Ze wil denk ik de juiste omgeving hebben voor een kind.

Ik vind de rare adviezen hier van oeh je moet haast maken hoor anders gaat de babyfabriek dicht echt belachelijk.
Kinderwens zou naar mijn mening compleet buiten het probleem dat TS aanstipt, moeten staan.

Weg met de druk van de maatschappij dat elke vrouw boven de 30 maar aan 1 ding zou moeten denken: baby's maken.
Er moet helemaal niets maar TS geeft zelf aan een enorme kinderwens te hebben en ongelukkig te zijn.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 17:09:58 #153
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_193699891
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 17:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Er moet helemaal niets maar TS geeft zelf aan een enorme kinderwens te hebben en ongelukkig te zijn.
Een kind krijgen in een ongelukkig relatie staat niet gelijk aan geluk. Helemaal niet als ts dezelfde problemen nog heeft. Tevens gok ik dat probleem aangekaart door ts een dieper liggend probleem is. Dan vind ik de adviezen hier ronduit belachelijk allemaal om toch maar een kind te krijgen voordat de babyfabriek gesloten is.
Goede basis verder voor kind, man in kwestie, relatie 3n te haar leven. Of de problemen zich vanzelf oplossen met een baby of na de bevalling wel opgelost kunnen worden.
Alles even in de goede volgorde oplossen en geen overhaaste beslissingen nemen omdat de babyfabriek mss wel gaat sluiten.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_193700048
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 16:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Jij jaagt op mannen? :?
Moeite doen zoals mannen dat bij vrouwen doen
pi_193700060
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 17:26 schreef Brybry het volgende:

[..]

Moeite doen zoals mannen dat bij vrouwen doen
Ik heb ontzag voor een houding als de jouwe.
Stay connected, van IPhone tot Blackberry. Connect die shit, get money, stop the war, bel mij, give me my money. I will help break the world and make it nice.
pi_193700118
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 17:26 schreef Bertrand-v-H het volgende:

[..]

Ik heb ontzag voor een houding als de jouwe.
:)

Ook vrouwen willen jagen :7
  vrijdag 19 juni 2020 @ 17:36:56 #157
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193700209
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 19:55 schreef maily het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje grof verwoord, sorry. :@
Grof, maar wel heel duidelijk, verklarend!
Goed gezegd Chia !!

Chia schreef ......... Het klinkt gewoon meer als met haar kutvagina achter de adrenaline aan lopen dan dat ze haar hart volgt zoals ze het zelf romantiseert.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 19 juni 2020 @ 18:08:02 #158
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193700614
De openingspost ............

Hallo.,

Ik vraag me af of mijn verhaal herkenbaar is bij iemand, en of iemand raad heeft wat ik hiermee kan doen.
Ik ben 33, en heb enkele leuke, maar ook minder leuke relaties achter de rug.
Ik hecht enorm veel waarde aan het verliefde gevoel, de roze wolk zeg maar. Maar zodra deze roze wolk verdwijnt, dan voelt mijn relatie niet meer waardevol. Regelmatig liet ik mijn relaties aansukkelen, en wachtte op een moment dat ik een gegronde reden had om de relatie te beëindigen. Soms zelf na 4 jaar. In de tijd dat ik aansukkelde, was ik ook erg gevoelig voor interesse van andere mannen.

Ik weet dat ik op dat moment niet eerlijk ben naar mijn partner of naar mijzelf. Ik denk dat er misschien mee te maken heeft doordat ik zelf een keer gedumpt ben toen ik tot over mijn oren verliefd was.
Ik heb tot vorige week een half jaar een relatie gehad met een super leuke man. Wij zitten zowat met alles op 1 lijn, en omdat ik hem al langer ken, weet ik dat het een heel stabiel iemand is, en dat hij mij een gezonde toekomst kan geven. Ik vind hem aantrekkelijk, is geweldig in bed, en ik voel me erg op mijn gemak bij hem. Alleen je raad het al.., het verliefde is er weer een beetje af.
De afgelopen weken begon iemand met mij te flirten via social media, en ik ben daarop in gegaan. Ik voel weer die spanning, en door dat ik zo benieuwd naar hem ben zaten mijn gedachten steeds bij hem en niet meer bij mijn huidige vriend.
Ik verloor de interesse in mijn vriend, en ging steeds meer in op het geflirt van de andere man. Met als resultaat dat ik mijn vriend begon te ontwijken, en negeren.

Hij is vorige week bij mij geweest en we hebben gepraat. Ik heb niets gezegd over die andere man, maar wel aangegeven dat het verliefde gevoel er niet meer is, dat ik veel waarde hecht aan dat roze wolk gevoel, en dat ik er een punt achter wil zetten. Hij was er kapot van en gaf aan dat ik erg onvolwassen ben, en dat het logisch is dat het roze wolkje verdwijnt erover gaat in houden van.
Ondanks dat ik veel om hem geef, heb ik besloten niet met hem door te gaan.
Toen hij naar huis ging, gooide ik alle remmen los, en ging vol voor mijn nieuwe vlam.
Ik heb nu twee dates en sex met hem gehad. Het is een leuke aantrekkelijke man, alleen staan we beide anders in het leven. Ik begin na amper een week alweer twijfels te krijgen.

Waarom blijf ik toch zo met mijn hart kiezen?
Rationeel en passioneel gezien zat alles goed bij mijn exvriend. Ik heb angst dat ik dit niet meer snel ga vinden.

Maar is het dan zo onrealistisch dat ik gedurende de relatie blijf verlangen naar dat verliefde spannende gevoel? Dat ik iemand vind waar alles zo goed mee zit, waar ik mij echt mee kan binden, en dat ik niet eens meer open sta voor geflirt van andere?

Mijn verstand weet dat ik genoegen zou moeten nemen met iemand die mij een gezonde toekomst kan geven, maar mijn hart wilt niet alleen rationeel kiezen. Ik ben bang dat ik niet gelukkig word als ik het gevoel niet heb.


quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 20:14 schreef Chia het volgende:
De staat van verliefdheid, het lichamelijke aspect, is per definitie van tijdelijke aard. Je bent dan eigenlijk onder invloed van een soort hormonencocktail die niet eeuwig duurt.

Maar als je die fysieke sensatie niet meer voelt betekent dat niet dat je gevoelens er niet meer zijn. Alleen aandacht van buitenaf die je voedt, kan wel gelijk weer die adrenaline triggeren en dat voel je wel fysiek. Dat betekent niet per se dat je gevoelens voor je vaste partner minder zijn of dat er iets mis is.

Ik denk dat je momenteel misschien wel op een kantelpunt staat. Als dit vlammetje uitdooft en je echt gaat missen wat je eigenlijk had en spijt krijgt. Vanwege de stabiliteit en gevoelsmatig daardoor ook enige vanzelfsprekendheid is dat iets wat je soms niet mist of waardeert als je het nog hebt. Het kan ook helpen je eerder al kwetsbaar op te stellen en gewoon open te zijn over het verdwijnen van je verliefde gevoel en dat je bang bent dat je weer het vonkje elders gaat zoeken.

Wat je nu doet is eigenlijk jezelf al een beetje emotioneel afzonderen en dat is natuurlijk niet bevorderlijk, want die trend zet natuurlijk door waardoor jij je eigenlijk in je hoofd alweer losmaakt van de relatie. Een beetje een self fulfilling prophecy eigenlijk.

Ik denk en adviseer dan ook dat je het geile en verliefde moet loskoppelen van het kiezen van een levenspartner, echtgenoot, levensgezel enz.

Die super verliefde en ook geile periode is bij de meeste mensen incl. mij al na 3 maanden flink aan het tanen. het is ook niet reëel om te hopen dat je je hele leven verliefd blijft op een persoon.
Meestal gaat het als volgt ... toen ik je pas kende kon ik je wel opvreten, en nu denk ik, had ik het maar gedaan !!

Na die (pak hem beet) eerste drie maanden verliefdheid moet je op andere dingen gaan letten ....... Hoe voel ik mij bij hem / haar. Kan ik me voorstellen met deze mens samen te leven, passen wij bij elkaar, zodanig dat we samen genoeg hebben om met elkaar te leven in vrede en ook een sterke ban, liefde te kunnen opbouwen. En (ook heel belangrijk) hebben we over belangrijke zaken ook dezelfde normen, dromen. Willen we beide wel of niet kinderen, willen we veel werken en materieel iets opbouwen of weinig werken, en - laissez faire laissez aller- leven. In de zin van maak je niet druk, morgen is ook nog een dag, dan zien we wel verder, het zal wel goed komen. Hoe staan wij beiden ten opzichte van trouw, van sex. Kunnen we met onze normen en waarden samen door één deur?
Kortom, de praktische kanten van samen leven, van samen zijn, van een relatie.

Dit is een groeiproces dat ik als gerenommeerd en deels gefrustreerd (wat wil ze nou?) vrouwen-luisteraar en vrouwenfluisteraar vaak heb kunnen waarnemen bij vrouwen en merendeels rond de leeftijd van 30 de omslag heb zien plaatsvinden.
Dus ts-er, met je 33 jaar, het wordt inderdaad tijd "volwassen" te worden, tenminste in de zin van wat realistischer in het leven te staan!

Ik wens je daar veel succes bij ^O^ ^O^

[ Bericht 15% gewijzigd door LeesFoknl op 19-06-2020 18:17:19 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_193702543
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 17:31 schreef Brybry het volgende:

[..]

:)

Ook vrouwen willen jagen :7
Sommigen willen juist een prinsessenbehandeling. Beweren ze althans, want over het algemeen is dat ook geven je doodvonnis tekenen.
Stay connected, van IPhone tot Blackberry. Connect die shit, get money, stop the war, bel mij, give me my money. I will help break the world and make it nice.
pi_193703025
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 17:09 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Een kind krijgen in een ongelukkig relatie staat niet gelijk aan geluk. Helemaal niet als ts dezelfde problemen nog heeft. Tevens gok ik dat probleem aangekaart door ts een dieper liggend probleem is. Dan vind ik de adviezen hier ronduit belachelijk allemaal om toch maar een kind te krijgen voordat de babyfabriek gesloten is.
Goede basis verder voor kind, man in kwestie, relatie 3n te haar leven. Of de problemen zich vanzelf oplossen met een baby of na de bevalling wel opgelost kunnen worden.
Alles even in de goede volgorde oplossen en geen overhaaste beslissingen nemen omdat de babyfabriek mss wel gaat sluiten.
Dan heb je onder andere mij verkeerd begrepen.

Ik zeg niet dat ze snel een kind moet maken voordat het te laat is. Ik zeg dat ze een mentaliteitsverandering moet ondergaan en de volgende keer dat ze een leuke vent aan de haak slaat wat meer met haar verstand gaat denken i.p.v. alleen maar continu het spannende gevoel achterna gaan. Want dan is het straks inderdaad te laat. En TS wordt er ongelukkig van.
pi_193704726
Wat is er toch met mensen met hun constante zucht naar meer? Ik zou doodongelukkig worden van met elke vent het bed induiken die met mij flirt of die ik aantrekkelijk vind.... sterker nog...ik zou mezelf nogal een afgelikte boterham voelen. Je geeft iets van jezelf weg, een stukje energie. Seks zonder echte connectie is sowieso overrated. Seks op basis van lust mijd ik zoveel mogelijk. Lust is iets wat snel zal vervagen en wat blijft er dan over tussen jou en de andere persoon? NuL komma nul.

Liever eerst connectie, iemand goed kennen en dan pas intimiteit. Dan is het blijvend. Maar tegenwoordig ben je dan blijkbaar hard to get, frigide of moeilijk. Maar ik doe waar ik happy van word :). Ik kies zeker voor stabiliteit, liefde etc.

[ Bericht 5% gewijzigd door Stermaan op 19-06-2020 22:37:42 ]
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:44:25 #162
108913 Godshand
guide4you
pi_193704995
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:32 schreef Stermaan het volgende:
Wat is er toch met mensen met hun constante zucht naar meer? Ik zou doodongelukkig worden van met elke vent het bed induiken die met mij flirt of die ik aantrekkelijk vind.... sterker nog...ik zou mezelf nogal een afgelikte boterham voelen. Je geeft iets van jezelf weg, een stukje energie. Seks zonder echte connectie is sowieso overrated. Seks op basis van lust mijd ik zoveel mogelijk. Lust is iets wat snel zal vervagen en wat blijft er dan over tussen jou en de andere persoon? NuL komma nul.

Liever eerst connectie, iemand goed kennen en dan pas intimiteit. Dan is het blijvend. Maar tegenwoordig ben je dan blijkbaar hard to get, frigide of moeilijk. Maar ik doe waar ik happy van word :). Ik kies zeker voor stabiliteit, liefde etc.
Je hebt de OP duidelijk niet gelezen. TS denkt elke keer connectie te hebben. Maar als verliefdheid weg ebt, valt het toch tegen.

Dus niets wat jij zegt
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_193705143
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:32 schreef Stermaan het volgende:
Wat is er toch met mensen met hun constante zucht naar meer? Ik zou doodongelukkig worden van met elke vent het bed induiken die met mij flirt of die ik aantrekkelijk vind.... sterker nog...ik zou mezelf nogal een afgelikte boterham voelen. Je geeft iets van jezelf weg, een stukje energie. Seks zonder echte connectie is sowieso overrated. Seks op basis van lust mijd ik zoveel mogelijk. Lust is iets wat snel zal vervagen en wat blijft er dan over tussen jou en de andere persoon? NuL komma nul.

Liever eerst connectie, iemand goed kennen en dan pas intimiteit. Dan is het blijvend. Maar tegenwoordig ben je dan blijkbaar hard to get, frigide of moeilijk. Maar ik doe waar ik happy van word :). Ik kies zeker voor stabiliteit, liefde etc.
Merkwaardig. Ik kan mij heel goed vinden in het door jou geschetste verhaal, maar noem iemand die er hetzelfde over denkt niet hard2get of moeilijk. Eerlijkheidshalve moet ik toegeven zelf wel eens zo genoemd te worden, maar zegt mijn inziens meer over diegene.

Wees gewoon eerlijk over wie je bent en waarom je het doet. Ben je wat huiverig, doe dan geen dingen waar je spijt van gaat krijgen. Ben je niet zo moeilijk, doe dan niet ineens alsof je enorm zorgvuldig omspringt met wie je het bed deelt. Wat dat betreft zijn er mijn inziens nog steeds niet veel dingen meer sexy dan oprechtheid.
Stay connected, van IPhone tot Blackberry. Connect die shit, get money, stop the war, bel mij, give me my money. I will help break the world and make it nice.
pi_193707418
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:32 schreef Stermaan het volgende:
Wat is er toch met mensen met hun constante zucht naar meer? Ik zou doodongelukkig worden van met elke vent het bed induiken die met mij flirt of die ik aantrekkelijk vind.... sterker nog...ik zou mezelf nogal een afgelikte boterham voelen. Je geeft iets van jezelf weg, een stukje energie. Seks zonder echte connectie is sowieso overrated. Seks op basis van lust mijd ik zoveel mogelijk. Lust is iets wat snel zal vervagen en wat blijft er dan over tussen jou en de andere persoon? NuL komma nul.

Liever eerst connectie, iemand goed kennen en dan pas intimiteit. Dan is het blijvend. Maar tegenwoordig ben je dan blijkbaar hard to get, frigide of moeilijk. Maar ik doe waar ik happy van word :). Ik kies zeker voor stabiliteit, liefde etc.
Een connectie is wel vrij subjectief natuurlijk. Ik ben weleens na een paar uur bij iemand in bed beland die ik nog nauwelijks kende maar waarbij een geweldige connectie ontstond.

Seks binnen een relatie is echt niet altijd per definitie beter. (Wel mee eens dat het egoïsme kan voorkomen.)
  zaterdag 20 juni 2020 @ 01:43:26 #165
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_193707470
- Even héél gauw normaal doen vriend. -

[ Bericht 85% gewijzigd door CoolGuy op 20-06-2020 09:36:39 ]
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 20 juni 2020 @ 01:54:29 #166
240618 Micson
The lonely stoner
pi_193707537
Constant chemische impulsjes najagen in je hersenpan en geen betekenisvolle relatie opbouwen.

Ja superlastig om hier vanaf te komen :') zit je ook de hele dag hamburgers op te vreten? :') omdat je er een prettig gevoel van krijgt?
  zaterdag 20 juni 2020 @ 07:52:07 #167
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193708295
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:32 schreef Stermaan het volgende:
Wat is er toch met mensen met hun constante zucht naar meer? Ik zou doodongelukkig worden van met elke vent het bed induiken die met mij flirt of die ik aantrekkelijk vind.... sterker nog...ik zou mezelf nogal een afgelikte boterham voelen. Je geeft iets van jezelf weg, een stukje energie. Seks zonder echte connectie is sowieso overrated. Seks op basis van lust mijd ik zoveel mogelijk. Lust is iets wat snel zal vervagen en wat blijft er dan over tussen jou en de andere persoon? NuL komma nul.

Liever eerst connectie, iemand goed kennen en dan pas intimiteit. Dan is het blijvend. Maar tegenwoordig ben je dan blijkbaar hard to get, frigide of moeilijk. Maar ik doe waar ik happy van word :). Ik kies zeker voor stabiliteit, liefde etc.
Je hebt de OP niet gelezen en je komt hier alleen maar vertellen wat jij beter doet dan TS.

Voel je je nu beter? Get off your high horse.
Resistance is futile.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 07:53:15 #168
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193708299
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 01:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Een connectie is wel vrij subjectief natuurlijk. Ik ben weleens na een paar uur bij iemand in bed beland die ik nog nauwelijks kende maar waarbij een geweldige connectie ontstond.

Seks binnen een relatie is echt niet altijd per definitie beter. (Wel mee eens dat het egoïsme kan voorkomen.)
Je bent gewoon een afgelikte boterham!
Resistance is futile.
pi_193708614
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 07:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je bent gewoon een afgelikte boterham!
Ja prima hoor. Grappig dat je casual seks verwart met de kritiek die nu op TS wordt geleverd.
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 10:13:42 #170
441859 crew  Lenny77
pi_193709103
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 01:54 schreef Micson het volgende:
Constant chemische impulsjes najagen in je hersenpan en geen betekenisvolle relatie opbouwen.

Ja superlastig om hier vanaf te komen :') zit je ook de hele dag hamburgers op te vreten? :') omdat je er een prettig gevoel van krijgt?
Nuja, zoiets heet een verslaving. En is dus op heel veel gebieden van toepassing: eten, drank, drugs, seks, maar ook de gevoelens van verliefdheid. Dat laatste geeft enorme dosissen aan geluksstofjes vrij dat dat niet eens zo raar is.
Maar als het in je weg begint te staan, dan zal je er toch iets mee moeten gaan doen.
Bij ts kan het een bindingsprobleem zijn, een verslaving of misschien wel iets heel anders. Ze zal het toch moeten gaan uitzoeken om er verandering in te kunnen brengen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 20 juni 2020 @ 11:08:03 #171
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193709715
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 09:08 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja prima hoor. Grappig dat je casual seks verwart met de kritiek die nu op TS wordt geleverd.
De knipoog was je blijkbaar ontgaan. Ik vind Stermaan gewoon een irritant figuur. Prima als je zelf zo wil leven, maar laat een ander in zijn/haar waarde en noem een ander geen afgelikte boterham.
Resistance is futile.
pi_193710158
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 11:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

De knipoog was je blijkbaar ontgaan. Ik vind Stermaan gewoon een irritant figuur. Prima als je zelf zo wil leven, maar laat een ander in zijn/haar waarde en noem een ander geen afgelikte boterham.
Ik heb iemand zo weleens genoemd. :@
pi_193710296
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 11:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

De knipoog was je blijkbaar ontgaan. Ik vind Stermaan gewoon een irritant figuur. Prima als je zelf zo wil leven, maar laat een ander in zijn/haar waarde en noem een ander geen afgelikte boterham.
Ah zo, ja in dat geval eens ja.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 12:06:12 #174
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193710305
quote:
18s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 11:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Ik heb iemand zo weleens genoemd. :@
}:|
Resistance is futile.
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 12:10:45 #175
441859 crew  Lenny77
pi_193710343
quote:
18s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 11:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Ik heb iemand zo weleens genoemd. :@
Maar waarom dan?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_193710377
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 12:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar waarom dan?
Écriture automatique.

Maar ze was wel slettenbil, tho.
pi_193710413
quote:
18s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 11:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Ik heb iemand zo weleens genoemd. :@
In de wandelgangen gonzen de geruchten dat jij nog wel meer op je kerfstok hebt.
Stay connected, van IPhone tot Blackberry. Connect die shit, get money, stop the war, bel mij, give me my money. I will help break the world and make it nice.
pi_193710565
Man kan veel vrouwen scoren en dumpt ze daarna weer: Ben jaloers, wat is jouw geheim ;) :'(
Vrouw kan veel mannen scoren en dumpt ze daarna weer: Je denkt met je kut. Je wil gewoon aandacht, he? Verwende prinses. Wacht maar tot je 35 bent, dan krijg je wel spijt. Dan wil niemand je meer en kun je lekker je dagen eenzaam slijten, eigen schuld.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 12:56 schreef YH88 het volgende:
Bedankt voor alle reacties,

Ik ben nu een paar dagen verder, en heb nu even alles afgekapt. Ik voel me behoorlijk door de war door alles, en probeer nu even voor mijn eigen te kiezen, en het daten te laten voor wat het is.

Ik heb vroeger een minderwaardigheidscomplex gehad. Dit kwam doordat een ex mij vaker het gevoel gaf dat ik niet mooi was. In die relatie ben ik best lang blijven hangen.

Dat zal de reden zijn waarom ik zo gevoelig ben geworden voor de aandacht. Als iemand op het juiste moment de juiste complimenten over mijn uiterlijk geeft, en leuk babbelt, dan ga ik daar op in. Probleem is dat ik dat ook toelaat als ik in een relatie zit. Ik weet dus van mijzelf dat ik niet erg exclusief naar 1 partner ben.

Voordat iemand zegt dat ik dan niet te vertrouwen ben, ik geloof er in dat ik gewoon nog nooit een partner heb gehad waar het gevoelsmatig wel goed genoeg bij zat. Want als dat wel zo zou zijn, dan zou ik er wellicht niet voor open staan.

Ik zie wat reacties over mijn ex-vriend..

De man heeft een hart van goud, en heeft werkelijk alles geprobeerd om mij te laten inzien dat ik een stabiele goede toekomst met hem zou hebben. Op de momenten dat in interesse verloor, ging hij doordat ik hem onzeker maakte, op zijn tenen lopen.

Deed verder niets verkeerds, maar gaf mij meer lichamelijke aandacht, gaf meer complimenten, gaf bloemen..,etc..

Deed gewoon erg zijn best. Alleen in plaats dat ik daar waardering voor zou krijgen, zag ik het meer als needy en onzeker gedrag. Dat maakte hem voor mij nog minder interessant.

Hij is er wel kapot van, ik ben er ergens ook rouwig om, maar weet dat het niet eerlijk is om door te zetten. Ik heb nog contact met hem gehad, en hij geeft aan dat dit heel moeilijk te plaatsen is. Het zou het eerlijkste zijn als ik hem vertelde over die andere man, maar dat durf ik gewoon niet.

Ik besef me dat ik inderdaad een spoor van ravage achter laat, doordat ik in het begin enorm van stapel kan lopen, en daarna het vrij snel afkap. Ik heb maandenlang last gehad van een stalkende ex-vriend. Omdat hij het ook niet kon plaatsen.
Dus je mist dat mannen moeite doen in een relatie, omdat je dat alleen maar hebt ervaren wanneer het reeel voor ze was dat ze je zouden verliezen?
Hoeveel moeite doe jij zelf voor mannen? Heb je wel eens aangegeven dat je het fijn vind als ze moeite voor je doen en hoe reageerden ze? Wat vond je van dat cuckold gdoe wat anderen suggereerden?
Weet je zelf wel wat je liever hebt, verliefdheid of een gezin? Al vind ik dat ergens een vals dilemma maar toch.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 12:53:22 #179
441859 crew  Lenny77
pi_193710821
quote:
18s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 12:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Écriture automatique.

Maar ze was wel slettenbil, tho.
En wat was jouw aandeel?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 13:01:25 #180
441859 crew  Lenny77
pi_193710945
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 12:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Man kan veel vrouwen scoren en dumpt ze daarna weer: Ben jaloers, wat is jouw geheim ;) :'(
Vrouw kan veel mannen scoren en dumpt ze daarna weer: Je denkt met je kut. Je wil gewoon aandacht, he? Verwende prinses. Wacht maar tot je 35 bent, dan krijg je wel spijt. Dan wil niemand je meer en kun je lekker je dagen eenzaam slijten, eigen schuld.
[..]

Dus je mist dat mannen moeite doen in een relatie, omdat je dat alleen maar hebt ervaren wanneer het reeel voor ze was dat ze je zouden verliezen?
Hoeveel moeite doe jij zelf voor mannen? Heb je wel eens aangegeven dat je het fijn vind als ze moeite voor je doen en hoe reageerden ze? Wat vond je van dat cuckold gdoe wat anderen suggereerden?
Weet je zelf wel wat je liever hebt, verliefdheid of een gezin? Al vind ik dat ergens een vals dilemma maar toch.
Met het eerste ben ik het wel eens.. helaas gaat het nog veel zo.

Ivm je tweede: zoals ik het lees (kan mis zitten) vind ze het net niet leuk dat mannen veel moeite doen en al helemaal niet in de cuckold versie. Ik denk ook niet dat het überhaupt ligt aan wat die man precies wel of niet doet. Het is HAAR gevoel van verliefdheid die het m doet. En als je verliefd bent, ben je blind. Dus ik denk dat de rol van de man hierin eerder klein is.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_193711409
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 12:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En wat was jouw aandeel?
Ja, dat dus.
pi_193712057
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 12:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar waarom dan?
Genoeg vrouwen die geen slet of afgelikte boterham genoemd willen worden maar wel zelf de term incel gebruiken. Er wordt vaak met 2 maten gemeten.
pi_193712087
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 20:08 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Ja. De spanning gaat er onherroepelijk af na een tijdje. Kan na een paar maanden zijn of na een paar jaar, maar niemand blijft zo spannend als in het begin. Het nieuwtje is er dan namelijk af.
Precies dit
pi_193712118
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 04:17 schreef Kaviaar het volgende:
* Kaviaar herkent zich enorm in TS

En ik wou dat ik je ermee kon helpen, maar ik loop er steeds maar weer tegenaan. Dan besluit ik maar weer om single te blijven. Kom ik een leuk iemand tegen waar ik totaal voor val, sla ik d'r aan de haak, en na een paar weken / maanden ben ik er eigenlijk wel weer klaar mee...

Wat dan weer enorm zuur is, want een relatie uit maken waar de ander nog wel vet positief in staat is zwaar... Helemaal als ik niet echt een reden kan geven
Voor mij geldt ook hetzelfde.
pi_193712283
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:38 schreef cleanfreak het volgende:
TS zal altijd ongelukkig blijven.
Dat is een aanname.
Mensen kunnen veranderen, gelukkig. Maar dat vraagt wel een hoop werk.
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 16:09:34 #186
441859 crew  Lenny77
pi_193712634
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 14:58 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Genoeg vrouwen die geen slet of afgelikte boterham genoemd willen worden maar wel zelf de term incel gebruiken. Er wordt vaak met 2 maten gemeten.
Ja dat hoort dus ook niet
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 16:10:41 #187
441859 crew  Lenny77
pi_193712645
quote:
18s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 13:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Ja, dat dus.
Ja wat dan? Hebben jullie seks gehad?
Dan ben je toch een even grote slettenbil?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_193712745
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 15:27 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dat is een aanname.
Mensen kunnen veranderen, gelukkig. Maar dat vraagt wel een hoop werk.
Op haar leeftijd wordt dat wel lastig. Ze is een zware dopaminejunk.
pi_193712779
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 16:23 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Op haar leeftijd wordt dat wel lastig. Ze is een zware dopaminejunk.
Als de kinderwens sterk genoeg is, zal dat haar uiteindelijk redden.
pi_193712848
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 16:26 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Als de kinderwens sterk genoeg is, zal dat haar uiteindelijk redden.
Grote kans dat ze eindigt als single mom.
pi_193712978
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 12:56 schreef YH88 het volgende:

Ik heb vroeger een minderwaardigheidscomplex gehad. Dit kwam doordat een ex mij vaker het gevoel gaf dat ik niet mooi was. In die relatie ben ik best lang blijven hangen.

Dat zal de reden zijn waarom ik zo gevoelig ben geworden voor de aandacht. Als iemand op het juiste moment de juiste complimenten over mijn uiterlijk geeft, en leuk babbelt, dan ga ik daar op in. Probleem is dat ik dat ook toelaat als ik in een relatie zit. Ik weet dus van mijzelf dat ik niet erg exclusief naar 1 partner ben.

Voordat iemand zegt dat ik dan niet te vertrouwen ben, ik geloof er in dat ik gewoon nog nooit een partner heb gehad waar het gevoelsmatig wel goed genoeg bij zat. Want als dat wel zo zou zijn, dan zou ik er wellicht niet voor open staan.

Dit denk ik eerlijk gezegd niet. Die drang naar bevestiging en aandacht kan een ander niet voor jou oplossen, dat is iets wat jij zelf moet oplossen. Jij zult eerst moeten leren om je gevoel van eigenwaarde niet van de aandacht van mannen af te laten hangen. Zolang jij die drang naar aandacht en bevestiging nog hebt, zal dit probleem zich blijven voordoen.
pi_193713261
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 16:32 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Grote kans dat ze eindigt als single mom.
Daar is niets mis mee.
pi_193713290
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 17:14 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Daar is niets mis mee.
Wel voor het kind zelf. Die groeit veel gelukkiger op in een stabiel gezin met een vader en een moeder.
pi_193713317
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 17:18 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Wel voor het kind zelf. Die groeit veel gelukkiger op in een stabiel gezin met een vader en een moeder.
Vaak wel ja. Maar goed, dat ga ik haar niet aanrekenen. Die keuze maakt ze zelf. Ik denk alleen vooral dat ze er zelf gewoon een stuk gelukkiger van wordt als ze in een stabiele relatie terechtkomt.

(Net zoals verreweg de meeste mensen op deze planeet, inclusief ikzelf.)
pi_193713326
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 17:18 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Wel voor het kind zelf. Die groeit veel gelukkiger op in een stabiel gezin met een vader en een moeder.
Vertel dat maar eens aan al die kinderen die moeten leven met ruziënde ouders. Maar ach,ze zijn tenminste nog bij elkaar voor de kinderen :')
pi_193713344
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 17:22 schreef Brybry het volgende:

[..]

Vertel dat maar eens aan al die kinderen die moeten leven met ruziënde ouders. Maar ach,ze zijn tenminste nog bij elkaar voor de kinderen :')
Heb je het woordje stabiel gemist???
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 17:32:30 #197
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193713441
Die offtopic discussie over een kind wat er niet eens is is wel klaar nu.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193713588
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 20:07 schreef YH88 het volgende:
Okee.. reacties zijn hard, maar ik begrijp dat het zo overkomt.

Het is alleen niet zo dat het enkel uit lust is. Ik voel me pas echt gelukkig als ik continue loop te stuiteren om mijn partner te zien. Dat gevoel wil ik gewoon continue hebben. Vraag ik dan teveel?
Je klampt je vast aan vergankelijke emoties. Dat is...

A Heel verstandig
B Niet zo verstandig

:P
-
  zaterdag 20 juni 2020 @ 18:21:05 #199
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_193713901
-Die weg gaan we nu niet op-

[ Bericht 35% gewijzigd door Lenny77 op 20-06-2020 18:47:25 ]
pi_193714156
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 16:23 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Op haar leeftijd wordt dat wel lastig. Ze is een zware dopaminejunk.
Lastig zeker. Maar niet onmogelijk.
Maar ze erkent dat ze een probleem heeft en dat is de eerste stap.
pi_193714350
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 07:52 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je hebt de OP niet gelezen en je komt hier alleen maar vertellen wat jij beter doet dan TS.

Voel je je nu beter? Get off your high horse.
Ik voel me niet beter dan wie dan ook. Heb het over hoe ik me zou voelen en niet zoals zij zich zou moeten voelen en dat ze een afgelikte boterham is. Iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt.

Ik vind wel dat de datingscene ontzettend vermoeiend is, omdat men gewend is heel snel met elkaar naar bed te gaan. Of dit alleen zo in NL is geen idee. Mannen dringen er vaak snel op aan. Het is vaak gebeurd dat ik gewoon weg ben gegaan, omdat ik het gewoonweg te asociaal vond.
pi_193714376
Edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2020 19:13:03 ]
pi_193714379
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 11:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

De knipoog was je blijkbaar ontgaan. Ik vind Stermaan gewoon een irritant figuur. Prima als je zelf zo wil leven, maar laat een ander in zijn/haar waarde en noem een ander geen afgelikte boterham.
:'). Ik heb haar nooit een afgelikte boterham genoemd. En prima dat je me een irritant figuur vindt als ik vertel wat me best onzeker maakt: namelijk het huidige, snelle daten! Sorry hoor.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 19:11:28 #204
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193714380
- dan zet je maar een TR -

[ Bericht 94% gewijzigd door CoolGuy op 20-06-2020 19:23:13 ]
Resistance is futile.
pi_193714394
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 19:09 schreef Stermaan het volgende:

[..]

Ik voel me niet beter dan wie dan ook. Heb het over hoe ik me zou voelen en niet zoals zij zich zou moeten voelen en dat ze een afgelikte boterham is. Iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt.

Ik vind wel dat de datingscene ontzettend vermoeiend is, omdat men gewend is heel snel met elkaar naar bed te gaan. Of dit alleen zo in NL is geen idee. Mannen dringen er vaak snel op aan. Het is vaak gebeurd dat ik gewoon weg ben gegaan, omdat ik het gewoonweg te asociaal vond.
Vrouwen doen dit in Nederland ook gewoon hoor, in Nederland is het inderdaad vrij sociaal geaccepteerd dat mensen snel met elkaar naar bed gaan. Ik vind dat persoonlijk een prima ontwikkeling, maar dat ligt aan je beeld van seks.
pi_193714412
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 19:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Vrouwen doen dit in Nederland ook gewoon hoor, in Nederland is het inderdaad vrij sociaal geaccepteerd dat mensen snel met elkaar naar bed gaan. Ik vind dat persoonlijk een prima ontwikkeling, maar dat ligt aan je beeld van seks.
Ik heb er geen slecht beeld bij, maar ik vind het erg moeilijk om mezelf snel op die manier open te stellen. Hoe vaak hoor ik dat een vrouw te snel met een man naar bed is geweest zonder relatie en dat hij opeens niets meer van zich laat horen? Qua seks zijn mannen en vrouwen gewoon anders, dat is biologisch gezien ook zo bepaald.
pi_193714429
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 19:11 schreef Seven. het volgende:

[..]

Lekker belangrijk hoe jij je zou voelen. Dit topic gaat niet over jou.
Was niet vervelend bedoeld. En ik stop al :).
pi_193714467
Edit. Laat maar.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2020 00:09:44 ]
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 19:21:52 #209
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193714476
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 19:16 schreef Stermaan het volgende:

[..]

Was niet vervelend bedoeld. En ik stop al :).
Zij hoeft jou niet te vertellen wat jij wel of niet moet doen, daar zijn @Lenny77 en ik voor.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193822765
quote:
15s.gif Op woensdag 17 juni 2020 19:49 schreef YH88 het volgende:

Mijn verstand weet dat ik genoegen zou moeten nemen met iemand die mij een gezonde toekomst kan geven,
vrouwen willen een man met een goede toekomst

mannen willen een vrouw met een goed verleden
pi_193826419
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

vrouwen willen een man met een goede toekomst

mannen willen een vrouw met een goed verleden
Werkelijk?
  zondag 28 juni 2020 @ 11:29:21 #212
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_193827645
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 17:22 schreef Brybry het volgende:

[..]

Vertel dat maar eens aan al die kinderen die moeten leven met ruziënde ouders. Maar ach,ze zijn tenminste nog bij elkaar voor de kinderen :')
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen het te vertellen aan kinderen die wel in een liefdevol gezin et een vader en moeder leven. Want die zijn er natuurlijk ook heel veel.
Maar dat was niet in je opgekomen? Misschien niet gewend, niet veel gezien, meegemaakt, in jouw leven?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 28 juni 2020 @ 11:35:54 #213
108913 Godshand
guide4you
pi_193827717
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 13:54 schreef YH88 het volgende:
Generation alpha.

Bedankt voor je reactie.

Logischerwijs zou het inderdaad een verstandige keuze zijn om met toekomstperspectief te kiezen voor een relatie.

Maar voor mijn gevoel is dat dan voor 80% een rationele keuze. Ondanks dat ik geniet van zijn aanwezigheid en lichamelijk contact.

Ik zou liever kiezen voor 80% passioneel en 20% rationeel. Natuurlijk loop ik de kans om op andere gebieden minder gelukkig te worden. Maar ik hoop ergens de ideale mix passioneel en rationeel te vinden.
Die ideale mix vind je niet, die maak je. Als mensen die mix hebben, zorgen ze daar allebei zelf voor, door moeite in de relatie te blijven steken.

Ben je trouwens alweer aan het daten?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_193851604
Misschien beter om even single te blijven?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')