abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 18 juni 2020 @ 13:55:22 #226
5428 crew  miss_sly
pi_193684212
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 13:35 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Het toppunt van een medewerker hier was toch wel dat hij op een gegeven moment werd gebeld om 16:30 (hij werkt normaal 4x 9 uur) en hij aangaf: ik bel je straks even terug, ik loop op dit moment met de hond buiten.. Alsof je dat normaal hier op je werk ook doet.. :')

Ik word altijd wel lichtelijk geïrriteerd van dat soort personen die overal de kantjes ervan af lopen en verwachten dat jij nog even langer blijft omdat hij zo nodig iets anders moest doen onder werktijd.
Ik vind dat eigenlijk een beetje vreemd om iemand daarop af te rekenen.

Ik deel mijn uren nu ook anders in. Sowieso verdeel ik mijn uren nu over vijf dagen. Soms begin ik al om 8 uur, soms pas om half 10. Soms stop ik om 14 uur, andere keren werk ik ‘D avonds nog. Het gaat niet om de tijdstippen waarop je werkt, tenzij je dringende bereikbaaarheidsdienst hebt of zo, maar dat je je werk nog steeds goed en op tijd doet. Dat je afspraken nakomt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_193684228
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 13:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind dat eigenlijk een beetje vreemd om iemand daarop af te rekenen.

Ik deel mijn uren nu ook anders in. Sowieso verdeel ik mijn uren nu over vijf dagen. Soms begin ik al om 8 uur, soms pas om half 10. Soms stop ik om 14 uur, andere keren werk ik ‘D avonds nog. Het gaat niet om de tijdstippen waarop je werkt, tenzij je dringende bereikbaaarheidsdienst hebt of zo, maar dat je je werk nog steeds goed en op tijd doet. Dat je afspraken nakomt.
Eens. ^O^
  Moderator donderdag 18 juni 2020 @ 13:57:46 #228
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193684234
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 13:51 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Wel als je daarmee ervoor zorgt dat andere collega's worden belemmerd in de werkzaamheden.
Dan spreek je diegene op aan. Jij bent vast zo'n manager met geldingsdrang.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_193684241
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 13:35 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Het toppunt van een medewerker hier was toch wel dat hij op een gegeven moment werd gebeld om 16:30 (hij werkt normaal 4x 9 uur) en hij aangaf: ik bel je straks even terug, ik loop op dit moment met de hond buiten.. Alsof je dat normaal hier op je werk ook doet.. :')

Ik word altijd wel lichtelijk geïrriteerd van dat soort personen die overal de kantjes ervan af lopen en verwachten dat jij nog even langer blijft omdat hij zo nodig iets anders moest doen onder werktijd.
Ik ga op mijn werk tussendoor ook wel eens hardlopen, waarom zou dat thuis niet mogen? Uiteindelijk gaat het toch om het werk dat je doet?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_193684264
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 13:58 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ik ga op mijn werk tussendoor ook wel eens hardlopen, waarom zou dat thuis niet mogen? Uiteindelijk gaat het toch om het werk dat je doet?
Gewoon communiceren, wij bespreken het gewoon in de app groep van de afdeling. Ben afgelopen weken tijdens het werk i.p.v. een lunchpauze ook gaan fietsen, maar laat het altijd wel even weten. Trouwens ook wel een verademing, al 3 maanden geen geforceerde (verplichte) lunchpauze in de kantine :').
pi_193684301
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 14:00 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Gewoon communiceren, wij bespreken het gewoon in de app groep van de afdeling. Ben afgelopen weken tijdens het werk i.p.v. een lunchpauze ook gaan fietsen, maar laat het altijd wel even weten. Trouwens ook wel een verademing, al 3 maanden geen geforceerde (verplichte) lunchpauze in de kantine :').
Gewoon even je slack status updaten (of wat je ook als communicatiemiddel gebruikt). Wij zijn heel flexibel in 'ik moet even een uurtje iets anders doen'. Ook in 'ik doe wel even iets in de avond / het weekend indien nodig'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193684306
quote:
RIVM meldt vier sterfgevallen en drie ziekenhuisopnames
Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) meldt vandaag vier nieuwe sterfgevallen en drie nieuwe ziekenhuisopnames. Dit betekent dat het dodental is gestegen naar 6.078 en dat in totaal 11.835 personen in het ziekenhuis zijn of waren opgenomen vanwege besmetting met het coronavirus.

Daarnaast meldt het RIVM ook dat nog eens 132 personen positief zijn getest. Officieel zijn in Nederland tot dusver 49.319 besmettingen vastgesteld. De werkelijke aantallen liggen vermoedelijk hoger, omdat tot voor kort niet iedereen getest kon worden. Daarnaast verwacht het RIVM dat niet iedere persoon met klachten zich laat testen.
  donderdag 18 juni 2020 @ 14:13:27 #233
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_193684428
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 14:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Toch wel benieuwd wanneer wij eens een keer een dag met 0 gemelde sterfgevallen krijgen.
  donderdag 18 juni 2020 @ 14:16:55 #234
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193684475
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Toch wel benieuwd wanneer wij eens een keer een dag met 0 gemelde sterfgevallen krijgen.
Dat is ook kwestie van tijd... maar dat kan even duren.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_193684496
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Elke dag 1 is ook niet heel erg veel.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  donderdag 18 juni 2020 @ 14:26:35 #236
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193684587
Nog een update van het RIVM:
De afgelopen twee weken zijn bij het RIVM 70 sterfgevallen gemeld. De provincie met de meeste overlijdens, 26, was Zuid-Holland. In Groningen, Friesland en Drenthe is al twee weken geen enkele melding van een sterfgeval als gevolg van het coronavirus gedaan. Ook werd daar niemand meer in het ziekenhuis opgenomen met Covid-19. In Zeeland en Flevoland zijn de laatste twee weken evenmin ziekenhuisopnames geregistreerd.
Bron: AD,nl
  donderdag 18 juni 2020 @ 14:35:51 #237
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_193684695
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 14:26 schreef Ven1972 het volgende:
Nog een update van het RIVM:
De afgelopen twee weken zijn bij het RIVM 70 sterfgevallen gemeld. De provincie met de meeste overlijdens, 26, was Zuid-Holland. In Groningen, Friesland en Drenthe is al twee weken geen enkele melding van een sterfgeval als gevolg van het coronavirus gedaan. Ook werd daar niemand meer in het ziekenhuis opgenomen met Covid-19. In Zeeland en Flevoland zijn de laatste twee weken evenmin ziekenhuisopnames geregistreerd.
Bron: AD,nl
Friesland *O*
Zuiger van het FOK!-OMT
  donderdag 18 juni 2020 @ 14:40:39 #238
432997 Ven1972
Man met humor
pi_193684758
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 14:35 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Friesland *O*
Ja het is al heel lang bekend dat er in het noorden van Nederland weinig besmettingen en opnames werden gemeld bij het RIVM en plaatselijke GGD.
pi_193684830
https://www.at5.nl/artike(...)damse-riool-loopt-op

In Amsterdam is de concentratie van coronavirusresten in het riool in één week toegenomen met een factor 10. Dat blijkt uit metingen van het wateronderzoeksinstituut KWR.

Op woensdag 10 juni bevatte het rioolwater ruim veertig virus-gen-deeltjes (stukjes RNA van het coronavirus) per milliliter, meldt wetenschapswebsite Nemo Kennislink. Een week eerder was dat slechts 4 deeltjes per milliliter.

De eerste keer dat de virusconcentratie in het riool in Amsterdam die hoogte bereikte, was in de eerste helft van maart, een paar dagen voor de lockdown werd afgekondigd.

'Virus waart meer rond'
Volgens microbioloog Gertjan Medema van het KWR hoeft dat niet meteen te betekenen dat de 'tweede golf' begonnen is. Van de zeven gemeten plekken in het land is er alleen een stijging in Amsterdam en Amersfoort te zien. Wel is volgens de microbioloog duidelijk dat het virus in Amsterdam meer rondwaart dan een week eerder.

Uit het rioolwater is niet af te leiden hoeveel mensen er precies besmet zijn. Dat komt omdat de hoeveelheid virus die een besmette persoon uitscheidt per individu anders is. Het hangt samen met de hevigheid van de ziekteverschijnselen en de fase van de infectie.

Besmettingen
De gemeente maakte gisteren bekend dat tussen 2 juni en 14 juni 9242 mensen zijn getest op het coronavirus in de teststraat in de Rai. Bij 195 van hen is het virus vastgesteld. Dat komt neer op 2,1 procent, vergelijkbaar met het landelijk gemiddelde. Bij hen is een bron- en contactonderzoek opgestart.
pi_193684962
https://www.facebook.com/gezondenbewust/videos/195611885173096/

We zijn echt goed bezig in het land. Hulde aan de politie om de volksgezondheid te bewaken op deze manier ^O^ ^O^ ^O^ Ga criminelen oppakken ofzo. Wat mogen jullie trots op jezelf zijn zeg. :r (zie facebook filmpje, schrijnende beelden.) Politiestaat in wording.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_193685158
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 14:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:

We zijn echt goed bezig in het land. Hulde aan de politie om de volksgezondheid te bewaken op deze manier ^O^ ^O^ ^O^ Ga criminelen oppakken ofzo. Wat mogen jullie trots op jezelf zijn zeg. :r (zie facebook filmpje, schrijnende beelden.) Politiestaat in wording.
Niet geklikt ^O^.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_193685168
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Niet geklikt ^O^.
Heb de facebook pagina bekeken, man man man :')
pi_193685180
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 14:40 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ja het is al heel lang bekend dat er in het noorden van Nederland weinig besmettingen en opnames werden gemeld bij het RIVM en plaatselijke GGD.
Komt door Vindicat _O_
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_193685234
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:06 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Heb de facebook pagina bekeken, man man man :')
Het gaat ook niet om de pagina, ik verwijs naar het filmpje. Iets met een struisvogel en kop in het zand. Wel lopen janken om coronadoden, maar de gevolgen van het beleid en het leed wat daar uit voort vloeit boeit niemand, want dat is geen killervirus wat ons allemaal uitroeit. :+
  donderdag 18 juni 2020 @ 15:16:06 #245
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193685278
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 14:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:

Niet helemaal gekeken maar begrijp dat het over regeltjes van verzorgingstehuis is. Misschien moeten ze daar gaan klagen ipv over politie.
pi_193685287
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Niet helemaal gekeken maar begrijp dat het over regeltjes van verzorgingstehuis is. Misschien moeten ze daar gaan klagen ipv over politie.
Nee, want POLITIESTAAT!!!! 5G!!!!!
pi_193685291
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Zie maar eens verder. Politie die de 2 mensen wil arresteren omdat ze haar moeder wou zien. en hun huis binnen treedt.
  donderdag 18 juni 2020 @ 15:18:28 #248
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193685296
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Zie maar eens verder. Politie die de 2 mensen wil arresteren omdat ze haar moeder wou zien. en hun huis binnen treedt.
Als het niet mag van verzorgingstehuis dan bellen ze politie ja. Wat kan de politie daar aan doen?
pi_193685304
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om de pagina, ik verwijs naar het filmpje. Iets met een struisvogel en kop in het zand. Wel lopen janken om coronadoden, maar de gevolgen van het beleid en het leed wat daar uit voort vloeit boeit niemand, want dat is geen killervirus wat ons allemaal uitroeit. :+
Wie zegt dit?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_193685359
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Als het niet mag van verzorgingstehuis dan bellen ze politie ja. Wat kan de politie daar aan doen?
Het is al buiten proportioneel dat we die kant op zijn gegaan. Vind je ook niet? Je bloed eigen moeder niet meer mogen bezoeken of via een paar centimeter aan open raam kan spreken. 5 centimeter te ver open en je hebt al een verbod en politie op de stoep, zoals in het filmpje duidelijk is. Goed bezig ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')