Zal vast een boomer geweest zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2020 16:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Meanwhile bij de AH. Klant voor me wilde het geld in de handen van de caissiere geven waarop caissiere netjes vroeg of de klant het neer wilde leggen. Klant was daar blijkbaar niet zo van gediend en ze zei bits dat de caissiere de bon in haar handen mocht geven. Verder mopperde ze dat het flauwekul was en haar man mopperde mee
Ik merk (ook zelf) dat het moeilijk is als winkelmedewerker zijnde om alle klanten te plezieren. De ene klant geeft geen ruk meer om de maatregelen waar andere klanten ze wel weer willen na leven.
Ah Sneek doet echt nergens mee moeilijk over. Denk zonder mandje en kar wel zou moeten lukken daar.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:08 schreef Tegan het volgende:
Ik ga waarschijnlijk vanavond weer. Ik ben benieuwd of je hier bij de AH weer met tweeën naar binnen mag. Verwacht van niet. Bij de Lidl hier kan dat al weken.
Uit beleefdheid of uit schaamte?quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik moet bekennen dat ik mijn kar gister echt alleen nog uit beleefdheid heb schoongeveegd, omdat er een paar andere klanten bij stonden. Anders was ik gewoon zonder vegen ermee naar binnen gegaan.
Nee beleefdheid. Net zoals ik mensen nog steeds wel de ruimte gun. Echter zodra ik merk dat het hen verder niet uitmaakt, ga ik ook niet meer rigide op die 1,5 meter letten.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:32 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Uit beleefdheid of uit schaamte?
Hier wisselt dat nogal. Gelukkig had ik laatst het omgekeerd (een muntje in een los karretje), dus die heb ik vastgeklikt, zodat ik in ieder geval een muntje heb voor het geval ik wel aanloop tegen karretjes die vastzitten.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:32 schreef qajariaq het volgende:
Wat ik vooral heel erg prettig vind is dat het geklooi met muntjes in die karren nog steeds niet hoeft (meestal).
Hier zijn ze juist langer open, tot 22.00.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:52 schreef _Arual_ het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar ik heb het idee dat de supermarkten hier allemaal veel sneller dicht zijn. Van de week wilde ik na 19.00 uur nog iets halen en alles was al gesloten. Normaal pas om 21.00 uur dicht, maar nogmaals: nooit echt op gelet.
Bij onze Lidl weer het uitdrukkelijke verzoek de karretjes niet vast te zetten, dus geen muntje na weken van wel muntje.....quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:05 schreef Sorella het volgende:
Hier word bij 2 ah,s de karretjes nog steeds schoongemaakt, bij 1 ah wordt het karretje voor je klaargezet en bij ah nummer 2 pak je hem zelf.
Bij ah nummer 3 mag je het zelf doen maar zijn er wel mandjes die bij ah nummer 1 en 2 nog niet gebruikt worden.
Bij de vomar, lidl en deka is het zelf schoonmaken en muntje erin doen.
Dat deden ze hier gewoon ook tijdens de lockdownquote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:29 schreef vipergts het volgende:
Het functioneel boodschappen doen bevalt me wel. Geen huisvrouwen meer die de gebeurtenissen uit hun treurige leventje van de afgelopen week staan te vertellen aan een ander.
Dit is ook een van de redenen dat ik nog steeds contant betaal, plus dat de super niet hoeft te weten wat mijn bank is, en mijn bank hoeft niet te weten waar ik mijn boodschappen haal.quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:57 schreef Sorella het volgende:
[..]
Soort van zelf discipline.
betaal je met je mobiel/pinpas dan is het o ik heb nog zoveel op mijn rek. kan dit er nog wel bij
Betaal je contant dan is het: o ik heb nog zoveel in mijn portemonnee ik leg dit wel weer terug.
Ik betaal dus weer contant, heb ik beter overzicht en nee ik ben geen 80+
dat is hier ook gebeurd AH was ooit van 8 - 22 open toen van 8-21 tijdens corona lockdown van 7-21 en nu van 7-22quote:Op donderdag 9 juli 2020 20:33 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Hier zijn ze juist langer open, tot 22.00.
Gisteren stonden ze bij de ene AH hier nog netjes alle karretjes schoon te maken en voor de hekjes neer te zetten.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:56 schreef junkiesietze het volgende:
Lidl en Ah zijn zo laks als de tering tegenwoordig.
En terecht! Dat spul moet je ook niet willen eten Wquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:10 schreef djkoelkast het volgende:
(en allebei hadden ze geen biologische rookworst )
En waarom niet? Ik eet geen Unox, zit veel te veel rotzooi in.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En terecht! Dat spul moet je ook niet willen eten W
trek in hema worst nuquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En waarom niet? Ik eet geen Unox, zit veel te veel rotzooi in.
Ow wacht.. ik las vegetarischquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:15 schreef djkoelkast het volgende:
En waarom niet? Ik eet geen Unox, zit veel te veel rotzooi in.
Ah nee, die eet ik al helemaal niet, daar zit NOG meer rommel in. En die hebben ze natuurlijk wel allemaal. Ik wil biologisch omdat daar veel minder toevoegingen in mogen zitten en vanwege het dierenwelzijn. Ik heb nu rookworsten bij een 5-sterren zorgboerderij besteld, waar de dieren het nog veel beter hebben, alleen moet ik er even op wachtenquote:
Ik was gisteren ook naar een andere AH gegaan. Karretjes zijn daar blijkbaar niet verplicht. Je mag ook een mandje pakken. Daarnaast ook groepjes die gezamenlijk boodschappen doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gisteren stonden ze bij de ene AH hier nog netjes alle karretjes schoon te maken en voor de hekjes neer te zetten.
Bij de andere AH zag je er eigenlijk vrij weinig meer van.
Het hangt dus van het filiaal af (en allebei hadden ze geen biologische rookworst )
Borg, als je karretje terug brengt krijg ie je muntje ook terug zure komkommerquote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:33 schreef Leonos het volgende:
Hier moet je ook weer betalen voor je karretje
Stukje oud ijzer voor 0,50 cent of 1 euro valt prima mee te leven bij de oudijzer boer kreeg er 2,5 voorquote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:33 schreef Leonos het volgende:
Hier moet je ook weer betalen voor je karretje
Oke.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:39 schreef Bocaj het volgende:
Was ik net weer eens bij de Appie en bij de kassa mijn boodschapjes in een JUMBO tas te stoppen gaat de volgende klant vast de bonus en de airmiles scannen...
Ik had zelf nog niet afgerekend dus die kaarten moeten er weer af...
Ja zegt de kassamedewerkster, die airmiles kan ik er niet meer afhalen...
Ik zeg dat is dan niet mijn probleem!
Zegt ze nog een keer, meneer ik kan het er niet meer afhalen...
Ik zeg nog een keer, niet mijn probleem...
Kijkt ze mij een tijdje aan... (Alsof ik het maar moet accepteren!)
Ik zeg nog maar eens, niet mijn probleem en waarom überhaupt schuif je het probleem af op een klant die er niets aan kan doen...
En dan ontdekt ze ineens de telefoon!
Ze gaat bellen met collega... bla bla bla en legt weer neer!
U mag even naar de servicebalie voor de airmiles... (Andere klant krijgt dubbel airmiles..)
Ik bij de service balie... daar nog een keer in discussie... van onschuldige klant schuld geven...
Keek zij mij ook raar aan...
Afijn wel opgelost maar voel mij vervelend! (Sorry dat ik besta!)
Heeft nix met corona te maken maar frustraties moet ik altijd even van mij afschrijven...quote:
Bij mijn Aldi geen muntjes. Wel mandjes en al 2 maanden lang mag je weer zelf schoonmaken.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hier moet je bij de Aldi nu ook weer een muntje in je kar stoppen. Geen rekening mee gehouden natuurlijk, dus stond lekker te hannesen en iedereen op te houden
Maar het had er toch gewoon op kunnen blijven staan, kost jou niets alleen die andere klant die zo stom is om zijn pasjes alvast te gaan scannen die heeft pech.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:39 schreef Bocaj het volgende:
Was ik net weer eens bij de Appie en bij de kassa mijn boodschapjes in een JUMBO tas te stoppen gaat de volgende klant vast de bonus en de airmiles scannen...
Ik had zelf nog niet afgerekend dus die kaarten moeten er weer af...
Ja zegt de kassamedewerkster, die airmiles kan ik er niet meer afhalen...
Ik zeg dat is dan niet mijn probleem!
Zegt ze nog een keer, meneer ik kan het er niet meer afhalen...
Ik zeg nog een keer, niet mijn probleem...
Kijkt ze mij een tijdje aan... (Alsof ik het maar moet accepteren!)
Ik zeg nog maar eens, niet mijn probleem en waarom überhaupt schuif je het probleem af op een klant die er niets aan kan doen...
En dan ontdekt ze ineens de telefoon!
Ze gaat bellen met collega... bla bla bla en legt weer neer!
U mag even naar de servicebalie voor de airmiles... (Andere klant krijgt dubbel airmiles..)
Ik bij de service balie... daar nog een keer in discussie... van onschuldige klant schuld geven...
Keek zij mij ook raar aan...
Afijn wel opgelost maar voel mij vervelend! (Sorry dat ik besta!)
Qua bonus is het om het even maar airmiles kun je niet een 2e keer scannen... moest apart bij de servicebalie mijn airmiles krijgen! (Die andere klant heeft wel mijn airmiles gekregen... nou fijn voor haar!)quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:57 schreef Sorella het volgende:
[..]
Maar het had er toch gewoon op kunnen blijven staan, kost jou niets alleen die andere klant die zo stom is om zijn pasjes alvast te gaan scannen die heeft pech.
Potverdorie wat een avonturen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:39 schreef Bocaj het volgende:
Was ik net weer eens bij de Appie en bij de kassa mijn boodschapjes in een JUMBO tas te stoppen gaat de volgende klant vast de bonus en de airmiles scannen...
Ik had zelf nog niet afgerekend dus die kaarten moeten er weer af...
Ja zegt de kassamedewerkster, die airmiles kan ik er niet meer afhalen...
Ik zeg dat is dan niet mijn probleem!
Zegt ze nog een keer, meneer ik kan het er niet meer afhalen...
Ik zeg nog een keer, niet mijn probleem...
Kijkt ze mij een tijdje aan... (Alsof ik het maar moet accepteren!)
Ik zeg nog maar eens, niet mijn probleem en waarom überhaupt schuif je het probleem af op een klant die er niets aan kan doen...
En dan ontdekt ze ineens de telefoon!
Ze gaat bellen met collega... bla bla bla en legt weer neer!
U mag even naar de servicebalie voor de airmiles... (Andere klant krijgt dubbel airmiles..)
Ik bij de service balie... daar nog een keer in discussie... van onschuldige klant schuld geven...
Keek zij mij ook raar aan...
Afijn wel opgelost maar voel mij vervelend! (Sorry dat ik besta!)
Ja, bagatalisse bagatialiis baggetak... maak er maar een grapje van!quote:
Die vega rookworst van de Unox?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:22 schreef djkoelkast het volgende:
Ah nee, die eet ik al helemaal niet, daar zit NOG meer rommel in.
En aroma's, die je niet hoeft te specificeren, dus wat daar in zit of waar het van gemaakt wordt... Zo weet je nog niet wat je eet. Zo kun je poep nog lekker laten smaken. Of tofu, want dat smaakt naar niks, is alleen maar structuur.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die vega rookworst van de Unox?
Die is inderdaad slecht... qua smaak en ingrediënten!
Om überhaupt een worst te krijgen heb je nodig:
Verdikkingsmiddelen [guargom, natriumalginaat, xanthaangom, cellulose, carrageen, methylcellulose]
Plus de rest!
Kan wel invloed hebben, indien er persoonlijke bonus is. Maar verder totaal niet relevant voor dit topic.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 16:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Qua bonus is het om het even maar airmiles kun je niet een 2e keer scannen... moest apart bij de servicebalie mijn airmiles krijgen! (Die andere klant heeft wel mijn airmiles gekregen... nou fijn voor haar!)
ik zou lekker de transactie annuleren en alles opnieuw rustig gaan scannen uit de tas. Nadat je eerst je bonuskaart en airmilespas hebt gescand.. Ze wachten maar lekker op jou.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, bagatalisse bagatialiis baggetak... maak er maar een grapje van!
Dat zou misschien gekund hebben maar in 'The heat of the moment' denk je niet aan zulke dingen...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:06 schreef Peter het volgende:
[..]
ik zou lekker de transactie annuleren en alles opnieuw rustig gaan scannen uit de tas. Nadat je eerst je bonuskaart en airmilespas hebt gescand.. Ze wachten maar lekker op jou.
Gewoon alles met je telefoon vooraf scannen en je airmiles in je telefoon zetten. Veel handiger.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat zou misschien gekund hebben maar in 'The heat of the moment' denk je niet aan zulke dingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |